-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
grizlisandor
veterán
válasz bul07 #182150 üzenetére
Szerintem ez mehet ON-ba.
Lehet valamennyire cserélődik a folyadék, de nem teljesen.
A fékfolyadékban keringő szennyeződések a féktartályba, hanem marad ugyanúgy a rendszerben.
Segítettem légteleníteni a féket, 2 éve fékfolyadék cserekor.Majd egy hozzá értő megmondja a tutit.
-
Saccco
nagyúr
válasz molnarpeter #182149 üzenetére
Konkrétan Kanizsán voltam a Weltauto-nál.
█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
-
rob210
nagyúr
válasz bul07 #182150 üzenetére
Ez nettó baromság.
Frissül persze.
De a munkahengerekben ilyenkor szokott megülni a dzsuva és berohadni.
Egy nyereg meg sokkal drágább mint egy rendes fékfolyadék csere.
Ez az én véleményem.
Mindenki fél a légtelenítőktől, hogy nála törik bele, meg ha olyan a vas nincs hozzá gépük ezért mindent is kitalálnak.Renault power
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz d.tiborz #182089 üzenetére
Ugyanolyan, mint a képen, amihez kell a szétszedhető adapter. Concert2, nem Bose rendszerhez ez való.
Illetve jut eszembe, valakinek nincs Audi A4-hez Concert2 rádióhoz kiszedője, amitől megválna egy köszi + postáért vagy egy sör, csoki + posta áráért?
[ Szerkesztve ]
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz CharlieDrop #182156 üzenetére
Szintén, ha más nem csinálná meg, mert "nincs gép, nincs szoftver stb.", akkor bejelentkeznék egy márkaszervizbe csak fékolajcserére, az meg, ha jól megbeszéled, simán megvárós történet.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
Asbee
veterán
Nincs valami tippetek? Ma megnéztük akksiról a kis hűtőventillátort és úgy megy. Beszerelve meg sem nyikkan és be is írja hibának hogy 2-es hűtőventillátor hibás. Pont volt szerelőnél egy nagy venti beszereltük kipróbálni, mert abból megy át csatlakozó a kicsibe és úgy sem ment a kicsi. Van ennek még valami más vezérlője is valahol? Azért egy kicsi is jön holnap új, megnézzük azzal is.
Álló járó motornál hány fok körül kell kapcsolnia a hűtésnek? Mert ez is érdekes volt, 99 fokos volt a víz és még nem ment a nagy venti sem. Klímára szépen elindul a nagy, kicsi meg sem mozdul. Köszi. -
BUZZLGHTYR
senior tag
válasz molnarpeter #182142 üzenetére
Köszi a tanácsot, az első illetve a hátsó dobbetétet már levettem és kitakarítottam mindkét oldalt, mivel alvázvédő nem volt itthon, ezért alapos takarítás után lefújtam szürke alapozóval, hogy véletlen se induljon el a rozsda, lehet taknyolásnak hangzik, de a semmitől szerintem jobb, és már a takarítással megelőzöm a rozsdát, az alapozó az csak plussz!
Szerencsére úgy vettem az autót hogy az összes szűrő és motorolaj cserélve volt, viszont az elsők között cseréltem a szervóolajat és a fékfolyadékot is, gusztustalan volt mind a kettő!
Számomra hihetetlen, hogy nem képesek az emberek erre áldozni 2 óra munkát és kb. 6-8 ezer forintot, mert annyiból megúsztam a cserét!
Természetesen mikor egytömegűsítve lett, váltóolaj is cserélve lett.VCDS és a VAGCOM ugyan az?
bul07: kevés szerelési tudással légtelenítettem egy 17 éves autón a fékeket, megdrótkeféztem a légtelenítő csavart, fújtam rá egy kis csavarlazítót és lazult is!
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BUZZLGHTYR #182159 üzenetére
Jobb is az alapozó, a rücsi inkább kavicsoktól véd. VCDS a szoftver, VAG-COM a kábel, ugyanarra szokott utalni általában, mivel együtt használják legtöbben. Erre a szivacsra gondoltam, érdemes kiszedni, ha benne van még, nekünk itt kezdett el rozsdásodni a jobb első sárvédő. Megtartja a vizet, és a homok stb szemcsék ledörzsölik a festéket belül - ha nincs szivacs, nincs probléma [link]
[ Szerkesztve ]
-
BUZZLGHTYR
senior tag
válasz molnarpeter #182160 üzenetére
Ez már nincs benne,
a vcdsnek majd utána nézek, rádugtam de semmire nem lehetett kapcsolni -
BUZZLGHTYR
senior tag
Sajnos ezt irja. Na ebbol nem derul ki hogy valos e vagy sem.
vcds was not able to retrive a mileage feom this ecu. the ecu is either not supported, or does not store mileage. -
BUZZLGHTYR
senior tag
válasz BUZZLGHTYR #182163 üzenetére
Közbe kiolvastam a hibákat, ha már ott voltam, egész sok van
Bár ezeken már nem tudok elmenni, azért leírom, hátha tud valaki valamit.00779 - outside air tempp sensor (g17)
30-00 - open or short to plus00532 - supply voltage b+
07-10 - signal too low - intermittent00771 - fuel level sensor (g)
30-10 - open or short to plus - intermittent01314 - engine control module
49-10 - no communications - intermittent
gondolom emiatt nem olvassa ki a km-t a motorvezérlőből00929 - locking module for central locking front passenger side (f2)
27-10 - implausible signal - intermittentmelyikre kell igazán odafigyelni?
[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
őstag
Igazad van!! Elb@...tam, elkapkodtam. Megint Exide lett, és ráadásul kisebbet is vettem. Zavar! Azt is tudom, h a Rocket az első öt nagy gyártó között van. Előző autómban a gyárit arra cseréltem. De, h miért nem azt vettem ne kérdezd. Moll-t kellene valahol levadászni.
Joe
-
simonjoe
őstag
Már megnyugodtam. 77Ah-s helyett most 72-es van benne. Szerintem ez annyira nem gáz, nem akarom már vegzálni az eladót. Bír annyit amennyit, és majd csere ismét. Viszont most néztem az ELSA-ban, h "csak" 6Nm-es nyomatékkal kell meghúzni a sarukon a csavart? Nem kevés az egy kicsit?? Azt hiszem én ennél jóval combosabban téptem meg.
Joe
-
Zizmand
aktív tag
válasz molnarpeter #182160 üzenetére
Ennek a szivacsnak gyárilag mi lenne a feladata? Valami rezonancia csökkentő/hangtompító?
[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
őstag
válasz macilaci78 #182169 üzenetére
...félek, h elhagyom. Meg a 6Nm annyira kevés, van egy spec kulcsom pont erre a nyomatékra, a karbonbringa szinte összes csavarját ezzel az értékkel kell lehúzni. Majd akkor igénybe veszem, kilazítom és újrahúzom. THX!!
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz molnarpeter #182173 üzenetére
...valami oka csak van ennek a luf@...sz értéknek, és igaza van Macilacinak. Talán inkább az a félő, h a saru törik-pattan el, na, az szívás lenne.
Joe
-
-
Asbee
veterán
válasz bitpork #182175 üzenetére
Szia, 1.6 bse, jetta. Vcds nincs, néztük más diaggal a teszteket, fel sem dobta a 2 es ventit, csak hogy hibás. Egyest szépen indította. Azért is cseréltük a nagyot mert abban van a vezérlő és abból jön ki csatlakozó a kicsinek. Egy kicsi venti + gombát holnap cseréljük. Kíváncsi leszek. Igen klímára indulnia kéne de csak a nagy indul el. Vcds még ezt a hibát dobta:
Ez nekem vezérlőnek tűnik, de nem találtam más vezérlőt, csak ami a nagy ventiben van.[ Szerkesztve ]
-
artiny
őstag
Valakinek volt már olyan probléma mint nekem,,,, A hűtővíz el megy , ugy néz ki a tartálybol, A tartaly alján folyik el. Foleg ugy vettem eszre, ha meleg van es varosban jarkalok vele, de szinte veretlenszeruen is. Ma is csinaltam par terot egyik uzletbol a masikba, 15"00 korul melegben, a ventilator be is kapcsolt mikor kikapcsoltam a motrot,meg ment a hutes. A hutoviz 90 foknal van,nem forr fel. A hutot kiakartak pucolni,de azt mondtak nem nez ki piszkosnak..vegul nem lett az.
Bevittem mar audi salonba ott vizpumpat mondtak,,,,250€ alkatresz + 4-500€ a munka.
Elvittem egy kozeli sima szerelohoz , kicserelte a vizpumpat ,vezerlest , lett tartaly is cserelve...de meg mindig csinalja. Kabelezesnel nem latni folyast, tartalynal folyik el ugy nez ki.
Audi A3 (8V,2014 model) 2 TDI 110KW. -
válasz Asbee #182176 üzenetére
Kell a vcds a teszt miatt. Ha azzal nem mozdul akkor a kivezérléssel van gond. Viszont a csatit vezetéket ki kell mérni ha más nincs - ha klímánál a kis csatira nem megy delej akkor bizti, kábel csati, ha meg megy és nem indul akkor elég egyértelmű szerintem.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
kk831228
addikt
válasz artiny #182177 üzenetére
Fújja a vizet, hengerfej le... Tuti nem vízpumpa baj...
Kortyogó hang nem jön gázadásra vagy nagyobb fordulaton a fűtőradiátor felől...?
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz artiny #182177 üzenetére
Meg kell hajtani és kinyitni a tartályt, ha nagy a nyomás, akkor majd írom tovább. Vedd fel videóra, ahogy kinyitod a tartályt üzemmelegen. Csak óvatosan, nehogy megégesd magad! Elvileg nem lenne szabad nagy nyomásnak uralkodnia a rendszerben, ha mégis, akkor bajok vannak. Videózd le azt is, hol nedves a tartály.
-
Zizmand
aktív tag
válasz molnarpeter #182171 üzenetére
Én sem vettém észre nagy változást, de nekem már késő volt, a bal sárvédő teljesen kilyukadt, de szerencsére találtam színazonos gyári rohadásmentes sárvédőt.
-
-
Lacess
tag
válasz molnarpeter #182187 üzenetére
Én a "lehetetlent" keresem ugyanebben a színben. Kitalálod mi az?
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz molnarpeter #182190 üzenetére
Ééésss, ott a pont, a vidéki versenyzőnél!
Ez már valami beteg dologgá fajult amúgy. 80fölött kérnek értük, de már 100-ért is láttam, persze az sem volt színazonos. (egyszer volt a Willhabenen egy raktáron maradt, új, csak alapozott 720€-ért) Ha egy nem színazonost akarnék korrekten megcsináltatni, akkor szélvédő ki, fényezés, belül is kezelni, szélvédő vissza, és persze a felszerelés. Szerintem 150papír alatt már meg sem állna. Az autó értékének szemmel látható hányada. Csak "kicsit" rozsdással pedig nincs értelme szenvedni, sosem lesz jó.
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
artiny
őstag
válasz artiny #182188 üzenetére
Mágus2:
Meg annyit, hogy itt szokott a folyadek maszatolni, es a pontnal a kepen voltak a csoppok amikor levettek a tartalyt.
Most jelenleg munkaban vagyok, nem tudom ujbol megcsinalni ezt. 2kor viszem vissza a szerelohoz. Addig esetleg leirnad, hogy mit probaljon mrg megnezni legyszives, mert ő a pupmara gyanakodott,hogy kinyomja a vizet.
[kep a tartalyrol][ Szerkesztve ]
-
Zizmand
aktív tag
válasz molnarpeter #182187 üzenetére
B5.5 Passat, az LA7W karosszéria elem nem kihívás Passatból, mert színte minden 2. autó ilyen színű, de nekem sajnos LA1W kellett, amit 4 év alatt kb. 2x láttam bontani. [kép]
Érdekes, hogy Golfhoz ilyen aránytalanul drága egy csomiajtó, míg a Passathoz kb. 15 ezer egy rozsdamentes, kishibásakat pedig egy tábla csokiért odaadják, ha már nem tudják hol tárolni.
-
zeus_2k14
senior tag
Üdv.
Adott egy VW Jetta BXE motor. Korábban ugye írtam, hogy morgó hang jön a motor tértől, mikor valami be rezonál. Hosszas keresgélés után megtaláltam. Képet felrakom, be van karikázva, rá is van írva, hogy melyik az. Tulajdonképpen az mi? Simán le tudom azt szerelni, vagy valamire kell figyelni?
Ahogy néztem, olyan, mintha lenne kicsi mozgása, és ahogy a műnyag hozzá ér a másik műanyaggal, akkor rezonál be.
Gondoltam arra is, hogy le szedem és ahol hozzá ér, oda rakok körbe egy gumi lapot körbe vágva, mintha tömítés lenne. Vagy nem tudom.. Ötlet?
Gergő
-
válasz yodamester10 #182197 üzenetére
Nem teljesen... egészséges a motorháztetőt mosni belülről. De most komolyan a gumikat is leveszed és kifordítod takarításkor?!
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz yodamester10 #182199 üzenetére
A mi autónk dagonyamocskosan is a legszebb
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest