- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Steam Deck
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Kipróbáltuk az LG kompakt 4K projektorát, a CineBeam Q-t
- Razer DeathAdder
- Fujifilm X
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Házimozi haladó szinten
- Hogy is néznek ki a gépeink?
Hirdetés
-
A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
ph A héten desktop PC-k, monitorok, gamer kiegészítők és házak vannak a kirakatban.
-
Ilyen lesz a SteamWorld Heist II
gp A folytatás a tervek szerint a nyár folyamán, pontosabban augusztus elején érkezik.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
PROHARDVER!
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Petester
senior tag
Active felszereltség (még a klíma is fapados benne), amihez nem jár navis fej, de attól még lehet(ne) benne eyesight, nem? Amúgy nem is írják a leírásban, hogy van benne eyesight. Elég fura párosítás, nem hiszem, hogy vakablakos lenne a kamera hely. Tetőkárpitot cseréltek benne?
Elég furák nekem az UDM felszereltségek, mert OBK-ban is van olyan, hogy minden fullos benne, de pl. pont az eyesight hiányzik abból is. Ilyen, amit a minap is linkeltem 5. gen H6 OBK-et.(ó\_!_/ó)
-
CB
senior tag
Nézzétek meg, hogy a külső fotókon mindegyiken ott van a sztereo kamera. Még a hátsó ablakon keresztül készült fotón is látszik.
Az összes benti fotó ugyan arról az autóról készült, csak nem arról, amit kintről fotóztak.
Nincs a tetőkárpoiton a sztereo kamera, a kormányon nincs távolságtartó tempomat gomb (csak sima tempomat).
Ráadásul minden XT HarmanKardon hifis, bárhol veszed. Ami azt jelenti, hogy a hátsó ajtóban is van csipogó. Itt hiányzik.Bumm!
Bár az igaz, hogy minden fotón látszik, hogy kék autóról készült.
40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
MasterMark
titán
Valaki csinált már tolatókamerát?
Switch Tax
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #8205 üzenetére
A központi kijelző nekem nem alkalmas rá, de ehhez ki kell kapni a monitort, hogy megnézd a hátsó csatlakozókat. Egy 4 pines csatit keress. Ha az nincs, akkor maradnak az alternatív megoldások. Én egy olyan belső tükröt néztem ki, ami fényre automatikusan sötétedik és van egy kijelzője is.
CB:
Most igy végig nézve tényleg, de erre telefonon nézve nem jöttem volna rá.Qru:
Azért elmondható, hogy mégis felismeri az ecu-d a jobb benyát. Akkor maradsz ennél?(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Petester #8207 üzenetére
Meglepett de igen, ismeri. Nem érezni erősebbnek fordulaton de alul határozottan nyomatékosabb alacsony fordulaton (kérdés a kenésikör mennyire van erre felkészülve), így városaban sokkal kellemesebb karaktere van a motornak. Mehetek 50-el siman 4-esben, nem erőlködik a motor.
Egyelőre maradok a 98-asnál.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
MasterMark
titán
Parkoló Parádéra jön valaki?
Switch Tax
-
Qru
MODERÁTOR
-
Petester
senior tag
válasz outsiders #8211 üzenetére
És ha a többi kúttal veted össze, akkor meg annyiért mérik a 98-ast, mint a többiek a 95-öst.
(#8213) MasterMark
Igen, nekem így néz ki.
Ahogy néztem EU-s modellben nem is nagyon találtam infót, hogy szerelték volna a kamera bemenetes monitort, UDM és JDM-be viszont volt. Csak ott meg más lábkiosztása is a csatiknak, ahogy láttam.(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Na itt keresd a hibát! Eddig ilyet svájci autóról nem feltételeztem...
(ó\_!_/ó)
-
CB
senior tag
válasz Petester #8218 üzenetére
A rozsdásodó kerékjárat? Vagy a két leragasztott valami a műszerfalon?
Az újabb autókon le szokták ragasztani a keréknyomás figyelmeztetést. Ebben még gondolom nincs ilyen.
Vagy a rozsdás vezetőülés csavar?[ Szerkesztve ]
40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
Petester
senior tag
Igen, a leragasztott vdc és check engine ikonok, valamint a cruise feliratok megoldása lepett meg. Utóbbi azért van leragasztva, mert a check engine hiba miatt nem lehet használni és ezért villog...
Nem elegáns megoldás egy olyan országból, ahol szinte minden élére van hajtva... A hirdetés szövege sem tér ki a hibára. Pedig nem biztos, hogy drága a javítása, egy légtömeg mérő hiba is okozhat ilyet... A rozsda meg egy kedves kis ráadás.(ó\_!_/ó)
-
nagyúr
Peti, Érden melyik szerelőt is ajánlottad, akihez érdemes fordulni? Féket kellene megnézni, szentem főfékhenger vagy cső, meg a kipuf is kezd lyukadni. Ezekkel oda lehet vinni? Semmi extra kérés nincs.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Petester
senior tag
[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Nem teszed be a TIR-be Bálnát is?
Jorus: Majd egy beszámoló jöhet, ha túl vagytok a látogatáson. Hallottam már többfélét róla. Bár sose a munkáját, hanem a stílusát ekézték. Volt, aki a nyers és modortalansága miatt nem jár hozzá. Engem mondjuk nem zavarna, Debrecenben is a legjobb elektromos szaki volt a leglekezelőbb. De ő tudta egyedül a gondomat megoldani.
[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
Előbb vitassuk meg. Ez lenne a lista amit FB-on találtam (alfabetikus sorrend):
Fischer Dani (Vörösvár)
Hári Laci (XVII. ker)
Huber Viktor (Vörösvár)
Leitgeb János (Érd)
Niesz Feri (Tahi)
Nyírő Laci (XV. ker)
Szépvölgyi műhely (III. ker)
Vajna Zoli (Csömör)
Viczen Ádám (III. ker)Na most szívem szerint a Seibiko-t pl nem merném őszintén ajánlani a tapasztalatok fényében...
#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
Ki az a Viczen Ádám? Szépvölgyi utas szerviz?
Seibikoról többet hallani rosszat mostanában. Nekem vegyesek az érzéseim, de az idő azért jó pár dolgot megszépített... Fenntartásokkal kezelendő kategória van? Oda mehetne. Ha egyszer véget ér a szenvedésem, nem biztos, hogy még egyszer megfordul a fejemben, hogy oda megyek, de az alkatrész raktáruk elég nagy és jó áron árulnak, illetve ha automata váltó gond van, akkor sokan nem is foglalkoznak javítással. Ja és dízelt is vállalnak, az összes többi szerelőnél ez is tiltó listán van...Amúgy ez a lista csak Pest megyei. Nincs is más, aki vidéken ajánlott? Csak a márkaszervizek vannak?
[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Petester #8232 üzenetére
Passz, nem ismerem. Ez így a fb post-ból 1:1-ben bemásoltam csak.
Pokróclelkű szerelővel nincs bajom, én pl kimondottan utálom ha spanolós egy szerelő. Röviden vázolja a szitut és szereljen. Ezért fizetem nem azért, hogy társalkodjon velem (tudom sokan igénylik, hogy a szerelő a pszichológusuk is legyen egyben).
mod:
Vidéki szervizekről egyáltalán nincs infóm. Egyszer elmentem a Fehérvári Subaru szerviz előtt, ez az összes tapasztalatom.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
És a Fischer Dani? Ugyan úgy Vörösvár, mint a Huber Viktor. De egyikőjüket se szokták emlegetni egyik fórumon se.
Ezen a listán amúgy mit gondoltál megvitatni? Mert e két szerelőn és kicsit a Seibikon kívül kívül mindenki az ajánlott kategória.Visszatérve a Seibikora, van egy olyan összeesküvés elméletem, hogy túl nagy szerviz, túl sok alkalmazottal és Nyírő nem tud mindenhol ott lenni. Nekem nagyon az az érzésem, hogy a szerelői cafeteria elemként tekinthetnek a kezükbe kerülő alkatrészekkel és ha nem vagy ott végig az autó mellett, nem is az vagy nem is olyan mennyiség kerül bele, mint kellene. Nemrég emlegettem a másik érdi OBK ismerőst, aki nemrég járt Hubernél. Váltó átmosást csinált neki és felvette Viktor, hogy mi jött le a váltóból azok után, hogy a Seibiko állítólag olajat cserélt benne. Olyan olaj jött le, mint amit évek óta nem cseréltek... Viktorhoz is azért ment, mert a Seibiko Castrolt rakott a váltóba és szerette volna lecserélni ő is. Erős a gyanúm, hogy Nyírő csak azt adja tovább, amit a szerelői mondanak neki és mivel Nyírő napközben mozog is a műhelyen kívül, ezt ki is használhatják... Aki meg nem megy vissza reklamálni, arról nem is tud Nyírő. Lehet olvasni, hogy ki hogyan járt pórul, de vajon hányan mentek vissza szóvá tenni ezt? Oké, az esetek többsége utólag derül ki, de gyanítom elég kevesen.
(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Petester #8234 üzenetére
Pont ezt, hogy ki maradjon ki és ki ne. Azt nem tudhatom, hogy a többieknek kikkel van jó tapasztalata, esetleg ismeritek-e. Az hogy én nem ismerem még nem jelent kb semmit.
Na ez az óriási különbség, hogy a Hace-nél ott merem hagyni a gépet és tudom, hogy tényleg megcsinálják amit kell. Mikor megvettem a kocsit én is a Seibiko-ba jártam mert más szervizt akkor még nem ismertem. Aztán itt a fórumon irányba állítottak.
#nincsbennetarcsi
-
outsiders
aktív tag
Kocsit elhoztam Viktortól, ez sem volt egy olcsó kaland... Mindegy, kibírt a gyári kuplung 188k futást. Leeresztette a váltóból a tavaly cserélt olajat, látszott rajta hogy friss csere, de előttem valószínű régen cserélték, oldott ki kis cucmákot és a színe is sötét volt 1 éves olajhoz képest. Kapott új Motult bele, plusz akkor már a hátsó diffi is újat kapott, kicsit sűrűbbet, mint a váltóba. Meglátjuk, hátha javít a hangján. Kuplungfolyadék fogyott egy ideje, az egyik cső eresztette, az is cserés lett.
teljes kuplungcsere munkadíjjal 180k
hidraulikacső csere 16k
hidraulika olaj 4k
munkadíj 12k
új Motul váltóolaj 16k
diffibe Motul olaj 5k
kisrevízió 35kAz interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #8236 üzenetére
Nem olcsó (bár máshol sem úszod meg olcsóbban szvsz ha nem pékhez viszed) de jól dolgozik azt meg kell fizetni.
Milyen Motul olaj ment a hátsó difibe és milyen az elsőbe? Nekem mind a kettőben 75W90-es Gear300 ment, igaz a gyári olaj sűrűbb 80W90-es (és nem is Motul).
#nincsbennetarcsi
-
outsiders
aktív tag
Első diffi nincs külön, az egyben van a váltóval. Gear 300 75w90 ment oda, hátsóba pedig 85w140, sti-kbe szokta ezt tenni amúgy. Meglátjuk, a vége lehet egy bontott jó állapotú darab lesz majd hosszabb távon.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Petester
senior tag
(ó\_!_/ó)
-
outsiders
aktív tag
Lehet rosszul emlékszem, de ez a viszkozitás rémlik. Remélem idén már nem kell hozzányúlni. Gyanítom az előző tulaj cseszte időben cserélni a diffiben az olajat, ami megette idővel kicsit. Fene tudja, mindegy, majd kezelem ha már hangos.
Petester: van benne, plusz most csak tankolni akarom egy ideig. Az is lehet csak 95ös lesz....
[ Szerkesztve ]
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #8241 üzenetére
Motul HD 85W140 gondolom ez ment bele.
Jah, nekem pont ezért mondta Laci, hogy ne sumákoljam el a cserét.
#nincsbennetarcsi
-
CB
senior tag
válasz Petester #8240 üzenetére
Rendes vagy, köszi, de az enyém nem ilyen alakú. Ennyiért egyébként megérné.
2003-2008 között gyártott Foresterekbe jó a linkelt tálca mellékelt honlap szerint.
[ Szerkesztve ]
40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
outsiders
aktív tag
Az a nyolc deci olaj nem a világ ami belemegy, nem is értem, miért nem csinálják meg egyesek...... Na mindegy. Kíváncsi leszek pénteken milyen zaja lesz a diffinek pályatempón.
[ Szerkesztve ]
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
outsiders
aktív tag
Bízok ebben a srácban, lelkiismeretes gyerek ő is meg a barátnője is. Akkor végeztek tegnap pont a pollen- és légszűrőcserével mikor odaértem, ezután a csaj elkezdte tisztogatni a motorteremben a műanyag elemeket amíg Viktorral beszélgettem. Na ilyet se láttam még sehol.....
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz blasko92 #8248 üzenetére
A polgári modellekben egyikben sincs. Szerencsére utólag rakható mindegyikbe ([sperrdifi.hu]).
Nem tudom, talán kinti fórumokon találsz róla infót, vagy a Subiklubbon...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Napelem
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Renault, Dacia topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Steam Deck
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Kipróbáltuk az LG kompakt 4K projektorát, a CineBeam Q-t
- Razer DeathAdder
- Fujifilm X
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest