- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Amazon Kindle
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Skynet258
veterán
válasz ArthurShelby #85050 üzenetére
Na holnap megnézem. Parolásnál mennyire válik be ez a navigálás, te használod? Néha elég szűkös a hely ez meg egy elég nagy dög, mondjuk nincs gondom a beállással, de ha jó hatásfokú akkor lehet bepróbálom.
Visszapillantóban nem villan fel semmi (vagy azért, mert ki van kapcsolva, vagy mert nincs is). -
-
ArthurShelby
addikt
válasz Skynet258 #85051 üzenetére
Nem rossz ez a parkolás funkció, de valós helyzetben még sosem használtam. Viszonylag időigényes, lassan kell menni, majd mikor az utasításokat adja nagyon darabos (vagy csak a kormányt kell tekerni, vagy csak gázt nyomni...).
Én azért kisebb helyre is be tudok állni, de az automatika is egész ügyes tud lenni. Viszont fontos hogy mikor így parkolsz, akkor nem működik a radar (nem csipog)!
Ha a visszapillantóban van ilyen kis ikon, akkor még lehet hogy csak be kell kapcsolni, és akkor utána majd felvillan. Egyébként szerintem ez a holttér figyelő a szélső oldalsó parkradart használja (az egy kicsit más, más a cikkszám is).[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
amargo
addikt
válasz ArthurShelby #85044 üzenetére
Nekem az egy soros verzió van. A második videó érdekes, elvileg nem lehetne megcsinálni ezt, fura a profil is, nehezen hiszem el a valódiságát. Az orosz részt még nem fordítottam le, de szerintem épített ő még valamit hozzá.
Nekem az opel-scennel-ből kellene az, ami a radarokat beosztásban jelezi. Így sok értelme nincs az elöl hátul radarnak.
[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
válasz Luck Dragon #85052 üzenetére
Vesztor87
Közben felfedeztem Amerikát..
Én abban voltam eddig hogy a fordulatszámmérő két fő tartomány között öt kiosztása van, de nem hanem három.odorgg
1.6/116 90-100+ km/h[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Vesztor87
senior tag
válasz Luck Dragon #85055 üzenetére
Ez az 1,6 XER?Szerintetek egyébként be merjek vállalni egy 200-250e km-t futott H Astrát? Nézelődök nézelődök, az Almerámban van 210e km, 2 éve vettük 183e km-el, de minden vackot cserélni kell sorba, már unom... Gumi, akku, rugó, bendix, váltó csapágy, kinyomó csapágy, kuplung .... ráköltöttem a 600e ft-ért vett autómra kb. 500.000 ft-ot... hurrá Ehhez képest apósom vett egy T22-es avensist, ráköltött kb. 10.000 ft-ot 1,5 év alatt... pedig abban volt akkor 440.000 km, most 480.000.... az övé egy csepp olajat se eszik, az enyém 1500-2000 km alatt elnyel 1 litert, ellenben az csendesebb, nagyobb, az enyém kisebb zajosabb autó...
Kellene egy olyan amivel tervezhetünk pár évre, minél többre annál jobb. Egyátalán nem szeretnénk cserélgetni.
Szerintetek 1 milla környékén van rá sansz hogy jót kapok?
-
válasz Vesztor87 #85056 üzenetére
1.6/105 (z16xep) FL előtti
1.6/ 105 (xe1) FL előtti
1.6/116 (z16xer & A16xer) FL utáni és klasszik 3
1.6/180 (z16let) FL utáni1M normálisat FL korszakból (2007 előtt) szerintem nem lehetetlen találni, de hosszú csatának nézel elébe. Ha pedig találna FL utáni darabot akkor annak biztosításan vehető hogy annak nem volt gazdája.
Akkor inkább még a C Vectrát tudom még ajánlani 1.8-as motorral. De abban már Szada85 Vectra "uno special" kollégát tessék kérdezni.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Declare
őstag
válasz Vesztor87 #85056 üzenetére
Attol függ ugye milyen motorral.
Am szerintem siman be lehet vallalni. Az enyemben 270k km volt es igazabol semmi baja nem volt. Persze 10 ev es 270k km nem is nyomtalan, de semmi veszes nem volt vele. Siman bevallalnam. Akinek eladtam ö azzal kezdte, hogy ez a 270k km ez semmi...1,7cdti. Nagyon jo motor az amugy, csak ajanlani tudom. Mondjuk 1M ert necces, de nem lehetetlen. Ha a mobile.de-n nezelödsz 1-1,5M között talalsz szerintem + hazahozatal + forgalombahelyezes.
[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
válasz Vesztor87 #85056 üzenetére
Az, hogy egy autó mennyire lesz rossz, problémás, elöre szinte lehetetlen megjósolni egy H Astra korú autónál, az egész azon múlik, milyen gondos tulajdonosai voltak elötte. Amit manapság, a macinyomdás szervizkönyvek, és a szerencsekerék módjára pörgetet Km-órák mellett egyre nehezebb kideríteni. Mert az elsö tulaj még hordogathatta márkaszervizbe, de a második, netán harmadik már ritkán veszi a fáradtságot, pénzt, így nehezen lesz lekövethetö az elöélet.
Az utolsó kérdésedre szerintem egyszerüen meg tudod nézni a választ, ha a mobile.de-n rászürsz a cél árral a H Astrákra.
Hozzávetöleg 2-300 ezer Ft között számolhatsz a hazavitel járulékos költségeivel (ebben kiutazás, benzinköltség, exportrendszám, matricák, adók, magyar rendszám, magyar papírok, stb. ára benne van), ezt levonod az 1 millióból - legrosszabb esetben marad 700.000Ft keret, azaz ~2200€ magára az autóra. Ha ebben az ársávban látsz olyat, ami elnyeri a tetszésed, akkor nyertél.1 millió körül szerintem sem lenne rossz opció az emlegetett C Vectra, abból is egy 5ajtós/GTS verzió. Családinak szerintem ideális, tágas az utastér, a csomagtér is szinte mindent elnyel, és az üveggel felnyíló 5. ajtó miatt remekül is pakolható a csomitér. Van belöle szögegyszerü szívómotoros verzió is, sok az alkatrész, szinte bármi beszerezhetö.
@Luck Dragon: Lassan átadhatom ezt a pozíciót, érkeznek a lelkes, feltörekvö titánok.
-
Tothgera30
Ármester
Az F17-es váltó mennyire kényes? Olajcserét milyen gyakran érdemes elvégezni rajta?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Szada85
aktív tag
válasz Vesztor87 #85062 üzenetére
Én ezt értem, de ha 5 literes vegyes fogyasztás a cél, akkor a benzines autókat nagyjából ki is löhetjük, esetleg az újabb, kisköbcentis turbós motorok fogják megközelíteni. Az autós fórumban nemrég mesélt 1.4T SCross vegyese is 7 Liter körül volt, ami ha innen nézzük 1 literrel kevesebb csak, pedig modern, turbós, csiribiri motor, kisebb kasztnival a Vectránál.
Egy Vectra méretü, és tömegü autóból (erösen 1500kg körül van) szívómotorral nem nagyon lesz csoda, a lovak zabbal mennek. Amiket most én nézek importra 1.8-as H Astrákra is 7 körüli vegyest ír a mobile.de, amit mondjuk klímázva elképzelhetö, hogy ugyanúgy feltolsz 8 literre is, vagy többre, attól függöen, hogy épül a fel a "vegyes használat".
Én inkább arányban szoktam gondolkozni, hogy milyen teljesítmény/rugalmassághoz milyen fogyasztást ad az adott autó.
Én is néztem 1.8-as C Vectrát is, egy tök józan, átlagos közlekedéshez élhetö erejü autó, amiben kényelmesen elfér az ember és a csomagok is. Aztán ment a matek, és valóban 8-9 litert le lehet gurítani vele vegyesben, emiatt is (meg azért is, mert nem vagyok 100-as) került a képbe a V6, sokkal erösebb, sokkal jobb menetteljesítményt ad, cserébe a vegyes fogyasztásom 10,5 Liter körül van, pályán kényelmes 130-as utazóval pedig 7,5-8 között is elvan.És ezzel nem a V6-ra akarlak rábeszélni, mielött a csoport megkövez, inkább csak az eltéresekre rávilágítani.
-
w333
félisten
válasz Vesztor87 #85056 üzenetére
Ez az 1,6 XER?
Vegyél egy szívó láncos 1.4 -t az nem fogyaszt sokat cserébe nem is megy, de az 1.6 -al sem vagy előrébb ... általában a kisebb 1.4 motorokkal szerelt autóknak kicsivel hosszabb a váltója, így autópályán is csendesebb marad !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
ArthurShelby
addikt
válasz Skynet258 #85051 üzenetére
Egy kis képregény (config gomb, járműbeállítások, ami csak gyújtáson/járó motornál jelenik meg):
Másik: Mostanában, ha napon hagyom főni a kocsit, akkor nem működik a tolató kamera (később lehűl, és működik). Ilyen lehetséges, hogy túlmelegszik (a drót, vagy valami alegység, forrasztás...)?
[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Tikakukac
titán
válasz ArthurShelby #85065 üzenetére
Bármi lehet, nyilván szegénységi bizonyítvány ha ilyen éghajlaton is akkora lesz az ellenállása egy vezetéknek vagy egy vezérlőnek, hogy lefő minden. Mert bezony mi még messze nem vagyunk az autó forgalmazásának a legfelső éghajlati részén.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
ArthurShelby
addikt
válasz Tikakukac #85066 üzenetére
Költséghatékonyság mindenek felett, félek hogy ez ennek esett áldozatul.
(nem elég vastag, vagy nem elég jó minőségű fémből van a vezeték).
De más is lehet, egyelőre még találgatok. Eddig nekem azt mondták, hogy beázás, de ez az elmélet ma nálam megdőlt (reggel jó volt, aztán napon parkoltam kb 40percet, és utána már nem működött).A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Tikakukac
titán
válasz ArthurShelby #85067 üzenetére
Ha egyértelműen a meleg miatt van, akkor az nem beázás.
Most mondanám, hogy ess neki, TIS és keresd meg milyen gócpontok vannak, aztán egyesével melegíts mindent, de gondolom ennyire azért nem akarsz bontogatni.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
válasz Vesztor87 #85062 üzenetére
Átlagban nekem 6,8-7/100 a fogyasztásom úgy hogy 40-40-20% - pálya, főút, város aránnyal.
De ha sokat pálya, akkor gond nélkül meg van 8/100.w333
El nem tudom képzelni hogy jött ki neki a majdnem 12L fogyasztás. Döbbenetes.[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Skynet258
veterán
válasz ArthurShelby #85053 üzenetére
Na ma kipróbáltam, nincs holttérfigyelőm és a parkradart is hiába nyomom hosszan, nem vált át másik üzemmódba. Tudok élni ezek nélkül bár az előbbi jól jött volna.
-
amargo
addikt
válasz Luck Dragon #85055 üzenetére
A16LET GPS szerint 130-nál 3000-et forog, ami igazán kemény, hogy 110-nél 5-5,5 L fogyaszt, de 130-nál 7,5-8L
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
-
Tikakukac
titán
válasz zolikaDB #85075 üzenetére
Megy az klímával is, csak elő kell venni a nyomatékkörbét és rábökni 3800-ra. Na az alatt valóban semmit ne akarjon senki előzni. Az a baj előrelépés az 1.8 lenne. 1.6 van az utca végén, hát nagyjából annyira kezdett zubogni az adrenalin a fülemből, mint az egynégy táltosban
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tothgera30
Ármester
válasz Luck Dragon #85069 üzenetére
Nálam is pont ennyi, bár ez J Fl. Bár pályán 7.2l-től még nem volt feljebb.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
válasz Tothgera30 #85079 üzenetére
Nem taposód neki eléggé.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Tothgera30
Ármester
válasz Luck Dragon #85080 üzenetére
Az lehet, a pályán megengedett sebességhatárt elérte.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
amargo
addikt
válasz Tikakukac #85074 üzenetére
Woow, ebbe bele nem is gondoltam bele és tök jogos, de azt gondolnám, hogy nem a BC szerint nézik a fogyasztást, hanem külön mérik. Mindenesetre egy elég jó magyarázat
zolikaDB: G-bol Z14XE-m volt, tényleg nem volt rakéta viszont teljesen élhető volt. Városban is csak a déli durva melegben döglött meg klímával (pont, amikor kellene) de akkor ritkán használtam.
[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
Laraxior
titán
Na, két nap kellett, hogy jóváhagyja a Facebookon az Insignia Club a kérdésem, ezzel a szervo-olajos mizériával. Tudnak a gondról, nem egyedi eset. Megnyugtató, így legalább nem kell sötétben tapogatóznom, és a szerelőnek sem úgy viszem, hogy ömlik az olaj belőle
Mondjuk egy kicsit gyorsabb reakciót vártam, de úgyis 30 fok van, eszemben sincsen autóba ülni."Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Tikakukac
titán
-
ArthurShelby
addikt
válasz Tikakukac #85068 üzenetére
Na, ott hagytuk abba, hogy tegnap rossz volt a kamera. Azóta a kocsi árnyékban állt, ma reggel indultam vele, de a kamera megint rossz volt. Viszont otthon hagytam valamit, úgyhogy tettem így egy fölösleges kört a kocsival. Kiugrok, ott hagyom a tűző napon 2 percre, visszaülök és már jó.
Lehet hogy a lehűlés után kellett neki egy újraindítás, de akkor is fura. Kezdek beleőrülniA rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
pvt.peter
őstag
Sziasztok,
Tudja vki, hogy C Vectra -nál melyik biztosíték felel azért, hogy elinduláskor jelezze az autó hangjelzéssel, hogy nincs bekötve a vezető biztonsági öve?
Ez egy .50-es rombolópuska, elég szép visszarúgással.
-
Szada85
aktív tag
válasz pvt.peter #85087 üzenetére
Esetleg itt, vagy itt olvass utána, elég összetett, és több biztihez is írja a Central Control Unit illetve a Steering Column Control Unit-ot, én abba az irányba kutakodnék.
Elvileg az enyémben csak akkor csippan egyet övhasználat miatt, ha nem vagyok bekötve akkor, amikor elfordítom a kulcsot a gyújtáskapcsolóban. Utána egyszer-egyszer gurultam már pár métert pl. mosóban, hosszabbat persze nem, de akkor nem rikácsolt tovább.
-
hódmaci
senior tag
Sziasztok!
Gyári riasztót tudnak valahol módosítani?
Csak egy "egyszerű" módosítást szeretnék.Sikeres ajtók zárása esetén egy rövid hangjelzés.
Sajnos ez nincs a gyári rendszerben, csak fényjelzés.
2016 Astra jHölgyeim! Azt tesszük a kirakatba ami eladó.:)
-
amargo
addikt
válasz hódmaci #85092 üzenetére
Mondjuk nálam utólagos van (pajzs), de idegileg feltud cseszni. Ha sikeresen élesedik a riasztó azaz az ajtók is zárva, akkor csippan is, különben halkan vinnyog, hogy nincsenek zárva az ajtók. Viszont feleségemnek megvan az a "jó" szokása, hogy kiszáll az autóból és az ajtó tárva nyitva marad, ezt nem érzékel a riasztó. Persze éjjel, amikor a szomszéd összeszedte bátorságát és becsukta, na azt jelezte
Ezzel csak azt akartam írni, alapjában véve sokmindent megtudnak oldani, csak kérdés akarják-e és van-e hozzá elég pénzed.
Pajzsnál láthatóan több dologra gondoltak, de sokmindenre nem.. szívesen kijavítám ezeket a hibákat benne, mert jópár feltétel még hiányzik..[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
farkas-j
őstag
válasz ArthurShelby #85086 üzenetére
Bocs, de nem volt időm kikeresni, hogy milyen autód van. Én azt tippelem, hogy kábeltörésed lehet, ha a hátsó ajtóba van beszerelve a kamerád. Ha így van, nézz körül az ajtó kábelátvezetésnél.
Segédletek LG TV-khez: http://goo.gl/Brr7V4
-
hódmaci
senior tag
válasz molnarpeter #85097 üzenetére
Ez így jó hangzik.
Őszintén meg is tudnám magamnak csinálni, ha volna egy rajzom az autóról.
Erős áramú vagyok, vagyis nem lepne meg a dolog. Na de mit honnan?Hölgyeim! Azt tesszük a kirakatba ami eladó.:)
-
Findzs
addikt
válasz dani0113 #85098 üzenetére
Ehhez a kéréshez én is csatlakoznék
De nem hiszem, hogy van ilyen fórumtársunk mert már én is kérdeztem korábban.
Szerintem ehhez egyébként tech 2 kellene.Anno az első h astrámat az opel csőszhöz vittem, hogy kulcsról vezérelhetővé tegyem az ablakemelőt.
Úgy emlékszem nem kértek érte sokat."Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest