- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- 3D nyomtatás
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Kompakt vízhűtés
- Azonnali informatikai kérdések órája
- OLED TV topic
- Plazma TV topic
- HTPC (házimozi PC) topik
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Computex 2024: Kingston mindenhol
ph A mesterséges intelligencia futtatásához sok RAM kell – és ez nem kerüli el a Kingston figyelmét sem.
-
Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
it A kínai Ex-Robots hiperrealisztikus humanoid robotjai meggyőző arckifejezésekkel dolgoznak, a pszichoterápiában és az egészségügyben is bevethetik ezeket.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
szilchi
őstag
válasz gzbotii #165605 üzenetére
Igen,én is egy ekkora távra használok már 1 éve dízelt a legnagyobb megelégedéselAkkor talán ezeknél a dízeleknél nincs semmi extra hibaforrás,csak a szokásos.
Amit korábban linkeltem 230K km-es TDI-nek meg lekértem gorsan az adatait.A jármű idén február 23-n járt 252 ezernél,a 230 ezer az olyan 2016 körül volt.Az autó 2014-ben lett honosítva,AHF motorkódos.És jelenleg második tulajánál van.Ezt a TDI-t sztem ki is lehet húzni.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
Új hozzászólás Aktív témák
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Óra topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Politika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Gyere el a 9. BRSZK-ra!
- További aktív témák...