- Azonnali notebookos kérdések órája
- Amazon Kindle
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen széket vegyek?
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tikakukac
titán
A lát egy dolog, csatlakozva is van hozzá? Én 2 óra után jöttem rá, hogy a Torqueban valahol be is kell állítani valahol, hogy miről olvasson.
ricsi8800gt: Semmi gond amúgy velük. Ha te szeretsz dupla áron vásárolni, akkor minden további nélkül ajánlott
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
_q
addikt
válasz Tikakukac #86351 üzenetére
Igen torque és dascommand-on belül is beállítottam, hogy az obd eszközről olvasson, sőt dashcommandban a kommunikációs, válaszidős beállításokat is manual alapján állítottam hozzá. Sajnos nem működött, ODB procotol error-t dobott. Ezért gyanakszok, hogy a legelső szériás opelek még nem biztos, hogy OBD2-t támogatták.
-
hacki87
senior tag
Nekem azt mondjátok el, hogy a flexride-os insigniahoz milyen lengescsillapito kell mert mindenhol olyat látok ami nem ahhoz való.
-
speedernet
aktív tag
válasz Lajos1966 #86135 üzenetére
Na sikerült időt szakítani a szolenoidok beszerelésére és hála isten azóta nincs traktorozás indításnál.
Jobban is gyorsul érezhetően, ugyhogy gyanítom a szelepek már el voltak fáradva.
Meg kapta a Mobil1 olajat is, új gyertyákat ugyhogy most elégedett vagyok egyenlőre.Minimális olaj fojást véltem fel fedezni az olajteknőn meg a generátor alján, nem tudom honnan szivároghat de majd még rá nézek.
[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
válasz ricsi8800gt #86350 üzenetére
kovacsaut, cromax, internet, csak hogy párat említsek.
-
Tikakukac
titán
válasz ricsi8800gt #86358 üzenetére
10070Ft-os Sach hátsó gátló Kauffer helyett Bárdiból rendelve 19553Ft.
Nem ugyanaz a minőség, hanem konkrétan ugyanaz. Nem igaz, hogy nem tűnt még fel, hogy a Bárdi hogyan képzi az áraikat és mire épült a lánc
Boltot én is írtam, kolléga felettem még dobott párat. Örülök, hogy segíthettem Jah és még bolt: Zsu
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
-
Tikakukac
titán
válasz hacki87 #86362 üzenetére
Ejha, nem sámli a cucc.
Ebből szerintem már lesz valami, mert nekem már hozogatnak neten alkatrészeket ilyen számokra. Ezzel kéne megtalálni szerintem egy jobb márka hazai dílerét, aki futóműveket forgalmaz, az a tuti. De nem lennék meglepve, ha 1 fajta lenne csak, mint sok más ritka cuccból. Vagy csak gyári. Pingelj rá Cromaxra, ha ők sem tudnak vele mit kezdeni az gond
diegho: Biztosíték, klíma hab, ilyesmire tök jó. Minden másra meg úgyis ott van nyiregyen is a cromax 6 percre
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz #81556480 #86368 üzenetére
Ha az utak minősége olyan lenne, bevállalnék rendes futóműves autót is én is. De amíg az van, hogy már a 16" felnit sem merem meglépni, mert a 15" is éppen csak elég ballonos ezekre a szemét utakra
Nyilván aki bevállalja, azt csodálom és megnézem én is. De futóművel, gumival, felnivel bírni az ilyesmit... és akkor a megzörgesedős belsőről nem is beszélve. Nem tudom melyik tesztbe volt M-es bömbi, ami Pesten ment tesztautóként 20-25k km után a kocsit gyakorlatilag szétverte az út belül.
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tothgera30
Ármester
Lassan már 6 hónapja megvan az Astra, 6 ezer km bele is repült. Eddig semmi probléma nem akadt vele, 6,9-7,2l körül eszik, de ha nagyon óvatosan járkálunk vele (90km/h), 5,5l-re le lehet tolni a fogyasztást. Előjegyezték egy alváz és üregvédelemre, mivel sehol nem látni rozsdásodást vagy akárcsak pöttyöket, így prevenciós céllal pont megfelelő lesz.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Petyyyyy
addikt
válasz Tothgera30 #86370 üzenetére
Ezt az alvázvédelmet nem igazán értem. Kigurul a gyártósorról egy kezelt alvázzal, ami örök élet plusz két napra védelmet biztosít - feltéve hogy nem ér le sehol az alja és nem húzod meg. Ennél fogva szerintem felesleges.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
trassher
addikt
válasz Tikakukac #86369 üzenetére
16-ot nyugodtan felrakhatod, semmivel sem rosszabb mint a 15. Mondjuk alapból a komfort mínuszból indul szóval nem fogsz észrevenni semmit. Nekem a 15-ös kerékkel szétvert mindent az út, akkor már nézzen is ki valahogy mert 15-ös keréken nagyon bokorugró szegény autó.
Redmi Note 7
-
OPiiPO
veterán
válasz Tothgera30 #86370 üzenetére
Szép
Érdekes módon a fogyasztása szinte decire megegyezik az 1.4T-vel, az utolsó 5ekm-en 7.1-et mértem. Olvastam hogy távfényt cseréltél, tompítottat is esetleg?"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
Tikakukac
titán
válasz Petyyyyy #86371 üzenetére
Ez igaz lenne, ha igaz lenne.
Sajnos a környezetvédelmi brutális díjak miatt, amit a festékekre kapnak a gyártók a létező legminimálisabb felületkezelést kapod mindenhova. Hátsó íveknél belül lent a gyári anyag egyszerűen levált már a lemezről. Sok víz, télen fagyás-olvadás és rezonancia... ledolgozza. Üregben pedig áll a saras szutyok, tökéletes talaj a rozsdának. Tavasszal Dinitrol buli lesz nálunk is. Hátsó híd ledob, küszöb dettó, pufó ugyanígy és telibeverünk mindent.
trassher: Már elvetettem Több a gumi, jobban ráz... nem. Már a téli is észrevehetően sokkal komfortosabb, jobb a szervónak stb. 30mm ültetés és 16" az egy patent dolog lenne. De legutóbb is a vikkendre kiugrottam és olyanok az utak, hogy egyszerűen leszaggatnám a kocsi alját. Szabolcs megye foreva
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz trassher #86375 üzenetére
Vasúti átjáró tesztet szoktam csinálni utána van a helyi gumis pont. Sokkal butábban és nagyobbat üt a kocsi
Ez már így maradt, elmegy az a cash úgyis tőkékre-láncra és szerintem lassan első gátlókra is. Gyanúsan könnyeznek már.
hacki87: Ez egy sok dologtól függő paraméter. Amikor az alap felni a legtöbb kocsin 17", ott nyilván ez a 15 vs 16 értelmezhetetlen is, eleve más az egész geometria és hangolás. Az is igaz, van 19"-on gurulászó 3-as bimmeres haverom, na ott fogynak is a szilentek, csapágyak, lengőkarok, nem az a baja, hogy 180k-nál a rohadt autó kért már 12000Ft-ot kutyacsontra, 8000-t szilentre meg 18k-t lengéscsillapítóra 12 év alatt
Szélességben meg lehetne még menni 10mm-t simán, de a 36-oson befele így is úgy vezeti a nyári kerék a vályúkban, mint az atom. Majd ha egyszer 15 év múlva kileheli a lelkét a kocsi, na utána kap nagy felnit, nagy motrot aztán lehet vergődni kint a régi vasúti rakodón reggeltől estig, ott már minden mindegy lesz[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Gergőke88
addikt
válasz Tothgera30 #86370 üzenetére
1.6 szivo?
Mert nálunk a computer fel litert biztos csal lefelé.
Ma Dunaharaszti-Mátra távot 6.2l/100kmel zártuk végig 110 tempomat. (Varosban 60). -
Tothgera30
Ármester
válasz Petyyyyy #86371 üzenetére
Akkor eltérően látjuk a dolgot, mivel a gyári alvázvédelem (szerintem) egyenlő a nullával. Több külföldről behozott régebbi (15+ éves) autónál, aminél időben csináltak utólagos alváz és üregvédelmet, semmilyen rozsdát nem látni az alján, kerékjárati ívekben vagy a küszöböknél. Másrészt előző autónak 12-13 éves kora körül kezdett rozsdásodni, egy ponton, a hátsó sárvédőív és küszöb találkozásánál jobb oldalon. Ezután ezt a részt kijavítva, kapott egy alváz és üregvédelmet, még eladásakor semmilyen rozsda nem volt látható rajta. Tehát mivel hosszú távra tervezek az autóval, emiatt preventív céllal inkább megelőzném a rozsdásodást, ha más nem valaki majd jó vételt csinál, ha eladó lesz.
#86373 OPiiPO: Érdekes, pedig ez elvileg többet forog (90km/h - 2500rpm, 110km/h - 3000rpm). Világítást már cseréltem benne mindenhol, tehát belsőtér világítás kompletten ledesítve lett, tolatólámpa és ködlámpa szintén ledet kapott. Helyzetjelző, tompított, távolsági és rendszámtábla világítást is cseréltem.
#86378 Gergőke88: A16XER, boardcomp kissé csal 2-3dl-t, legalábbis méréseim szerint.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
OPiiPO
veterán
válasz Tothgera30 #86379 üzenetére
Érdekes - mondjuk a fed.comp esetleges csalását nem vettem figyelembe, akkor még 2-3dl több lehet.
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Tothgera30 #86379 üzenetére
Mindenképp fotódokumentációval csináltatnám, hogy látszódjon később, nem rozsdát rejtegetsz alatta.
-
repvez
addikt
egy kérdés, a guminyomás szenzor a felnin vagy a gumin van? ha cserélek gumit nyárit télire vagy vissza akkor újra kell kalibrálni vagy ez automatikus.
Meg ha felnit cserélek és oda van szerelve az érzékelő akkor csak olyan felnit vehetek amin van ilyen adó, vagy utólagosan rátehető bármelyikre? akár a meglévő is tovább vihető ? -
Sanki
addikt
Na sikerült leszedni az ablaktörlő karokat, köszönöm a tippeket mindenkinek.
Végül úgy jött le, hogy a rugónál nyomtam lefelé, közben pedig egy villás kulccsal feszítettem felfelé a furatnál.
Jó sok gané volt a műanyag burkolat alatt, csoda, hogy lefolyt még a víz.
Belül a kesztyűtartó mögött izgalmas volt azokat a csavarokat kiszedni, amihez alig lehet hozzáférni (csókoltatom a tervezőt). Végül kijött minden, csappantyú cserélve, viszont a motor nem kompatibilis (elvileg ebből is két fajta van, ha jól tudom) a javított tartóval így a gyárival ment vissza, valamit majd még kezdek vele.. -
Tothgera30
Ármester
válasz OPiiPO #86382 üzenetére
Mindegyiknek csal, a szomszéd 2018-as 1.6 Vitarája 5-7dl-t kerekít lefelé.
#86383 molnarpeter: Úgy tervezem én is, szerencsére volt munkatársam fényező, ő fogja megcsinálni. Nagyon igényes munkát végez, bár kissé "tökölős", de részemről két hetet is pepecselhet vele.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Skynet258
veterán
Amióta hűvösebb lett minden reggel kiírja a gépezet, hogy ellenőrizzem a hűtőfolyadékot. Csak hűvösben, gondolom a tágulással függ össze a dolog. Na de a lényeg, hogy után tudom ezt én is tölteni? Olvastam le kéne engedni a mostanit, 50-50% víz (desztillált?) meg fagyálló. Leengedni nem tudom hol kell, perpill utántölteni se de majd a manual gondolom segít.
Igen, csak használom az autót, amúgy hülye vagyok hozzá. Zafira Tourer 1.6 SIDI. Parázok, hogy valamit kéne vele csinálni mert olvastam hogy a motor károsodhat, pár százezres sztorit okozva, szóval nem játszanék ezzel.
Vagy vigyem inkább szervizbe ha ilyen hülye vagyok hozzá? De ez szerintem olyan amit nekem is meg kéne tudnom oldani azért... -
molnarpeter
nagyúr
válasz Skynet258 #86387 üzenetére
Tölts rá egy kis desztvizet, hogy szinten legyen, utána kúton be tudod méretni, mennyit hígult (nem kell félni, valószínű jelentéktelen mértékű lesz az eltérés). Ha régen nem volt cserélve, egybe lehet kötni azzal is, de tudni kellene a periódust és a fagyálló előírt minősítését.
-
Tikakukac
titán
válasz Skynet258 #86387 üzenetére
Gondolom a szintre rinyál (mást mérni nem nagyon tud), fogod és után töltöd. Kézikönyvet túrd fel, egy narancssárgás folyadékkal megtöltött tartályt kell keresned. Hideg motornál síkon megnézed mennyi az annyi, jelölés is lesz rajta gondolom, hogy meddig kéne lennie és desztvízzel feltöltheted ha csak 1-2 decit kér. Fagypontban sokat nem ront, ha eddig -35 fok volt, simán elmegy.
Ha több is kell vagy tutira mész, akkor veszel 1 flakonka GM fagyállót, aztán lehet pancsolni. Kutakon van refraktométer, bemérek neked a lötyit, hogy mennyi a fagyáspontja.
Cserélni nem tudom miért akarod, de gondolom leeresztőt még raknak ezekhez is, nem kéne halálosnak lennie.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Skynet258
veterán
válasz Tikakukac #86389 üzenetére
Hát akarja a fene cserélni, csak írták valahol, hogy pár évente nem árt, mert lerakódik ebben is mindenféle bizbasz és emiatt nem árt. Mondjuk a nem árt és az ajánlott két külön dolog, én nem erőltetem. Akkor az lesz szerintem veszek fagyállót, megnézem mennyi kell nagyjából és kikeverek pár decit - az arány 50% fagyálló 50% desztvíz az jó lehet nem? Holnap elugrom a Homasita-ba ott tuti vannak ilyen löttyök.
legelek: ahh de jó életmentő vagy, akkor ezért nem találtam a múltkor igaz csak felületesen kerestem... Te is csak rátöltöttél pár decit az jóvan?
[ Szerkesztve ]
-
Tikakukac
titán
válasz Skynet258 #86391 üzenetére
Vegyes infók vannak, én tutit nem találtam az Opel gyári szoftverében sem (tiedhez lehet van), 4-5 évet mondanak a szakik, hogy érdemes ledobni. Nem tétel, 4 max 5 litert bírsz kiimádkozni belőle, 5-6 ezer forint max amit költened kell.
én ilyet néznék, ezzel tutira nem lősz mellé és 2 liter kijön belőle.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
peppe79
senior tag
válasz Tothgera30 #86379 üzenetére
A 29 éves Ladámat úgy adtam el, hogy egy gramm rozsda nem volt az alvázon. Ahogy kigurult a Merkurtól, kapott egy alapos Tuff-Kote Dinol alváz és üregvédelmet, a tél beállta előtt pedig a rozsdásodásra haljamos részek (motorháztető ill. csomagtartó fedél alatti vékony festékréteggel ellátott részek, küszöbök stb.) át lettek kenve motorolajjal.
Egyébként sok esetben tényleg egy vicc a gyári alvázvédelem, lásd például Dacia...
-
Skynet258
veterán
válasz ArthurShelby #86394 üzenetére
Akkor le is engedted ezek szerint... a leengedő szelep az hol van?
-
beg
veterán
-
_seth_
veterán
Délután találkozó a megszokott helyen, senki se felejtse el
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
rumos XIII
aktív tag
2000 C corsán, hogy a bal első lámpabúrát levegyem, a lökhárítót is lekell?
Új hozzászólás Aktív témák
- ÚJ Razer Iskur gamer szék
- Yose Power 350w (hátsó kerék) Feat Imotor2 240w (Első kerék) 26" + 36v24ah , 36v10ah
- ÓRIÁSI Philips Hue csomag - Hue Go, Iris Black, Play Bar, Light Strip V4 stb...
- ÚJ EcoFlow Delta 2 MAX 2kWh LiFePo4 3200W hordozható akku védőborítással, kempinghez is, GARANCIA
- Opel Insignia Full extra! Ezt érdemes megnézni és elolvasni a hirdetést !
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest