- Steam Deck
- Házimozi haladó szinten
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Házimozi belépő szinten
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Milyen nyomtatót vegyek?
- OLED TV topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doggy dog
senior tag
Sziasztok!
Audi A3 8L-be keresek rendszámtábla világítást. Led panelest. Tudtok jót wish-ről?
Ha jól tudom a 8L nem can bus-os. Vagy nincs jelentősége?APA LETTEM! Samsung Galaxy S4 Active GT-I9295
-
beers
addikt
Auy 109-es relé cikkszámát meg tudná valaki mondani?!
M&N
-
98bja
senior tag
Hali
2017 év végi Golf kombi. Pár napja van nálunk, márkakereskedésből vásárolva használtautóként. Kíváncsiságból megnéztük a guminyomást, mind a 4 kerék 3,1 volt. Ez normális? Nagyon soknak tűnik. Ahogy én néztem, az előírt érték 2,5 lenne.
15-ös felnik, Michelin Energy Saver gumik.
Az ember azt feltételezné, hogy mivel mindegyik ennyi volt, ez a jó érték, de nekem nagyon nagyon soknak tűnik.[ Szerkesztve ]
-
bul07
nagyúr
válasz 98bja #170057 üzenetére
Tanksapka, vagy oszlopon van matrica mennyire kell fújni
Megnéz és arra beállítÁltalában még az is rajta van hogy súly függvényében hogy kell növelni(nálam alap 2.4/2.4 de ha teli a kocsi 2.7/3.0)
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
tibbike01
őstag
Erről mit gondoltok? Jó vétel lehet?
-
bul07
nagyúr
válasz tibbike01 #170065 üzenetére
De miért takarják a rendszámot? Mit titkolhatnak hogy nem merik felvállalni hogy le lehessen kérdezni?
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz iceQ! #170055 üzenetére
VCDS? 46-os vezérlő, Adaptation 00 csoport kitörli az összes tanult távirányítót, 01 csoport alatt lehet feltanítani, mindegyik kulcs legyen nálad. Ahágy kulcs van, olyan számot kell megadni a 01-es csoportban, miután a do it-ra kattintasz, mindegyik kulcson meg kell nyomni egy gombot, első kulcson 1x, másodikon 2x, harmadikon 3x... max 4 kulcsot lehet feltanítani. Ha ez alapján sem fog menni, keress szakembert, ne berheld otthon.
Jól fel lett kódolva az új vezérlő?
-
JHONNY 79
aktív tag
Megkotlott az akkumlátorom a lehető legjobbkor 2014-es 3-as Octavia, 1.4 TSI,gyárilag EFB volt benne 59 Ah 640 A, start-stop. Milyen gyártótól keressek, Varta Exide?Illetve érdemesebb picivel erősebbett beletenni? Esetleg olcsóbb beszerzési forrást tud valaki ajánlani?
-
t.kristof
senior tag
Sziasztok!
Alany egy Audi A4 B6 avant 2004, AVF. Kormány összekötő rúdat(axiál rúd) cserélek, de elakadtam a vásárlásnál. Két fajta típusú "gyártó korlátozás" van, Zf és Koyo. Ez mi lenne? Hossz méretben megegyezik mindkettő.Az élet sz*r játék, de k**va jó a grafikája...
-
iceQ!
addikt
válasz Mágus2 #170071 üzenetére
Új vezérlőhöz nem nyúltam. Én úgy gondoltam, ha minden ugyan az (tényleg ugyan az még a gyártási hónap is) akkor kicserélem és megy. De ezek szerint nem.
Leírtál ez nekem nem menne, vagy ha igen tuti elrontanám és lehetne a fejemet vakargatni :\
Azért köszi a segítséget, keresek rá egy szakembert.
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
akooos
veterán
Sziasztok!
2004-es Golf 5 2.0 PD TDI ablaktörlő problémám van. Tavaly tavasszal újra lett kábelezve az egész, mert szétrágta valami jófej állat. Azóta hibátlanul működött, ma reggelig. Bármelyik fokozaton kb 15 centit emelkedik meg az ablaktörlő és lefelé alig bír menni. Ha minimális erőkifejtéssel meghúzom az ablaktörlőt, mikor kapcsolom, akkor végigtöröl, de lefelé ismét erőtlen. Hol kezdjem a nézelődést? Motor? Kábelezés?
A hátsó hibátlanul működik, a folyadékot is azonnal spricceli, így én a motorra tippelek (amit nagyon szar kiszedni, eszméletlen kicsi a hely a szélvédő alatt ).
Ötletek? Köszi! -
nagyúr
válasz akooos #170079 üzenetére
Lehet mechanikus hiba.
Bár nem golf, hanem Sharan (igazából régi Galaxy) esetén volt nekem berohadva a két végponton a mechanika. Ott, ahol a csavarok ráfogják a lapáttartót a mozgatómechanikához.
Szétszedtem, felcsiszoltam (600-as polírpapírral), bezsíroztam, összeraktam, jó lett.
Ja, és okos autószerelők azt mondták, hogy val'szeg a motor mihálylott meg - 40kHUF minimum. Mérgemben szétszedtem, így ismerkedve meg az autó eme részével.
De ez egy lehetséges hiba.[ Szerkesztve ]
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
nagyúr
válasz akooos #170081 üzenetére
Én nem a motorcserét választottam, mert először a motorról lecsavaroztam a mechanikát bent a motortérben, tehát nem kiszerelve. A motor jó volt, így mechanikára terelődött a gyanúm, és bejött. Így csak a saját rezsi óradíjam + 2 sör volt a munkadíj.
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
-
gzbotii
veterán
válasz akooos #170079 üzenetére
Ugyan ez volt nekem ~két hete, rob210 szétszedte, kis kenőanyag és most okés újra (bár eső nem volt, hogy huzamosabb ideig tesztelve legyen). Egy szerelő ismerős nekem is azt mondta elsőre, motor lesz.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
gzbotii
veterán
-
1stVikman
senior tag
válasz Doggy dog #170089 üzenetére
Szedd ki a régi izzót, mérd meg a hosszát, aztán linkelek konkrét típusokat.
Én csomagtartóba tettem ledet, de elsőre rövid ledet küldtek. 43 mm-es szofita kellett nekem, és ezt szokták rendszámtábla világításba is tenni. Szóval kéne egy izzó típus, és hossz, ha szofita.
Ja és inkább ebay vagy ali.[ Szerkesztve ]
-
1stVikman
senior tag
válasz Doggy dog #170091 üzenetére
Ilyeneket találtam :
[link]
[link] ez jelenleg 7,80$+free shipping, olcsóbbat nem láttam.
Bár itt nem látok gumi tömítést a képeken, de a ledhez nem is kell. Valószínűleg szigetelt a háza.
Egyébként olcsóbb lenne szofita ledet venni:
[ez mondjuk csak 36mm-es]
De ha annyira gáz a foglalat, akkor megérheti a komplett.[ Szerkesztve ]
-
Anaconda
tag
válasz molnarpeter #170030 üzenetére
Felhívtam 3-at. Egyik sem tud adni.
-
Anaconda
tag
Sziasztok!
Seat Exeo 2.0 CRTDI CAGA motorkód 140LE, az alábbi hibakódot ütötte be:
VIN: VSSZ Mileage: 156080km-96983miles
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine (J623-CAGA) Labels:| 03L-906-022-CAG.clb1 Fault Found:
5162 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor
P2453 00 [237] - Implausible Signal
MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 156078 kmEngine speed: 0.00 /min
Normed load value: 0.0 %
Vehicle speed: 0 km/h
Coolant temperature: 64 °C
Intake air temperature: 32 °C
Ambient air pressure: 1000 mbar
Voltage terminal 30: 12.980 V
Unlearning counter according OBD: 40
Crankshaft speed (RPM): 0.0 /min
Vehicle speed: 0.00 km/h
Vehicle voltage terminal 30: 12980 mV
Particle filter: difference pressure: -42 hPa
Particle filter: offset for differential press.: -34 hPa
Exhaust gas vol.flow particulate filter: 0.0 mł/h
Intake air temperature: 32.1 °CReadiness: 1 1 0 0 0
A diff dzenzoron semmi hiba nem látszik. Dolog érdekessége hogy kb akkor amikor beütötte épp lefulladhattam, mert hirtelen indultam el. A check enginet később vettem észre. Semmi más tünet nem volt, a hibakód kiütése után nem jön vissza.
Mindezt nyaralás előtti nap, de nem mertem elindulni vele hosszú útra, kisbabá al, inkább a Golf Plus-al mentünk.Járt már valaki így? Kell vele foglalkozni?
Most az ég világon semmi rendellenességet nem mutat. Az az érdekes hogy a hibakód kiütése után elkezdett regenerálni, pedig 51km-el ezelőtt volt. A dpf egyébként szerintem nincs eldugulva, a km állás valós. Regenerálás után azt írta hogy 3gramm korom maradt benne (calculated) előtte pedig 18 gramm volt a számított. A mért koromtömeg regenerálás után szintén 3 gramm lett.