- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Viszonylag pénztárcabarát lett az AOC 280 Hz-es VA monitorja
- Gaming notebook topik
- Samsung LCD és LED TV-k
- Milyen TV-t vegyek?
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Notebook hibák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
it Együttműködésbe kezdett a Google és a Magic Leap nevű AR-startup.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
_q
addikt
Ha már úgy is H astra és 1.8 most téma. Visszaolvastam, hogy milyen hibái lehetnek egy H astra facelift 1.6 és 1.8-al szerelt autóknak.
Van szolenoid probléma, változó szelepvezérlés kerék, hátsó ajtó kábelkötegek, forrasztási hibából adódó gond, toronycsapágy rozsdásodás, illetve még néhány apróbb hiba.
Ezek egyrészről jók, hogy ki vannak gyűjtve, másrészről gyanúra ad okot, hogy egy hasonló ford focus-hoz képest vajon jobb választás-e egy H astra, ami tele van rengeteg hibalehetőséggel, ami az esetek 90%-ban elő is jön. Ford-nál nem találtam ilyet, ami egyrészről jó, mert lehet kevesebb a gond, vagy rosszabb mert ott nem gyűjtötte össze senki a szintén sok problémával küzdő konstrukciós hibákat.Jobb tudni előre mire számíthatunk vásárlás után, de elrettentő is hogy az elvileg költséghatékony, megbízhatóbb kocsik közé sorolható opel bizony még se biztos, hogy annyira megbízható.
Ki mit gondol erről? Lehet nem kell ennyire drasztikusan kezelni, hiába tűnik problémásnak a H astra, többi hasonló kategóriájú autó is küzd problémákkal, csak ott legalább össze sincs gyűjtve, így lehet találgatni?
-
athomi
veterán
válasz Tikakukac #85652 üzenetére
Nem a Focus 1-re gondolsz? Mert az tényleg brutál rohadós.
Szerintem fórumtárs viszont a Focus 2-re gondolt (gyártva 2005-től, facelift 2007-ben). Azoknál a hátsó kerékjárati ív előtti elemre kell figyelni, pont úgy, ahogy az Astra H-nál az első kerékjárati ív mögötti elemekre.Én az Astra H előtt Focus 2-t hajtottam, csak ugye az nem az én tulajdonomban volt.
[ Szerkesztve ]
-
speedernet
aktív tag
Üdv urak!
Hallottam olyan megoldást a 16XER nél hogy a gyári solenoid szelepröl letőrt szűrő enyhíthet az idításkor fellépő kattogáson ez valóban így van vagy nagy marhaság?
Vagy inkább cseréljesm a szelepeket újra?Köszönöm szépen
-
válasz speedernet #85654 üzenetére
Szerintem ha ez bevált módszer lenne, akkor elterjedt volna már ez a dolog és közismert megoldás lenne. Mivel nem mai autók és erről most olvasók először kétlem hogy ez egy jó megoldás lehet.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Tikakukac
titán
válasz athomi #85653 üzenetére
Gugli nekem azért köpi a találatokat
Vezessnek videója is van mire figyeljen a nép, van TC népítélet dögivel. Márkafórum is. Szóval hajrá, net mindenkié, olyan, hogy típushibamentes autó meg nincs. Max a makett
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
speedernet
aktív tag
válasz Luck Dragon #85655 üzenetére
Rendben. Valahogy éreztem hogy ez lesz a válasz. Valamelyik fórumon is olvastam ilyen tanácsot, az volt az indok hogy az a kis szűrő csak a bájáratásig kap szerepet...
Na mind egy köszönöm.
Nem úszom meg a cserét :-D -
Szada85
aktív tag
Érdemes szerintem az ilyen hibalistákat azért a helyén kezelni.
Az, hogy összegyüjtenek elöforduló hibákat, az nem azt jelenti, hogy az összes olyan. Söt, ugye jellemzöen a negatív hírek azok, amik gyakrabban megjelennek, mert ami pozitív, annak örül az ember, és csendben élvezi, csak ha gond van, akkor kürtöli világgá.Másrészt a leírt gondok is nagyrészt karbantartás függvénye, a nyújtott olajcsere, vacak olajminöség pedig márkától, típustól függetlenül ártani fog a motornak, lehet az Opel, Ford, BMW, bármi.
Nem utolsósorban elég hamar bele lehet szaladni Focus panaszokba is, amik hasonló természetüek. Generátor gond elég gyakori az MK2-nél, elektromos nyügök is vannak - elektromos ablak, önindítóról is olvasni. Motoroknál is írják, hogy amit ütöttek-vágtak az ott is ugyanúgy hisztis lehet. Nagy csodák egyik autónál sincsenek.
Ettöl függetlenül szerintem nagyjából hasonló karakter a két autó, mindkettö népszerü modell, így alkatrész böven van hozzájuk, menj el, nézz meg egy Focust, egy H-t, lehetöleg próbálj meg hasonló felszereltséget ´keresni, hogy releváns legyen. kívülröl, belülröl, komfortra, menj velük egy kört, az fogja a legmélyebb benyomást adni.
-
_q
addikt
válasz Szada85 #85659 üzenetére
H-t próbáltam 1.8-as motorral. Lehet kicsit lelakottabb kocsiról volt szó, ezért ment el tőle a kedvem. 1.6-os 116Le egy 1.4-es 90LE G astra után nem tűnik soknak, ha hozzá vesszük a nagyobb súlyt. 1.8 meg kevés van. Lehet türelmesebb kell legyek, mert alapból a H astra felé húzok.
Köszi az infókat.
Ha már teszteltem is egyet, észrevételekre szeretnék megerősítést kapni hogy jól gondolom-e hogy hiba, vagy káprázott a szemem és fülem
Tehát normálisak-e a következőek H astra-nál:
- bal első ablakot felemeltem és mint a vákuum beszippantotta az ajtó kárpitot
- az olajteknő tiszta fekete olajsár volt
- motor és szélvédő között, motor mögül kerregő hang hallatszott, visszaolvasva hibaforrásokról volt megjegyzés, hogy ha rossz a szolenoid vagy a változó szelepvezérlő kerék talán akkor szokott ilyen hangot adni a motor
- bal oldalról süvítő szél jött be bizonyos sebességnél, talán inkább 60-80 km/h körül, ez talán gyári hiba vagy csak egy lelakottabb kocsiról lehet szóNe tartsátok magatokba, ha tapasztaltatok ilyesmit. Ezeket én betudtam gyári hibáknak, de talán még se az?
[ Szerkesztve ]
-
_q
addikt
válasz Tikakukac #85662 üzenetére
Nem vagyok teljesen otthon a témában, ezért megpróbálom körülírni.
Ehhez hasonló dolgon, ami talán olajteknő névre hallgat sötét fekete olajsár szerű dolog volt azon a részen amit láttam a kocsi alá hajolva. Ellenben a képen egész tiszta olajteknő vagy mifene látható, kicsit világos sárga olajnyommal. Valami ilyesmi volt amit láttam.
A fekete szín talán a koszolódás miatt lehet, ami az útról felverődik, de a kérdés, hogy ez úgy alapból normális-e vagy ennek az első képhez hasonló fémes tiszta színűnek kell legyen normális állapotban?
-
Szada85
aktív tag
válasz Tikakukac #85660 üzenetére
Én ezzel tisztában vagyok, amire utalni próbáltam a válaszomban a "mégsem olyan megbízható az Astra" felvetésre, hogy nem mindegy, milyen hiba, és az miböl származtatható, illetve mit okoz.
Olvastam én is Focusnál erröl, hogy az ablakspricni ereszthet, és a motorra folyó lötyi becsuroghat a gyertyákhoz, de többnél írtak sima szélvédö és ajtó melletti beázásokról is. Számomra pl. egy ilyen hiba sokkal kellemetlenebb, mint az, hogy pl. cseréltetek egy szolenoid szelepet, és utána betartok egy sürübb periódusú, minöségi olajos olajcserét.
Erre írtam, hogy mérlegelni kell az olvasottakat, és a helyén kezelni, mert panaszból mindig többet olvas az ember, mint elégedett véleményböl.
-
Tikakukac
titán
Amit te láttál akkor az egy tömítés gond.
Az olajteknő ha olajsaras, na az ilyesmi, pont egy hete csináltam a verdán én is egy tömítés cserét és mosogatást.
Ez önmagában nem tétel, 3-4k egy tömítés és a csere sem vészes ha szakadnak a csavarok a pufón
Egyébként jah, tisztának kéne lennie, de a tömítések fáradnak. Szelepfedél-olajteknő tömítések 10év után már betonkemények.
Szada85: Ha valaki nagy gugli mágus meg bírja a cikkszámokat, nyilván nem gond. De mondjuk kevesen tudják megnézni mennyi munkaóra van kiírva ezekre a tételekre és menyi az alkatrész jó árban. Ide megint kell valaki, aki ezt keni-vágja.
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Szada85
aktív tag
Egy 1.4-es G-nél pedig azt gondolom, hogy egy 1.8-as H-nak érezhetöen fickósabbnak illene haladnia, ha rendben van az autó.
Az autót nem láttuk, amit megnéztél, de nekem ez a két pont:
"- bal első ablakot felemeltem és mint a vákuum beszippantotta az ajtó kárpitot
- bal oldalról süvítő szél jött be bizonyos sebességnél, talán inkább 60-80 km/h körül, ez talán gyári hiba vagy csak egy lelakottabb kocsiról lehet szó"
alapján erös lenne a gyanúm, hogy esetleg az ablakemelövel lehetett gond - emiatt bactatta a kárpitot, ami miatt nem is zárt tökéletesen az ablak, és emiatt lehetett szélzaj, vagy hasonló.Ezek alapján pedig, hogy:
"- az olajteknő tiszta fekete olajsár volt
- motor és szélvédő között, motor mögül kerregő hang hallatszott, visszaolvasva hibaforrásokról volt megjegyzés, hogy ha rossz a szolenoid vagy a változó szelepvezérlő kerék talán akkor szokott ilyen hangot adni a Motor" egy vacakul karbantartott, lelakott autó lehet, amiböl akár következhet a fenti, kendácsolt ablakemelös dolog is.De persze ez mind feltételezés, alapul véve azokat, amiket leírtál az autóról.
-
-
jimmy5
aktív tag
Sziasztok !
Egy Vectra C-ben lévő CD70 navigáció+ CID kijelző az jó egy H Astraba semmi barkács nélkül. Egy az egybe. Ha CD70 és a CID össze van tanitva.Remélem kapok most segítő választ.
Előre is köszönöm
Poco F2 Pro 8GB/256Gb ł Intel I5-4690 ł Asrock H97 Fatal1ty Performance ł FSP Raider S 550W ł Gigabyte R9 280X 3GB GDDR5 WF3 Rev2.0
-
_q
addikt
válasz Szada85 #85666 üzenetére
1.4-hez képest kicsit éreztem csak erősebbnek, de igaz az is hogy nem pörgettem, kb ugyan úgy jártam mint a G-bel. Na most ha nem is pörgetem, akkor is dinamikusabbnak kellett volna legyen az 1.8 ha jól sejtem.
1.6-ból van sok, érdemes lehet talán olyat is próbálni, lehet meglepetés ér, bár 1.4 G astra után teljesítményben nehezen kötök kompromisszumot Viszont a ritka 1.8 miatt nem elvetendő az 1.6-os se.
Köszönöm a válaszokat mindenkinek. Összegyűjtöttem néhány fontos dolgot, amit megtaláltam a fórumon és amit az elmúlt napokban írtatok. Ez alapján már legalább nem felkészületlenül bele a vakvilágba megyek keresgélni.
[ Szerkesztve ]
-
Sza_Sa
senior tag
1.8 motoros H-ként megszólítva érzem magam, 4 hónapnyi tapasztalatom van.
Kezdésnek cseréltem szelepfedelet, az alapjárat ingadozás miatt, (valamit segített, majd később) ezzel a tömítés is új lett, előtte egy nagyon minimális olajpára volt a jobb oldalon, azóta csont száraz.Vezérlésmódosító kerekek nekem is egy picit zakatolnak hidegindítás után kb. 0.5mp.-ig, addig nem cserélem amíg nem egyértelműen problémás, egyébként szép hangja van. A szolenoidról én is levettem a paláston lévő szűrőt, azóta hidegen sokkal rövidebb ideig ad hangot az okoskerék, a végén lévő szűrőt csak átmostam meg kifújtam sűrített levegővel.
És akkor az alapjárat-ingadozás. Azt vettem észre, hogy nagyobb melegben 30+°C a klímakompresszor picit furcsa hangot ad, ilyenkor jobban ingadozik az alapjárat, hidegebb időben, kb 25 fok alatt semmi baja, nem is rángatja a fordulatszámmérőt. Ezt mondjuk nehezebben tudom ellenőrizni mivel nem én járok vele, de már többször mentem egy nagyobb kört és fixen állt a mutató ha nincs dög meleg. Azt hiszem, egy felújítás vagy csapágyazás lehet, hogy befigyel.
Ezenkívül kapott vízpumpát, feszítőt, szíjat, termosztátot (valami leette a termosztátról a gumigyűrűt) új vízcsövet, 2x teljes hűtőkör mosást, új kiegyenlítő tartályt, gyári fagyállót, most olyan a folyadék mint egy pár hónapos kocsinál. Vettem még 2db hátsó ajtó teleszkópot, a gyári már gyengült de még tartotta, most olyan mint amilyennek lenni kell.
Nagy probléma eddig nincs, ezek sem olyanok amikkel ne lehetne együtt élni, de én szeretek mindent gyári állapotban látni, persze ami nagyobb összeg mint a két okoskerék azt nem cserélem le azért mert reggel halványan becsörren. Szerintem egy gondosan karbantartott H jó kocsi, ez a motor meg örök élet. Nekem meg jó, hogy kevés van belőle, később könnyebben el tudom adni.
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
adorjant
senior tag
Igaz Zafira B, de szintén 1.8, néhány hónap után kb ugyanazt tudom elmondani, amik elhangzottak, azok a sarkallatos pontok. Korábbi Opelből átülve valóban nem érződik a 140 lóerő, mivel az 1.6 és az 1.8 is csak magas fordulaton éled, ez megszokást igényel. Ami még befolyásolja a motort, az az autó súlya, ami növekedett az előző generációhoz képest.
Én nagyon ajánlom, nincs olyan sok buktatója, alkatrész van bőven, racionális választás mindkét motor.
-
_q
addikt
válasz Sza_Sa #85670 üzenetére
Köszi a részletes beszámolót. Kezdek ismét bizakodó lenne, hogy az első lelakott autó volt csak az oka, hogy elbizonytalanított. Nem jó hogy ennyi minden gond lehet vele, de így hogy ismert kb a főbb buktatója a vásárlásnak, így azért még is megnyugtató, nem kell a ritkán talpraesett szerelőkkel vitatkozni, hogy ugyan találja már meg a hibát.
(#85671) adorjant
Nekem is köszönöm. Alacsony fordulatot nem kellene érződnie azért az 1.8-nak? Így lehet, hogy az 1.6 se sokkal rosszabb választás, ha alapból többnyire alacsonyabb <3000 fordulaton van használva a kocsi, ritkábban kell előzgetni. Persze egyéni kérdés, ki kell próbálni gondolom.Belső elemek nyöszörgése nem tapasztalható? Az index megszokása, hőfok visszajelző mechanikai visszajelzés hiánya nem zavaró nagyon? Könyöklő, váltókar használata nem nagyon töri a csuklót hosszabb távon? Hátsó dobfék van mondjuk Enjoy, Cosmo felszereltség mellett?
Illetve ami még fontos kérdés számomra, hogy Bluetooth alapból van valamelyik felszereltség mellett vagy utólag hogyan lehet bele applikálni a H astra-ba? G-be viszonylag egyszerűen, rádió cserével megoldottam. H-ba viszont teljesen más rádió van, nem tudom elő van-e készítve a 2008-tól gyártott faceliftekbe.
-
-
Szada85
aktív tag
válasz jimmy5 #85668 üzenetére
Elméletileg jónak kellene bele legyen, megfelelöen le- majd feltanítva.
Az elölapja más egy H-ból és egy C-böl származónak, a Vectra rádiójának elölapja sík, míg az Astra H rádiójának közepén van egy él, onnan széle felé enyhén lejt. De ez inkább csak esztétikai dolog, de hátha fontos.
-
adorjant
senior tag
Van mellette egy Zafira A Z18XE is, kb ugyanúgy megy mind a kettő,csak ezt máshogy teszik
Az A az ugye könnyebb, és alacsonyabb fordulaton is használható, viszont a B közvetlenebbül reagál a gázra, ebben nagy szerepe lehet a változó szelepvezérlésnek.Az egyik egyenletesen gyorsul pörgetve, a másik meg egyre erősödik (teljesítménycsúcs 6300nál,azt hiszem ez mindent elmond) Ezek a motorok kb 4000től élednek, el kell fogadni.Index egyáltalán nem zavaró, nekem nagyon kényelmes. Könyöklő jó helyen van, váltóhoz nagyobb erő kell mint az elődökhöz, viszont sokkal pontosabb,nem lötyög a kar sem. Kormányzása nagyon szintetikus. Futómű fényévekkel jobb. A minőségétől nem kell félned, szerintem teljesen rendben van. Az enyém 2007-es,csak a hetedik hangszóró rácsa mocorog ha úgy tartja kedve,de az mindegyikben ilyen
Vezettem Z16XER-t is, az egy picit gyengébb érzetre is, hétköznapi használatra szerintem megfelelő, de terhelve nem lesz annyi tartaléka.
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz Petyyyyy #85675 üzenetére
Sajnos csak a legelső bekezdés látszik lenyitás nélkül, szóval max az "Opel topik" szöveg helyére tudnám betenni.
[ Szerkesztve ]
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
Szada85
aktív tag
Az 1.6-nak 155Nm a nyomatéka 4000-nél, míg az 1.8-nak 175Nm 3800-nál (~+13%). Talán emiatt sem érzel akkora hátbarúgást az 1.8-ban sem.
Nagy csodák persze nincsenek, szívómotorok ilyenek, ott nagy nyomatékot leginkább köbcentiböl lehet kivarázsolni, a Vectrában 3.2 literböl jön ki a 300Nm. Vagy persze lehet a szívócsö hosszával játszani picit, lásd Twinport motorok az Opelnél.
A Bluetoothra pedig egy opció, a H-kban a CD30MP3, DVD70/90-es szériákhoz lehet venni a Densiontól BT/USB modult (30-40e Ft+szerelés), amivel megmarad a gyári rádiód, de tudsz telefont csatlakoztatni hozzá, pendriveról zenélni.
Vagy persze lehet venni a gyári rádió helyére ilyen 2DIN-es egérmozis szépségeket(?) is, van közülük "speciálisan" az Opelekhez gyártott is, aminek a formája olyan, mint a gyári rádióé, és tud mindenféle okosságot. -
athomi
veterán
Ahogy írták előttem is, mindkettőnek megvannak a maga típushibái. Zajszigetelésbe forma-forma, kényelembe is, vezetési élmény szempontjából a Focus 2 jobb (kormányzás- váltó-futómű). Hasonló teljesítmények mellett a Focus 2 valamivel jobban megy, biztos vagyok benne hogy lényegesen kevesebb a súlya az Astránál. Gázadásra is szerintem élénkebben reagál. Az Astrában viszont tartósabbak a középkonzol gombjainak anyagai, a Focus-ban hamar lemállnak.
Óriási különbségek nincsenek köztük, én azt választanám amiből előbb találnék egy szervizelt darabot, amin látszik hogy volt gondos gazdája.Én valamivel jobban szerettem a Focus 2-t, de ebben nagy szerepe volt annak is, hogy abban egy 1.6 TDCI (110Le) motor volt, a mostani Astrában meg az 1.6-os szívóbenya (115Le).
[ Szerkesztve ]
-
pvt.peter
őstag
Sziasztok,
Szeretnék Op-Comot venni amivel majd tudok fogyasztási adatokat megjeleníteni a kijelzőn.
A kérdésem az lenne, hogy van itt olyan aki gearbestről vagy aliexpressről vagy ebayről rendelt ilyen eszközt?
Ha igen, akkor kérhetnék egy linket, ahonnét rendelve biztos, hogy megbízható terméket kapok?Előre is köszönöm.
Ez egy .50-es rombolópuska, elég szép visszarúgással.
-
Markizmark
addikt
válasz pvt.peter #85681 üzenetére
Itthonról vedd az ilyesmit, ne Te legyél aki "behozatja". Nagyon nézik a vámon az autódiagnosztikát és nyilván hamisított cuccot fogsz venni, licensz nélküli szoftverrel.
Itthon keress olyat vaterán pl, ami már az országban van. Nekem is van, 12k körül volt. Az eredeti az több, mint 10szer ennyi.Vagy mint ahogy Tikakukac is írja, EU-n belülről vegyed. Pl a Gearbest-nek van EU raktára, körül tudsz nézni abban is, hátha pont van amit keresel.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Tikakukac
titán
válasz pvt.peter #85681 üzenetére
Nem a megbízható cuccal van a gond hanem azzal, hogy egy levelet fognak majd küldeni a NAV-tól, benne egy zsíros összeggel, amit be kell fizetni.
Ha rendelsz, akkor most már csak EU. Január óta kegyetlenül rámentek a hatóságok.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
pvt.peter
őstag
válasz Markizmark #85683 üzenetére
Köszönöm a választ és neked is Tikakukac.
Nem gondoltam volna, hogy ez ennyire problémás lehet, simán leadtam volna a rendelést
Kösz még egyszer.Ez egy .50-es rombolópuska, elég szép visszarúgással.
-
Markizmark
addikt
Közben nekem kész lett a Fastra.
Síkolni kellett a hengerfejet, úgy megvetemedett. De annyit le kellett belőle szedni, hogy már nem feszült meg a vezérlés, szóval kellett bontott HF, ami szerencsére volt 2 utcával odébb jó áron, még síkolni sem kellett, csak szelepszár szimeringezni.
Kapott komplett új vezérlést is, új termosztátot is.
Talán elmegy még alattam 15-20 ezret.
Szerelő azt mondja jó lesz sokáig.Múlt kedden úgy kezdődött, hogy hazafelé elkezdett csattogni majd 40km múlva elment az erő és megállt, 2 henger 0 kompresszió.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
_q
addikt
Opel-nél van valamilyen klubtagság valahol, amivel bárdi-unix kedvezményt lehet kapni?
Nem tudok kiknek lehet ismerős a helyzet, de olyanra gondolok, mint a ford mondeo vagy suzuki swift esetében 30-40%-os kedvezményt adnak ha klubtagságot szerzel.
(#85690) Sanki
ELM327 mellé nem tudtam hogy van amikor tesznek CD-t, de akkor CD nélkülit kell keresni.[ Szerkesztve ]
-
Petyyyyy
addikt
MOTE tagság ad változó százalékot a Csergőben, illetve Cromax-ban van még néhány százalék/clubtag ár regisztráció után.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Tikakukac
titán
Olyan ez, mint a bárdi-unix 50%-os kedvezménye. Ha előtte a plafonig verjük az árakat akkor van miből levinni a szerelőknek.
Én pár közepes tételre már kértem ilyen kedvezményes szerelő ismerőst. A legjobb általam talált kisker árakhoz képest fing volt az eltérés. 8990-be jött volna legutóbb hátsó gátló, 9100 forint volt nekem kaufferben mindenféle cidri nélkül. És ehhez nem kell senkin közösködni, megkérni stb.
Csodák nincsenek Kis gugli sok mindent megold.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
_q
addikt
válasz Petyyyyy #85694 üzenetére
Köszi. Jó lenne bardihoz vagy unixhoz mert az legalább van a városban. Cromax is jó hely, de az sajnos kevés városban van csak, itt pl nincs.
(#85695) Tikakukac
Sok áruház csinál ilyet, akció előtt felviszi az árakat majd utána akciónál szépnek tűnik az ár.
Nekem 2 opció létezik. Szólok szerelőnek vegye meg vagy én bemegyek az említett 2 bolt közül valamelyikbe és megveszem. Mind a kettő ugyan annyiba kerül, máshogyan kedvezményt nem tudok szerezni sajnos ezekhez a boltokhoz.
Amit említesz netről rendelés lehet jó, ha rátalálsz a megfelelő webáruházra, de akkor meg kell várni a kiszállítást, közbe jöhet, hogy nem is jót választok, vissza nem veszik, ha igen postázzam. Ez így sokkal macerásabb ezért próbáltam meg a kedvezményes kártya opciót.[ Szerkesztve ]
-
Tikakukac
titán
Az lehet, hogy ez bevett trükk, viszont az alkatrészes boltok ezen alapulnak A normális ár akkor van meg, ha megkapod a maximális 50% kedvezményt
Nekem a bárdiék is ugyanúgy szállításos macerásak, mint bármi más, ezen nem múlik. Ha meg a számok bűvkörében élsz, akkor stimmelni fog az alkatrész. Csak a humán erő tud megbuktatni ilyenkor. Legalábbis így olyan 50-60 rendelés után nekem ami hibázás volt 2 alkalommal az emberi volt. Én a cikkszámokat kilegózom ügyesen mindig
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
Mondom a titkot: első körben megkeresed mi kell. Cromax szerintem a legjobb ebben. Ha az megvan, kikapsz egy random cikkszámot ami tetszik és betolod Zsu-ba és Kaufferbe. Ez 90%-ban már megadja neked a legjobb árat.
Ha pedig van időd akkor mehet simán gugliba a gyári szám vagy valamelyik beszállítóé. Ezzel a trükkel majdnem, hogy a nyakamat teszem rá a legjobb árad lesz. Külön érdemes rámenni más számokra, ha jobb minőséget kapsz egyik helyen szinte ugyanannyiért. Pölö: kaptam volna Monroe-t 12k-ba, és lett 9,1k-ért Sachs. Ami pedig a gyári beszállító is volt Amit meg kapsz 32 gurigáért.
Szóval szumma: gugli, gugli, gugli. Ingyér van, ha már az adataidat begyűjtik, valamit kapjunk cserébe.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
_q
addikt
válasz Tikakukac #85699 üzenetére
Köszi, én elhiszem neked, ki is mentem
Igazából nem vagyok egy nagy hozzáértő ezért eddig a szerelőkre bíztam vegyék meg ami jó, főleg mert ki tudja mennyire mennek bele, hogy viszem a cuccot, ők meg csak a munkadíjat számolják fel. Utóbbi ugye legtöbb esetben nem is akkora haszon mint amit keresnek az alkatrészeken.
Ja illetve akkor van még gond, ha tudom valami nem jó, de nem tudom az okát. A szerelő azt mondja, hogy X-y alkatrész cserés. Na most mire én megrendelem addig most ott álljon a kocsi nála vagy kifizetem az átvizsgálást, elhozom majd visszamegyek, ha meg van a cucc? Macerásabb ez így.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Viszonylag pénztárcabarát lett az AOC 280 Hz-es VA monitorja
- EAFC 24
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Microsoft Excel topic
- Gaming notebook topik
- Anime filmek és sorozatok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen