-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tibee77
őstag
válasz Declare #42006 üzenetére
Most lett olaj cserelve benne, Eneos 5w40est raktak bele.Igen erre gyanakszok en is, hogy marha trehänyok voltak az elözö tulajok... Amugy tudtommal az en szeriämba (2004es) meg nem raktak kettös tömegüt.Remenykedek benne, hogy nem kell majd az összes hidrotöket kicserelni, lehet csak pär van elcseszödve.
poe:https://www.pathofexile.com/account/view-profile/slicchabib/characters
-
trassher
addikt
Lehet hülyeség de megkérdezem, most pattant ki a fejemből az ötlet.
A beltér világítás mintájára szerintetek villamossági szempontból nehéz lenne megcsinálni a kilincsek fészkét világítósra? Úgy értem hogy amikor nyitom az autót távval akkor bekapcsol a beltér világítás majd fokozatosan kialszik. Ilyenre gondoltam a kilincsek "alá". A beltér világítását mi vezérli? Lehet nem is megoldható a dolog ha nincs hely a ledeknek a kilincsek mögött. Nem discoverdát akarok csak a kilépőfény mintájára egy kis pluszt diszkréten.[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
AMD Power
titán
Mi ez az Állat!???
-
-
7Sony7
addikt
Áruljátok már el, mire jó ez a kettőstömegű lendkerék vagy mi?
Nem vagyok öreg, csak klasszikus.
-
F_Gergely
őstag
Srácok, klímánál nálatok mi a leghidegebb amit tud fújni a kocsi? Ki lett cserélve a kompresszor (én úgy adtam oda a klímásnak a kocsit hogy a klíma ereszt oldja meg takarítsa ki, rakja rendbe tehát full szerviz) meg fel lett töltve a rendszer de tegnap néztem hőmérővel 17-18 fokot fúj leghidegebb fokozaton álló helyzetben.
Tavaly mikor szarakodtunk a klímával és fel lett töltve akkor 7 fokot fújt és tényleg olyan volt hogy odaraktam a kezem és el kellett rántsam mert annyira hideg volt. Ma viszem vissza a kocsit reklamálni, de szerintetek is rossz ez a 17-18 fok?
Szerelő asszondja hogy kint van 30 fok nem is fog hidegebbet fújni, szerintem meg ez hülyeség... Vélemény?Generátor nagyon faja lett, első pár napban valamiért elég szarul töltött, 13,9 volt üresen de klímával, már 13,5 világítás, zene már 13,3,. Tegnap viszont szépen beállt 14,4-re, terhelésnél 14,1. De nem tudom mi változott
-
F_Gergely
őstag
válasz Declare #42061 üzenetére
Igen pont ez a gondom, tegnap pályán jöttem haza, rövidnadrágban és pólóban, és melegem volt a kocsiban 21 fokra beállított klímánál....
Csak én sem akarok arcoskodni ha nem nekem van igazam, de szerintem ez így nincsen rendjén. És 2 hetet volt ott a kocsi, én azt kértem tegye rendbe a klímát. Kifizettem, szerintem tök jogos a reklamációm... -
7Sony7
addikt
Kickass, Declare: Köszi a válaszokat. Azt gondoltam, valami komolyabb cucc ennyi pénzért... Égy kis vasanyg egy rugóval, ennyiért?!
Nem vagyok öreg, csak klasszikus.
-
-
mohabá 007
aktív tag
válasz zolikaDB #42030 üzenetére
(Múltkor töltettem a klímát, mondta a fickó, h menjek vissza vagy 2 hét múlva és ellenőrzi, h szivárog-e.Igen, szökik a gáz..)
Azért hívott vissza,hogy ellenőrizze,az elvégzett munka jó e,vagy nem.(garancia) Leellenőrizte,kiderült,hogy nem jó,mert ereszt,szivárog.Azaz: az elvégzett munka fos minőség,nem megfelelő.Ő volt figyelmetlen,trehány, de veled fizetteti meg. Te pedig fizetsz. Az,hogy rossz az O gyűrű,miért nem derült ki az első alkalommal,Te semmihez nem nyúltál.[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Declare
őstag
válasz 7Sony7 #42065 üzenetére
Ez ilyen de ha igy nezzük egy insignia is csak egy kis vas, müanyag, meg alu...azt'megis 8 milla?
Rossz esetben 150k, jo esetben 200-250k km is lemegy egy ilyen kettöstömegü. Igazabol max egy taxist erint rosszul, egy atlag felhasznalot egy dizel autonal max egyszer erinti. 150-300k huf ezt bele kell kalkulalni.
Ma mar mondjuk a benzinesekbe is beleteszik, de ott gondolom sokkal többet kibir, mint egy dizelben.
Vagy automatat kell venni es ott nincs ilyen gond en pl nagyon kezdek szimpatizalni az automata valtokkal. Azert az elmult 4-5 evben mar tenyleg olyan rendszerek vannak, amikkel manual modban gyorsabban valthatsz, mint kezzel, ha csak attolod D be, akkor meg komfortosabb es kevesebbet eszik vele a kocsi.
-
7Sony7
addikt
válasz Declare #42068 üzenetére
Jó, persze értelek, csak az átlag magyar mire meg tud venni egy autót, pont ott van a km, hogy vserélheti is ezt a vacakot. Ami, lássuk be, azért nem létfontosságú. Úgy értem, ha meg lehetne venni ugyanazt az autót kettőstömegűvel, vagy nélküle, akkor ennyiért kéne a francnak. A 18 éves dízelemben sincs, mégsem zsibbadok a rázkódástól.
Az automata váltóval egyetértek. Főleg dugókban lehet nagyon hasznos.Nem vagyok öreg, csak klasszikus.
-
Declare
őstag
válasz 7Sony7 #42069 üzenetére
Persze, de ha igy nezzük, lehet elni klima, radio, elektromos ablak, abs...nelkül is
Pont ez az amiröl nemreg beszelgettünk. En is vehettem volna ezert a penzert egy 15eves légrugos, automata A6 audit is mondjuk, meg egy 1.2 es szivo benzines 1-2 eves corsat. Viszont tudtam, hogy mire van szüksegem, mit tudok fenntartani es hiaba lehet baromi jo a legrugos automata A6 audi, nem er nekem annyit, amennyibe annak a fenntartasa kerülhet ellenben a corsa kicsi, a szivo 1.2 motor meg hiaba faek egyszerü es sose romlik el, sokat eszik palyan es gyenge. Igy lett a dizel, kettöstömegüvel, ami keveset eszik, eleg erös, de benne van, hogy elromlik valami es akkor az 100ezres tetel...viszont nem 4-500ezer tetel, mint egy legrugos audinal mondjuk
(#42070) Kickass en azt gondolom, nagyjabol ugyan ezt irtam le "Rossz esetben 150k, jo esetben 200-250k km is lemegy egy ilyen kettöstömegü. "
[ Szerkesztve ]
-
mohabá 007
aktív tag
válasz honda 1993 #42013 üzenetére
Mondtam én,hogy nem kell egyből a legrosszabbra gondolni. Kap egy hűtőventillátor kapcsolót,(hűtővíz jeladó),és a gond megoldva.De a hűtővíz tartály lamellái közül a trutymót pucold ki.A vezérlés,és vízszivattyú cserét mihamarabb csináltasd meg.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
Urak.Itt van ez a B vekimbe való hűtővíz jeladó (hűtőventillátor kapcsoló)
Ezek szerint 2 féle van belőle?
van olyan,amelyik 100-95 C fokon kapcsol ki-be,és a másik pedig 105-100 C-on.
Jól értelmezem?Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
7Sony7
addikt
válasz Declare #42071 üzenetére
Nézőpont kérdése. Klíma és rádió ha elromlik, még megy az autó, viszont kellemetlen a hiányuk. Kettőstömegű helyett sima lendkerék viszont nekem lehet, hogy fel sem tűnne. Lehet úgy jár ez is, mint a PDTDI. Leálltak vele, mert túl drága volt a javítás, és nem tudták jobban megcsinálni. A cikkben 600.000 ft is volt írva. Lehet, hogy az opelbe olcsóbb, de akkor is.
Nem vagyok öreg, csak klasszikus.
-
7Sony7
addikt
válasz mohabá 007 #42073 üzenetére
Valaki mintha nemrég írta volna, hogy két fokotatú a hűtőventilátor. Ha igaz, akkor ez ahhoz való, és hőmérséklet függvényében kapcsolja őket. ?
Nem vagyok öreg, csak klasszikus.
-
Declare
őstag
válasz 7Sony7 #42074 üzenetére
Tipus specifikus. Egy japan kocsiba biztos lehet 600k is Az en kocsimba 100-150k maga a kettöstömegü es a kuplung szett. Ehhez jön a munkadij, ami azert nem keves ennel a müveletnel.
Hogy milyen lenne nelküle nem tudom. Valamiert beepitik, biztos ad a komforterzetnek, de biztosan lehet letezni nelküle is. Mondjuk erre mondom azt, hogy mindig az hianyzik amit megszoksz, majd elveszik. 20 eve az emberek többsegenek se klima, se szervo nem volt a kocsiban. Senkinek nem hianyzott. Aztan amiota benne van ma mar az autokba, azt gondolom a többseg nem venne autot ezek nelkül
-
F_Gergely
őstag
válasz Declare #42076 üzenetére
egyik haver vett annó egy kocka ladát, első autó. oda volt érte meg vissza mondta úú neki nem is kell másik autó, szervó baromság minek az, elektromos ablak tök felesleges minek az, bőr ülés undorító minek az. Klíma minek, lehúzom az ablakot elég az.
Aztán lett egy 92-es F astrája a lada mellé, oké hogy az opel is fapad volt, de volt benne rádió, kényelmesebb volt, stb. Érdekes mód akkor már az opellal járt, a lada mindig "szerelem de jövőhéten kész lesz". Ez ment kb két évig.
Az opel mellé szervált egy marha régi 89-es 750-es volvót, igazi bontószökevény, szakadt bőr ülés, semmi nem működött rajta, csörgött zörgött, szóval bezúzni való. Na itt már jött a nagyzolás "nekem luxus autóm van" itt már érdekes mód "hallod elöl hátul elektromos ablak, ez igen!" meg "ez már automata klímás figyeled", "szervókormányos bazzeg" valamint " minden full elektromos, érted, még a tükör is".
És itt már hirtelen minden szar volt ami nem szervós, amiben nincs elektromos ablak, stb,
És több ilyen ismerősöm van, mindig az a jó és tuti ami van neki. Ha nincsen csak egy talicska szarjam megmagyarázza mennyire jó tologatni egy talicska szart.
De ha kap egy 5-ös bömbit amit elötte leköpött meg elhordott minden szarnak, amint az övé hirtelen az lesz a legjobb autó a világon, és nem is érti emberek hogy vehetnek mást, mikor ez a legjobb. -
7Sony7
addikt
válasz Declare #42076 üzenetére
Értem én, hogy jó ha van, csak az árával és a tartósságával nem vagyok kibékülve. Bár lehet, hogy ez csak azért van, mert túlságosan árérzékeny vagyok. ( a mostani autóm értéke alig több, mint neked a kettőstömegű csere munkadíjjal.) 7 féle autóval jártam eddig, ebből 6 ban hagyományos lendkerék volt. Így sem hiányzik. Klíma és villanyablak jó, ha van, bár, hogy csak gyújtással megy az ablak, az kikészít.
Nem vagyok öreg, csak klasszikus.
-
haddent
addikt
válasz Declare #42071 üzenetére
Azért ez így kicsit meg van szépítve. Egy sima szívó benzinnel is tud baj lenni, itt volt talán 2 példa is az utóbbi 1 hétben, itt kérdezgettek a srácok, szenvedtek mindennel.
Na most egy turbo dízelnél ezek pont ugyanúgy megvannak + még a turbo + még a kettőstömegű + még kismillió ilyen-olyan mikro makro szűrő tököm nem tudom nem értek hozzá. Igazából nagyon, nagyon nagyon sokat kell menni ahhoz, hogy a dízel valóban jobban érje meg (félreértés ne essék, a benzin nem jobban éri meg, csak kb ugyanolyan, ha úgy álkalkulálunk, hogy benzinre megy el ami szervizre menne el és fordítva).
Az jár itt baromi jól, aki "gyakran" tud cserélni, vesz egy dízelt majd mielőtt kezdene nyűgösködni de még szépen egyben van elpasszoljaMás, kérdés: 2 dolog is, egyik, hogy ma klímával mentem és megállás után motortérben az egyik hideg cső alatt és rajta víz. Jogosan gondolom, hogy ez csak lecsapodott a klíma hideg csövére a motortérben, nem ereszt, semmi extra/baj?
Másik, hogy hogy a fenébe van az, hogy 5000 km ezelőtt feltöltöttem gyári előírt 4.5 literrel a motort. Utánna jó 4800km -ig semmi nem fogyott, vagy nem láttam, ugyanis hát a max fölé ér a 4.5 liter, de még a "rácsozott" részre, nem túl azon. Utánna most fogyott látszólag fél csík hetek illetve csak száz km -ek leforgása alatt, majd tulajdonképpen tegnapról mára, max 50-100km alatt már szinte a min-max közötti felező fölött van, tehát én azt mondanám megint egy minimális látható adag elment.
Továbbra is feltépi az aszfaltot ha kell klímával is, hátul semmi csak rózsaszín oxigén patyolat reggel is (ráadásul sport dobbal tehát -1 hely, hogy "megfogja" a szart mielőtt kijön).Kezdek belenyugodni, csak mindig a kis öreg F -hez hasonlítom ami 2 év alatt se csámcsogott egy egy mililitert se. Bár hozzá kell tegyem hogy 8 szelepes, az életben nem volt úgy megforgatva mint ez napi szinten (már csak 8 szelepességéből adódóan sem), illetve rövid távokon megy tehát akkor fel is vizeződhet benne az olaj, ebben nem igazán.
-
F_Gergely
őstag
válasz haddent #42080 üzenetére
Nem feltétlenül csak a megtérülés miatt vesz valaki dízelt.
Pl: én nem szeretem a benzinest, dízelt nem kell pörgetni, 1200-as fordulaton eljárkálok,2 ezer fölé ritkán pörgetem, és ott a nyomaték. Nyilván egy mostani benzinesnek valszeg nagyobb nyomatéka van mint a 15 éves vectrának, de bármennyire is szivás egy dízel nem valószínű hogy a következő kocsim benzines.
Plusz ha nagyon pörgetem akkor 6,7-6,8 az átlag fogyim, ezt benzinessel szerintem nem úsznám meg 10 liter alatt de lehet meglenne a 12-15 liter is. Dizelnél meg tudom hogy nyomhatom neki nem lesz számottevő különbség a fogyasztásban.
Viszont aki dízelt vesz legyen tisztában annak, használatával, szervizköltségével, alkatrészáraival, stb. -
mohabá 007
aktív tag
válasz 7Sony7 #42075 üzenetére
Most,hogy jobban megbambultam valóban csak egy cucc,de két fokozaton kapcsol,köszi.Többünknek volt télen olyan gondja,hogy akár 100km után se ment fel a vízhőfok 85 C fok fölé.Nekem se. Kicseréltem a vízhőfok jeladó vízhőmérő órához egycsatis mütyürt,a helyzet nem változott.Az óra szerint a vízhőfok épp hogy eléri a 90 C-t a hűtőventi bekapcsol.(10 C fokkal hamarabb)Azért gondoltam elsőre,hogy lehet hogy van több is különböző hőértékkel.Ki kéne kapni,és megnézni,nincs e esetleg elkoszolódva némi vízkőtől.
Az a baj,hogy vízhűtőnél van oldalt kulccsal hozzáférhetetlen helyen kanyarba,
be kell áldozni egy villáskulcsot,ha nem akarok sokat bontani.Egyenlőre így marad.Inkább kapcsoljon hamarább mint később.Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
tibee77
őstag
válasz Declare #42057 üzenetére
Na az f@sza....Idäig abba voltam, hogy mivel az enyem nem 6 sebesseges, igy nincs is benne.Most nezem a bärdinäl, csak az alkatresz 160k.A mäsik ket dolog (hidrotökek,vezermütengely) meg együtt 160.Nem lesz ez egyszerü mutatväny mär lätom.Mondjuk nem csak az äruk a durva, hanem a munkadij majd mennyi lesz.
poe:https://www.pathofexile.com/account/view-profile/slicchabib/characters
-
F_Gergely
őstag
válasz tboy93 #42084 üzenetére
2,0 alatt nem vennék kocsit inkább felfele, és benzinest meg pörgetni kell. Nem tudom nálad milyen a kocsi, én amit vezettem benzinesek 3-4 ezernél kezdtem el érezni azt amit a dízel 1700-2000 körül már lead.
Szerk.
Meg kérdés, nálad hogy eszik ennyit? Nálam pályán és városban is ennyi, 1.4 160-al is ennyit fogyaszt?[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz F_Gergely #42085 üzenetére
Azért ne túlozzunk Ültem már 2 literes TDI -ben, így 1500-2000 körül tudja amit a benzin mondjuk 3000 körül. 4 ezer és felette már a nyomatékcsúcs és nagy a fordulatszám is, ott már van erő bőséggel
Egyébként még előzőre: jó, hát ez is egy ízlés, meg preferencia. Én szeretem, hogy van elegendő nyomaték induláshoz, de nem túl sok, át tudja adni, nem csak kipörög. Utánna meg fokozatosan, de gyorsan, felpörög, felépül a nyomaték és hozzá megy a fordulatszám az egekbe, er erő görbe meg mintha viagrát kapott volna be úgy 4-5 -öt. Szerintem ez a szép, de persze nem térítő vagyok
Egyébként benzinből szernitem 1.8 elég lenne neked a 2.0 dízel helyett. De megértem, ha tehetném én is 3-4 literes szívókkal járnéktboy93 azt mondjuk nem tudom hogy csinálod, mert ha vigyázok 8 liter, ha nem vigyázok 9 liter 1.6 -al
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz haddent #42080 üzenetére
Ha megnezed, en azt irtam, hogy 15 eves tádé audi vagy 1-2 eves szivo 1.2 es corsa. Egy ilyen corsaban ami el tud romlani az kb a lambdaszonda 10 ezerert Amik itt problemas autok azok 10-15+eves autok, low budget aron megveve. A Te 1.6 szivo astradon is ha megvetelkor rendbenlevönek tünt, az elmult xezer km alatt rendben volt es karbantartod, a következö 10 evben max akku mehet tönkre kis tulzassal
AZ meg hogy eszi az olajat az benne van. Ez van. Raadasul nyuzod a motort, szoval plane normalis. Ha finomabban hasznalnad kevesebbet enne az is biztos, de szerintem ez nem veszes, csak figyelj ra
-
HoaryFox
Topikgazda
Sziasztok!
Szeretnék egyszer én is Opel tulaj lenni (mondjuk addig més sok víz fog lefolyni a Dunán )
Astra F-et szeretnék venni, csak nem tudom, milyen motorral. Az 1.4-est sokan ajánlották, de sokan vannak úgy, hogy "az kevés lesz". Az 1.6 16V-ről meg az a hír járja, hogy eszi az olajat.Foglaljatok állást, melyik legyen?
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
Declare
őstag
válasz haddent #42086 üzenetére
Oooooooo yesyes divel vs benzin
linkeltem mar Neked, de akkor ujra. Ez itt egy azonos motoros dizel vs benzin (320d vs 320i...sorry opelböl nem tudom van e ilyen egymasrahalmozott grafikon...)
Nezd meg a nyomatekot. Ez amiröl beszelünk. A dizel majd 2x akkora nyomatekkal forgatja meg a kereket, ez nyomja neki a hatad az ülesnek. Igen 4000 nel erzed, hogy megtorpan es valtanod kell, de egy benzinesnel meg ezert irtam, hogy nem erezni a "huzast" (turbo nelkül). Ugyan tovabb leadja ezert kevesebb valtassal egyenletesebben gyorsulhat ugyan ugy vagy jobban, mint egy dizel, de nem erezni egy trbos auto utan, hogy huz jo a bmw nel pont mondjuk ronggya veri a 320d a 320i t
(#42084) tboy93 ezek a "nekem" ennyit eszik, meg "ahogy en vezetek" ennyit eszik, ezek kb akkor lennenek mervadoak, ha mindenki ott es ugy vezetne, mint Te nekem 6,1 az atlag fogyim a 25k+km ota. Benzinböl biztos hogy 8-9 legalabb lenne. Ja es ugye itt 40-60ft/l el dragabb is a benya nincs kerdes az en esetemben
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Declare #42087 üzenetére
Szerintem azért még szívó benzinnél is lehetnek gondok, plána turbo benzin, pláne tádéji. De ez már lehet, hogy paranoia, lehet, hogy Te kalkulálsz reálisan
necsak 1.6 -os 8 szelepes esetleg? Annál aztán nincs igénytelenebb jószág, 70 lőerő körül van asszem ami nem elfogadhatatlan a súlályhoz képest. Ha lehet választani akkor (szerintem) 1. generációs 16 szelepes ecotechet ne, ha egy mód van rá. Bár mindennel együtt rengeteg 1.4 16v F astra jár vígan mai napig.
Declare de most az a lényeg, hogy hátbarugjon majd utánna váltassz megint hátver a péklapát váltassz és így, vagy gyorsulni akarunk? Nem akarok objektívitástól eltérni és vitázni meg összeveszni senkivel, teljesen tiszteletben tartom mindenki, Te és a többiek dízel szeretetét és őszintén megvallom, hogy kényelmesebb a dolog, de kevésbé élvezetes egyszerűen (számomra), ez van. Nekem is tetszik, és sok helyre el se fogadnék mást, mint dízelt. Na meg ha lehetne igazi smoke&charm kox brikettet fosni hátul az is poén lenne (nem viccelek tényleg tetszik )
Szóval igen, tudom, volt már téma, világos a különbség, Te/Ti pont azért szeretitek azt, én meg pont ezért szeretem ezt
[ Szerkesztve ]
-
gban
veterán
válasz HoaryFox #42088 üzenetére
Ezeket tudjuk mondani (szerintem nagyjából egyetértünk itt sokan):
Először el kell döntened, vannak-e feltétlenül betartandó preferenciáid, pl. jó-e a 60 lovas 1.4, vagy olyat semmiképp.
Nekem 12 éve elég, családdal, hosszú utakra is, nem mintha nem örülnék többnek, de valamit valamiért (jelen esetben tartósságot, a gyorsulás helyett).
De van akinem a duplája épphogy megfelel.
Kell-e klíma - F-ben elég ritka.
Benzin? Dízel?
Ha ezek megvannak, ezek, valamint az F-ek korának figyelembevételével azt kell megvenni amelyik a legjobb állapoban van.
Vagyis ne motorra menj rá ha nem muszáj, hanem állapotra.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
HoaryFox
Topikgazda
Igazából nem tudom, mi kellene nekem, majd lehet, hogy megnézünk 1-2 autót, és kicsit kitapasztalom, hogy melyik motor illik az én karakteremhez.
Klíma... sokan mondták, jó lesz az, hiányozni fog, hiszek nekik. És nézegettem, nem annyira ritka, igaz, hogyha kiveszem a klíma szűrést, akkor egy "kicsit" több találat jön be.
Nálam egyértelmű benzines jöhet szóba, nem mennék vele olyan vészesen sokat (kb. 6-7e km/év)"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
nagyúr
válasz F_Gergely #42085 üzenetére
90le, 130nm, jol mondod 3500 korul kezd el igazan huzni Eddig a legdurvabb papas tempommal (diagnosztikan keresztul figyelve) atlag 1400rpm 20km-en (egyik varosbol a masikba) 5.3L/100km. Ennel egy fokkal rosszabb volt a telitank-telitank meressel Bp es kornyezo varosokbam mert 5.9L/100km, itt se nagyon rugtam neki A 10k+ km-es atlagom (minden tankolast rogzitek amiota megvan az auto) 6.52/100km. Legdurvabb fogyasztas 7.33L, autopalyan 4-en, 460L csomi tele 140-150km/h. Visszafele ugyan igy jottunk csak fix 130-al, ugy 6.2L/100km. 160-nal benyelne a 8-at az tuti. Only BP csak nagy dugoban is tuti megenne a 8-at.
[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz tboy93 #42097 üzenetére
Bakker akkor nagyon jó verda, tesóm toyotája 1.4 városban elvan 6-7 literrel de pályán 4500-at pörög 120-nál és 10 litert simán benyel, cserébe nem megy, és úgy kell imádkozni ha gyorsulni szeretnél. Szóval elismerésem te vagy az első aki ilyen motor/fogyasztás kombót tud mondani. A toyota amugy jól fogyasztana városban, de pályán elvérzik, nameg amugy sem megy, de ha a klímát rátolom még annyira se megy.
-
7Sony7
addikt
válasz mohabá 007 #42082 üzenetére
Érdekes ez a hamarabb bekapcsoló venti. Nem lehet, hogy többféle hőkapcsolóval is szerelték motortól függően?
Nem vagyok öreg, csak klasszikus.
-
Declare
őstag
válasz haddent #42092 üzenetére
Velem nem veszel ezen össze ugyan mind a ketten falakba ütközünk, mert nekem a sportossag az azzal passzol össze, ha huz a verda, Neked meg a pörgessel de azert nem adom fel
viccet felreteve...egyszer majd felnösz a nagyokhoz es raerzel a nyomatek izere(#42097) tboy93 1400rpm el a dizellel nem jarok
(#42095) Gergőke88 Lehet egy 1.4 essel is dinamikusan közlekedni, plane egy hondaval. Mondjuk akkor nem is 5 litert fog enni, de az pl pont jo, hogy tud vele kedvezö fogyival is jarni, de azert ha pörgeti azzal is lehet kellemesen autozni
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Hardcore café
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Láncfűrész topik
- Büszke apukák és anyukák topikja
- Black Friday november 29. / Cyber Monday december 2.
- Ukrajnai háború
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Microsoft Excel topic
- Elemlámpa, zseblámpa
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest