- Itt vannak az Apacer Intel és AMD profilokkal konfigurált DDR5 tuningmemóriái
- 14 az 1-ben USB4 dokkoló jött a Razer fémjelzésével
- Asztali használathoz tervezett, masszív kapacitású külső SSD a Team Grouptól
- Egyelőre nem tervez Lunar Lake-hez hasonló dizájnt az AMD
- Két MSI alaplapban is leégett az AMD új Ryzenje
Új hozzászólás Aktív témák
-
KaraDani
addikt
Nézem közben a VB topicot meg megnéztem az első három (Zodo, Smisa, én) visszajátszását végig. Remélem nem gond, ha leírom a véleményem. Mindhármunknál találtam néhány kisebb vágást, nálam konkrétan 3-at az ominózus sikánban. (Az első szerintem tárgytalan (2. kör), ott nagyon elmértem a féktávot, de nem is padlógázon gyorsítottam ki, jobban magamra engedtem smisát, mint előtte volt.) Utána volt két kis vágásom, én azokat belső nézetből nem is érzékeltem, szerintem ez tipikusan az olyan kategória, ami a valóságban is belefér 1-2 szer egy versenyen, rögtön nem adnak érte büntetést. Ugyanilyenek voltak a többieknél is. Ezért szerintem az az ötlet, hogy minden ilyen vágás x mp-vel büntetve lesz, értelmetlen, adott esetben teljesen irreálissá teheti a végeredményt. Pl. ha a hátrébb levők közül valaki egyáltalán nem vágott (kizártnak tartom) adott esetben emiatt nyerne, mikor ~10mp-vel lassabb volt az élbolytól. És nem azon az 1-2 apró vágáson múlt, hogy 10mp-vel lemaradt. Ez így nekem a versenyzés szellemével ellentétes lenne, ha valaki hajt, 1-2 apró hiba óhatatlanul bekövetkezik, és ennyinek bele is kell férnie szerintem.
Viták meg biztos mindig lesznek, de ezért ne válasszátok a könnyebb utat (mindenre kiszabunk büntetést, mindegy mennyire súlyos a dolog) ti vagytok a vb-k, nektek kell mérlegelni az esetek súlyosságát, mi meg elfogadjuk, max hőzöngünk kicsit, ha nem értünk egyet, de ez egy ilyen dolog.[ Szerkesztve ]
-
válasz Ventur@ #2250 üzenetére
"gy bill.-esnek képtelenség olyan fékutat venni és/vagy olyan íven venni egy kanyart ami egy kormányosnak természetes"
Ez szerintem nem igazán kapcsolódik a szabályokhoz. Ha hoszabb a fékutad, előbb fékezel, ez elég logikusnak tűnik nekem. Nyilván aki gyakorolt eleget, az tisztában van a saját fékútjaival és nem fog amiatt folyamatosan szabálytalankodni, hogy bénázik. Ez szerintem ennyire egyszerű - már csak azért is, mert ha kicsúszol magaddal szúrsz ki, ha meg vágsz, akkor... nos azt már párszor leírtam. Ha levágtad a kanyart, fékezz egy kicsit, és el van intézve. Ez kormánytól, billentyűzettől teljesen független, és rögtön tudok rá egy példát is mondani:
Nézd meg a 10. körömet 0:43-nál a verseny visszajátszásban (a szerver által felvettet, mert az a mérvadó). Vágtam, de cserébe sokkal jobban visszafékeztem magam, mint normálisan, ez egyértelműen látszik is, így kompenzáltam a hibámat. Teljesen mindegy, hogy semmi előnyöm nem származott volna belőle, a vágás szabálytalan.
Csak úgy megjegyzem, hogy tudok mondani legalább 8 esetet, amikor más ezt nem tette meg a futamon (egytől egyig kormányos).Annak nem látom értelmét, hogy a büntetések kiszabásakor úgy megkülönböztessük a játékosokat, hogy mivel játszik. A hiba hiába nem szándékos, ha közben szabálytalan vagy. De a kezedben ott van a lehetőség, hogy ezt azonnal korrigáld.
Ez az én magánvéleményem (de ha lejön az ideje, ezt fogom támogatni "hivatalosan"), kéretik nem megkövezni érte.
Dani:
Az első szerintem tárgytalan (2. kör), ott nagyon elmértem a féktávot, de nem is padlógázon gyorsítottam ki,
De nem is fékeztél.
ez tipikusan az olyan kategória, ami a valóságban is belefér 1-2 szer egy versenyen, rögtön nem adnak érte büntetést.
Na de mi az, hogy "1-2 szer"?
Pl. ha a hátrébb levők közül valaki egyáltalán nem vágott (kizártnak tartom) adott esetben emiatt nyerne, mikor ~10mp-vel lassabb volt az élbolytól
Pedig van olyan, aki nem vágott, vagy láthatóan korrigálta azt. És igen, a pontos versenyzés valóban lassabb, még ha nem is sokkal.
"valaki hajt, 1-2 apró hiba óhatatlanul bekövetkezik"
De honnantól számít valami nem apró hibának? Ezt ki mondja meg.
Teljesen értem, amit mondasz, és többnyire igazat is adnék, csak látom előre, hogy miből lesz vita. Abból, hogy egyik helyzetet így ítéljük meg, a másikat meg úgy, mert akkor épp esett kint az eső, és a játékos hőbörögni fog, hogy "de hát szinte ugyanaz" és mégis miért pikkelünk rá.
Nyilván ki kell találni valami megfelelő megoldást, azt én is látom, hogy minden vágásért 5mp sok, nálad helyből 20mp jönne ki ebből, ez nyilvánvalóan elfogadhatatlan.
[ Szerkesztve ]
Sent from my keyBoard
-
válasz KaraDani #2251 üzenetére
ti vagytok a vb-k, nektek kell mérlegelni az esetek súlyosságát, mi meg elfogadjuk, max hőzöngünk kicsit,
Aha... te sem voltál még bíró sosem, azt látom.
Ja... "Utána volt két kis vágásom"
Ezt én konkrétan nem láttam, szóval ilyen szintű szőrözés távol áll tőlem.
[ Szerkesztve ]
Sent from my keyBoard
-
Ventur@
senior tag
válasz N€T0X|N #2252 üzenetére
. Asszem itt még lesznek nektek álmatlan éjszakáitok . Még jó hogy nem éles a "móka" .
Minden esetre az biztos, hogy te csalsz (bocs de ezt nem hagyhattam ki ).
Neuro: A büntetésknél vegyétek figyelembe, hogy amatőr bajnokságról van szó . Szóval következő idényre (mire mindenki megtanulja mi a dörgés) lehettek "keményebbek" is (nagyon bízom benne lesz következő idény is, mert titokban intézem a köv. idényre a nyereményeket ).
[ Szerkesztve ]
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
válasz Ventur@ #2254 üzenetére
Megmondom őszintén, most elgondolkodtam azon, hogy akarok-e vb lenni (eredetileg nem akartam, csak Ted felkért), mert nem látok igazán megfelelő megoldást, ami minden esetben objektív, és senkit nem sért, vagy nem hoz olyan helyzetbe, amit nem érdemelt meg. Céltábla pedig nem igazán akarok lenni csak azért, mert bizonyos dolgokat másképp gondolok.
Egyáltalán nem szeretném fényezni magam (szerencsére nem is értékelhetem magamat, mint bíró), de két kicsúszásom van a verseny során. Az első startnál. Nyomorék voltam, visszaestem.
A másik a fentebb írt. Kompenzáltam. És ennyi. Ha mindenki úgy ment volna végig, ahogy én (a kicsúszást leszámítva) - de mondhatnám példának Zsomboort is - akkor nem is lenne miről beszélni. Önfényezés vége.Minden esetre az biztos, hogy te csalsz
Igen, bizonyára ezért van most épp' egy 4. meg egy 6. helyem, mert csalok.
[ Szerkesztve ]
Sent from my keyBoard
-
KaraDani
addikt
válasz N€T0X|N #2252 üzenetére
Nem fékeztem, de szándékosan lassabban gyorsítottam ki. Nézd meg mekkora volt a távolság köztünk a sikán előtti egyenes végén, és a következő sikán előtt. És az is látszik smisa belső nézetéből, hogy a vágás után folyamatosan közeledik rám. Azért fékezni túlzás lett volna, ha támadó pozícióban lett volna, és előzni próbált volna, akkor elengedtem volna. Ezt a ti tisztetek megítélni, elfogadom ahogy döntötök, a véleményemet leírtam így a döntés után nem fogok reklamálni.
Ezeket a valóságban is így ítélik meg, feketén-fehéren szabályt lefektetni nem lehet, ami egyértelműen megmondja, hogy mi büntetendő és hogyan szerintem. Szubjektivitás valamennyire lesz a dologban, ezt nem lehet kiküszöbölni.
Tudom, hogy nem hálás feladat bírónak lenni, bíró ugyan nem voltam, de játékos igen (kosárlabda). Vitát nem lehet elkerülni, de le van fektetve a szabály, hogy ti döntötök (nyilván az érintettek leírják a véleményüket, és ezt is mérlegelitek), ezt mindenkinek el kell fogadnia, még ha igazságtalannak is tartja.
Meg még abba gondoljatok bele, milyen hatása lenne, ha szórnátok mindenért a plusz mp-eket, senki nem fog merni igazán versenyezni, mert inkább lesz lassabb biztonsági autózással, minthogy 20 másodpercet bukjon büntetéssel.
Ez csak az én véleményem, újonc is vagyok itt, úgyhogy én tényleg elfogadom, akárhogy oldjátok meg dolgot, és tényleg nem irigyellek titeket, és a lebonyolításokért meg a bele ölt időért maximális tisztelet -
válasz KaraDani #2258 üzenetére
"enki nem fog merni igazán versenyezni, mert inkább lesz lassabb biztonsági autózással, minthogy 20 másodpercet bukjon büntetéssel."
Na de most őszintén. Ez viszont sarkallana mindenkit arra, hogy valóban úgy tudjon végigmenni a pályán, ahogy annak papíron ki kéne néznie. Vagyis több energiát fektetne valamibe, amiért egyébként állítólag küzd. Lehet, hogy ez csak számomra egyértelmű, én általában maximalista vagyok ilyen téren. Én 100% szabályos autózásból akarnám kihozni a létező maximumot, eddig is erre törekedtem, ezután is erre fogok, és nem izgat, ha körönként emiatt fél mp-et veszítek.
Emiatt sajnálom kicsit, hogy egyedül Makaó lesz az, ahol fal van mindenütt. Na de ott nem is lesz vágás vagy szélesítés senkinél.Ez csak az én véleményem, újonc is vagyok itt
Ez nem jelenti azt, hogy nekem ettől rögtön nagyobb pofám lehet, mint neked. Csak én általában kinyitom. Ha kell, ha nem.
[ Szerkesztve ]
Sent from my keyBoard
-
KaraDani
addikt
válasz N€T0X|N #2259 üzenetére
Most ez úgy hangzik, mintha én leszartam volna, hogy vágok vagy nem Nem szándékoztam egyszer sem vágni, csak a lehető legjobban átmenni a sikánon, belső kamerából sajnos én ezeket verseny közben nem tudtam megítélni, hogy épp jó volt-e, vagy épp nem. Sajnos itt nincs meg az a segítség, hogy a csapat rádszól rádión, hogy mondjuk kaptál egy figyelmeztetést, a versenybíróságtól, és a következőnél büntetést kapsz. Akkor tudná az ember, hogy az tuti sok volt és visszavesz.
Azt leszögezem, hogy mindegyiket elismerem a fotóid közül, elsőről leírtam a véleményem, többinél nem lassítottam, ítéljétek meg, hogy mekkora előnyt szereztem vele, ezért mekkora büntetést érdemlek. El fogom fogadni.
Nekem csak ez a db-ra történő büntetés ötlet nem tetszik. Nem lehet ezt ennyire objektívvé tenni sajnos. -
zodo
nagyúr
Valamiért éreztem hogy át kell nézzek a Versenybíróság topikba.
Képek alapján elismerem a pályaszélesítést és a "vágásokat".
Ettől függetlenül érzésem szerint a szabályzatnak megfeleltem:"- kanyar külső ívén kívül haladás, azaz kiszélesítés (pálya négy kerékkel való elhagyása) abban az esetben megengedett, ha a játékos hibás kanyarvétel miatt teszi azt, kicsúszik, de ilyenkor sem szabad ezt a helyzetet előny szerzésére (előzés) felhasználni"
Előnyhöz egyik esetben sem jutottam.
Magának árt aki tapadásvesztést szenved a rázó miatt.Továbbá a szabályzat ezen kiegészítésével, nem értek egyet!
"Javasoljuk a véletlenül kicsúszott, pályát vágó játékosoknak, hogy ha a játék nem oszt ki büntetést, csökkentsék sebességüket, kompenzálják az emiatt szerzett esetleges előnyt.
A kicsúszott, padlógázzal továbbhaladó, másokat veszélyeztető játékos jelentős büntetésben részesülhet."Konkrétan a fékezéssel vagy lassítással nem értek egyet.
Ilyen a való életben sincs, mert nem udvariassági verseny.
Vétkes versenyző a büntethető esetek miatt úgyis megkapja a maga büntetését az eredményhirdetés előtt.[ Szerkesztve ]
-
válasz KaraDani #2260 üzenetére
"Nekem csak ez a db-ra történő büntetés ötlet nem tetszik. Nem lehet ezt ennyire objektívvé tenni sajnos."
De lehet, sőt szerintem kell, meg is mondom miért gondolom ezt.
Ahogy te is említed, az igaziban szólnak rádión, itt senki se szól. Itt már csak a versenyeredmények ismeretében lehet büntetést kiszabni, az meg pl. szarul jön ki, hogy "Na xy azért ne kapjon inkább semmit, mert azzal pont elveszti a z. helyet". Még ha nem is ezt mondja ki a bíróság, akkor is bele lehet látni bármit. Az persze egy dolog, hogy tilos megkérdőjelezni a bíróság döntését, a fellebbezést leszámítva, de a hangulatra szerintem egyértelműen rátesz az ilyen.
Emiatt gondolom azt, hogy mindent büntetni, de csak megfelelő mértékben (előre dokumentálva azt, amit lehet), mert akkor senki se mondhatja, hogy jaj pont emiatt ez meg az, elvesztette az x helyet, vagy mit tudom én. Hanem le van írva, ki kell szabni, cső így jártál.
Lehet darabra is mérni, csak akkor kicsire kell venni a büntit. Az enyhébbre is kijöhet, mint az, hogy "na akkor ezért a sokért kapsz egy nagyot". Teszem azt, 1mp minden vágásért. Ez egyáltalán nem túl erős, hanem reális, az olyan vágásoknál, amiket pl. linkeltem. Persze lehetne mondani, hogy 1mp, akkor már minek, de láttuk, hogy bizonyos helyzetekben másodpercek jelentik a helyezéseket, és ha valaki végig szabályosan megy, azzal szemben igenis előnyt jelent a másik vágása. Mondjuk ez konkrétan nem járna neked semmivel, mert Zodónál is van két ugyanolyan vágás, így még pont megmaradna a sorrend (ha elfogadjuk, hogy az elsőnél azt mondod nem padlóztál azonnal).
Nem akarok nagyon példálózni a vcrc.hu-val, mert ők átlagban tapasztaltabbak nálunk, de az ő szabályzatuk 3 vagy 4 kör levágása akár 25 mp-et is jelenthetne (sorozatos kanyar vágás (amennyiben azt a program nem büntette): +25 mp időbüntetés - ez tőlük származik).
Persze van egy olyan lehetőség is, hogy pl. kimondjuk, hogy 3 enyhe (mint a képeken) vágás után járjon - mondok valamit - 5 mp időbüntetés, míg a durva vágásokat külön bíráljuk, tehát ha ugyanott valaki keresztülhasít, mint barom, az kapjon egyedi 10-et. Lehet pl. úgy is, hogy kanyaronként számoljuk a dolgokat (bár ez túl sokat engedne), vagy úgy is, hogy a versenyben számolt összes vágást számolva - kivéve azokat, amiket külön büntetünk. Ezzel már mindjárt nem büntetnénk minden apróságot, viszont a sorozatok tulajdonosai, tehát akik folyamatosan kicsit figyelmetlenek is megkapnák, ami jár.Hangsúlyozom, hogy most csak "hangosan" gondolkodok. A két nappal ezelőtti álláspontom jelentősen változott, de a játékot ugyanúgy nem szeretném ellehetetleníteni senkinek. Az biztos, hogy én nem vállalok fel ítélkezést olyan változó helyzetekben, ahol nincs megszabva konkrétan mit kell tenni, milyen büntetést kell kiszabni.
Sent from my keyBoard
-
A külső ív a gyorskörödön van. Ha verseny közben lett volna, akkor nem linkeltem volna be.
"Konkrétan a fékezéssel vagy lassítással nem értek egyet.
Ilyen a való életben sincs, mert nem udvariassági verseny."Az csak ajánlás, oda van írva. Ha nem fékezel, akkor pontosan az lesz, amit írtál:
"Vétkes versenyző a büntethető esetek miatt úgyis megkapja a maga büntetését az eredményhirdetés előtt."
Nem tudom, hogy ezt is hozzágondoltad-e, hogy nem értesz egyet vele, vagy csak ezzel együtt másoltad ki a többit:
A kicsúszott, padlógázzal továbbhaladó, másokat veszélyeztető játékos jelentős büntetésben részesülhet
Ezzel nem tudom mi a probléma.
[ Szerkesztve ]
Sent from my keyBoard
-
zodo
nagyúr
válasz N€T0X|N #2264 üzenetére
Ajánlás ide vagy oda akkor sem értem.
Kérdésedre a válasz:
"Veszélyeztetni másokat bármilyen formában, nem megengedett" azzal egyet értek és azért büntetést adni jogos.Szóval csak véletlen másoltam be a teljes részt.
Szerk: Jó lenne a versenybíróságos topikba is írni, mert akkor bekerülhetne a listába.
Így meg könyvjelzőhetek állandóan, ha bele akarok olvasni.Szerk: Csak egy hsz. erejéig onnantól soha többet csak a hivatkozás végett.
[ Szerkesztve ]
-
Ted-Mosby
senior tag
mindenki elolvasta és megértette a versenyszabályzatot én úgy vélem
a kiszabott, illetve majd kiszabásra kerülő büntetések nem azért vannak, hogy megnehezítsük a versenyzőknek a játékot
de ha valaki vétett a szabályok ellen akkor, annak büntetés jár
megérteném, ha nem lenne rá bizonyíték, de a képek magukért beszélnek (bocs csapattársam )ezerszer leírtam, hogy akinek valami javaslata van szóljon, ebbe beletartozott a versenyszabályzat is, ne most kezdjük el értelmezni a dolgokat, volt rá idő mindenkinek, hogy átrágja az egészet, ha nem tette meg az nem a mi hibánk
de ha valaki jogtalannak érzi a büntetést és logikusan tud érvelni ellene, hát lássuk
[ Szerkesztve ]
-
zodo
nagyúr
WB (#56) Ted-Mosby
"Óvni persze lehet a döntésünk ellen, de szerintem KaraDani és Zodo szabálytalanságát a szabályzat egyértelműen leírja:"
- sorozatos kanyar vágás (amennyiben azt a program nem büntette): +25 mp időbüntetés
Rendben van, de a 25mp az rengeteg. 8. Dani és én 9. hely
Kérném az büntetés mérséklését (a Szabályzatban is) ,mert egy balesetért ill. cikázás, feltartás miatt is kevesebbet kapnék! -
1-2 nem hivatalos WTCC pályával gond lehet, mert tartalmazza az alapjáték is őket, s volt amelyiket véletlenül benne hagyhattam.
A VB topicba meg úgyis fogsz írni, ha lesz miért. Feleslegesen nincs értelme odabökni egy hsz-t, mert úgyis ellapozódik, akkor meg ugyanott vagy, mintha berakod könyvjelzőbe.
[ Szerkesztve ]
Sent from my keyBoard
-
-
dzsavermadar
senior tag
A "pálya elhagyás" témájához fűzném ezt, de csak mint versenyzői véleményt.
Valahol már leírtam, de nem találom.
Mégpedig azért, hogy megpróbáljam érzékeltetni, hogy milyen különbségek lehetnek az alaptémához való hozzáállás miatt.
Az Oschersleben próbafutamon az időmérőn is és a versenyen is fokozottan figyeltem a pálya vonalának betartására. Ez sikerült is egy aprónak mondható pálya elhagyás kivételével.
Ez is inkább ügyetlenségemből fakadt, Egy pillanatra a harmadik kerék is leért a fűre.
Ez a fajta vezetési hozzáállás meglátszott az eredményemen is.Úgy a gyors kör, úgy a helyezés szempontjából. Az utóbbiban még az is közrejátszott, hogy néhány versenyzőtársamat elengedtem(ezt az érintettek nyilván észre is vették)
A verseny utáni elemzésben sokat beszélgettünk ebben a témában. Na, gondoltam kipróbálom lazábbra véve a dolgot. Bátrabban véve a kanyarokat, nem számít egy kis kicsúszás. Már az első mért körben kb.2,5 mp-t javítottam az addigi legjobb időmön.
A poén most jön. Egyszer sem mentem le a pályáról. Ha ezt tovább fűzöm, akkor bátran kijelenthetem, hogy további gyakorlással, esetleg kis pályaelhagyással + 2 mp-t biztosan ki tudtam volna hozni magamból(gondolom én ). Ez pedig már a legjobb idők táblán kb. a 4.-6. helyet jelenthetné.
Összegzésben annyi, hogy amiről most a tárgyalások folynak az bizony jelenthet körönként 2-4 mp különbséget. 10 körnél nem is merem leírni mennyit.
Ezt is mérlegre kell tenni.[ Szerkesztve ]
>>>>>>>>>>" A versenyzés nem csak a győzelemről szól."<<<<<<<<<< http://www.youtube.com/user/dzsavermadar
-
Ted-Mosby
senior tag
természetesen, ha valakinek észrevétele van, vagy megnézve a videót talált olyan dolgot amit a VB nem vett észre szóljon
-
válasz dzsavermadar #2277 üzenetére
Dzsaver ismét érthetően, korrekten megfogalmazta a problémát.
Sent from my keyBoard
-
zodo
nagyúr
válasz dzsavermadar #2277 üzenetére
"Összegzésben annyi, hogy amiről most a tárgyalások folynak az bizony jelenthet körönként 2-4 mp különbséget."
Érdekes felvetés, kicsit soknak vélem a körönkénti 2-4mp-et az esetemben, de ha így látjátok, elfogadom azt is.
-
Ez nyilván függ attól, hogy a játékos milyen teljesítményre képes. Nálad, nálam, Tednél, vagy főleg Daninál stb. ez nem jelent 2 másodpercet sem körönként, az biztos.
Dzsaver a saját tapasztalatán keresztül próbálta szemléltetni, hogy mi a helyzet. Nála jelent ennyit. Jól leírta, hogy a különbség abból adódik, hogy mennyire figyel a versenyre, hogy mennyire veszi komolyan a pálya vonalát. Ha lazáskodik, ott van a plusz idő, amit nyer vele. Ha beleköthetetlenül, végig szabályosan megy, akkor viszont ott a rosszabb köridő. Ez az, amit figyelembe kell venni, mert ha nem is ilyen mértékben, de az ilyen helyzeteknél, ez mindenkinél jele van.
És itt felhívnám a figyelmet arra, hogy van egy szabályzat, ami kimondja, hogy mi számít vágásnak, és mi nem.[ Szerkesztve ]
Sent from my keyBoard
-
dzsavermadar
senior tag
Ezek csak számolások, lehetőségek, nem a konkrét számok a mérvadóak, hanem a lehetőség és az elv. Pályánként is eltérő lehet.
Mondjuk egy pályán van egy sikán, és két olyan kanyar, amit gyorsabban lehet venni, ha kicsit faragok belőle, vagy nagyobb ívben megyek ki belőle.
Ez három lehetőség körönként.
Gondold meg, lehet a hármon spórolni összességében 1.5 mp-t?
Én úgy gondolom lehet.
Ott az adott helyen ez nem látszik semmilyen formában, mert csak 0,5 mp átlagban.
Azt nem érzékeljük. Azt gondoljuk semmi nem történt.
Viszont ha összesítjük, akkor az 10 körnél már 15 mp. Az meg már jelentős.
Persze ha mindenki így csinálja, akkor nincs különbség, és nem is látható.
Ez csak a szabályosan versenyzők kárára látható.
Én ilyesmire gondoltam.Persze másnál másabb idők lehetnek, én a saját időimhez kapcsolódva példálóztam.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>>>>" A versenyzés nem csak a győzelemről szól."<<<<<<<<<< http://www.youtube.com/user/dzsavermadar
-
dzsavermadar
senior tag
Persze Smisa, igazad van, de a ti időitek már kiélezettek a gyakorlástól, az enyémek még gyerekcipőben járnak. Lehet, hogy a billezés is másképp jelentkezik.
De ha még vissza tudod nézni a legjobb köreidet, lehet, hogy volt bennük pályaelhagyás is.
Nem mondom,hogy volt, de idáig nem figyeltünk annyira rá, becsúszhatott.
Azt viszont biztosra veszem, hogy nálad is van valamennyi időkülönbség egy sikán szabályos, és kicsit vágott bevétele esetén.
Ugyanúgy, mint egy kanyarból kigyorsításnál ha szélesítesz kicsit, mert a kanyart gyorsabban vetted.[ Szerkesztve ]
>>>>>>>>>>" A versenyzés nem csak a győzelemről szól."<<<<<<<<<< http://www.youtube.com/user/dzsavermadar
-
zodo
nagyúr
válasz dzsavermadar #2283 üzenetére
Megértem én csak hát.... szerintem nem annyi amennyi.
Helyzeti előnyt egyáltalán nem szereztem általuk.Tessenek megnézni kedves bírák mit "lehet" vagy mi megengedett egy valós versenyen.
Látottakból indulok ki és "azokhoz" képest ezt semmiség ha szándékosan vágni akartam volna akkor azt nem így teszem.Versenyben futott időeredményeim sem támasztják alá az oly mértékű előnyszerzésemet.
1:45:790
1:47:238
1:46:116
1:45:421
1:45:256
1:45:904
1:45:048 (vizsgált vágás)
1:46:976 (vizsgált vágás)
1:47:469
1:47 valamennyi (ezt már nem listázta a játék vagy nem láttam a visszajátszásban) -
zodo
nagyúr
Remélem hogy nem ezen fog oszlani a nép, mert ez is csak játék.
Szerintem nehéz helyzetben vannak akárhogy is nézzük.
Talán első körben a baleseteket kellene vizsgálni vagy annak szándékosságát (ezt nagyobb súlyú problémának érzem) és későbbiekben kitérni ezekre az apróbb pályaszélesítés és vágás témakörre.
, de ennek elbírálása, nem az én tisztem. -
Dzsaver még nem írta le a véleményét semmiről és egyelőre úgy tűnik nem vagyunk közös nevezőn a szabálytalanságok mikéntjében.
De azon kívül ha csak négy személynél van tényleg szabálytalanság, akkor az egyáltalán nem vicc, hanem tény - de ezt nem tudom, én egyelőre csak 5 embert néztem teljesen végig, a rám kiosztottakat, meg magamat. Ezt dokumentáltam is. Ha lesz büntetés akkor lesz büntetés, fellebbezni lehet, indoklással.
Azon kívül, ha valaki alkalmasnak érzi magát vb-nek, lehet jelentkezni, én személy szerint szívesen átadom a helyem egy okosabbnak.
Ted: Miért dudáltál a 8. kör 0:51-nél amikor elmentem melletted?
Sent from my keyBoard
-
Ted-Mosby
senior tag
A VB közleménye !!!
A Zolder-i futam után kiszabott büntetések:
KaraDani---- + 10mp időbüntetés (futamon többszöri pályalevágásért)
Zodo--------- + 5mp időbüntetés (futamon többszöri pályalevágásért)
Baluuuka------ boxutcából rajtolás következő futamon (tömeges baleset okozásáért 1.kör)
smisa-------- + 20mp időbüntetés (többszöri szabálytalan előzés kilökéssel, leszorítással stb... és nem engedte vissza a vétlen felet a vétkes)
Ted-Mosby--- boxutcából rajtolás következő futamon (felvezető körben baleset okozása)aki esetleg még nem nézte meg a képek megtekinthetőek itt
Mindenki nézze meg és ha ellenvetése van jelezze, de indokolja meg.
[ Szerkesztve ]
-
Ted-Mosby
senior tag
ponttablazat jelenleg így néz ki, de ez még nem végleges
-
Két csúnya eseted van, az egyiknél kilökted Danit, a másiknál Ted elé vágtál be, amitől úgy lassult, hogy még valaki elment mellette. Pedig lett volna hely, a kanyar bejáratnál pedig Ted volt előrébb.
Dani nem jelenthet azért, hogy téged felmentsenek. Valamelyikőtök hibás volt (olyan nincs, hogy senki), baleset történt. A VB úgy látta, hogy te vagy a hibás, így te kapod a büntetést.Más. Most végignéztem Ted embereit, és akár hiszed akár nem, tényleg nincs büntethető szituáció. Most már csak Dzsaver van hátra.
Sent from my keyBoard
-
smisa
őstag
Én elkezdtem végig nézni a dolgot 1 idő után rájöttem hogy 1 személyt lehet egyszere csak figyelni azokat nézzem akiknél vagy szenvedő vagy okozó voltam. Lassan kész vagyok vele ide felteszem szólok nem rövid és van benen oylan aki nincs a listán.
[ Szerkesztve ]
-
smisa
őstag
Megnézztem pár embert készítettem egy listát az eseményekről leírom vlamelyik csak kérdés valamelyik tény:
1 kör:
Rajt cél egynes vége: Neuro vs Smisa (Neuro ott te nem fékeztél időben meglöktél ua mint TED és Smisa )
-1. kanyar: Zodo elhagyja a pályát és ebből előnye van az hogy a következő kanyarban elmegyek a jó íven vagy Ő enged el, hát ember legyen a talpán aki eldönti
-Balu tömegbaleset ki is áll utána
2 kör:
-1.+ 2. kanyar: TED Pálya elhagyása?
-1. Sikán: KaraDani, Mityu76 vágás
4 kör:
-3. kanyar TED vs Smisa vitatható szerintem nem volt kilökés mivel iven érkezett Smisa is és TED is (de Zsombor szemfüles volt az igaz Grat Zs. )
-1. Sikán: ok hogy TED kicsúszik de nem igazán érzékelhető a gáz elvétel csak amíg fékezik (persze ügye ki az aki fékezik és gázt add 1xre ) de amint eszmél, hogy a gázadással kijön padlót nyom; KD vágás a 2. íven
- Hátsó vissza fordító: TED teli gázzal elhagyja a pályát és tolja tovább; Mityu76 kicsúszik de nem engedi el a vissza jövetelnél a mögötte lévőt vagy a cél egyenes végén ez az akar lenni (mert lehet rontott ív is)?
5 kör:
-1. Sikán TED sajnos itt ha jól értelmezem a szabályt levágás történik meg sok minden; KD vágás a 2. íven
-2. Sikán első ív TED levágás
6 kör:
-1. Sikán: KD vágás a 2. íven
7 kör:
-2. Sikán: Mityu76 vs Smisa elengedés fél kör múlva, miért nem a következő egyenesen?
8 kör:
-2. kanyar: Mityu76
-1. Sikán TED levág utána gáz elvétel nincs (az mellékes hogy Neuro a jobb ív miatt így is elmegy de hát ügye előny)
-Cél egyenes ráfordító: TED levág; KD kicsúszik de nem igazán érzékelhető a gáz elvétel amint eszmél gázadással kijön padlót nyom
9 Kör:
-1. Sikán TED és Mityu76 is levág amint érzékeli hogy nem jön össze a 2. ív teli gázzal megy tovább
-Hátsó szakasz vissza fordító előtt TED pálya elhagyás teli gázzal
10 kör:
-1. Sikán: Neuro vágásMagamat nem néztem csaka vitatott helyzetben komentáltam
[ Szerkesztve ]
-
Ted-Mosby
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- E-book olvasók
- Asszociációs játék. :)
- Milyen videókártyát?
- Apple notebookok
- Okos Otthon / Smart Home
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Projektor topic
- Realme 8 - az igazi nyolcas
- Digitális Állampolgárság Program DÁP
- További aktív témák...
- HP EliteBook 845 G8 Tartós Fémházas Laptop 14" -60% Ryzen 5 Pro 5650U 6mag 16/512 FHD IPS Matt LTE
- HP EliteBook 845 G7 Fémházas Laptop 14" -45%Ryzen 5 PRO 4650U 16/512 FHD IPS SURE VIEW
- HP Elitebook 840 G8 i5 1145G7 / 32GB / 512GB / hibátlan!
- Nethome Plus, klíma wifi modul
- LG OLED55C12LA 2 ÉV GYÁRI GARANCIA
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest