Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • _Smooth

    senior tag

    Nekem a manual szimpatikus és még a keretbe is beleférne, de forestert már csak az ára miatt vennék (és akkor inkább a második gen.) közben a másik két modell esetén már az automatával is próbálok megbarátkozni a 6hengeres miatt.

    De talán még mindig egy jó állapotú kombi legacy vagy outback lenne a tuti egy 2.5i manualban. Persze már 2.0-val is beérem, ha minden rendben.
    Kicsit az piszkálja az orrom, hogy "csak" ennyim lenne autóra, Subaru esetén meg ez azért elég szűkös.
    2004-2006-os (12-14éves autók O.O) 2milla körül.
    És ez önmagában még nem is lenne gond, de mostanság elég ijesztő költségeket olvastam itt lejjebb.
    Értem én, hogy ritkán igényli a szervizelést, de akkor az baromi költséges - és egy ilyen korú autóval pont ezt szívnám be.
    Ha kb 5-6évre terveznék vele és évi 6ezernél többet valszeg nem futna, akkor kb (valós) 130ekm környéki példányt kéne kifognom, vagy 210 körül, nem? 180-200k környékén esedékes egy igen húzós szerviz.
    Persze ezek csak a tervezett dolgok. Ha közben kirohad alóla a kipu, vagy lengéscsillapító (amiket itt láttam mostanság), az megint vagy félmilla jó esetben. Fékekre is szép összegeket láttam.

    Pedig nagyon bejönnek, de félek, hogy el kell engedjem.

    Végén veszek egy talicska audit (persze quattrot - más miatt nem érdemes) és felmatricázom, hogy "Már majdnem Subaru" XDD
    Így egy kicsit megnyugszik a lelkem :D

    [ Szerkesztve ]

    # I got bored one day and put everything on a bagel...

Új hozzászólás Aktív témák