- Itt vannak az Apacer Intel és AMD profilokkal konfigurált DDR5 tuningmemóriái
- 14 az 1-ben USB4 dokkoló jött a Razer fémjelzésével
- Asztali használathoz tervezett, masszív kapacitású külső SSD a Team Grouptól
- Egyelőre nem tervez Lunar Lake-hez hasonló dizájnt az AMD
- Két MSI alaplapban is leégett az AMD új Ryzenje
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
F_Gergely
őstag
válasz Markizmark #45100 üzenetére
nálunk egyik volt sofőr vett igy bömöst.
Amit költött rá: váltó, kuplung, kettőstömegű, turbó, meg pár dolog a futóműnél -
Declare
őstag
válasz Markizmark #45100 üzenetére
nincs azzal baj, ha tudja ez mivel jar. Kicsereli, amit kell es lehet egy faja autoja. A baj akkor van, ha 2 milliot szan az autora es 2 millioert veszi meg azt a kocsit. Ha ugy kalkulal, hogy 2M + 1M kicserelni, amit ki kell az ugy ok lehet es mar lehet is fesziteni a kiraly utcaban egy 3 millios astraba kevesebben fognak bepattanni, mint egy 3 millios E60 ba
[ Szerkesztve ]
-
Markizmark
addikt
válasz Declare #45102 üzenetére
Amit már megnézett azon állítólag nem rég cseréltek turbót, de most kifúj valahol a füst oldalon. 3 literes soros 6-os dízel. Teszt körön 170-nél kellett csak 6-ba tenni. Azt mondja nagyon ment a gép.
De a lényeg hogy ez a 2 misi kevésnek tűnik nekem egy 5-ös BMW-hez. Lutri. Meg kell nézni jó pár ilyen autót mielőtt megveszi az egyiket. Ja és mindenképp manuális kell neki, mert drága az ótómata ha hozzá kell nyúlni. Nem emlékszem, hogy valaha hallottam-e komolyabb BMW-t manuális váltóval. Kicsit furán hat.[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
trassher
addikt
válasz F_Gergely #45104 üzenetére
Én sem de ez szilikon tartalmú, nem szilikon, ráadásul matt. Nem lesz fényes tőle a műszerfal és nem ragad. Az a halálom mikor valaki befújja szilikonnal a műszerfalat aztán napsütésben nem tudja hova nézzen mert a műszerfal úgy veri rá a fényt mint egy tükör.
Redmi Note 7
-
AMD Power
titán
válasz stickermajom #45108 üzenetére
Szenzációs. Nagyon jó dumák ezek.... de a sok idióta vegye csak csak meg a 10+ BMW meg Audit.... persze hitelre.
Párom barátnőjének a Palija is vett egy A4 kombit. Kb 10 éves. Mert ők nem ülnek bele bármibe. Jaja. Csak megdöglött benne a váltó. 400e. 6 hónapig állt az autó a ház előtt. Mi addig közel 4000km mentünk az Opellal. Ők meg gyalogoltak közben.
[ Szerkesztve ]
-
Markizmark
addikt
válasz AMD Power #45109 üzenetére
Jól körül kell nézni és félre tenni az autó árának felét plusz költségekre. Így sok gond nem lehet. De 10+ "prémium" nem kéne. Amúgy sem prémiumok ezek, ha már itt tartunk, csak felsőbb kategória. Nyugaton olyanok ezek, mint nálunk egy nem túl öreg astra. Aki kint jampizik az porschével jár, nem úgy mint nálunk, hogy 10 éves bömössel. Vicc.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Pitu
aktív tag
Tegnap megnéztük a benzin-gáz-os g astra-t. A kereskedő egyáltalán nem úgy viselkedett mint aki autót akar eladni. MIkor odaértünk 100K-val drágább volt az autó (1misi), nem tudta megmondani hogy működik-e a klima..stb.
8 éves kopott nyári gumik, akksi full lemerülve, motortérben elég sok olajsár, a gáz "beöntő" körül hólyagos volt a kasztni..stb. Így hagytuk.Egyre inkább a H astra felé hajlunk. Félek attól hogy a benzinesek ott is fogyasztják az olajat, így mégis dieseleket nézegetünk. Írtátok hogy az 1.7 CDTI-ből több változat is van. 80le, 100le... Ezek közül melyik az ajánlott? (ismerősnél 80le-s változat van, nem tudom mennyire képes dinamikusan mozgatni a kombi kasztnit) Illetve láncos v. szíjas a vezérlésük?
-
deicide
veterán
válasz Markizmark #45105 üzenetére
170-nél már hatosba?? 210 után váltom el a 4-et.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Declare
őstag
válasz Markizmark #45105 üzenetére
Jaa az a 3 literes dizel az egy iszonyu jo motor. Nincs ezzel semmi baj, ahogy a nepper is irja, tenyleg tök jo duma. Ha ki tudod fizetni es nem faj az ilyen esetleges több 100 ezer forintos eves szervizköltseg, lehet az egy nagyon jo es szerethetö auto.
Viszont az ilyen aki igy indit, hogy "a skoda fabia utan eljött az idö a nemet premiumra....de a költsegek legyenek alacsonyak..." az egy idiotaAzert ha bmw t vennek en kezivaltoval vennem, vagy kormanyvaltos automataval. Mas nem kellene. Mondjuk igaz, csk ilyen komolytalanabb kategoriak vannak manual valtoval M4
-
Declare
őstag
Nekem a 110 lovas van az szijas, szerintem a 100 lovas is, a 80 ast nem tudom.
Tovabbra sem vennek dizelt arra a hasznalatra amit leirtal.....
(#45117) vebbful azert en elkapcsolgatnam nekem ez a best most....brutal jo design es technika....mondjuk azert ebben az automata is igen joféle már
[ Szerkesztve ]
-
Pitu
aktív tag
válasz Declare #45118 üzenetére
A diesel és benzines kombik között nem láttam akkora árkülönbséget. A fenntartása lenne ennyire kedvezőtlen? Vásárlás előtt viszont alap hogy megnézetem szakértővel.
Kollégám kb. 3éve hajt egy diesel megan kombit. Kevesebbet járnak vele mint mi, de a kopó dolgokon kívül még semmit nem költött rá szinte. (faterja vette újonnan, kb. 8 évesen kapták meg) -
Declare
őstag
Leirtuk többször mar....egy hasznalt dizel az elözö gazdajatol függö allapotban lesz erösen. Ha ismert az elöelet jo, ha nem, akkor könnyen lehet, hogy par hibat ügyesen eltitkol aztan, majd te ralapatolhatsz turbora, kettöstömegüre, dpf re, szivosorra fel milliot vagy többet. Egy benzinesnela kokler gazda fele ilyen karokat se ud okozni. Ezen kivül ha varosi autonak van hasznalva tömödik a dpf (ha van), egr, turbo, lehet öket tisztittatni, stbstb...
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #45109 üzenetére
Ez is itte
Aszongya 7-800 ezerből nívós megjelenést, de csak a megjelenés számít, motorból nehogymár jó legyen Isten idióta barmai.. a képmutatásért meg a látszatért bármit.... És az emberek 90% ilyen...Szomszédék is a második Audi kombi turbódízelt veszik, előtte a passat, mind hullik le róluk mert a szervízen tuti spórolnak.
Nem fogok hazudni, én is akarok egy direkt öregecske autót, de nem mindannapi használatra. Majd HA megtehetem, hogy van egy komoly megbízható első, és mellé egy hobbi amit bütykölhetek meg taposhatok meg állhat éveket ha épp úgy van.
-
HoaryFox
Topikgazda
Sziasztok!
Tud valaki tájékoztatást kérni, hogyan tudom cserélni a váltó-, és kézifékszoknyát?
Esetleg képes útmutatót is elfogadok!'92 F Astra
Előre is thx!
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
w333
félisten
Basszus ... ezeket az autópálya feljárókat mindig kifogom
Dunakeszi Dechatlon -ba mentem és előtte kb. 1 km -el van egy körforgalom, naná hogy a harmadik kijáratot választottam (autópálya) na mondom f*sza én biztosan nem megyek fel ... szépen leálltam (vészvillogóval) és óvatosan a záróvonalon visszafordultam kamerát szerencsére nem láttam (biztosan messzebb az autópályán volt) de ezt már a múltkor is megszívtam, remélem most nem lesz semmi belőle, különben pontosan itt fordultam vissza Link
Aha ... szóval itt az első kamera Link, szerencsére biztosan nem láthatott
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
stickermajom
addikt
Ez valami katasztrófa, hogy milyen állapotú H Astra Caravanok vannak jelenleg a piacon. 1,7 CDTI-ből 1,5-2 millió között ezek a bontószökevény német import hulladékok, 2 fölött magyar "szervízkönyves" Classicok, olyannyira extrák nélkül, hogy gyakorlatilag egy drágább kocka Swiftnek felelnek meg. (nem bántom a Swiftet, beülsz-indítod-mész kategória, legkirályabb kisautó városi használatra) Szeretnék egyet a családban meglévő mellé, kizárólag saját használatra, de nem nagyon fog ez összejönni. Ahogy nézem inkább a J felé kell néződni ugyanígy az Isuzu motorok, az 1,4T, vagy az új 1,6-os dízel környékén. Azokból van most nagyjából rendezett előéletű, kellemesen felszerelt, jó állapotú a piacon.
Legutóbb 2,1-ért egy "nem volt ez az autó törve" Astrát néztünk. Motorháztető kinyit, a bölcsőn két ujjnyi széles hegesztés, végig kalapálva a váz.. De volt itt már 1,8-ért olyan "nagyon jó állapotban van az autó" Astra is, ahol a hűtővíz tartálya konkrétan száraz volt ki tudja mióta, mentek-e vele így stb. Szintén 1,8-ért egy másikon a turbóról gyakorlatilag csöpögött az olaj. Vagy a német import Z17DTR, amire felkerült egy kétes eredetű holland Z17DTJ vezérlés, de persze át nem lett programozva semmi, így az op-com is DTJ-nek látta, két alvázszámmal, élő kommunikációra nem hajlandó ECU-val..
Ezek az autók tényleg eladhatók itthon, vagy csak én vagyok túl szőrszálhasogató? -
F_Gergely
őstag
válasz Declare #45121 üzenetére
feltéve ha a benzines nem turbós, én mondjuk sima szívót semmiből nem vennék.
Benzinesnél ugyan ott a kettős tömegű, lehet hajtókarcsapágy, meg a tök tudja. Szerintem ha azonos kategóriájú dízelt és benzinest vetünk össze, kb ugyan annyi a szívás esélye, mindkettőbe bele lehet nyúlni elég mélyen. -
SÖ
addikt
válasz stickermajom #45129 üzenetére
Igen eladhatók, mert a vásárlók 99% nem ért hozzá, de aki egy kicsit, az sem mert minden márka speciális tudást igényel. A csalásokkal meg a hatóság sem tud mit kezdeni, mert ők is hülyék hozzá. Lopnak csalnak hazudnak és minden hirdetés szövegében ott van amivel lefedik magukat. "Lehetnek eltérések amiért nem vállalunk felelősséget"
[ Szerkesztve ]
-
Gergőke88
addikt
válasz stickermajom #45129 üzenetére
Aza baj a H Astrával, hogy az értelmesen felszerelt modellek már idősek, a viszonylag fiatalok meg a butított Classic modellek 0 felszereltséggel.
Én is 1,5-2m között keresem az utódját a mostani kocsimnak, elsősorban 1.6 benzin kombi H Astra volt a kiszemelt, de nincs belőle normális eladó. A j Astra meg kb 2,5m ft-tól indul (szinték 1.6 benzin, kombi), de már azokat nézem inkább azok fiatalabbak is. -
stickermajom
addikt
válasz Gergőke88 #45132 üzenetére
Igen, én is erre jutottam, hogy pont rossz időpontban keresgélek H Astrát, elkéstem vele kb 2 évet. Marad a J, mielőtt még elkezdik "Classicosítani" azt is.
(#45131) SÖ Ez azért szomorú, mert ha az ember nem is ért annyira hozzá, egy megfelelő szerelőt találni azért nem olyan nagy mutatvány. Bár abban is benne van, hogy a nepper haverja, aztán szépíti a történetet.
-
Gergőke88
addikt
válasz stickermajom #45133 üzenetére
Idén várható a "J"-ből a Classic, ha maradnak a régi hagyományoknál.
BigBlackDog: Nem lehet rendelni többféle extrát, motort stb. Általában marad 2-3 motorváltozat, és a full alap felszereltség (klíma, elektromos ablak elöl azt csókolom).
Továbbá sokszor magát a modellt is áttervezik. Anno a G-nél nekünk volt a németországi gyárban gyártott utolsó darabok egyike illetve egy Classic modell is. Pl. a motortérben a Classic esetén már nem volt a motorháztetőn belül hangszigetelés...[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz stickermajom #45129 üzenetére
En most olvasgattam a kocsimrol, hogy milyen bajok lehetnek, miket erdemes atnezetni, meg most megy TÜV re, otthoni szerelövel elötte atnezetnem stb. Nagyon jo dolgokat talaltam a forumokon .
Nem egy helyen irtak, hogy a jo 1.7 dizel H astra mar "arany arban" megy, mert egy nagyon jo motor, viszont van egy csomo lelakott kacat is. Azok is jok fenntartas szempontjabol az atlag dizelhez viszonyitva, mert olyan rengeteg baja nem igen van.
Szoval en ennek örülök, mert ezek szerint kicsi az eselye, hogy egyik pillanarol a masikra felrobban es költhetek ra milliokat , a masik meg ha eladasra kerül a sor es lesz egy szep allapotu, jolfelszerelt, motorikusan tuti kocsim, akkor egy az egyben cserelhetem el egy M4 re[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #45130 üzenetére
Tul van ez a kis benzines turbos pörögve, irtam mar többször. A kezdeti modelleknel van lancnyulas, de nem a vilagvege, hogy 60k km enekent kicserelteted. Ha meg nem balfek a soför es nem varosban 1000 fordulaton valtogatva jar vele, szerintem a koszolodas is ritka.
-
Gergőke88
addikt
Csak hogy gyorsabb legyek mint AMDPower
Mokka 1.6 CDTI teszt by Totalcar -
gban
veterán
válasz stickermajom #45129 üzenetére
Csak egy kérdés.
Mennyi volt ebből a kereskedés, és mennyi a magánszemély eladó?Postázást nem vállalok.
-
sasa58
tag
válasz BigBlackDog #45134 üzenetére
Azért az én classic III-am nem annyira lebutított. Négy elektromos ablak,tempomat, ESP, oldallégzsákok, automata klíma, ködvényszórók, hét hangszóró, bőr multikormány, ennyi jutott most eszembe. Motortér szigetelés viszont tényleg nincs.
-
Pitu
aktív tag
válasz Declare #45121 üzenetére
Sajnos a g astra-nál megtapasztaltam hogy benzinesre is lehet locsolni rendesen a pénzt (láncos vezérlés, hidrotőkék és a többi...).
A kiszemelt H astra ismerősömé szerencsére, ettől függetlenül egy komoly átvizsgálás vásárlás előtt nálam alap. Egyelőre nyaral, így nem tudom megnézni a gépet.Elég borús képet vázoltatok a jelenlegi H astra diesel használt piacról. Én is tartok tőle hogy nehogy egy kettőstömegű v. turbo felújítás előtti példányt fogjak ki, de laikusként pont ezért nézetném át szervizzel.
-
stickermajom
addikt
Olyan 85-15 aránynak mondanám a kereskedők javára. Sok értelmes Astrát, vállalható távolságon belül nem találtam magánszemélynél. Az M-es, főleg az N-es magánszemély által hirdetettek kapásból repültek.
A magyar autók életkorát átnézve a H Astrák még fiatalnak számítanak. Nem vagyok benne biztos, hogy aki összekuporgatott egyre az cserélné egyhamar, sajnos nem ez a realitás itthon a nagy átlagot tekintve. Aki meg cserélgetheti az autóját nem Astrát vesz
[ Szerkesztve ]
-
gban
veterán
válasz stickermajom #45144 üzenetére
Értem hogy miért repültek, de ilyen alapon az összes kereskedés miér nem repült?
Az, hogy valaki behoz egyet, nem biztos hogy rosszabb, mint egy itthoni, kereskedés által összetákolt, korában viszont széthajtott, nem gondozott példány - és ahogy írtad, tényleg ilyeneket találtál te is.
Óratekerési esély ugyanakkora (nagy) mindkettőnél, a tuti behozottnál viszont van remény hogy a kinti ember a kinti fizetéséből normál állapotban tartotta.
A magánember meg lecsapott rá, keres rajta némi aprópénzt, de amúgy rendben van az autó - szerintem simán lehet köztük ilyen is bőven.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
Declare
őstag
válasz stickermajom #45144 üzenetére
Egy behozott astra lehet sokkal jobb allapotu, mint egy hazai (jobb utak, jobb üzemanyag, valszeg nem az ukran kuton tankoltak es a szerviz is lehet, hogy sokkal pontosabban volt tartva).
(#45143) Pitu Mi leirtuk a velemenyünket, a többi a Te döntesed
(#45146) F_Gergely ez nyilvan valo....ezert olcsobb a hasznalt, mint az uj
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
Meg aztán a külföldről behozott jármű (elsősorban Németből, Ausztriából) az nem magyar utakon futott/kopott és nem az itthoni üzemanyagot itta ("állítólag" van ebben is különbség pl. Németország javára a nálam tapasztaltabb emberek véleménye szerint). Mondjuk azt hozzá teszem, hogy mi is megnéztünk jó néhány külföldről behozott járművet. Sokuk 15 évesen is jobb állapotban volt, mint sok itthoni 8-10 éves lelakott társa. Viszont 10 perc alatt olyan apróságokat (pl. ablakemelő nem működik, lyukas a kipufogó) lehetett felfedezni rajtuk, amiről még a "kereskedő" (szellemű) eladója sem tudott (akart tudni), mivel nála csak 1-2 hete van. De egy próbát megérhetnek.
Saját tapasztalat alapján azt mondanám, hogy inkább pár évvel régebbi egyedeket nézzél meg, ami saját korának megfelelő járművek között már drágá(bb)nak számít. Ugyan vételár tekintetében soknak fog tűnni, de ha korrekt tulajt és előéletet fogsz ki, akkor minimalizálni lehet a későbbi meglepetéseket.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest