Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Csabadi

    tag

    válasz zsolt19900 #182837 üzenetére

    A tandem és az üzemanyagszűrő közötti csöveket nem kell megvenni kompletten. Mivel ott van benne egy visszacsapó a nyomó csőben és egy hőfokjeladó a visszatérőben. Ezért kerül 70-80.000ft-ba, viszont kapható gyári cső méterben is, igaz 7100ft méterre.. Próbáltam én is az utángyártott csöveket, kB semmit nem ér. Sajnos rövid időn belül szétrepedezik.Meg a legfontosabb, ami neked kell(utángyártottban) 8mm az valóban ennyi belső átmérőjű. Viszont a gyári meg 7.3mm..meg persze a külső átmérője sem 14mm hanem 13.5mm.Ennek annyi a jelentősége hogy alapból már szorul az üzemanyagcsonkon, nem úgy mint az utángyártott. Ezért az utángyártott csövet nem is bírja a gyári csőbilincs rászorítani annyira. A tűzfal és a szűrő között sajnos csak egyben van lehetőség cserélni, mert az olyan formára van kivulkanizálva. Egyébként nekem a másik fajta üzemanyag hűtésű rendszer van már, mivel ilyen volt mint a tiéd, de ez a fajta a legrosszabb, mivel sok helyen tud levegősödni...
    Üzemenyagcső N10303504 kettő méter bőven elég
    Csőbilincs N90686701 szerintem inkább ebből vegyél 10 db-ot mivel annyi elegendő."ha már gyenge nem is szorít annyira". De nem feltétlen emiatt rángat. Ha van gyenge pontja a csőrendszernek akkor inkább fellevegősödne és nehezebben indulna napi első indításnál, persze fél tank alatt jelentkezik többnyire.Volt olyan tapasztalatom is hogy folyamatosan levegőt szívott akkor a hőcserélő és az üzemanyagszűrőt összehúzó 13 imbusznyílású csavaros található 0-gyűrű volt hibás.Tehat első körben pár apróságot kell ellenőrizni.De tesztelhető sima szilikon csővel is, hogy levegő szív vagy sem. Tandem és az üzemenyagszűrő közé kell bekötni és be kell indítani ha folyamatosan jön a levegő akkor kell tovább menni... Mert ha nagy mennyiségben szív a tandem levegőt akkor rangathat(döccenhet) a motor alapjáraton...

Új hozzászólás Aktív témák