- Itt vannak az Apacer Intel és AMD profilokkal konfigurált DDR5 tuningmemóriái
- 14 az 1-ben USB4 dokkoló jött a Razer fémjelzésével
- Asztali használathoz tervezett, masszív kapacitású külső SSD a Team Grouptól
- Egyelőre nem tervez Lunar Lake-hez hasonló dizájnt az AMD
- Két MSI alaplapban is leégett az AMD új Ryzenje
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
gzbotii
nagyúr
Van egy problemam: mintha engedne a napfenyteto szigetelese, es igy peazik a teto. Nagyon minimalis folyik be, epp hogy eszrevettem a teto karpiton.
Mekkora munka es koltseg lenne cserelni a gumit rajta?Bar az is lehet nem csukodott passzentosan a helyere, ettol volt.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Declare
őstag
válasz trassher #46177 üzenetére
Durva nagy kegyetlenseg ez az excel tabla . Ehhez meg add hozza a hasznalat költsegeit (benzin/biztositas/autopalya matrica), aztan szepen kijön, hogy par ev alatt egy lakas arat költötted arra, hogy autozol....50 eves korodra meg aztan vegkepp ne összegezd, mert a hidrol fogsz leugrani
-
diablo1984
veterán
válasz AMD Power #46202 üzenetére
jaja, 800nál többet egy fillérrel sem, bár ahogy nézem sok a szemét közöttük, a jókat meg bár ki lehet fogni, de nincsenek sokáig hirdetve!
trassher: amúgy ha rohad és megcsiszolod, akkor ne csodálkozz, hogy rohadni fog, a csiszolás után legalább egy sor alapozó, vagy csak lakk mehetett volna rá, a nyers fém jobban rohad, mint a festett-rozsdás!
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz diablo1984 #46205 üzenetére
Akkor jól gondolom. Ha csak azt az 1 milliót számolom ami nem kevés pénz , akkor is a G Astra egy 20 éves konstrukció. Hiába 2006 mondjuk a kinézett példány. Viszont ahogy elnéztem az igényeimet + kínálatot a hahun a G Astra, Megane II , Lacetti és Ignis dobott csak ki.
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #46206 üzenetére
Hát és ott nem kérdéses a dolog remélem Ignis felejtsük már.., Lacetti szép és jó csak nincs hazai Chevy már ugye ami egy kellemetlen érzés lenne számomra pl (na ma már nem nagy téma külföldről az alkatrész stb de akkor is!), marad a Megane II meg a G Astra. Meganet nem ismerem, de valamiért régről belém az ivódott, hogy "francia = dízel", oda-vissza. Azaz franciából dízelt, dízelből franciát. Azt meg nem nagyon akarsz.
Egyébként ilyen Peugeot 406? Csak kérdem, mert pl. szerintem az egy gyönyörű autó, nagy, a formája / alakja örökzöld, egyik kedvencem még ha büdös csigazabáló is
Kedvenc newtimerjeim az ő korabeli (1995) BMW M3, Opel Omega, Opel Calibra és a Pizsi 406Jofi81 & 7Sony7 na, köszi srácok, napfénytetős autót se kérek az életben soha Nem hangzik bolondbiztos örökös megoldásnak
[ Szerkesztve ]
-
-
diablo1984
veterán
válasz AMD Power #46206 üzenetére
ha megbízható konstrukció is lényeg, akkor ignis, astra g, lacetti és a végtelen végén kullog a megane2(ha benzines is, akkor is sok az elektromos hiba)!
lacetti jó autó, de nagyon szereti a hasát, egyszerű mint egy ék, általában a felszereltsége is ékszerű, az ignis a "mi" autónk, mesterségesen túlárazva(mint minden tömegcikk suzuki), fogyasztása jó, de ez még mindig egy pléhdoboz, ülni lehet benne, se minden fapad, korunk ladája..... az astra g-ből jót kifogni nehéz, pláne 800e-ig, korból adódóan a hátsó ívek rohadásra hajlamosak, a benzines példányok egyszerűek, kevés meghibásodási lehetőséggel, jóféle fogyasztással. a megane2 bár szép, de elektronikailag betegágy mint az akkor gyártott összes renault, benzines nem megy rosszul(igaz a dízel sem), a fogyasztása is jó, kombi jól pakolható, a benzinesei viszonylag drágák és ritkák, dízelből dunát lehet rekeszteni, de egy vagyont könnyen rá lehet költeni(és kell is, ha nem azonnal, akkor idővel).
nekem amúgy a g astra belsejének az egyszerű formaterve nem tetszik, viszont talán a yaris helyett bevállalnék egyet, igaz az 5 ajtósnak is alig van csomagtartója(legalábbis amikhez én szoktam), bár a yarishoz képest az is 2x akkora......, a formája tűrhető, nem éppen a német formatervezés csúcsa, de bódénak megteszi!
-
trassher
addikt
40 perc alatt itt járok én és a hősdoboz:
Anyósülés alatti kókányolás:
Sofőrülés alatt. Szerintem a fekete szigszalag nem gyári technológia:
F_Gergely: A hibátlantól nagyon messze van.
AMD Power: Reális ára szerintem az új alkatrészekkel együtt 600K körül jönne ki de ki fog megvenni egy kocsit amiben nem megy a klíma?
Declare: Szeretek tisztában lenni azzal mi mennyibe kerül. Majd az leendő vásárlónak az orra alá tolom hogy "Nesze paraszt, itt a lista, keresd a többi hibát!"
diablo1984: Igen sajnos tudom de nem volt kedvem szétbontani akkor a belteret. Anélkül nem lehet megfújni azon a kis résen legalább 20 cm távolságból. Vagyis meg lehet csak a festék 75%-a nem oda jutott volna ahová szánnám.
Amúgy tegnap azt mondta a vizsgabiztos hogy igazából semmilyen szinten nem lehetne hozzányúlni mivel fotó készül róla. Ha lefestem és átengedi és valaki megnézi őt előveszik engem meg behívnak egyedi azonosítójel megváltoztatása miatt.[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
AmunRa
senior tag
válasz haddent #46212 üzenetére
likeauto.hu-nál is így csinálták ráadásul csuklópontnál! Szemem láttára, miközben mondtam, hogy műszerész vagyok Szigszallag és befújva szilikonnal. Rájuk hagytam, mert ideiglenesen jó lesz, de 8e pénzem bánja ezt a gányolást. Am. zsugorcsövezve nem olyan vészes, de ez a szigszallagos megoldás nagyon elterjedt az autóvillamosságisok között!
-
trassher
addikt
válasz haddent #46212 üzenetére
Ilyen szerencsém is csak nekem lehet. Ezek pont olyan dolgok amiket szerintem nem néz meg ember egy használt autón mert feltételezi hogy nincs gond mivel nincs jelzett hiba a műszerfalon. Nem tudom ezt hogy lehetne megcsinálni övfeszítő és üléscsere nélkül.
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
válasz 7Sony7 #46215 üzenetére
De, pontosan az. Szerintem ehhez nyugodtan hozzányúlhatok mivel már tuti elpukkant. Ha nem lenne elpukkanva akkor nem is lenne összegányolva az egész. Gondolom nem volt kedvük megvenni 110K/db áron az újat, bevizsgált bontottra meg már ész nem volt. Nem véletlenül dobja ki a légzsák és övfeszítő rendszer hibát a műszerfal ha hátratolom az anyósülést. Ez dühít amúgy a legjobban az összes eddigi hiba közül mivel ez nem más mint játék mások épségével. Nagyon érik bennem a gondolat hogy ha ezt összerakom felhívom az öreget és szépen elmondok neki mindent azzal együtt hogy sajnos nem szakadt az édesanyjába a feje.......
Redmi Note 7
-
diablo1984
veterán
válasz trassher #46216 üzenetére
szerintem csak az ülést vették ki, vagy cserélték, csak valahogy a gyorscsati oldása nehezükre esett! az f astránál egy narancs lap jött ki a csatból, ha eldurrant, szerintem a g astránál is jelzi valami, ha nem mechanikusan, akkor elektronikusan, ugyanis az övcsat bekapcsolásakor aktiválódik a légzsák rendszer, ezért kell a 2 vezetékes jeladó neki!(ha nem vagy bekötve, akkor nem nyílik a légzsák)
forraszt, zsugorcsövez és él tovább. mást nem tudsz, az öreg talán csuklik, de attól még bírja.....
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #46204 üzenetére
en mondjuk 25k körül mentem es ehhez az elmult 1 evben 1,8M huf kiadas tarsul...ebböl ami hibanak mondhato (turbo pucolas) az olyan 30k huf. A többi az kopo dolgok, biztositas, gazolaj, teli/nyari gumi, felni.....viszont most mar elvileg semmi tervezett nagyobb kiadas nem jön....a lenyegen nem valtoztat mondjuk
-
AmunRa
senior tag
válasz trassher #46216 üzenetére
Itthon mindenki ilyen. Gány munka és tartják a markukat. Megy a másik átbaszása lelkiismeret nélkül. Én nem merném úgy eladni az autót, hogy nem mondanám el az előzményeit. Tegnap volt ez az autóvillamossági dolog a likeauto.hu-val, meg voltam egy szerelőnél a vezérléscsere miatt. Telefonba beszélgettem vele, hogy én vinném esetleg az alkatrészt. Mondja menjek oda a műhelyhez és beszéljük meg.
Odamegyek kijön a segéd, és a kaput kis se nyitva kifaggat, mi kell. Ott állok 15 percet, jött ki a mester. Az se nyitott kaput. Elkezd makogni, hogy pontos árat nem tud mondani, mert akkor derül ki, hogy mennyi, ha levette a vezérlést, mert erre a motorra 4 fajta vezérlés, és 4 fajta vízpumpa jó. Kérdem és motorszám, alvázszám alapján nem tudja behatárolni? Azt mondja nem!
Kérdem és melyik gyártó? Erre azt mondja középkategóriás. Erre mondtam, hogy köszönöm és sarkon fordultam. Ezt is ajánlották. Itt helybe 3 szerelőnél voltam, de nem váltak be. 25km autózok olyan szerelőhöz, ahol egyik barátom vizsgáztat, velük is van gond, de nem akarnak lehúzni, meg ilyen durva kiakasztó dolgokat nem csinálnak. Nem találtok jobbat és már félek is keresgélni. -
trassher
addikt
válasz diablo1984 #46217 üzenetére
Van egy jó autóvillamosságisom vagyis kettő is. Remélem valamelyik megtudja oldani a problémát majd.
7Sony7: Én sem magamat elhiheted de csak nem gyújthatom fel. Pedig van egy kanna benzin a garázsban......
AmunRa: Nekem szerencsére van jó szerelőm de nagyon nehéz jót találni az biztos. Nekem sem lenne pofám úgy eladni egy autót hogy nem mondom el mi van/volt vele mert egyszerűen nem tisztességes.
Mellesleg velcám tú májámi! Az én tudományom itt megállt. Kivettem a kardánboxot is de a szőnyeghez ez kevés. A műszerfalat alulról körbeöleli és annak a kivétele nélkül szerintem nem lehet kivenni csak ha elvágom. A váltórudazat is felette fut ahhoz pedig végképp nem nyúlok. Az anyósülés előtt csavarni lehet a vizet a szőnyegből, szépen is mutat alatta.
Redmi Note 7
-
-
Findzs
addikt
válasz trassher #46216 üzenetére
lassan már nem lesz olyan része a kocsinak amihez nem nyúltál és csináltál meg
de ha kész lesz akkor meg már nem éri meg eladni, meg ki tudja milyen lesz a következő amit megveszel?
ha csak nem vadiújehhez a beázáshoz nem tudok hozzászólni, nekem szerencsére sosem ázott be egyik kocsim sem
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
trassher
addikt
Esővíz elvezetők jók. Locsoltam bele vizet, egyből lefolyik.
Redmi Note 7
-
sziku69
őstag
Szisztok!
Lehet hogy hülyén fog hangzani a kérdés, mégis felteszem.
Tegnap éjjel a kocsiból fura kattogó-zörgő hang jött elő. Nem is ez a fura, hanem az, hogy az autó az udvaron állt, mi pedig épp lefekvéshez készülődtünk. Többször is hallottuk ezt a hangot. Biztos hogy az autóból jött, mivel közvetlenül az ablakunk alatt áll. Mintha valamilyen elektromos kütyü indult volna el benne.
Gondoltam arra is, hogy, mivel az autó a hátrafelé lejtő udvaron áll, esetleg a kézifék lazábban lett behúzva, és a fékdobból jön a hang. Lementem megnézni, megmozgattam az autót, de semmi hang nem jött ki belőle akkor. Még arra gondoltam, hogy esetleg valami madár, vagy egyéb állat kerülhetett a motortérbe. De ahhoz túl fémes volt ez a hang, és nem tompa zaj. Nem tudom.
Ötlet? -
trassher
addikt
válasz F_Gergely #46227 üzenetére
Ketten esélyes hogy többre jutnánk. Gondoltam hogy megvágom a szőnyeget ahol nem látszik és kiveszem úgy de nem lehet, 1 métert kellene vágni annyit meg nem akarok.
Vettem drótkefe készletet, 380 pénzért. A célnak tökéletesen megfelel.sziku69: Meleg volt a motor mikor ezt csinálta vagy már hideg? Ha melegen adott ki ilyen hangot akkor az lehetett a leömlőnél lévő hőterelő lemez hangja is akár.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
Pitu
aktív tag
Nyíregyházán tudnátok valami normális szerelőt ajánlani? Jöhet privátban is.
-
trassher
addikt
Úgy néz ki jut mára jó hír is. Megvolt a garanciális bevizsgálás a mágneskuplung szettre. Visszautalják a pénzt mivel nem kértem cserét. Legalább már ezzel a 20500 forinttal beljebb vagyok.
Redmi Note 7
-
Findzs
addikt
szegfű utca elején van egy műhely oda vittem már a kocsit elég precízen dolgozott
a nagy kereszteződéstől nem messze plázától város felé mész jobb oldalt [link](#46235) trassher
ez tényleg jó hír
pedig simán kötekedhettek volna[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
mohabá 007
aktív tag
válasz trassher #46221 üzenetére
No akkor mondom a magamét A szőnyeget ne vágd el Ami a szőnyeget rögzíti,az a műanyag csík,no azt próbáld meg óvatosan feszegetni.Ha minden igaz,olyan bepattinthatós módszerrel van rögzítve,tehát ki is pattintható.Ahogy a képet nézem,nem is egy darabból van,de ki kell annak jönni,csak nem volt még mozgatva,ezért kéreti magát,meg még az a szurokszerű anyag is fogja.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz trassher #46226 üzenetére
Lehet,hogy a víz lefolyik,de azt megnézted e,hogy a lefolyó vízből nem jut e az alvázszámhoz is.
Korábban nyomtál fel képet az alvázszám állapotáról,A különbejáratú véleményem most is az,hogy a lerakódott kékes színeződést,csak a téli szélvédőmosóban lévő szinezék okozhatta.
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
trassher
addikt
válasz mohabá 007 #46239 üzenetére
Milyen műanyag csík? Itt már nincs semmi ami tartaná csak ül bent a helyén a formában. A középkonzol mögötti részt öleli körbe és emiatt nem tudom kivenni. Elvágni nem fogom mert az lenne egy egy méteres vágás. A váltórudazat is felette van + a légzsákvezérlőből érkező kábelköteg is. Abban maradtam hogy fel van hajtva és megy bent a hősugárzó, mást nem tudok csinálni.
Azt viszont nem néztem meg hogy mikor lefolyik a víz akkor abból jut e be de holnap megnézem.
Ennyire sikerült megpucolni a felületet. A vaku bezavar, olvasható teljesen de egy karakter középen nem, csak én tudom hogy mi van ott. Kezdek félni hogy ebből AF-es alvázszám lesz.Redmi Note 7
-
AMD Power
titán
válasz diablo1984 #46210 üzenetére
Sajnos igen. Az Ignis kicsi kis doboz. Nem nekem való. A Lacetti külsőre bejönne. De belül katasztrófa és rengeteget zabál. A Megane II tetszene minden szempontból. De sajnos az elektronikai problémákról én is tudok. Nem kérek belőle köszönöm. Az Astra kívül valóban bejövős. De műszerfal valóban old school. Ott értődik amúgy az ,hogy az autó bőven a 90-s évek fejlesztése. Viszont mint írtam is és te is egyetértettél ebben 800e-nél egy sem ér többet.
-
BigBlackDog
veterán
-
Kickass
őstag
válasz trassher #46241 üzenetére
Nekem is azt mondta a karosszériás, hogy el szokták vágni a műszerfalnál a kárpitot.
Mivel tudtad az ülés csavarjait meglazítani? Nekünk krovával nem mozdult, szerintem az enyémet még sose szedték ki nem tudtuk megmozdítani a csavart se. Pedig bennem meg az öregemben is van erő.
-
AMD Power
titán
válasz BigBlackDog #46244 üzenetére
4 Golf nagyon túl vannak árazva , az 5-s meg árából meg már H Astrat vennék. Illetve Golf IV-ből 2004 után már alig lehet kapni. És ami van az meg horror.
[ Szerkesztve ]
-
gban
veterán
válasz Kickass #46245 üzenetére
Nekem az F-ben ki kellett kapni az ülést, mert eltört az emelő kereszttartó (állítható magasságú).
Tényleg, többi F-esek, ez ritka, vagy nektek is ilyen?
Nekem simán kijött gagyi kulcskészlettel is.
Nálam az övfeszítőbe bele kellett dugni egy lezárót, ami rajta csüng egy "madzagon", hogy ne durranjon el kiszedéskor. A G-n is ilyen?
Illetve diablo1984 írta, ha nem vagyok bekötve, nem durran a légzsák.
Ez tényleg így van, és az enyémre is igaz?
Mert 2x tolattak belém forgalomban, akkor jó is hogy nem kötöm be magam, mert durrant volna?
Vagy lehet hogy azért nem durrant mert álltam? Nem sebességfüggő is?Postázást nem vállalok.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Öregszem
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- Robotporszívók
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Projektor topic
- Mesterséges intelligencia topik
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest