Hirdetés
-
Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
ph A Vision Pro még többet tudó, még drágább Pro 2 utóda helyett inkább valami olcsóbb variánst tervez piacra dobni az Apple.
-
Ilyen lesz a Morbid Metal
gp A Unity-vel készülő rogue-lite PC-re készül és még idén megkapjuk elvileg.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz Tomics #37369 üzenetére
Persze, hogy elhajtanak, mert elég szopóka tud lenni, a gyorsabb melókat (olajcsere, meg ilyenek) előbb elvállalják, mert akkor több a profit.
Milyen motor egyébként?(#37370) tboy93: Ha L-szériás motorod lenne, akkor tudnám.
Nekem a szelepfedéltömítést kellett cserélnem (obviously), az EGR-lap és a hengerfej közöttit, az EGR-lap és a szívósor közöttit, az EGR-csonkállvány és a hengerfej közöttit, valamint a csonkállvány és az EGR-szelep közöttit. Ez összesen 5 db. Az első 3 Victor Reinz, a 4. Ajusa (csak ilyet kaptam), az utolsó pedig kizárólag gyáriban létezik, cikkszám alapján lehet megrendelni (ez nagy valószínűséggel megegyezik a tiéddel, de azért keress rá - 18715-PB2-000).[ Szerkesztve ]