- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
- Az otthoni irodákba költözne be az AOC 100 Hz-es monitora
- Még a nyár előtt megérkeznek a G.Skill új Ripjaws memóriái
- Megfizethető és viszonylag kompakt ház született a Lian Li-DAN Cases frigyből
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Szabadon fejlesztheti az OLED tévébe szánt paneljeit a Loewe
- Milyen videókártyát?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen notebookot vegyek?
- 1000 Hz-es játékos monitor TCL CSOT recept szerint
- Gaming notebook topik
- Ezért jött hardveres sugárkövetés nélkül a Hellblade II
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Call of Duty: Black Ops 6 címmel jön a sorozat idei része
gp A teljes leleplezésre a jövő hónapban esedékes Xbox Showcase után kerül sor.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
válasz Mágus2 #30100 üzenetére
És ez kizárólag dízel betegség?
szerk:
egyébként értem mit mondasz de úgy érzem elbeszélünk egymás mellett. Megesik.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Mágus2
Közösségépítő
Kizárólag dízel, a benzines nem megy szikra nélkül. Itt nem kell szikra, elég az olaj, a levegő és az a 30bar nyomás ami a hengerekben van, a nyomás miatt felhevül az olaj és úgy ég el mintha padlógázon menne befecskendezéssel, ilyenkor annyi anyagot szív, amennyit csak bír.
No, akkor elmagyarázom kicsit érthetőbben.
Van a turbó, aminek a tengelyét olaj keni, hűti, és központostja a két csigaház között. Ez 2 gáttal van elzárva a turbina lapátoktól, ha a kipufogó oldali szakad át, akkor az olajpumpa egy csomó olajat (percenként 7 decit)benyom a kipufogóba, elveszlik a teljesítmény, füstöl mint állat, de le lehet állítani.
A másik eset, amikor a turbó szívó oldalán szakad át a gát, ilyenkor a beszívott levegővel az olajat benyomja egyenesen az égéstérbe, ami olyan hatású, mintha padlógázon mennél vele, mivel nincs szabályozva a mennyiség. Lekapcsolod a gyujtást, a motor pörög tovább, amíg ki nem szívja az olajat az olajkádból, vagy valami el nem szabadul a motorba, vagy le nem fojtják.
Érthetőbb?
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
a hülyeség nem csak a francia autóknál okoz turbó halált.
http://www.youtube.com/watch?feature=fvwp&NR=1&v=aH9Kz9rSV4sRenault power
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz rob210 #30103 üzenetére
Mindegyik turbós dízellel előfordulhat márkától függetlenül, a tulaj csak annyit vesz észre, h felszökik a fordulat. Még csak nem is tiltáson forog, mert a tiltás sem működik, mert minden ilyesmi az üzemanyag rendzsert szabályozza, mai ilyenkor ki van kapcsolva. Legalább nem fogyaszt gázolajat.
-
rob210
nagyúr
válasz Mágus2 #30104 üzenetére
Ez rendicsek, de akinek így szét van hullva a turbója az meg is érdemli.
Azért azt szögezzük le, hogy akinek így jár a kocsija az nagyjából 10% konstrukciós hiba vagy meghibásodás, a 90%-egy igénytelen dög aki nem ért hozzá csak hajtja a kocsit aztán meg csodálkozik, hogy na most mi történtRenault power
-
8th
addikt
A fogyatékos... [link]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-
VR6-Fan
veterán
-
-
#00809728
törölt tag
Hát igazából én nem az űltetés miatt raktam fel.Nagyon szép maga a felni ill. az autón lévő motivumok!
-
VR6-Fan
veterán
válasz MunezXBK #30122 üzenetére
szvsz ~12cm-s ültetésemmel semmi gond nincs, vagy is hazudok, van vele gond szívok vele rendesen de ott ahol nem tudok elközlekedni normálisan vele ott egy szög gyári G4-el se tudnék, sajnálom nem az a tipus vagyok aki 60-al átmegy a 10-15cm mély árkon akár milyen kocsival még ha az t a kocsinak "meg sem kottyana".
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
TaaT
veterán
én már a 35mm-es ültetéssel is körültekintően közlekedek, a legalacsonyabb pont olyan 10centire van az aszfalttól, az a kipuff leömlő...
1x odaadtam anyámnak a kocsim, ő meg elment vele a kertészetbe... [link]
Give them hell Ukraine!
-
rob210
nagyúr
Hát urak nekem nincs ültetve a renyó nem vagyok egy rally őrült, de a XVII-ben van egy-két fekvőrendőr ahol még így is leér a koptatóm.
Pedig nem egy alacsony kivitel a kis parlévűfranszém[ Szerkesztve ]
Renault power
-
-
Octi
aktív tag
válasz rob210 #30127 üzenetére
Én az Europark Ady felőli kijáratánál libikókáztam egyszer.
Nem is a magasság volt a fő gond, hanem az, hogy keskeny a bukkanó, és az első kerekem amikor legurult róla, a hátsó még nem kúszott fel rá. Így középen szépen felakadtam, és ott billegtem a fekvőrendőrön
Majd szétbaszott az ideg, mire sikerült óvatosan "lehúzni" a vasat a betonközegről, de legalább komoly közönségsikert aratott a mutatványMegpróbáltam leszokni a sexről és a drogról. Életem legkeményebb 1 órája volt! PSN ID: Octi_18T
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #30130 üzenetére
Itt is vannak gondok, no nem a fekvő arcokkal, hanem a megemelt zebrákkal. Egy ilyen állat abszolválása nekem midig az olajkád odab@szásával végződött. Amióta bekerültek a TT lengőkar szilentek, azóta nincs ilyen probléma, nem lódul meg annyira a motor súlya alatt a bódé.
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz bitpork #30130 üzenetére
Lehet, hogy van valami szabvány erre a fekvőrendőrre, de hogy sok helyen nem ismerik (vagy tojnak rá), az biztos. Pl Lacházán is van pár "Jó lesz ez főnök? Mi ez Karcsikám? Hát fekvőrendőr, főnök! Ja, annak jó lesz Karcsikám." típusú mesterséges forgalomlassító képződmény.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz Mágus2 #30137 üzenetére
Ne is mond, múltkor haladok újváros felé a szokásos útvonal, szokásos tempó, egyszer csak hatalmas csatt, mintha valami gödörbe mentem volna.
Jöttek belőlem az ízes magyar kifejezések... Csajom kérdezi nem láttad? Hát mondom nem... mit kellett volna?! Következő alkalommal, na mondom megnézem mi ütött ekkorát.
Direkt lassan mentem, figyeltem, alig tudtam így is észrevenni.
A barom állatja "javított" egy kátyút. Konkrétan épített egy hegyet a helyére, még hegyes is volt.Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
cafat
tag
Skdoa Fabia I.-et mennyire kéne megbontani, hogy ajtónyitásra bekapcsoló lábtérvilágítást bekössek, illetve mennyire bonyolult egy ilyen bekötése?
-
rob210
nagyúr
a vezérlő szál be van kötve szvsz ha még van a helye a segédfénynek akkor 10 perc, bár én ezt sose értettem mire jó?
én ott taposok nem nézelődök
sógor kettese is tele van ilyen ledes csecsebecsékkel de nem tudom mi értelme.még az ajtó sarkára azt mondom oké mert ha kinyitod látszik sötétben, de az ülés alól a pedálokat megvilágító ledek számomra értelmetlenek.Renault power
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zoo8800 #30148 üzenetére
Ez a lábtér fölött van az autóban, a kesztyűtartó és a kormányoszlop alatt.
[link]A műltok azzal keresett meg egyik ismerősöm, h olyan efektet akar a fábiájába ami az újabb autókban van(gyujtás ráadás után a mutatók az óracsoportban kipróbálják a végállásukat) Mondtam, h nincs nekem időm hülyeségekkel foglakozni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Call of Duty: Black Ops 6 címmel jön a sorozat idei része
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Gyúrósok ide!
- Mobil flották
- Szabadon fejlesztheti az OLED tévébe szánt paneljeit a Loewe
- World of Tanks - MMO
- Vallás
- PlayStation 3
- Kutya topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest