- OLED TV topic
- TCL LCD és LED TV-k
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Mini-ITX
- Gaming notebook topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Hálózati kábelek és szerelésük
- 240 Hz-et tud az MSI legfrissebb, szuper-ultraszéles gaming monitora
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kk831228
addikt
válasz macilaci78 #169836 üzenetére
fehér még mindig jobb mint a fekete ilyen szempontból....
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
Kiskokó
veterán
válasz Runner_fxr #169813 üzenetére
Azért ezzel csak tényleg akkor állj elő, ha a visszajött hiba azonos vagy köthető az előző hibához.
Mert ha teljesen más hibát ír a kocsi, akkor valójában tényleg jogosan kérheti el az új javítás költségeit..
Tudod mintha az orvos felírna megfázásra gyógyszert te meg 2 hét múlva visszamész, hogy fáj a fejed a gyógyszer nem hatott...Reméljük azért nem lesz probléma. Sok sikert de nehéz lesz :S
Ezért ér aranyat egy jó szerelő még ha drágább is.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Kiskokó #169860 üzenetére
Ez igaz, de én korrekt voltam, nem problémáztam, elhittem neki mindent első szóra és kifizettem azt az összeget amit kért, nem kezdtem el cigánykodni rajta. Pedig se számla, se régi alkatrészek, semmi, csak egy papírfecni, amire azt ír amit akar. Kértem, hogy csinálja meg, azt mondta megcsinálta, 1 hét nem telik el és megint világít a motor hibajelző lámpa. Ezek után szerintem abszolút érthető ha kétkedve fogadom az újabb hibát és az újabb összegeket. Ezt most vagy megcsinálja saját kontóra, vagy másképp beszélgetünk, ezt már eldöntöttem. Ha ő is korrektebbül intézi ezt az egészet, akkor én is másképp állok a dologhoz. Holnap reggel viszem le az autót, felhívtam beszéltem vele, mondtam mi a probléma, annyit mondott vigyem le és kiolvassa a hibát. De, hogy én több pénzt nem adok neki az fix.
[ Szerkesztve ]
-
negyedes
addikt
sziasztok,
kijott a bora a szervizbol. 2 napig mukodott rendesen, most megint valtozik az alapjarat. nagyon picit, kb 50-70 rpm-et, de erzodik rajta, hogy nem stabil. ujra mennie kell a szervizbe.
Az autot (VW Bora szedan 1.6azd 2001) 2000 euroert vettem 2018 marciusaban es eddig 2000 euroba van a szervizelese 2019 juliusaig.(ebben nincs benne a kotelezo dolgok: biztositas, ado stb).
Megeri ebbe meg a penzt pumpalni?
Három dolog biztos az életben: az adó, a halál és az adatvesztés. - Baráth Gábor
-
cool13
őstag
válasz molnarpeter #169857 üzenetére
Yes.
-
-
gzbotii
nagyúr
válasz negyedes #169864 üzenetére
Hát, kérdés, hogy ezen a problémán kívül, más baja van-e. Pl rozsda, motor mennyire kopott, futómű, klíma működik-e, etc.
Mert ha a még két másik dologra rá kell borítani 500-500€, akkor tuti, hogy nem éri meg.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
nagyúr
Próbáltam keresni a neten, hogy várhatóan mennyi egy vw touran 2019 (1.5 tsi comfortline) várható kötelelző éves díja, eddig nem igazán sikeresen. (fordnál láttam ilyet, ~60k)
Nektek van hozzávetőleges infótok?[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
-
Eladó lett AndrewTDI -féle pazzat, csak most Szögedön. (face alert!)
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
válasz gzbotii #169877 üzenetére
Hát, jah, ízlések és pofonok. Én sem költöttem volna egy ilyenre. Azt viszont nem értem h AndrwTDI neje -akié volt az autó, és aki átalakíttatta - miért adta el egyáltalán?
MOD:
(#169879) gzbotii : Igen , -val történt. Egy nagy eső után a váltó nem ment.
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
negyedes
addikt
válasz bitpork #169866 üzenetére
nem helyettem szeretnem hogy dontsetek, ami lehetetlen is lenne. csak velemenyt kerek, elso sajat autom eddig csak cegeseket vezettem, ott ne merdekelt hogy mennyibe faj a javitasa.
fojtoszelephaz csere volt, meg az ECU beazast javitottak.300 EUR volt.
Ma viszem vissza ujra hogy nezzek meg, mert ha ralepek a fekre akkor hirtelen megugrig az alapjarat. es kepes 1500 tartani a fordulatott ha egyszer ralepek a gazra.en csak attol felek hogy eladom veszek masikat,mindegy milyen gyartotol es kezdem ujra a szervizelesek.
Három dolog biztos az életben: az adó, a halál és az adatvesztés. - Baráth Gábor
-
Keef_Lee
senior tag
VW RNS 510 fejegység javítására tudtok valami korrekt céget?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #167860 üzenetére
Mégsem javult meg az index, vészvillogó kapcsoló erre cserélve ($4 alatt volt még akkor). Csak a rádió feletti széles fedelet pattintottam ki, ott alulról benyúlva ki is jött a hibás alkatrész
[ Szerkesztve ]
-
válasz salesman #169890 üzenetére
Ebben manuális a váltó?
MOD
PRCode: 0JJ = Weight category front axle weight range 9
PRCode: 0YE = Weight range 5 installation control only no requirement forecast
PRCode: 1AJ = Anti-spin regulation (ABS/ASR/EDL) with electronic differential lock (EDL)
PRCode: 1BA = Standard suspension/shock absorption
PRCode: 1G3 = Alloy spare wheel with original equipment tires
PRCode: 1KD = Disc brakes rear
PRCode: 1LB = Disc brakes front
PRCode: 1N1 = Power steering
PRCode: 2PG = Steering wheel
PRCode: 3FE = Electric slide/tilt sunroof with sun screen/sunblind
PRCode: 3S0 = Without roof rails/roof load rack
PRCode: 4UE = Air bag for driver and front seat passenger
PRCode: 5RQ = Right exterior mirror: convex
PRCode: 5SL = Left exterior mirror: aspherical
PRCode: 8GL = Alternator 120 A
PRCode: 8UD = Radio concert
PRCode: 9VD = Speaker (active)
PRCode: B0A = Component parts set without country-specific design requirement
PRCode: C6P = Alloy wheels 7J x 16 9-spoke style offset 45
PRCode: G0C = 5-speed manual transmission
PRCode: H6U = Tires 205/55 R16 91W
PRCode: J0L = Battery 340 A (70 Ah)
PRCode: MT5 = 6-cyl. gasoline engine 2.4 L/121 kW V6 EU 3 (provisional solution) base engine is T7T
PRCode: Q1A = Standard front seats
PRCode: T7T = 6-cylinder gasoline engine 2.4 L unit 078.7
PRCode: X0A = National sales program Germany[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
End-ru
aktív tag
válasz Promi #169889 üzenetére
A hamuval Mágus iránymutatása szerint 0,175 körül kell majd foglalkozni.
„A mélység nem cél, hanem figyelem, türelem és önmagad csendje.”
-
Reggie0
félisten
válasz Doki16 #169896 üzenetére
Ebbol 50km varos es csak 22 palya, szoval nem rossz az, foleg,. hogy az atlagsebesseg erre 24km/h. Ha ebbol levonod a palyat, akkor a varosra kb. 20km/h jon ki, szoval volt dugo boven. A % ugysem linearisan megy, az elejen gyorsan no. Nalam is 38 perc 21km es mar 25%-ot mutat.
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz Reggie0 #169897 üzenetére
Pont most hétvégén néztem a Q5-t. Abban jelenleg így áll. [kép] Ahhoz képest, hogy már 0,18 az oil ash, nagyon jó értékeket mutat.
Nálam a CFFB városban és agglomerációban használva két regen között elment 400-450 km között.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Promi
aktív tag
Köszönöm a segítséget.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Bitcoin, Tesla: az egeken a befektetők reményei, Musk a Trump-kormányba kerül
- Hálózati / IP kamera
- BestBuy topik
- LEGO klub
- Automobilista 2
- OLED TV topic
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- TCL LCD és LED TV-k
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest