Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Zimbabwébe ment a Starlink
it Immáron Zimbabwe területén is hivatalosan működik a SpaceX Starlink műholdas internetszolgáltatása.
-
Így fest a Steel Effigy korai béta változata
gp A külső nézetes hack&slash akciójáték az előzetes információk szerint PC-re érkezik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Warzoz
senior tag
Sziasztok!
Nemrég rendeltem két Bafang BBS01B 36V 250W középmotort és két 36V, 12.5Ah akkupakkot, ami tegnap jött meg. Tesztelem az alkatrészeket, aztán elkezdem a két analóg bicó átépítését. Hamarosan jelentkezem az eredményekkel. -
Warzoz
senior tag
-
Warzoz
senior tag
válasz Somatom #5431 üzenetére
Köszönöm! Igyekeztem, bár a kábelekkel bajlódtam eleget. Hétfőn nekikezdek a másik bringának, majd arról is rakok képeket. Aztán később persze leírom a tapasztalatokat is.
Đusty Innen rendeltem. Az akkori aktuális dollár árfolyamon (amin a bankom váltott) volt 152862Ft a motor, 64488Ft az akkupakk. Szállítási díj, egyéb költség nem volt. 7 munkanap alatt itt volt németországból. Ennél olcsóbban nem találtam máshol, bár számlát nem kaptam, így gondolom a gari is felejtős (remélem nem is lesz rá szükség).
-
Warzoz
senior tag
Sziasztok!
Próbálgatom a Bafang motoros biciklit és azt tapasztaltam, hogy az 5 fokozatból ami jelenleg van, az első kettőnél minimális a rásegítés. Az első (echo) fokozatnál, indulásnál, az első fél pedálfordulatnál van némi érzete a rásegítésnél, utána semmi. A második (tour) fokozatnál sem sokkal több az érzete, viszont ha a harmadik (sport) fokozatba váltok, a kerékpár kilő mint a puskagolyó. Szóval nem nagyon van átmenet az első három fokozat között. Esetleg lenne valaki, aki tudna segíteni a motor beállításában (adatkábellel), hogy egy normális, lépcsőzetes átmenetet legyen az első három (vagy akár mind az öt) fokozatban?Az már csak hab a tortán, hogy mivel a legkisebb kijelzőt rendeltem a motorhoz, ennél csak megadott méreteket lehet megadni kerékátmérőnek a sebesség számításához. A kerekek átmérője 28,7 col, de sajnos vagy 28 vagy 29 colt adhatok meg, így nem a valós sebességet jeleníti meg a kijelző.
-
Warzoz
senior tag
-
Warzoz
senior tag
válasz kovacs65 #5461 üzenetére
Kb. Egy fél nap alatt össze lehet rakni kényelmesen, feltéve, hogy rendelkezel a szükséges szerszámokkal és persze ne legyenek komplikációk. PL. A női bicóra nehezebben lehetett feltelepíteni az akkupakkot a vázgeometria miatt. Kellett plussz lyukat fúrni az akkukonzolra. A másik amivel még gond lehet, az a fékszenzorok. De azt is meg lehet oldani.
Én meló után csinálgattam a héten, napi 1-2 órát.[ Szerkesztve ]
-
Warzoz
senior tag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. Nemrég ugye felszereltem két Bafang 36V/250W-os középmotort meg két 36V/12,5Ah-s akkupakkot két kerékpárra. Sikerült kifundálni használat közben, hogy az egyes fokozatok mekkora sebességig elérhetőek. Számomra most a második és harmadik fokozat az érdekes. A sebességkorlát 40km/h. A kijelzőn csak 5 fokozatot lehet megjeleníteni (off, echo, tour, sport és turbo). Az echo fokozat rásegítését 16km/h-ig adja a motor, míg a tour-ét 23km/h-ig. Azt szeretném beállítani a motornál, hogy az echo rásegítését 20km/h-ig, a tour-ét meg 25km/h-ig adja. Jelenleg ezek a gyári beállítások vannak:
Nem merek nagyon kísérletezni a beállításokkal, ezért kérném valaki olyan segítségét, akinek van már tapasztalata ebben. -
Warzoz
senior tag
Szia!
Én épp most, néhány napja cseréltem le párom bicóján a hajtókarokat (szétbarmoltam a pedálokkal a meneteket összeszereléskor), amiket az aliexpressről rendeltem. A két hajtókar volt valami 11k huf szállítással, áfával. Más költség nem volt és megérkezett 10 nap alatt. -
Warzoz
senior tag
Én most, legkésöbb tavasszal akarom lecserélni a 12,5Ah-s akksipakkokat 20Ah-sra. Sajnos legutóbb amikor letekertünk balatonra az xv. kerből, Balatonakarattya kellős közepén nullázódott le az akksim. Ami meg azért is volt kellemetlen, mert a kijelző még 2 vonalnyi töltöttséget jelzett, amikor egyszer csak elkezdett dadogni a motor, majd leállt. Miért bánod a nagyobb akkupakkot? A +súlyon felül mi a problémád vele?
-
Warzoz
senior tag
válasz Szilágyi84 #5621 üzenetére
Most a balcsis úton tekertünk összesen 172km-t. Elsősorban az emelkedőkön használtunk rásegítést, meg amikor nem tudtuk tartani könnyűszerrel a 20km/h-s sebességet, például szembe szélben. Hogy pontosan mekkora volt a tényleges táv, amikor használtuk a rásegítést, meg nem tudnám mondani. Viszont néhány hónapja, amikor kitekertünk Szlovákiába és vissza, nagyjából képben voltunk. Akkor körülbelül 55km-t tettünk meg a 2. (tour) fokozatban és olyan 20km-t a 3. (sport) fokozatban összesen az út során úgy, hogy még maradt azért az akkukban.
-
Warzoz
senior tag
Letekertünk tegnap Budapestről a Velencei-tóra, Gárdonyba. Kajászó előtt az utolsó nagy lejtőn (Ady Endre utca), ahol kb 40-50km/órával száguldozhatunk lefelé, raktak az útra fekvőrendőrt, közvetlenül egy kanyar után. Aszfaltból öntötték ki, jó 20cm magas, semmi jelzés rajta. Figyelmeztető tábla csak a másik irányból van.
-
Warzoz
senior tag
Üdv!
Tegnap elmentünk egy 60 km-es kirándulásra és sajnálattal tapasztaltam, hogy a legnagyobb fokozaton elkezdett ugrani a lánc. Először csak néha, de később már szinte folyamatosan. Itthon megnéztem láncnyúlás ellenőrzővel és bizony a .75 befigyelt a láncba 1000 km után. tudnátok ajánlani 10k körül valami jobbféle láncot 8 sebességes váltóhoz? -
Warzoz
senior tag
válasz Dr.FantastiK #5658 üzenetére
A 8 sebességesre mehet a 10 sebességes lánc?
-
Warzoz
senior tag
Ez a lánc mennyire ajánlott? Vagy van esetleg jobb ennél ebben az ársávban? Sram PC-870 8
-
Warzoz
senior tag
Én most rendeltem meg a 20Ah-s akkupakkomat mert a 12.5Ah kevés volt az igényeimhez. A kisebb akksival kb 100 km-t tudtam megtenni, amibe a Pest-Gárdony út fér bele, de én szeretném egy töltéssel megtenni a Pest-Balatonakarattya utat is.
A heti 50 km-re bőven elég lehet a kisebb akkupakk is, viszont ha esetleg később meggondolod magad és messzebbre mennél, lehet oda már kevés lesz. Persze most így nekem is lesz egy akksim a rövidebb távokra, meg egy nagyobb a hosszabbakra.[ Szerkesztve ]
-
Warzoz
senior tag
Az új, nagyobb akkupakkal sikerült egy húzásra letekerni a balcsira a XV. kerületből, meg a déliből haza. 158 km lett a vége összesen, ebből tourban mentünk úgy 80 km-t, sportban meg kb 40 km-t. 2x álltunk meg enni, 7 és fél óra volt az út oda. Az akksiban maradt még valamennyi, de sajnos ezt nem tudom százalékra, pedig jó lenne.
-
Warzoz
senior tag
válasz Szilágyi84 #5786 üzenetére
Köszi!
Nem számolgatok én kalóriákat, de párom órája 2240 elégetett kalóriát ír. -
Warzoz
senior tag
Az én esetemben 5 fokozat van: Az Off (itt nincs rásegítés). Az Echo (ez kb. semmire sem jó, pár km/h-s sebességnél érezni, hogy van némi rásegítés). A Tour (ezt használjuk általában kisebb emelkedőknél, szembe szélben, ezzel tudjuk tartani az átlag 20-24km/h-s sebességet). A Sport (ezt a meredekebb emelkedőknél kapcsoljuk be, vagy ha sietünk, mert ezzel már a 30-35km/h-s sebességet is tudjuk tartani). Végül a Turbo (ezt csak akkor kapcsoljuk be ha túl meredek és/vagy túl hosszú az emelkedő, de nagyon ritkán használjuk mert zabálja az elektronokat).
Százalékot nem tudok mondani. Sajnos még az akkupakkok állapotát sem tudom ellenőrizni.[ Szerkesztve ]
-
Warzoz
senior tag
válasz sirarcheer #6116 üzenetére
Egy lakat akkus sarokcsiszolóval kb. 3-5 mp. A legdrágább is.
-
Warzoz
senior tag
pswpower.com oldalon most épp ~600 usd egy 250w-os bafang középmotor egy 720Wh akksival. Az megint egy százassal lenne olcsóbb, mint amit te néztél. Nekünk 2 motor és 3 akksi van innen. Múlt év augusztusa óta raktunk beléjük 3500 km-t. Rendszeresen letekerünk a XV. kerből a Velencei tóra és a Balatonra.
-
Warzoz
senior tag
válasz bluekoli #6799 üzenetére
BBS01B 36V 250W pedálszenzoros középmotor, SW102 kijelzővel, hidraulikus fékhez való szenzorral (ha ezt választod, adják hozzá a két fékkart is bowdenes fékhez) és 46T lánctányérral (ha ezt választod, adják hozzá a 44T lánctányért is.). Ez így 358 USD. A választott kiegészítők függvényében az ár még csökkenhet vagy nőhet kicsit.
HAILONG-PLUS 36V 20AH akkupakk. 230 USD.De például ugyanitt a tongsheng 36V 250W-os, nyomatékszenzoros középmotor 250 USD.
Új hozzászólás Aktív témák
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Elon Musk: az xAI szuperszámítógépet akar az AI-alapú chatbotjához
- Starlink
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Oukitel WP35 - az 5G-s faék
- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- NOTEBOOK / NETBOOK / Mac beárazás
- További aktív témák...
- i5-13600KF (14 mag/20 szál) +hűtött VRM-es B660/B760 lap +16-32-64GB DDR4! GAR+SZÁMLA (a Te nevedre)
- IPhone 13 256GB gyári független
- HP Quadro P2200 videokártya (fél év garancia)
- ERŐMŰ - Ryzen 9 7900X RTX 3090 64GB DDR5 1TB & 2TB M.2 SSD 4TB SATA3 SSD
- Xiaomi 13T Pro / Alpine Blue / 12 GB RAM / 512 GB / Kártyafüggetlen / Számla + Garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest