-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
epaska10
újonc
Sziasztok!
Adott egy Audi A4 B5 1,9 tdi 1999es évjáratú autó.
Tünetei: Fogy a hűtőfolyadék. Kemények a vízcsövek. A folyadék melegen fehér habos, de kihült állapotban is habosnak tünik a csövek megnyomkodása során.
Nem füstöl, olaj tiszta, normális, olajfogyasztás nincs.
Tartály, sapka, viszkó, termosztát cserélve lett. A szerelő hűtő öblítő folyadékkal öblítette a rendszert, azt követően annyira habos volt a rendszer, hogy 2x eltűnt a folyadék a tartályból, azota 1x ki lett öblítve desztvízzel és kapott tiszta fagyállót.
A helyzez semmit nem változik, ha melegebb az időjárás kicsit több vizet nyom ki a tartályon, enyhébb időben kb minimumon van a szint. Co2 teszter negatív lett kb 3-4 perc üzemmeleg vizsgálat során. Az autóval 5000km megtettem mióta nálam van és a helyzet továbbra sem rosszabb sem jobb. A felső vízcső elég meleg, kemény, az alsó, kézmeleg, kevésbé kemény mint a felső. Leállítás után sziszegő hang van tartály körül, majd egy idő után a csövek erőlködés nélkül összenyomhatóak.
Mi a véleményük? Szét kell szedni a motort?
Üdv. epaska -
epaska10
újonc
Semmi....
Szerelő sem szívesen szedné szét. Mert ezek a tünetei csak, más nincs. Én gondoltam arra, nem e levegős a rendszer... Szerinte magát légteleníti. Mondjuk én ebben nem vagyok biztos.
Ha hidegen megnyomkodom a csövet összenyomható, de a vékony légtelenítő csövön akkor is kissé habos a víz.
Most a legújabb tervem az, hogy kiöblítem azt a habos szart belőle rendesen és kap egy új hűtőt. -
kk831228
addikt
válasz epaska10 #169760 üzenetére
Radiátor kortyogás ha van, akkor tuti hengerfej k{rnyékén kell keresgélni, de így is nagy az esély ezekkel a tűnetekkel... Légteleníteni nem kell ezeket... Minek az új hűtő...? 🤔
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
epaska10
újonc
Semmilyen kortyogást nem hallok.
Amióta hozzám került az autó azóta megvannak ezek a tünetei. Kezdésként tartály, sapka fagyálló csere volt. A leengedett folyadék erősen szennyezett, rozsdás színű volt, de olaj akkor sem volt benne. Arra gondolok, nem e lehet vízköves a hűtő... -
negyedes
addikt
Kijott Boris a szervizbol, beazott ECU es hibas fojtoszelep. de a szamitogep meg mindig beragad az 1-es vagy 2-es momoriara.
Három dolog biztos az életben: az adó, a halál és az adatvesztés. - Baráth Gábor
-
MoP_FX 57
őstag
válasz diegho #169754 üzenetére
Nézd, az, hogy Unixból/Bárdiból felhasználva az 50%-os kedvezményt mennyiért tudod az anyagárat kihozni egy dolog. Az egy másik dolog, hogy mennyiért lesz beépítve, számlával és garanciával. Munkadíjban nyilván lesz szórás attól függően, hogy haver csinálja neked anyagáron szabadidejében, fórumon keresztül fellelt TSI-szaki számla nélkül vagy szakszervíz rezsióradíjjal és számlás garival.
Abban viszont igazat adok így útólag, hogy a 300 ezer erre a motorra nézve valószínűleg túlzás, ugyanis ellentétben az 1.4 TSI-vel, ez egy sima SOHC hengerfej veztengely elfokolás nélkül, tehát ki lehet vonni belőle az egyik legnagyobb tételt. A láncos 1.4 TSI-re továbbra is a 300 körüli összeg a realitás (számlásan persze).
-
negyedes
addikt
válasz gzbotii #169765 üzenetére
Pontosan. telen kezdodott az egesz. a szaki azt mondta hogy a lambda szonda resznel latott beazast, hogy ez mit jelent passz. remeltem hogy ez beleszolt a mfd hulye mukodeseben de sajnos nem.
viszont nagyon szepen jar a motor, nem kell turaztatni, nem dadog, nem esik le a fordulat, szepen gyorsul is, nincs rugas a hirtelen gazadasnal.
Három dolog biztos az életben: az adó, a halál és az adatvesztés. - Baráth Gábor
-
-
Anaconda
tag
Sziasztok!
2009-es (2009.10.05) egygazdás 2.0 CRTDI (CAGA motorkód) Seat Exeo-val kapcsolatban lenne olyan kérdésem, hogy a hatszögletű olajszivattyú problémában érintett ez a motor?
-
Promi
aktív tag
Ez engem is érdekelne 2013 -as Supeb 2.0 CRTDI 170 lovas CFG motorkódos.
-
nagyúr
Engem is elért a nagycsaládos kedvezmény szele.
Körbejártam az elmúlt 2 hétben a netet, és eléggé úgy tűnik, hogy nekünk a VW Touran lesz az esélyes, 1.5 TSI-vel, ezt még nadrágszíjasan meg tudjuk oldani.
(A C4 grand spacetourer vagy pözsó 5008 lehetett volna még, de valahogy nekem eltántorító az 1.2-es motor.... Igaz, a c4-ben a 2. üléssorban teljes, egyenértékű ülések vannak.)Mivel még nem volt tesztvezetés, csak beleültünk a Touran-ba, kérdem én, hogy az ergoActive ülés mennyiben jobb, mint a hagyományos?
Ez fontos, mert anyóka meg én is derékfájósak vagyunk, és bizony az alapülés az nem a legjobb (a régi Sharan és Ford S-max üléseihez vagyunk szokva). Ha az alapülés olyan, mint a Golf-ban - céges autót kétszer vezettem, 60km után már kényelmetlen volt.B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
nagyúr
-
-
mmdms
addikt
Sziasztok!
Sajnos szétment a hűtőm, bontás nélkül kideríthető pontosan milyen méretű hűtő kell bele? Van vagy 5 féle méret. Passat b5 1,9 tdi ahh 99'
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
-
simonjoe
őstag
válasz Anaconda #169781 üzenetére
Én is a Peti által linkelt megoldást választottam anno. Sajnos nem tudom ki csinálta, mert az előző szerelőm vitte el egy gépészhez megcsináltatni. Közben szerelőt váltottam, így már kételyeim vannak, h valóban megcsinálták-e a módosítást. A mostani szerelőm azt vallja, nem olyan forró a pite. A lényeg az, h a 77mm-es tengelyt is módosították egy keményebb anyagúra, így azt mindenképpen cserélni kell, és ha óvatosan vezetsz, kerülöd a sűrű padlógázas gyorsítást akkor nem lehet baj. Én 100k-nál csináltattam meg. Akkor még nem volt vészes a kopás a tengelyen. Most 230k van a kocsiban, szándékozom 250-nél megnézetni ismét.
Joe
-
tomszli11
tag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni tőletek, ugyanis szivárog a hűtőfolyadékom.
Skoda Fabia I-es típusról van szó.
Aláfeküdve kiderült, hogy sajnos hűtőcsere lesz a vége, ugyanis lassan de szivárog belőle két ponton is...
Olyan kérdésem lenne, hogy ezek közül, ki melyik hűtőt ajánlja? Illetve a cseréhez kell mást is vásárolni (sérül levételnél) pl.: Tömítés, bilincs?Előre is köszönöm!
-
faranus
aktív tag
Sziasztok!
Kis segitséget szeretnék kérni!
Adott az autóm, egy 2012-es VW jetta 2.0 TDI DSG (CFFB motorkódú), volt némi melegedési problémám most a nyáron a nagy melegbe, szétszedte a szerelő, a hűtoradiátor feléből ki volt rohadva a lamellek, ki is cserélte, újra feltöltötte.
Most a problémám az, hogy nem melegszik be, a viz megáll 70 fok környékén, az olaj 80 fokon, és nem mozdul! Ha nagyon nyomom neki kicsit feljebb megy de aztán vissza áll. Nem áll be középre a 90 fokra.
Vigyem vissza a szerelőhöz, vagy csak légteleniteni kellene, esetleg újra kalibrálni a mérőt?
Télen volt termosztát csere, nincs fél éve hogy benne van, a szerelő után kb 2 dl fagyállót utána töltöttem mert a minimum alatt volt.
Bármi ötlet, valakinek volt már ilyen?
Előre is köszi!
tisztelettel faranus :R
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz faranus #169791 üzenetére
Vagy cserélt termosztát is a szerelő (és egy gyári szivárgós került bele), vagy nyitva van a termosztát folyamatosan, ezért nem tud bemelegedni. Rob videója.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
cool13
őstag
Sziasztok!
1,9 pdtdi BKC Touran kap egy új RepSet csomagot+ pár apróságot.
Váltó kint már, de akadt egy kis bibi. Amiért a váltóból az olaj a kuplungra kerül, az a nyeles tengely kis helyen kipattogzott szimering futó felülete. Na már most. Bontott váltó, vagy javítás? A váltó maga eddig hibátlan. Ha javítás, akkor tudtok korrekt, megbízható felújítót? -
rob210
nagyúr
Sziasztok.
Keresztkérdés.
Beetle 1.9 tdi 2000ből.
A változó geos turbó ha letapad, az, hogyan ellenőrizhető?
Illetve az egr le lesz szedve mindenképen, De turbóra most nincs pénze a tulajnak. Lehet azzal valamit kezdeni, vagy ha letapadt akkor turbóműhely ahol értik is a dolgukat?
Hibajelenség kormoz az autó és nem megy.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
cool13
őstag
válasz molnarpeter #169797 üzenetére
Csak ott sérült, ahol az az egy futó felület van ez igaz. De sajnos ez spéci méret. 21,8*35*6/7 Ebben, nem találok dupla ajkút. Gondolkodtam esetleg ebben a méretben gyártatni dupla ajkút, ez is még alternatíva lehet. Vagy ami még ötlet volt, két vékony szimering. De a spéci méret miatt, nem látom járható útnak ezt sem.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest