- Itt vannak az Apacer Intel és AMD profilokkal konfigurált DDR5 tuningmemóriái
- 14 az 1-ben USB4 dokkoló jött a Razer fémjelzésével
- Asztali használathoz tervezett, masszív kapacitású külső SSD a Team Grouptól
- Egyelőre nem tervez Lunar Lake-hez hasonló dizájnt az AMD
- Két MSI alaplapban is leégett az AMD új Ryzenje
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
haddent
addikt
-
AMD Power
titán
-
haddent
addikt
válasz mohabá 007 #45503 üzenetére
Az más amikor direkt arra van tervezve egy motor vagy teljes dyno mérésekkel be van állítva tiszta ethanol üzemre. Olyankor otthagyja a benzint dízel meg egyebekről meg ugye jobb nem is beszélni
De amikor azt hiszem, hogy 95 -öst tankolok és belelötykölnek egy kis felmosólét, mindenféle állígatás nélkül, na az nem.[ Szerkesztve ]
-
trassher
addikt
válasz diablo1984 #45498 üzenetére
Nekem még eddig sosem volt defektem (kopp-kopp-kopp) így csak egyszer láttam hogy csinálják. Akkor egy nagy szilánkot szedtek ki a gumiból és ezzel a gumibehúzós megoldással javították. Ezek szerint akkor a kisebb defekteket foltozzák.
Redmi Note 7
-
AMD Power
titán
-
AMD Power
titán
válasz haddent #45509 üzenetére
Nem kevés az a 130kg. Főleg ha a azt nézed ,hogy 10cm hosszabb is lesz elméletileg. Azért az nem kevés + kg. Amúgy ez elég bonyolult. Mint írták is egy jól hangolt turbó, váltó, autó karakterisztika sokat számít. És ha erre is úgy ráfognak feküdni az K Astra-ra , ami tuti , akkor nem fogunk csalódni.
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Gergőke88 #45512 üzenetére
Röviden és tömören nem értek egyet. Attól, hogy valami most menő és mindenki majmolja még nem kell beállni a sorba. Szerintem ma annyira kaptafára készülnek az autók, hogy dögünalom a legtöbb. Az Insignia többek közt szvsz. kitűnik a sorból, az hogy kinek jön ez be már szubjektív
diablo1984, AMD Power Jó persze, amióta turbó van azóta egy újraprogramozással lehet 50 lóerős is meg 250, ezért (sem) szeretem az új irányvonalat.. Mindegy mit csinálnak, majd a turbót úgy programozzák azt jóvan, nem kell a régimódi tervezésbe időt ölni. Egyébként nagy, netán V6 -os szívó benzinesre ne is számítsak akkor Insigniából? Nem mintha futná rá csak hogy lehessen álmodozni
[ Szerkesztve ]
-
Gergőke88
addikt
válasz haddent #45513 üzenetére
V6 van jelenleg de turboval. Turbo nelkuli benzinesre mar ne nagyon szamits a kozeljovoben.
A Mazda nem allt be a sorba, megis megoldotta, es ki is tunik a tomegbol.
Jo persze tudom, hogy nem jo helyen ervelek mivel itt mindenki majmolja az Opelt.
Nekem is az van, csaladban tobb is, de nem art azert jozanul gondolkodni.
Ott a J Astra ami tokeletes csaladi auto lenne, de a benzines szivo motorokkal (ami ugye nem szoporoller), a hatalmas tomeg miatt kompromiszumokkal elfogadhato. -
haddent
addikt
válasz diablo1984 #45517 üzenetére
Hát 1.6 turbo még jó hogy elviszi Azzal azért érdemes már repülgetni is ha jól van összetákolva
-
Remekelek28
őstag
Sziasztok
EGR szelep tisztitásra milyen adalékot tanácsoltok? Most lett nemrég szétszedve kitisztitva,de elég kormos volt a szerelő szerint,plusz a turbo is ,meg valamilyen csövek.
Ezért szeretn€m,valamilyen normális adalékkal üzemanyagon keresztül tisztitani bizonyos időközönk€nt. -
Gergőke88
addikt
válasz diablo1984 #45517 üzenetére
Nekem tetszene az 1.4-1.6 turbo de ott van mar kettostomegu is a turbon kivul...
Akkor meg mar lehet dizel is alacsonyabb fogyasztassal. -
Markizmark
addikt
válasz AMD Power #45521 üzenetére
Cimbim beszerzett egy 530d e60-t. Na a sor 6os dízel 3 liter turbóval nem hazudik. Én nem vettem volna 11 éves bmw-t, de a motor az tényleg bivaly. Inkább egy ilyen motor kéne nekem, mint egy 1.4-es méregzsák. 8 literrel a bömbi is elmegy és még csak nem is kell tojásokon lépkedni.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
AMD Power
titán
-
Gergőke88
addikt
válasz diablo1984 #45525 üzenetére
Ritka mint a fehér hollo sajnos a hasznalt piacon.
-
AMD Power
titán
válasz diablo1984 #45525 üzenetére
Pontosan! Jó kis családbarát!
El tudnám viselni.
-
stickermajom
addikt
válasz diablo1984 #45523 üzenetére
Azért annyira nem kell démonizálni ezeket a dolgokat szvsz. Ha nem lenne ennyi falábú, balfék vezető, akkor fele ennyi gond nem lenne ezekkel szerintem. Aki üvegeli hidegen, vagy a másik aki meg alapjáraton használja az új dízeleket, mert a kettes Golfban ez még így ment, aki megveszi városi használatra az 1,3 cdti-t, mert aszonta a szomszéd Gizi, hogy az keveset fogyaszt, vagy az "úgyiscégeskitérdekelmibaja" típusú emberek, és még lehetne sorolni napestig.
És itt most nem a gyári hibás dolgokról beszélek (bicikli lánccal szerelt VW konszernes 1.2 TSI és társai, de ugye ezekben sem a rettegett turbó és kettőstömegű a gond..), hanem pl. az Isuzu 1,7 CDTI-ről, ami egy alkalmas kézben nagyon jól ki tud szolgálni hosszú évekig, de egy barbár kezében ugyanúgy kinyiffantható rövid idő alatt.Mondjuk szerintem az az 1,6 szívó a J Astra súlyával felér egy kínzással. Akkor már inkább az 1,4 TSI.
[ Szerkesztve ]
-
JanR
addikt
válasz diablo1984 #45523 üzenetére
Addig amíg nem mentél vele. Egy hulladék az az 1.6 benzin motor. A kombi kasznit alig mozgatja, gyorsulása 0 (maximálisan lendület autó), de az erőtlensége mellé ku*va sokat eszik (8,5-9 autópályán 140-l.., pedig nem forog sokat).
Nem hasra ütés szerűen írom ezt. A cég most vett ilyen autókat, mindnek a motorja egy hulladék. Az előző generációban az 1.6 nagyon jól ment, de ez a Jastra... szégyen és gyalázat. Én messziről elkerülném inkább ezt a motort.
szerk: pl azt is el lehet felejteni ennél a motornál, hogy visszaváltasz, forgatod és előzöl, semmit nem gyorsul a kocsi. Alig akartam elhinni mikor vezettem. A H astra 1.4 motorja olyan szinten sza**á alázza az új Jastra-ba szerelt 1.6-t, hogy pillázok, erőben és fogyasztásban is (pedig az 1.4 az forog 4100-t 140-nél..
(#45522) vebbful: Nem kell bmw-t venni az erőhöz. Nekem isuzu motoros signumom van, Y30DT (3 liter v6), ez se hazudik, a vegyes fogyim meg 7,2/100. De minden motort el lehet tiporni ugyan úgy, a 3000-s és az 1.2-s is meg tudja magát adni. Ésszerű keretek között mind a kettő szépen kiszolgálja a gazdáját. Persze azt én sem tagadom, hogy intenzívebb használat mellett a nagyobb köbcenti stabilabb hosszútávon, mint a felspékelt kisköbcentis motorok.
[ Szerkesztve ]
-
-
JanR
addikt
válasz haddent #45530 üzenetére
Nem a sajátomhoz hasonlítom! Előtte egy 1.4 H astram volt (az is céges), de az az 1.6 J astrahoz képest egy erőgép. Tényleg próbáld ki, rá fogsz döbbenni. Olyan mint ha le lenne butítva, visszafogva, fojtva, vagy mit tudom én, nincs erő az autóban. Megy 160-t, 170-t, de fél óra mire az ilyen tempót eléri. 1-esbe, vagy 2-esbe nincs ugrás, egyszerűen nem mozdul a kaszni, csak felbőg a motor. Ahhoz tudnám hasonlítani, mikor egy turbo diesel szerviz üzemmódba rakja magát és nem kapcsolja a tubrot, erőtlen, lomha tőle az autó.
Kipróbáltam direkt több kollégám autóját is (J astra), ugyan ez a jelenség. Szerintem egy hulladék az 1.6 motor most az astrakban. Kérdeztem a helyet, ahol vette a cég az autót, azt mondták, majd 3000 km körül megjön az ereje. 14000-nél ugyan úgy egy hulladék, az összes.
Ja és ez a személyes véleményem. De aki ilyen autót készül venni, az feltétlen próbálja ki előtte menet közben!
A signum 1670KG üresen.
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
Hát fura, nem tudom mi lehet, pedig még motorkód is ua. és H Astra telepakolva meg 4 felnőtt szerintem megvan 1500-1600 kiló mégis ugrik egyes-kettesben. Nem egy 3.0 v6 dízel , de simán jó-vállalható. Valamit nagyon elbaxtak akkor
szerk. tudom, megértettem, hogy a J -ét nem ahhoz hasonlítod. Ettől még én a saját H -mat hasonlítom a te V6 -odhoz mert mazohista vagyok
[ Szerkesztve ]
-
JanR
addikt
válasz haddent #45532 üzenetére
Hiába hajtogatod a 3.0V6-t, nem ahhoz hasonlítom, vagy elfogadod, vagy nem. Szerk2: Úgy ok, de sok értelme nincs Vezettem 1.6 H astra-t, valóban jó autó. Ezért is írtam az 1.4-t, mert az vezettem sokat, ha forgattam ugrott és gyorsult. A J astra egyszerűen erre képtelen. Szerk: 1.6 benzin motorral.
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
hát akkor a rettegett 1,4 szívó benya? abba van kisegítő bicikli pedál is?
főnökömnek 1,4 tsi touranja van, ez már a második, az elsőbe 60 ezret tolt 5 év alatt, majd eladta, már 70-nél kettőstömegűt kellett benne cserélni(ismerőse vette meg), meg amennyit lehet hallani a szívóágba lerakódott benzin kormáról, hogy az még a dízeltől is rosszabb, akkor inkább már tényleg egy turbó dízelt vennék, mert az legalább tud keveset is enni......
-
Gergőke88
addikt
válasz mohabá 007 #45534 üzenetére
A linkelt cikkben van. (Igaz ott tengelytavot irnak, de gondolom az auto hosszara is hatassal lesz).
-
JanR
addikt
(#45540) Findzs: Szeretem is. 1,5 van nálam, eddig semmi komoly, pedig 310e. km van benne, 37 ezret tettem bele. Ősztől jön a "restaurálás". A kis feleségemmel megbeszéltem, hogy teljesen rendbe rakatjuk az autót Nem kell megijedni, sok baja nincs. Amiket tervezek: 4 új rugó és teleszkóp, komplett futómű felújítással (bár sok baja nincs) belső kárpit tisztítás, külső polírozás, na meg két apróság (kontakthibás a fejegység és a bal hátsó ajtónál megtört a vezeték)
[ Szerkesztve ]
-
trassher
addikt
válasz Findzs #45540 üzenetére
Kéne nagyon de nem lesz már idén. Dísztárcsát nem akarok rá mert vagy leszednék vagy elhagynám. Tesco-st nem raknék rá ingyen sem, a gyárit meg sajnálnám a fenti okok miatt. Majd tavaszra lesz alufelni, az acélok pedig le lesznek fújva.
Holnap reggel 8-ra megyek kifejezetten klímaszerelőhöz. Őket ajánlották többen is. Csak autóklímával foglalkoznak így nagyobb a bizodalmam bennük. Viszem a bontott alkatrészeket és összerakják és megkeresik a hiba okát. Ha azt mondják hogy tényleg a kompresszor kezd összeesni akkor majd veszek egyet jövő nyárra és össze lesz azzal rakva.
Szeptember - október környékén pedig szeretném a fényezést rendberakatni + szeptember elején cserélni mindkét hátsó rugót.. Motorháztető fényezés, első lökhárító hegesztés + fényezés, 4 db sárvédő perem csiszolás + ködölés. Azok még nem rozsdásak csak 1-2 pici helyen de inkább most kis munkával mint fél év múlva 4 db javítóívvel.
Ez így összesen durván 100K és akkor patika lesz az autó. 40-50 közötti összeget szánok egy gyári alufelni garnitúrára és kész is. Utána már csak egy gyári h astra könyöklő kell bele és kész vagyok mindennel.[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
Findzs
addikt
válasz trassher #45541 üzenetére
hátha nem kompresszor
két hátsó rugót én is cseréltem 2 éve legolcsóbbra amit találtam starline [link]
kb. fél évig fent volt egy kicsit a segge a kocsinak, mondták is páran rakjak a csomagtartóba 1 zsák cementeth astrában nekem is volt könyöklő szerettem nagyon
sajna a g -ben nincs és nem is nagyon van ilyesmire zseton, megszoktam"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
trassher
addikt
válasz Findzs #45542 üzenetére
Most már nagyon kíváncsi vagyok mi a kínka a klímának. Kompresszor vagy nem, remélhetőleg most kiderül.
Rugóból kayaba-t néztem ki a cromax-ban. Starline nálad hogy teljesít?
Még egy ilyen is díszléc is kell mert az alsó része elporladt és kétoldalt eláll. Nekem sosem volt még könyöklős autóm de vezettem már párat és azóta nagyon rá vagyok kattanva. H astra gyárit akarok csak nehéz találni feketét belőle.Redmi Note 7
-
deicide
veterán
No, megvolt a horvátországi nyaralás. Jól vizsgázott a gép, Pag szigetén, de már az odaúton is kapott szépen. Brinje-től a kompig a kanyargós part menti úton már okoztam pár vigyorgós percet a 3 utasnak. Meg be is fostunk amikor az egyik mellékútról valaki keresztben kikanyarodott elénk, de legalább a fékek is tesztelődtek.
Aztán hazafelé a kompra 3 órát kellett volna várni, ezért a sziget másik vége felé indultunk, a kanyargós szigeti utakon megküldtem kanyarokban is 130-140 körül, na ott azért már teli lett a nadrág a srácoknál. Aztán dugó a pályán, a fizetőkapunál, a határon, ezért a határtól felvettem a 220-as utazótempót Fehérvárig, hogy még elérjek az Auchanig és be tudjak vásárolni. Mindezzel együtt 11.5L lett az 1150km átlagfogyasztása, nagyrészt azért mert odafelé esőben 100-as korlát volt a Horvát pályán szinte végig. A szerpentines ökörködés meg a 200 feletti tempó nélkül 10 alatt lett volna.
Az ereje/útfekvése viszont továbbra is félelmetes, ahogy az elnyújtott kanyarokban hármasban 130-nál még állsz a gázon és ez meg csak kanyarodik és teszi a dolgát, a turbó pedig őrült módjára süvít...
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz realmadrid #45548 üzenetére
Nem, parkolássegédnek álcázott lézerblokkoló van hozzá.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Projektor topic
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Dragon Age: The Veilguard - Befutottak az első értékelések
- Politika
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- E-roller topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Netflix
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs