-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
gerisz23
őstag
Bosch gyertyák tényleg olyan gyatrák?egyelőre nemcseréltem ki a corsámba,megy a machináltal is.
Asus B560M-K,Intel Core i3 10100F,Pure Power 10 400W,Corsair 2*4GB,Rx 570 4 GB
-
AMD Power
titán
Tehát a törés az szerintem is túl van misztifikálva, természetesen korrekt javítás esetére értem.
Ez pontosan igy van. Logikusan tényleg azon van a hangsúly ,hogy mi lett törve és ,hogyan lett megcsinálva. Az mondjuk biztos ,hogy én egy 4-5 éves autótól "elvárnám" ,hogy törésmentes legyen. Nem egy nagy kívánság. Logikusan egy 1x éves autótól ez már nem ésszerű. Tegyük hozzá ,hogy nekem az Astra nem volt törve sehol sem. A tulaj elmondta ,hogy törve nem volt. Csak "koccolva". Ami látszik is. Le volt fagyva náluk az utcába az út télen és ő belecsúszott a kocsival az oszlopba. Ami látszik is természetesen ,de ez minden csak nem törés volt.
gerisz23 Azt nem tudom. NGK-t szoktuk mi itt javasolni.
[ Szerkesztve ]
-
Louis
tag
válasz Gergőke88 #42957 üzenetére
Én választottam, hogy inkább saját kocsit veszünk. Cégessel mindig nyűg volt, mert hol ez hol az a vezető vitte volna el a kocsit. Jelzem a szerviz időt és basznak rá. Gumicsere, basznak rá. Ezek miatt döntöttünk saját autó mellett.
[ Szerkesztve ]
''Nézd ott egy csikorgó nyom...''
-
haddent
addikt
válasz gerisz23 #42951 üzenetére
Nekem azt rakott bele a szerelő akihez elvittem egyből vásárlás után, fél éve megy hibátlanul semmi gond nincs. Majd tavasszal kicserélem őket NGK -ra mert mostmár tudom hol terem a jó, de menni megy, más dola meg nagyon nincs egy gyertyának.
Gergőke88 azt ne felejtsd el hogy a J kombi a legoptimálisabb esetben is (tippre ez éppen a szívó benzin nyilván) 1400kg. Ha ekkora autóban gondolkodik az ember akkor abba pakol is, családot vagy csomagot vagy mindkettőt az mindegy, de pakol. Közel két tonnát esetenként légkondival már nem annyira fickósan visz az 1.6 benzin. Ennek ellenére nyilván én is benzinest javasolnék
gban hát akkor örülök, hogy van aki azonos véleményen van
trassher nem ez megint olyan tipikus... lusta mint a szar leszerelni magának és átmosni akár slaggal, költeni nem akar rá egy "minimálisat", hogy aztán 10 évig (ő mértékükben...) megint jó legyen, de azért a "tisztaság" meg kéne.
Egyébként baromi jó ez a Turtle Wax kemény paszta! Átkentem mindkét autót, mindkettőről ugrik le a kosz amint megnyomom egy kicsit a magasnyomásúval. Hát még ha a Prevent waxos samponnal is átmosom És valóban jó az üvegre is, azt is elég csak áttörölni mikroszálassal utánna.
-
Louis
tag
Találtam egy ritka darabot. Szívesen megnézném milyen egy 350k -t ment insignia belseje, már csak azért is, hogy ösze tudja majd később hasonlítani egy 150k körüli modellel. [link]
Elgondolkodva, 2M -ért nem is biztos, hogy hülyeség lenne megvenni. Valakik csak vesznek ilyen autókat is.
[ Szerkesztve ]
''Nézd ott egy csikorgó nyom...''
-
AMD Power
titán
Egy próbát biztos megérne. Egy adott típusból minél többet kipróbálsz annál jobb. Jobb/több lesz a viszonyítási alapod.
Gergőke88: Örülünk neki,hogy te ilyen ügyes vagy ,hogy sikerült találnod olyan munkahelyet ahol megbecsülnek és fizetnek mindent. Gondolom te is itt Mo-n élsz? Sajnos vannak még itthon olyan munkahelyek akik a BKV béreltetett sem fizetik. Nem ,hogy gázolajat meg autót.
[ Szerkesztve ]
-
Markizmark
addikt
válasz AMD Power #42962 üzenetére
Mellékesen: A környékemen is van olyan hely, több is, ahol autó, laptop, telefon jár a versenyképes fizu mellé. Ahogy télen befejeztem az egyetemet be is adom a jelentkezést hozzájuk. Nem csak külföldön létezik ilyen, minden nagyban attól függ, hogy mi a szakmád.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Louis
tag
válasz Markizmark #42963 üzenetére
Nem csak szakmán múlik. Sok emberkét veszünk fel akik jönnek mennek. Friss diplomások, eljönnek felveszik őket és azt hitték ezzel annyi is, előttük a világ. Megy a dumálgatás, 1,5 órás kaja szünet, full hülyék mindenhez de azért az elvárásaikból nem engednek. Munkához való hozzáállásuk sehol sincs a nagyra értékelt nyugathoz képest (merthogy példálózni tudnak nyugattal, de dolgozni nem akarnak).
Ezen okokból meg is válnak tőlük. 10-15 emberkéből jó ha 3 megmarad és dolgozik is.Suli után rá kellene, hogy döbbenjenek, ez már nem buli, ez az élet és itt dolgozni kell a pénzért. Ha kell a laptop, telefon, autó stb. akkor azért kaparni kell, de nem napi 8 órát hanem inkább 10, és ez mellett néha szombatot is be kell áldozni. A 420k -s nettó fizetéshez, már nem elég a diplomát lobogtatni és nem is egyből jönnek ezek a bérezések. Sokat, baromi sokat kell érte dolgozni. Nah, ha ez megvan, akkor jöhet a nagy autó.
Nekem egyébként csak érettségim van, de azt gondolom értek a munkámhoz.
[ Szerkesztve ]
''Nézd ott egy csikorgó nyom...''
-
AMD Power
titán
válasz Markizmark #42963 üzenetére
Én az ilyennek csak örülök! Nekem mivel a munkám fixen helyhez kötött , semmi ilyesmi nincsen. De hála az Égnek, jutalék meg van bőséggel.
Nekem is "csak" értettségim van. De mivel én is elég jó vagyok a munkámban ezt a cég értékeli. Sőt nem csak a cég de a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara és az Állam is. Nem is véletlen volt , hogy tavaly kitüntettek a Mo-n kapható legnagyobb kereskedelmi nagydíjjal.
[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
az a baj, hogyha nincsenek ismerőseid, kapcsolataid cseszheted... Hiába van papíros, pl vegyünk egy pályakezdőt,marha nehéz elhelyezkedni. Én is hiába vagyok végzett logisztikus egy raktárban esz a fene, mert tapasztalat, nyelv megvan mégsem tudok bejutni sehova. Angol már kevés, mikor én tanultam nem is volt más nyelv, ma meg már inkább a németet kérik, plusz még egy nyelvet. Örülök ha egy hónapban kapok 130k-t... És hiába értesz ahhoz amit csinálsz, ha nincsen hely ahol ezt megteheted. A cég meg leszarja, mert vesz majd fel mást.
-
Markizmark
addikt
nem elég a diplomát lobogtatni
Hát az baj, akkor bajban leszek
Na jó nem, elég jó helyen voltam gyakorlaton, onnan kaptam ajánlatot is. A szakdolival is keressem őket és diploma után van számomra asztaluk. Szerencsére nem 100%-ban gép előtt ülős munkáról van szó, karbantartani is kéne meg felülvizsgálni az aktuális dolgokat és az utazgatós is. Itt nem jár autó (csak el lehet vinni valamelyiket az udvarból, ha munka miatt kell elmenni valahova), se telefon, csak gép. Cserébe családias a hangulat, összesen 6-an dolgoznak ott.
A másik hely ahol minden jár, ott a nap nagy részében ülni kell és néha körbemenni, ránézni dolgokra. De ha gáz van, akkor van kapkodás és kell a tudás.
Filózom még Paksban, MVM-nél az urak elég jól el vannak eresztve, cserébe sokat őszülnek egy-egy bibinél ...Nálam azzal nincs probléma, hogy dolgozni is kell a pénzért, nekem lenne lelkiismeret furdalásom, ha a semmiért kapnám a lóvét.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
morist
csendes tag
Helló!
Van egy 2004.12. havi C Vectrám, 21x ekm-rel. Mostanában azt csinálja, hogy ha beindítom, akkor kb. 1500 körüli fordulatnál rezonál, se alatta, se felette (főleg gyorsításnál érezni). Ha leállítom, és még melegen indítom, akkor általában nincs ilyen probléma. Kb. két éve volt kettőstömegű cserélve. Van valakinek ötlete, mi lehet az oka? Lehet, hogy megint a lendkerék?
-
amargo
addikt
"Nah, ha ez megvan, akkor jöhet a nagy autó." Valakinek nem fontos a nagy autó, igaz aki egész nap benne ül azt megértem.
Nálam a sorrend inkább, a ház, család.. aztán valahol a végén kullog az autó, pedig az említett insigniához csak pár hónapot kellene félre raknom, de valahogy még sem érdekel.Viszont megértem, amit írsz a mai fiatalokról, de ez nem csak rájuk igaz. A nyáron volt nálunk egy horda fiatal, akik azt hitték, hogy övék lesz a világ, de felébresztették egy részüket elég hamar.
[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
AMD Power
titán
Sajnos valóban csak ideglenes megoldás lett. Most már néha működik néha nem. Nincs mese cserélnem kell.
Gergoke88: De igen. Rosszul írtam az előbb. A VOSZ (A Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége) adta az elismerést. Demján Sanyi bácsi is ott volt.
Louis Jaja... Mondjuk én a melót a top 5-be nem raknám be.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Az 1.7 dizel pont az egyik leginkabb problemamentes dizel motorja az opelnek (marmint az ISUZU gyartmany). A 2.0 literes dizelekkel (különösen az insigniaknal) voltak visszahivasos gond is, vakumcsö, vagy valami repedt bennük, meg par egyeb. [link] [link]
En markakereskedesböl biztosan nem vennek autot. Maganszemelytöl egy insigni, viszont jo lehet. Ha talalsz egy jonak kinezö insigniat maganszemelytöl szervizkönyvvel, leinformalhato hatterrel, vannak olyan cegek akik garanciaval is atnezik a kocsit (persze ez nem 1-2 ezer forint). En inkabb egy ilyen uton indulnek el, markakereskedesbe csak akkor ha uj autot vesz az ember (szvsz).
Ha van ra idö/energia, nyelvtudas, ismerös, ilyesmi akkor a mobile.de oldalon is körbe lehet nezni. Nagyobb piac, sokszor könnyen leinformalhato futasteljesitmeny stb. Persze itt is csunyan ra llehet futni, de ez mindenhol, minden hasznalt autonal igy van.
-
Declare
őstag
Ez tökre igy van. Kiveve talan a közgasz diplomakat, ott ha jo sulid van es ügyes is vagy 3-400k netto könnyen összejöhet a suli utan egyböl. Sajna sok mas szakmanal ez necces
Külföldi munkakkal is ez van. Mindenki csak a nagy szamokat latja, de mellette ha nem szereti az ember, amit csinal, meg nincs kitartas es nem ugy all a dolgok melle, akkor gyorsan koppanhat. Ahogy koppannak is sokan.
Mondjuk ez a kocsi dolog is jo, hogy sokan azt gondoljak, ha kocsit adnak, akkor az ilyen bonusz dolog. Az akkor vagy kell a munkavegzeshez, vagy bele van kalkulalva a fizuba. "Ajandek" soha sehol nincs.
-
sziku69
őstag
Sziasztok!
Akit érdekel esetleg jó áron beszerezhető, autókba (Opelbe is) beszerelhető multimédia, az ebben a most indított témában megtalálja. -
Declare
őstag
válasz Gergőke88 #42978 üzenetére
Ha jol tudom a J ben is isuzu van. A H ban biztos (nekem is az van).
Annyi, hogy a J ben meg belecsiszoltak 15 lovat, viszont nem fogyasztas bajnok, nem is böditöen erös, de megbizhato Ezert irtam, amit irtam
A 2.0 dizeleket nem ismerem, az insigniak eseten a 2.0 liter dizelekkel van böven mire figyelni. Gondolom a J astraban is hasonlo dolgok elöjöhetnek passz.
-
AMD Power
titán
Megrendeltem az index kapcsolot. 3xxx ft lesz. Kerdezik,hogy 10 csatlakozos. Mondom fingom nincsen , kiszedve. Remeljuk jo lesz!
-
ß3NC33
tag
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem! Tegnap beszart a kocsiban(astra j, 1.6 benzin) az akksi. Valószínűleg vak vagyok, de nem látom, hogy mekkora teljesítményű akkumlátor van benne. Szóval a kérdésem, mekkorát kellene vennem?
-
haddent
addikt
válasz ß3NC33 #42981 üzenetére
Nem kell bődületes, viszont a gyárira kicsit számolj rá (mármint ha gyári volt eddig), mert az baromi jó minőségű cucc olyan nincs semmilyen márkában. Ezt mondjuk a súlyából is érezni 50-60Ah elég szerintem.
AMD Power tippre 1 föld, 1 bal, 1 jobb index, 1 fényszóró, 1 villantóez 5. A többi 5 ér mi a tökre kell? Vagy mindegyiket külön földelték? Fene tudja
-
Declare
őstag
válasz ß3NC33 #42985 üzenetére
Varta, exide, bosch. Mi Bosch t hasznalunk, en pont megszivtam egy gari hiba miatt (gyarihibas volt), de a csalad többi autojaban nem volt hiba, sokaig huzzak es a boltos csoka is azt mondta, kb en vagyok az elsö, akinek baja volt a Bosch akkuval
lestiakku.hu t ajanlom egyebkent, nagyon pozitiv tapasztalataink vannak velük
Ha azt szeretned, hogy sokaig gond nelkül müködjön, egy jo töltö ajanlott. Pl: CTEK MXS 5.0. Nekem is ilyen van, automata, pici, könnyü, csepp/por/ütes allo es neha ezt ratolva szulfatmentesiti az akkut. A kocsi generator ugye mindig max krafttal tölti, ami nem a legjobb az akkuknak.
Ha veszel egy jo akkut meg egy jo töltöt, amivel neha "kezeled" az akkut, nem lesz jo ideig semmi bajod sem indiaskor (ha a kocsinak nincs elektronikai defektje persze )
-
F_Gergely
őstag
valami akksit majd nekem is kéne néznem... Egyébként hány nap állás után kezdi el az akksi lejjebb adni a feszültséget? Vagy mennyi ideig kéne tartania?
-
haddent
addikt
válasz ß3NC33 #42985 üzenetére
Azt sajna nem tudom nem néztem még utánna amíg nekem nem esedékes, ezt is csak úgy olvastam.
F -ben Power Bull vagy mi a fene van, az is bírja már jó ideje. Dehát ezek benzines autók nem mérvadó... valami nagy dög dízeles kolléga tapasztalata érdekesebb.F_Gergely kistrillió változó függvénye... hőmérséklet, kor, páratartalom, nyilván a minőség/technológia stb..
-
gban
veterán
válasz F_Gergely #42990 üzenetére
Én azt mondanám, mérj rá hogy fogyaszt-e "alvás" közben.
Áramerősségre mérj.
Akku és a saru összeköt egy multiméterrel (saru levesz, saruhoz a műszer egyik fele, másik meg az akku pólusához, ahonnan a sarut levetted), amper-mérésre állítva.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
ß3NC33
tag
Végül egy Varta silver dynamic lett. Itt Szombathelyen pont volt raktáron is. 31ezer JMF volt az ára... :/
Az előző/gyári is egy varta volt, 6 évig húzta, remélem legalább ez is annyit kibír majd.
akkora mázlim volt.. múlt héten voltunk vele Romániában hegyet mászni.. szerencsére itthon adta meg magát a cucc[ Szerkesztve ]
-
McDoug6lak
tag
válasz haddent #42989 üzenetére
2010 őszén vettem egy bosch akkumulátort, és egy erdélyi út után megadta magát.
Hirtelen felindulásból vettem a metro áruházba valami no name, talán ARO gyártmányú telepet. Most 5 év után adta fel az osztályharcot! Természetesen a jó tapasztalatok miatt ismét ugyanolyat vettem! Hja és a bosch 30 ezres áraihoz képest 15 mátyásból megúsztam! A márkás 70 amperórásokhoz képest ez 74 , és indítóáramban is 680, nem 620-640, mint a márkás társai.
Faternak a banner, a 24 honapos garancia lejárta után egy héttel lett ravatal. Ö is ARO gyártmányt rakott a szintén diesel technikájába.
Szóval ki lehet fogni a márkásból is selejtesebbet, és a gagyibbnak tűnőből is igen ígéretes darabot. Mondhatni pillanatnyi vagyoni helyzet segít a döntésben -
Declare
őstag
Mar konfiguralhato az uj astra [link]
Hat mondjon barki barmit, nekem tetszik. Eleg jol megcsinalta az opel
Plusz a matrix led, meg a szellöztethetö, masszázs üles azert eleg menö. Mondjuk az ara is eleg szep meg azert az, hogy 1.6 os, 136 lovas dizel a legerösebb dizelmotor azert azt nem igazan ertem
-
Declare
őstag
ez a motor szvsz egy az egyben az ami nekem van.
En amit igy eröl gondolok:
az a piros huzat vagy mi (gondolom nem az eredeti szine az ülesnek ), meg az a kormanyvedö...atyavilag, ez valami öregecske bacsika auto lehet könnyen azok veszelyesek, abbol a szempontbol, hogy milyen olajat, milyen gyakran cserlt benne, meg a turbot, hogy kimelte (vagy inkabb sem).
Viszont pont ezert lehet megkimelt is, valos km el....szerviztörtenet, atvizsgalas es siman lehet jo.
A H astranal szeriahibas volt a kettöstömegü a 6 fokozatu manual valtoval, ezzel a motorral (isuzu 1.7 dizel 110lo). J ben lehet mar nincs vele gond, de ennek utanna kell jarni. Ha a kettöstömegü csere erett (könnyen lehet), az 2-300k körüli összeg. Uj gumik kellhetnek (kepekröl sejthetö).
EGR/turbo tisztitas is benne lehet a pakliban (föleg ha varosi, öreguras auto volt), ezek nem egetrengetö tetelek max 50k.
Ha a turbot fel kell ujitani az 100k körül van az uj az 300k, de ennyi idösen, ennyi km erre kicsi az esely.
Ha az atvizsgalason ezeket nagyjabol meg tudjak nezni/mondani, mas hiba nem jellemzö ezeknel a motoroknal es kis odafigyelessel lehet meg sokaig jo es problemamentes.
szvsz bezarva
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs