Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Perillustris

    senior tag

    válasz Tomiboj #64177 üzenetére

    Mivel telefonon rendelted meg, az elállási jog alkalmazható, hiszen ez is kimeríti a "távollévők között kötött szerződés" fogalmát.

    Vélhetően a telefonos megrendelés alkalmával nem tartották be a 2. § több pontját sem, mely a tájékoztatási kötelezettségre vonatkozik. (Erre persze ráér az esetleges fenyegetőzés-fogyasztóvédelmi eljárás idején hivatkozni.)

    Ha ezt választod, első körben javaslom, hogy élj elállási jogoddal a meghatározott módon. Az e-mail elküldése mellett nem árt, ha tértivevényes levélben is elküldöd nekik postán.

    Szóba jöhető buktató: ha átvételkor írtál alá olyan papírt, miszerint a termék (nem a csomagolás!) sértetlen, ám te a felfedezett állapotú (karcos, stb.) készüléket küldöd vissza, akkor kellő rosszindulat esetén benyöghetik, hogy ezeket te okoztad.

    Az elállási jog alapvetően nem a sérült állapotú áru visszaküldésére van, tehát egy ideális világban az esetedben nem erre kellene hivatkozni, hanem a nem megfelelő beltartalomra. Itt lép életbe a 3 napos csere joga, amiből - ha jól olvastam - még nem futottál ki:

    A teendőd tehát visszavinni, azzal, hogy hibás (bármelyik SD adóra kapcsoltam, amolyan 240p jellegű képet mutatott).

    Cserélhetik (nyilván nagyítóval nézed meg, bekapcsoltatod, kipróbálod) vagy vissza kell adniuk a pénzt.

    Más lehetőségük nincs.

    Először próbáld meg higgadtan rendezni a helyzetet, és a reakciójuk alapján dönts a folytatásról.

    [ Szerkesztve ]

    Perillustris

Új hozzászólás Aktív témák