- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Vezetékes FÜLhallgatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Gaming notebook topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
PROHARDVER!
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
SaGa59
őstag
válasz ' Tzs , #33470 üzenetére
Bocs, tárgytalan. Csak Újságíró nevéről eszembe jutott az Újságíró története című mod, amiben a főhős azt is megemlíti, hogy egy darabig zombi is volt, de kigyógyították belőle.
A képeken látszik, hogy aki angolra "fordította", oroszul nem igazán tud. Az oche-chien az "ocseny", azaz "nagyon". A Spa... a szpasziba (köszönöm), a Zd... A zdrav(sztvuj) (szia, üdvözöllek, stb...) eleje, csak hebek a zombi...
[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
FeketePok
tag
válasz ' Tzs , #33517 üzenetére
A Hubai alltal modositott verzioval jatszom,ami a tudnivalok elolvasasat ileti azt megtettem de enyhen szollva is elegge nagy zur van benne mivelhogy azthiszem google forditotta katyfasz.Annyit azert kihamoztam belole hogy a szerszam spawnolas bizonyos semakat kovet namostmar nalam a 3. sema mukodik minden szerszam ott van ahol a hermadik semaban irja ugy Zatonon mint Jupiteren csupan a Zatoni durva munkahoz valo szerszamkeszlet hianyzik.Ugyancsak a tudnivalokbol kihamoztam,hogy allitolag a dilissel ertsd Noe csak akkor lehet beszelni ha megkapod a helikopterek felkutatatasa -SZKAT-kuldiket vagy tevedek?
Ja es spawnolos segedeszkozt en is probalatam hasznalnai -sikeresen el is basztam ezzel nehany dolgot es egy nagyon korai mentesrol visszakellet toltenem_de a szerszamokon kivul mindent bespawnolt majdnem csak amit kell azt nem.A spawn mod neve Skidz spawn menu[ Szerkesztve ]
egyes idiotak szerint:az Intel a CPU-k BMW-je
-
Highground
aktív tag
válasz ' Tzs , #33529 üzenetére
Régebben nagyon sokat toltam azzal a moddal. Rengeteg újítás van benne. Tele van új fegyverekkel és pályákkal. A történet nem egy nagy só ha emlékeim nem csalnak. Viszont sosem készült el ebből sem a végleges. Ez a 4.80 is 6 éve "elkészült" :/ Ha kell valakinek a Moddb-n fent van az összes hozzá való fixxel és angolosítással együtt. Anno amikor kérdeztem DavidEverett-et, hogy be fogja-e fejezni hozzá az angolosítást, akkor már azt a választ kaptam tőle, hogy jobb ha inkább a "Zaton Anomaly" moddal játszunk, mert az egy javított verziója a Dead City-nek és eleve van hozzá angolosítás. A Zaton Anomaly a Dead City moddereinek a munkája. Új nevet adtak neki konkrétan. Pont tegnap szedtem le a legutóbbi változatot. A DavidME által lefordított változat (.700 v0.9) itt elérhető és itt van hozzá az angolosítás is. De azóta már kiadtak egy frissebb változatot (.2 v1.0) is, csak ez még orosz, és nem is tudtam valamiért működésre bírni :/ Látszólag standalone, tehát valamit az én gépemen nem szeret. Minden esetre a DC az egyik legösszetettebb mod amivel valaha játszottam. Nem a legstabilabb, de a StalkerSoup után a legösszetettebb szerintem. Annak idején (4 éve) én is csináltam egy amolyan kedvcsináló videót hozzá
Megbízhatóságom: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=Highground
-
Aarpok
őstag
válasz ' Tzs , #33529 üzenetére
Highground összefoglalta a lényeget. A sztoriból nem értettem semmit pályákon mászkágattam és ennyi. Ami még furca volt az angol telepítése után nem tudtam mozogni ugyanis a 60 kiló a súlyhatár és én kaptam 120kg cuccot legtöbbjét le kellett szállítani valakinek illetve a feladat részét képezték. Már több éve annak, hogy próbáltam azóta nem is hallottam róla és hogy mi van vele.
Аарпок
-
' Tzs ,
senior tag
válasz ' Tzs , #33532 üzenetére
Hát ez a standalone cucc nem indul, azonnal kidob. Mi ez a Misery meg a SweetFx a mappák közt?
Amúgy pedig:
"Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 8074 files cached 0 archives, 1427Kb memory used.
Init FileSystem 0.190574 sec
'xrCore' build 3967, Dec 14 2009EH: 3CAABCFCFF6F3A810019C6A72180F166
-----loading e:\-games\zaton anomaly .2 v1.0\gamedata\configs\system.ltx
FATAL ERROR
[error]Expression : I
[error]Function : CInifile::Load
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line : 256
[error]Description : Can't find include file:
[error]Arguments : defines.ltxstack trace:"
[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/
-
-
Erdő
tag
válasz ' Tzs , #33533 üzenetére
Tedd fel a korábbit, a .700-ast. Én azt (+angol fordítás) raktam föl, és indul. Az eleje tök olyan, mint pl. a Diverzáns: Zatonon vagy Degtyarjevként és a lezuhant heliket kell megnézni. Még a rejtekhelyek is ugyanott vannak. Gondolom, erre építkeznek tovább...
Wind of Time magyarítás: https://drive.google.com/drive/folders/0B73H3Id1W-adb2d4cnVZLTMxVXc?resourcekey=0-1pUMj3yh6KEWaGg0McZi_Q&usp=sharing
-
Erdő
tag
válasz ' Tzs , #33538 üzenetére
Eddig negatívum: túlerőltetett, gépiesen ismétlődő, idegesítő hangeffektek. Pozitívum: a zombiknál talált Jagermeistert 12 ezerért el lehet adni.
Wind of Time magyarítás: https://drive.google.com/drive/folders/0B73H3Id1W-adb2d4cnVZLTMxVXc?resourcekey=0-1pUMj3yh6KEWaGg0McZi_Q&usp=sharing
-
shield
Topikgazda
válasz ' Tzs , #33544 üzenetére
Ezt nálam is eljátszotta már néhányszor. Nem elég neki a 16GB memóriám.
Indítsd a Avoiding the crashes with memory.bat-tal.
Talán segít ezen. Én is sokszor elfelejtem azzal indítani.
Bárban meg kész akadozás az egész.S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
SaGa59
őstag
válasz ' Tzs , #33626 üzenetére
Nem találtam rá foltot, de ismétlem, elsőre én is azt hittem, nem megy a pályaváltás, de kiderült, hogy csak türelem kell. Amikor közelítesz pl az erőmű kapujához, hirtelen elfeketedik a kép. Nem adja be a szokott pályaváltó dialógus ablakot, hanem szó nélkül elkezdi a váltást. És ez elég sokáig tart, néhány perc is lehet. Valamit nem igazán optimalizáltak a modderek. Viszont általában sikerült a váltás, csak ritkán akadt el itt végleg. Akkor az automata mentés visszatöltése segített, az már a váltás utáni állapotot tölti be, ha jól emlékszem.
Megnéztem a mod oldalát és ott is azt írják, hogy ha váltáskor kidob (szerintük is gyakori, így nekem szerencsém volt, mert többszöri végigjátszás közben is talán ha háromszor fordult elő), töltsd be az utolsó mentést és az már az új pályára dob le.
És javasolt vagy statikus módban (DX8), vagy DX10-en játszani.[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz ' Tzs , #33730 üzenetére
Az „r2_” beállításoknak nézz utána. Ezeket konzolból tudod állítani. Pontos értéket nem tudok mondani, meg azt sem, konkrétan melyiket kell piszkálni ebben az esetben, de a neten elég sok infó van róla, mivel kellene kísérletezni és a módosítás azonnal látszani szokott. Az ambient light környékét kell ellenőrizni. A Lost Alpha kapcsán volt annakidején sok ilyen cikk mindenféle fórumokon, meg a CS eredetileg kijött verziójánál, mert ott egy határozott „napernyő árnyék” volt majd mindenkinél a karakter körül és azt is így lehetett kisakkozni, milyen beállításokkal tűnik el.
Itt sok infót megtalálsz[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
' Tzs ,
senior tag
válasz ' Tzs , #33730 üzenetére
[CS Változás ideje]
SaGa, Balathruin: Köszi a tippeket, igyekeztem lebutítani a játékot élvezhető szintre. Végül is ki lehet kerülni a pályaváltás behalását úgy, hogy egyszerűen a hosszabb utat választom. Na de negyvenkettedszerre már mérgesítő tud lenni. Nagyon. Még próbálkozom állítgatni, de a sikertelenség napokra abbahagyatja velem a próbálkozást.
Antonius1978: Kipróbáltam a Turul modot. Vicces
Azért nem bírtam ki röhögés nélkül, mikor belépek Szkadovszkra és az öreg Szakáll a Tavaszi szél vizet áraszt metal verzióját bömbölteti a rádióból Továbbá Jar bácsi lövöldéjénél az Action zenekar 1995-ös Sitten és a Heroin számából van gitárbetét, odab***! (A hidegen fújnak a szelek-et ki adja elő?)
Az is jó, hogy eleve nem 200 rubellel kezdünk, meg hogy nálunk vannak kapásból a szerszámok, így annak adhatóak oda, akinek akarjuk.
Mik várhatóak még ebben a modban? Az ajánlót megírjuk valamikor? A Chernobyl Chronicles fordítást lehet már tesztelni? Belenéznék abban is.[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/
-
Balathruin
veterán
-
shield
Topikgazda
válasz ' Tzs , #33782 üzenetére
Megint elővettem a Diverzanst, gondoltam indulok pripyatba, de amikor betölti az átjárót, lefagy. Persze "out of memory" a log fájlban.
Te verzióddal próbáltam, elindult, de korai volt az öröm, ugyanaz. Most már csak arra tudok gondolni, hogy új rendszert kell raknom, talán segít, persze biztos nem lehetek benne.
WoT-nál is Rosztokban, ez sokszor előfordult.S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
SaGa59
őstag
válasz ' Tzs , #33832 üzenetére
Behozni úgy tudod, hogy beleteszed valamelyik kereskedő készletlistájába, vagy leraksz belőlük néhányat ide-oda. Szóval kell hozzá a modder tool készlet.
Ha a súlyhatár átírása gondot okoz, akkor ez még nagyon nem a te asztalod.
Azt mindig ugyanabban a két fájlban kell módosítani, feltéve, hogy a modder nem végez valami checksum ellenőrzést a konfigfájlra, hogy ne írhasd át büntetlenül.
system.ltx:
max_weightActor.ltx:
max_item_mass
max_walk_weightSTALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
Timstrike
tag
válasz ' Tzs , #33836 üzenetére
Igazi adrenalin serkentő a Stalker játékok kedvelöinek!
Nagyon reálisan jelenik meg a Zóna. Az anomáliák,mutánsok,vegetáció meg minden.Ja, meg remek a piros Mentöcsomag (Medkit) használata és még sorolhatnám. Igazán jól jönne egy magyar felirat hozzá.
Ilyen reálisan csak az én képzeletemben volt eddig a Zóna megjelenitve,amikor a Saga mester fordította könyveket olvastam. (Ezuttal is egy nagyon nagy "Köszönöm" a remek fordításokért )
Köszönöm,hogy megosztottad tzs182 -
shield
Topikgazda
válasz ' Tzs , #33836 üzenetére
Épp csak belenéztem a filmbe, szerintem nem lett rossz, főleg ha csak egy amatőr csapat csinálta.
Ma rendesen végig nézem.Antonius1978 Te is előkerültél!? Otthon vagy már?
Amúgy nem rossz a mentési tanácsod.[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
SaGa59
őstag
válasz ' Tzs , #33842 üzenetére
Ha tudsz. Bár már egy ideje a Tarkovszkij féle Sztalker eredeti orosz szövegkönyvét is őrizgetem, mert ahogy a múltkor végignéztem feliratosan, oroszul, rájöttem, hogy volna mit csiszolni a feliratozásán bőven, annak a verziónak, amit vetítettek… Szóval nagy esélyt azért ne adj neki, hogy egy-két éven belül nekiállok. Könyv is van még bőven.
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
' Tzs ,
senior tag
válasz ' Tzs , #33953 üzenetére
""Referenciapont", "Szövetség idő", és most a történet utolsó része az "Idő összekapcsolása".
Miért van így?
Mivel az események került sor az első két rész láthatatlanul kapcsolódnak, és közös ötletek és a közös résztvevők ... A fő karakter a végső része ennek a rabló pasa fogott örvény a kapcsolódó eseményeket minden, ami történik Pripjaty ... Pashka egy intelligens és jól olvasható srác. Bár egy gengszter-környezetben nevelkedett, egy jó tudományt kapott egy korábbi tudóstól, aki a banditákhoz csatlakozott. Az utolsó része a projekt akkor felel meg, mint a régi, jól ismert karaktereket, valamint újakat. Akkor találkozik a trilógia első két részének főszereplőjével - Degtyarev. Megtanulod, hogy mit ért véget a projekt „Twins”, miért van szükség a három kulcs, és azok nincsenek lezárva, akkor megtudjuk, a projekt „Amazon” megtudjuk, milyen egyszer tárolódnak a titkos boltívek a növény Jupiter, akkor keresse meg a titkos archívumok SBU lehet tanulni néhány titkot a Red Forest, dolgozni az O-tudat, készen van olyan műveletek a Szövetség, beleértve a titkos, megismerhetik a múltban sok karakterek.
Látni fogja az új rendellenességeket és új tárgyakat. És nagyon gyakran választania kell, hogyan kell eljárni. Előfordul, hogy a választás nem egyértelmű, de ez függ a sorsa mások és a saját, talán nem is azonnal, de ez a jövőben. Ez a történet az emberek közötti összetett viszonyról, ez egy történet a múltról és a jelenről. Ez egy történet a választásról, mert nincs sors, kivéve azt, amit magunknak teremtünk .. dolgozni az O-tudatosságon, részt venni a Szövetség egyes műveleteiben, beleértve a titkosokat is, tanulni sok karakter múltjáról. Látni fogja az új rendellenességeket és új tárgyakat. És nagyon gyakran választania kell, hogyan kell eljárni.
Előfordul, hogy a választás nem egyértelmű, de ez függ a sorsa mások és a saját, talán nem is azonnal, de ez a jövőben. Ez a történet az emberek közötti összetett viszonyról, ez egy történet a múltról és a jelenről. Ez egy történet a választásról, mert nincs sors, kivéve azt, amit magunknak teremtünk .. dolgozni az O-tudatosságon, részt venni a Szövetség egyes műveleteiben, beleértve a titkosokat is, tanulni sok karakter múltjáról. Látni fogja az új rendellenességeket és új tárgyakat. És nagyon gyakran választania kell, hogyan kell eljárni. Előfordul, hogy a választás nem egyértelmű, de ez függ a sorsa mások és a saját, talán nem is azonnal, de ez a jövőben.
Ez a történet az emberek közötti összetett viszonyról, ez egy történet a múltról és a jelenről. Ez egy történet a választásról, mert nincs sors, kivéve azt, amit magunknak teremtünk .. és talán nem azonnal, de a jövőben. Ez a történet az emberek közötti összetett viszonyról, ez egy történet a múltról és a jelenről. Ez egy történet a választásról, mert nincs sors, kivéve azt, amit magunknak teremtünk .. és talán nem azonnal, de a jövőben. Ez a történet az emberek közötti összetett viszonyról, ez egy történet a múltról és a jelenről. Ez egy történet a választásról, mert nincs sors, kivéve azt, amit magunknak teremtünk ..
Jellemzők:
- A módosítás minden karaktere halandó. Csak nagyon kevés esetben, az egyéni karakterek ideiglenesen halhatatlanságot kapnak.
- AtmosFear 3 és STCoP Weapon Pack 2.5. Az AtmosFear 3 elhagyta az opciók menüt. Tehát mindenki képes beállítani az időjárást és a jelenségeket, ahogyan tetszik.
- A fő telek változékonysága. Válassza ki, hogyan kell gyakran csinálni. A választás ugyanolyan egyértelmű lesz, mint amilyen nincs,
és egyes esetekben hatással lesz a fő telek jövőbeli átjutására.
- Új egyedi anomáliák.
- Új karakterkészletek.
- Szomjazik a főszereplőnek. Az élelmiszer és az orvostudomány (kivéve a kötszereket) fokozatosan nő a szomjúság. Az energia használata csökkenti a szomjúságot. A főszereplő egy üvegedényt fog tartalmazni, amelyet három fogadásra terveztek. Töltsön be egy pohár vizet a kereskedők és néhány stalkers. Továbbá csökkentheti a szomjúságot azáltal, hogy egy bizonyos műtárgyat helyez az övre.
- Mivel a főhős egy bandita, egy lopási képességet vezettek be a módosításba. A főszereplő minden ellenséget ellophat, de a legtöbbjük csak egyszer. Ahhoz, hogy megkapja a lopás kezdeti készségét, meg kell adnia a tanfolyamot. A további "továbbképzés" automatikusan megtörténik, és attól függ, hogy a stalkerek sikeresen loptak-e.
- Saját hangja bizonyos játék pillanatok és cutscene.
- Az elért eredmények nagyszerű rendszere, amely az "Egyenként az ő művei szerint" alapul. Az elért eredmények feltételesen pozitív és negatív részekre oszthatók. A pozitív játékosok bónuszt kapnak. Az esetleges károkozás negatív eredményei, kivéve erkölcsi szempontból, a játékos nem alkalmazható. De nem az a tény, hogy egy játékos kaphat minden eredményt. Korábban minden lehetséges eredmény, amelyet a játékos képes megtekinteni a PDA-ban.
- Free play.Helyszínek:
• Major játékok: Jupiter, Limansk szomszédsága (egyesült helyek Lymansk és Red Forest), Bar, Laboratórium X-5, Radar. E helyszínek némelyikét kissé újratervezték a projekt igényeihez.
• Frepleynye: Chernobyl NPP, Dark Hollow, Army raktárak, United Pripyat."Mit gondolsz, a könyvek után előfordulhat, hogy foglalkozol majd vele?
[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/
-
SaGa59
őstag
válasz ' Tzs , #33953 üzenetére
Valóban, de nem úgy folytatás, ahogy gondolnánk. Más a főhős. Annyiban folytatás, hogy a Szövetség továbbra is létezik, és az O-Tudat klónjai ellen harcol, de most egy banditát kell irányítani, nem Gyigtyarjovot. Egyébként van egy első része is, ami a Szövetség ideje előtt játszódik. Nem a Gladiátor 2, az úgy tűnik a modder csapat ujjgyakorlata volt a trilógia második részéhez.
Az első rész a Точка отсчёта (Kezdő pont, kiindulási pont). Vagy más forrásokban: Припять Точка Отсчёта (Pripjaty, a kezdet). Ezt eddig nem vettem észre, nem is nagyon lehetett kapcsolatot találni a modok oldalain köztük, mert a második rész leírásaiban nincs utalás az elsőre. Most, a harmadik résznél viszont határozottan fel van sorolva a három rész, mint egy összefüggő történetsor elemei. Korábban, amikor a fordításra érdemes modokat keresgéltem, ez is képbe került, de nem vettem észre, hogy kapcsolódik a Szövetség idejéhez, belenézni se volt időm. Akkor talán feltűnt volna…
A második rész ismeritek két változatban is, a harmadik rész címe valami olyasmit jelent, hogy az Idő köteléke.
Nem hiszem, hogy neki tudnék állni a fordításuknak, ma kezdem a következő regényt, ezt már más szerző írta, Hemul történetei elfogytak. Orosz fórumokon ez is fenn van a tíz legajánlottabb STALKER olvasnivaló között.
[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
rétisün
veterán
-
hubai38
aktív tag
válasz ' Tzs , #34125 üzenetére
Bocs ne heragudj hogy most írok,na most a link müködik tökéletesen.A modal van valami probléma,ahogy elérek a le égett farmhoz és elindulok a Skadovsk felé rögtön kidob,ha jobról-balról akkor is,fogalmam sincs mi lehet a probléma.Maga a mod nem rossz,jók a rucik a fegyverek,mutánsok.
-
Antonius1978
addikt
válasz ' Tzs , #34239 üzenetére
TZS, mi az abra veled ? Eszembe jutott, hogy meg azota sem irtam meg a tajekoztatot az xFreex-el kozos modunkhoz, valamint varom Shield visszajelzeset is a Csernobili Kronikak kapcsan, de addig is, azt hiszem ahhoz is osszeutok egy leirast, aztan majd bovitjuk, ha valamit kifelejtenek belole, mivel gondolom a CSK/CC az a te oldaladra fog felkerulni mint az osszes tobbi leforditott mod...
[ Szerkesztve ]
-
Antonius1978
addikt
válasz ' Tzs , #34278 üzenetére
Szia, nekem se volt gep amin jatszhattam volna kb 2,5 honapig, mert penzhiany miatt minden cuccunkat el kellett adjuk.Mostmar osszedobtunk egyet, es tudok jatszani is, szokas szerint a Turult nyustolom, habar jo lenne valami uj modot is kiprobalni a Call of Chernobylra gondolok, de lehet megint nem fog menni, majd meglassuk...
Ma osszeszedem a gondolataimat, es megprobalok valami tajekoztatot, bemutatot irni a Turul modrol.CSK/CC
Husvet elott elkeszult - hitem szerint az osszes forditas Erdo segitsegevel, es Shield is nekifogott hogy osszefesulje a mod fegyver allomanyat es leirasat az alap/mas modokkal, ha az megvan, akkor elmeletileg teljesen kesz is, elofordulhatnak aprobb forditasi hibak, vagy egyeb zavaro tenyezok, de szerintem nem lesz gond, jajj igen, a neveknel meg nincs minden tisztazva, ott elofordulhatnak bakik, de 2x is atneztem a forditast, es igyekeztem mindent helyretenni, de mint tudjuk semmi sem tokeletes
Amugy Shield is eltunt, gondolom valami hasonlo cipoben evezhet, mint te, es nem akartam cseszegetni, hisz amikor kesz lesz a dologgal, akkor bizonyara jelentkezni fog.
Tulajdonkepp a mod mar siman jatszhato az osszefesules nelkul is, annyi a zavaro tenyezo, hogy az kepernyon az otletek, meg a fegyverek es cuccok leirasa angol, de szerintem meg lehet varni, hogy Shield mindennel elkeszuljon, minek adjunk ki fercmunkat a kezunkbol ? -
Antonius1978
addikt
válasz ' Tzs , #34428 üzenetére
Sajnos nem kell tul sok szabadnapot kivenned
Ugyanis a jatek tul rovid, kb 5-6 ora alatt vegig lehet tolni kb ennyi erzesre, en mar vagy 5x jatszodtam ki zsinorban egyreszt azert hogy olvassam a szoveget es jegyzetelek, ahol pl be kell szurni, vagy ki kell venni 1-1 szot, esetleg cserelni, vagy van 1-2 mondat is, amit atalakitanek stb.A fulszoveget igyekeztem amolyan sztalkeresse alakitani, mint pl olvashattuk a Saga59 altal forditott konyveknel (remelem turhetoen eltalaltam, mert nem vagyok iro, de koppintok egyet's mast innen-onnan), amugy a meset kibovitettem, pl ezt az Eszelos meset en koltottem hozza a tortenesek fuggvenyeben, az eredeti modban Klim csak Klim es nem Eszelos, aztan a szovegekben benne van egy nota kezdosora is, meg az egyik koltonktol egy idezet
Mar holnap kerheted a szabit [link]
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- Fogyjunk le!
- Microsoft Excel topic
- Ukrajnai háború
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Politika
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen