- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Házimozi belépő szinten
- Milyen notebookot vegyek?
- Milyen processzort vegyek?
- Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
ph A héten desktop PC-k, monitorok, gamer kiegészítők és házak vannak a kirakatban.
-
Hamarosan indul a SERUM korai hozzáférése PC-n
gp A belső nézetes túlélőjáték premierje május végétől lesz elérhető.
-
PROHARDVER!
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
outsiders
aktív tag
Hiányzik a bubu életérzés, mi? Nekem az utolsó számla után azért átfutott az agyamon az eladom a fenébe gondolat. De aztán elhessegettem. Rendbe lett rakatva rajta minden, pár évet remélhetőleg nagyobb kiadás nélkül le fog most hozni.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
outsiders
aktív tag
Parci: kicsit zoomolgattam a képekben és megvan a rendszáma a Legának: POB717.Csekkoltam, 197k futás van benne rögzítve behozatalkor (2018.01.18.), valahogy visszafelé pörögtek bele azóta a méterek..... 1 tulaj van mióta idehaza van, ekkora amatőröket, hogy teker rajta majd 50k-t miután saját maga behozza és levizsgáztatja, a világ barma.....
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Petester
senior tag
Verdás itthon, Nyírő szerint patent a váltó. Egyelőre annak is tűnik, de az M0-n Érd irányába eddig mindig is az volt. Hétvégén csapok egy Szerencs túrát, akkor majd kiderül a valóságban is.
Mindenesetre a Seibiko vezekel, amiket kértem pluszban, megkaptam ajándékba. Így lett kattogás mentes klíma motorom és csapágy csere helyett fék betét csere elől. Nyírő szerint nincs a csapágynak baja, de a betét erősen kopott volt és a dugattyú is szorult kicsit. Ezért morgott erős fékezéskor. Nem bírt sokat az Ate betét. Kb 30k km-t, mondjuk ennek a nagy része város volt.
Ezek után azt mondom, maradhat ajánlott a Seibiko, mert ha hibáznak, akkor azt kompenzálják is, nem sumákolják el.
A gyári új citromot nem bánom, mert legalább a nem oda való alkatrészekből összerakott kisipari valami nekem nem volt szimpi.(ó\_!_/ó)
-
blasko92
őstag
Na engem sikeresen megsz.patott a fóti Auchan 98 Össze vissza rángatott és dadogott tőle az autó. Ha nem pörgettem induláskor, akkor szinte majdhogynem lefulladt, és a fordulatot se akarta felvenni.
-
blasko92
őstag
Pont töltés után kezdte el csinálni, egész addig semmi. Tegnap nyomtam egy ECU resetet, rövid ideig jó volt, aztán megint elkezdte. Meghajtottam, kikormoltam, de semmi. Feltöltöttem MOL 100-assal, aztán minden visszaállt a régibe.
Másra nem tudok gondolni, mint a benyára, mert se checkengine, se semmi.
Parci ezek a régi obk-k nekem is nagyon bejönnek. Az új már annyira nem.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz blasko92 #8316 üzenetére
Hmm, az fura tenyleg. Pedig tankoltam mar ott tobbszor nekem nem volt bajom eddig (leszamitva az elso tankolast).
Ahol ritkan tankoljak a 98-ast ott elofordulhat h vmi allott benzint kaptal (noha sokaig jok ezek a premium benzinek). Fene tudja. Akkor atallsz a Mol-os benzinre?#nincsbennetarcsi
-
blasko92
őstag
Eddig is ott tankoltam túlnyomórészt, még tavaly ment párszor az auchan cucc, nem is tudom milyen indíttatásból tettem megint 98-ast.
Először nem a benzinre gondoltam, mert már a 3-ik töltet volt, első szintén Fót, második Csepel, és most megint Fót. Már onnan hazafele ahogy megálltam a pirosnál elkezdett ugrálni az alapjárat, majdhogynem nullára lement a mutató, majd fel 1000-ig, és érződött a hangján, mintha erőlködne. Elindulásnál meg mintha elfogyna a benyaés le akarna fulladni (ciki is volt, mert egy Honda Accord állt mellettem, nekem meg a Subi alig akart elindulni ), rángatott 1500 alatt, onnan meg 2500-ig alig vette fel a tempót, majd egy ugrás, és megint rángat.Tegnap reseteltem az ecu-t, hazafelé meg már megint elkezdte, délután 100-as benya, picit járattam, és újra jó lett.
Lehet csak én fogtam ki egy rosszabb tankert, vagy nem tudom, mindenesetre hanyagolni fogom.
Jövő kedden viszem Janóékhoz a kocsit, kipuf upgrade-re, aztán programozás
[ Szerkesztve ]
-
Petester
senior tag
válasz blasko92 #8318 üzenetére
Pest megyében Maglód, Budaörs és Savoya Parknál tankolok 98-ast rendszeresen. Eddig nem volt gond, pedig az eddig megtett 25-30k km-t szinte csak 98-assal tettem meg a H6-tal. És ugyan ez a nyál megy a Bogárba és a Golfba is, sőt, a robogó, rota kapa, fűkasza is ezen él, egyik se panaszkodott. Lehet akkor a fóti tartállyal volt valami gond. Lehet célszerű lenne szólni a kútnak, hogy vizsgálják be a benzinjüket.
Programot hol csináltatod? Én is tervezek, ha a váltónk tényleg vissza kapta a régi működését.
(ó\_!_/ó)
-
blasko92
őstag
válasz Petester #8320 üzenetére
Laczkó Tiborral csináltatom. Sokak kocsiját programozta, ajánlott, nem kókányoló ember. Ha jól tudom ír programot H6-ra is. Háriékkal és Vajna Zolival van kapcsolatban, ennél a két szerelőnél végzi a programozást.
Qru dehogy, ennyire azért nem megyünk bele Azt mondta ezzel a kipuf setuppal 10-15% a max.
Ezt a hitachi ecu-t gyárilag nem lehet írni, mint mondjuk egy wrx-ét. Itthon egyedül Laczkó Tibornak sikerült erre megoldást találni.[ Szerkesztve ]
-
Petester
senior tag
Azért Fót nem a csóró vidék... De ez az általánosítás inkább az autópályás prémium benyára lenne igaz, az 50 Ft-os autópályás felár az amúgy is drága prémium nyálra már a hülyéknek is fáj...
(#8321) blasko92
Nem méri/nézi padon mit csinál?
Én olyan helyet keresek, ahol ezzel kezdik, már csak azért is, hogy kapjak egy képet az autó általános állapotáról.
Kipuff miként fog Neked változni? Nálam a katalizátortól hátra felé átmenő rendszer van, a gyáritól nagyobb átmérővel, annyi a "fojtás" hogy vissza került a gyári középdob (túlságosan búgott abban a tartományban, ahol a legtöbbet használom és fárasztó volt). Bár az is átmenő dob, de kisebb a cső belső átmérője. Ezért is szeretném padon kezdeni, hogy ez egyáltalán hozott ez valami változást. Bár szerintem csak annyi hogy könnyebben felpörög a motor.(ó\_!_/ó)
-
blasko92
őstag
válasz Petester #8323 üzenetére
Nem, pados mérés nem lesz. Ez nagyjából egy “bugfix keretprogram”, amivel orvosolja az összes ej204 motorvezérlő gyári hibájait (Impreza, legacy, forester) (folyamatos elgyengülés, második lambdaszonda, secunder levegőpumpa hibája, stb). Ez nem személyre szabott, “élő” programozás.
Nekem most a gyári helyett egy 200 cellás sport katalizátor kerül be az első helyére, a második pedig ki lesz vágva, és marad a gyári átmérő végig, különben csak romlana a teljesítmény. Erre a setupra van neki egy külön program, de az is egy fix.Emellett a Fb csoportból több komoly gépet is programozott, elég komoly Impreza és forester sti-ket. Sokan járnak hozzá.
A te verdádnál lehet hogy más a helyzet a programozással, vállalja azt is
-
nagyúr
Dízel Fori kanossza. (Subi-csoportos link)
Mondjuk nem vágom, hogy füstölő, büdös motorral miért megyünk tovább.Bálna még nem hívott, mi a stájsz, hétfőn rácsörgünk, hogy sikerül-e felújító szettet szereznie a főfékhengerhez.
OBK meg egyre beljebb kerül a kocsibeállón.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Qru
MODERÁTOR
Ha mar nem kell atveszem szivesen az OBK-t.
Dizel Fori: sosem ertettem, hogy barki is miert vesz ugy autot h nem nez utana. Erted meg a mobil vasarlasnal is megnezed melyiket erdemes... pedig az sokkal olcsobb.
Amugy meg igen, nem kellett volna tovabb menni, meg mondjuk nem art egy rendes szerelot talalni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Uj visszahivas van 2007-2017 kozotti Impreza / XV / Forester / STi tipusoknal esetlegesen fellepo feklampakapcsolo hiba miatt.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Kerekek atcserelve viszont sikeresen eltort a masodik kerektocsavarom is (nem volt ratepve).
Kobe steel en igy szeretlek.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #8331 üzenetére
Kobe steel botranyrol hallottal gondolom.
Hibasak a csavarok, egy mar eltort most a masodik... Hetfore lesz uj tocsavarom meg hozza anya.#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Japan acelipari ceg, meghamisitotta a minosegi tanusitvanyait es a valosnal sokkal gyengebb minoseget szallitott autokhoz, repulokhoz es vonatokhoz.
MasterMark: Kulon cserelheto szerencsere, nem kell hozza az agyat is. Majd lovok kepet.
Outsiders: Csinos darab.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
Megjártam a szerencsi étlapot, ééés hibamentesen!!! A gödöllői nagy emelkedőn 150 tempomattal 40-50 %-os gázállással sem szállt el! El sem tudom mondani milyen jó érzés megint így utazni vele! Átkozott kis tömítés milyen galibát tud okozni...
Ja és láttam élőben az ukrán világoskék ültetett Tribecat! Nagyon állat volt. Majd kiestem az autóból, mikor megláttam...
Ezt:(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
válasz Acheron #8341 üzenetére
Igen, már eléggé közel volt az "ezazutolsódobásodésnincstovábbelinnen", mint Parcinak az Xtrail, de a PDF úgy néz ki megmenekült.
Mostani pünkösdi hétvégén meg lesz egy kis időm, meg adom neki az idei nagy ápolás csomagot. Kap egy gépi waxolást és minden ápolást.
És most nézem mit sikerült megírnom tegnap, a szótár kijavitotta... Étlap helyett etapot szerettem volna írni.
(ó\_!_/ó)
-
nagyúr
Nem szívbajos ár egy 15 éves OBK-ért... Közel ennyiért vettem az enyémet, csak akkor az 10 éves volt, 100k-val kevesebb futással.
Ez meg vajon az utálatos gázüzem miatt ilyen olcsó?
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen