Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
nagyúr
válasz EQMontoya #45856 üzenetére
Azt tudom, hogy alapból így működik, de az, hogy csak korlátozott ideig elérhető cuccoknál is így van-e, ez nem volt leírva sehova.
Amúgy én jártam már úgy pl. az Opera Classic-kal, hogy mióta Lollipoppom van (majd' fél éve), egyszerűen nincs, lollira nem elérhető, egyáltalán.
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
Loretto
veterán
-
BlacKSouL
addikt
válasz EQMontoya #45854 üzenetére
Ha egy kicsit jobban lehetne laposabbra dönteni, illetve ha nyers 4.4.4-en is lehetne teljes fullscreen, akkor tetszene. Bár most még erősen keresgélni kell mi hol van. Meg azt se találtam benne eddig, hogy címre hogy tudok benne keresni.
Viszont a nagy előnye* mondjuk például egy négybetűs ingyenessel szemben, hogy lehet köztespontot megadni.
És így tovább. Egy másféle verzióban amit egyszer láttam valahol valakinél, azok úgy jól megvoltak.*többek közt, meg hogy számomra jobban is átlátható, a hangnavi is használhatóbb
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Viszlát
addikt
válasz bandus #45831 üzenetére
Én meg lenyírtam ma a füvet 1:47 alatt, de olyan 0:12 körül már anyáztam magamban, hogy kellett nekem ekkora elő- meg hátsókert.
A biztonság kedvéért, magamat gúnyolom nem téged, előtted le kalappal.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
tildy
nagyúr
válasz fokukac #45851 üzenetére
Csak kisebb hekkelesek aran tudtam letolteni. Hiaba van magyarorszagi cima google accounton, azt latta, itteni simmel vagyok belepve, de amikor a telenorost probaltam, akkor sme szerette az igazsagot. Aztan vegol sikerult egy masik magyar gnailes accounttal, meg telenoros simmel letolteni.
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
nagyúr
válasz EQMontoya #45872 üzenetére
Here Maps? Nem tudom, h otthon milyen, az M0-s fizetossege azon jelent meg elsonek. Errefele perfekt. (Szingapurban meg egeszen durvan reszletes volt, az offline terkepen is ment a belteri navigacio kb. az osszes nagyobb epuletben.)
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
EQMontoya
veterán
Arra, hogy az USDHUF visszaállt 280 alá, vagy arra, hogy az olarjár kb. a februári szinten van?
Same rules apply!
-
BlacKSouL
addikt
Na végre egy hereszakértő.
Mert akkor jönnék is három olyan égető kérdéssel, ami miatt folyamatos igohiányom van mikor a herét bekapcsolom:
1: miért nem lehet egy megtervezett útvonalba köztespontot beszúrni, de ha mégis lehet, ezt milyen trükkel lehet megcsinálni? Mert igón 3 kattintás, abból egyik a vissza gomb.
2.a: Miért nem lehet olyan(vagy legalább hasonló) színeket használni, mint akár mondjuk pl. az igo (jogvédett dizájn?) ami valahogy alkalmazkodóbban mutatja az adott terület sajátosságait, nem pedig fehérben mindent és 2.b: miért nem kezel már domborzatot, ha az Európa térkép 10 GB!? Tudtommal a domborzatot egy kb. 110 MB-os fájllal le lehetne kezelni.
3: Miért nem tud röptében címkiegészítést felajánlani, ha az adatbázisában pedig benne van, mert ha nem vagyok biztos egy hely címében, de valami rémlik, akkor ki kell találnom vagy próbálgatnom.
(4+): Miért csak robothangok közül lehet választani ha hangnavigációt is választok?És ami közös az igóban is: ha egy egyirányú utcában elindulok forgalommal szemben, akkor nem fordul be menetirányba, inkább rükvercben hátrál(pedig az égtájolást nyilván tudja) és valahogy a hátrálást sem túl szerencsésen csinálja, mert 30-40 méterig azt mutatja, mintha még mindig tovább mennék előre. Ez utóbbi a here. Az igo ebben a helyzetben csak simán teljesen más tájolásban mutatja merre megyek, de a kettő közül egyik sem szól, hogy egyirányúban rosszfelé mész hülye.
És még egy igós kérdés: ha van rá opció miért nem tudok utcanév bemondást választani egyik hang (nyelv) esetén sem?
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
EQMontoya
veterán
válasz BlacKSouL #45879 üzenetére
Csak a végére válaszolva: tudsz olyan bemondást választani, másik topicban volt erről szó, másnak megy.
Egyirányú utca: mert a navi nem tételezi fel, hogy egy szabálytalankodó BMW-s a sofőr!
Jóindulattal max azt tételezi fel, hogy tolatsz.És végülis honnan is tudná, hogy nem tolatsz? Autóipari naviknál ugye van bekötött szenzor az autóból, az tudja, mikor tolatsz, de itt honnan tudná? Van a GPS adatban: heading, precision, UTC time és koordináta. A heading nyilván megadja az irányt. De mégis honnan sejtené a navi, hogy Te tolatsz vagy sem? Max abból becsülheti, hogy volt-e forgás, hogy megnézi az utolsó pár headinget, de mivel másodpercenként van kb. adat, ez rohadtul pontatlan.
Esetleg azt ne várjuk el, hogy ha driftelsz a szerpentinen, azt is mutassa úgy, hogy oldalazva megy a kocsi az úton? Segítek: a két elvárás pontosan ugyanaz technológiailag.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
-
BlacKSouL
addikt
válasz EQMontoya #45880 üzenetére
Akkor mondom a megoldást:
Kiindulva abból, hogy nem-egyirányú utcában ha megfordulok, akkor azonnal (értsd: max. 1-2 méter után) megfordul és menetirányba áll, logikusabb lenne számomra, hogy egyirányúban is irányba álljon, csak épp vastag piros vonallal mutassa az utat, és tegyen ki egy figyelmeztetést egy behajtani tilos táblával, hogy egyirányú utcában haladok fordítva. De lehet, hogy ez csak számomra logikus.
A heading-et nemtom mi adja meg, de nem lehet hozzávenni a mágnesszenzor adatait? Ami a telefonban benne van? Mert ugye nem egy alkalmazás tudja azt, hogy a térképen megjelöli a pontos helyemet, és az iránytű alapján beáll a nyíl pontosan irányba, ahogy állok. OK, ez gyalogos módban logikusabb, ez tény. És a PNA-ban nem is nagyon van iránytű. De nem ez a lényege, hogy ezek a jelenlegi verziók már a telefon sajátosságait használják ki?
Illetve útra illesztés van, tehát autós módban gondolom mindig próbálja a pozíció adatok alapján a legközelebbi útra helyezni a jelölőt, de az egyirányúsággal ez nincs összefüggésben.Nem azt szeretném, hogy mindig amerre nézek, arra forduljon a nézet - de mondom, szerintem ez is lehetne elvárható akár mondjuk gyalogos módban - hanem hogy ha egy utcában két kitüntetett irány van, akkor a haladási iránynak megfelelő irányt válassza, ne mindenáron azt, amerre egyébként mennem kéne.
Amúgy érdekes, hogy BMW-t mondtál, és nem Hondát Paranoid lennék, azt mondanám gyanús.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
nagyúr
válasz BlacKSouL #45885 üzenetére
> A heading-et nemtom mi adja meg, de nem lehet hozzávenni a mágnesszenzor adatait?
Hozza lehetne, ha a telefont vizszintesen tartanad. Ha fel van rakva a muszerfalra, akkor nem sokat fog mondani. Mondjuk lehetne ra csinalni valami trukkos megoldast, most, hogy igy belegondolok (pl. a giroszkoppal?)
while (!sleep) sheep++;
-
-
lenox
veterán
Amugy evszazad problemaja, hogy merre mutat a nyil egyiranyu utcaban .
Kulonben hogy kell tablara felrakni az igot? Nekem azt irja, nem supportalt, nem tudom, mi kene hozza, vagy siman a wifi only miatt nem supportalt? Pedig proba szerencse alapon tegnap frissitettem 5.0.2-re, mondjuk ranezesre be is lassult...
-
BlacKSouL
addikt
Lehet hogy ez csak az én bajom.
Ha egy adott nézetben 3D-ben megadok egy útvonalat, ami egyirányú utcából indul, és gyakorlatilag a cél az egyirányú utcák miatt a "hátam mögött van valahol", és elindulok bizonyos okból mondjuk visszafelé gyalog, mert pl. 800 méterrel rövidebb, vagy biciklivel, babakocsival, vagy tolatva, akkor a nézetben azt látom, ami akkor van előttem, ha arra mennék amerre ő szerinte mennem kellene, de ha mégsem, akkor úgy megyek szemben a forgalommal (azaz az egyirányú utcában visszafelé akár gyalog), hogy nem azt látom a képen ami felé tartok, hanem azt, ami a hátam mögött van.Nem tudom jobban elmagyarázni. Mintha megállnál egy ponton egy papírtérképpel, arrafelé néznél amerre menni kell, és ami attól "lejjebb" van a térképen, azt leragasztanád. Majd sarkon fordulsz, elindulsz a másik irányba, de a térképet ugyanúgy tartod, és ugyanúgy leragasztva azt, ami most viszont már előtted van a valóságban, így a térképre nézve fejjel lefelé az ismeretlenbe mész
Tudom, tudom, túlragoztam, és igen, a here is ugyanígy viselkedik, és nem, nem kell tudnia hogy én tolatok-e vagy szabálytalanul haladok, sőt, ezt elősegítenie sem kell. De könyörgöm, miért nem logikusabb az, hogy akkor is arra fordul amerre haladok, hogy tájékoztasson arról mi van előttem, és közben vészjelzéssel arról is, hogy szabálytalanul haladok, forduljak meg azonnal, stb.
Namost azt nem tudom, hogy mi volna, ha tényleg kocsival egyirányúba behajtanék... Akkor is csakazértis seggel előre fordulna dacból, mert nem feltételezné, hogy véletlenül behajtottam? Szerintem ez nonszensz.
Az lenne normális, hogy megmutatja, hogy na most errefelé haladsz hülye, de szabálytalanul és veszélyesen.
Ehelyett hátat fordít és nem vesz róla tudomástDe ez legyen a legnagyobb hibája
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
concret_hp
addikt
Visegrádon ingyé' lehet parkolni? és jó kajáldát normális áron tud-e valaki?
vagy fullba vagy sehogy :D
-
NoLF
addikt
Lehet en vagyok az egyetlen aki terkep alapjan kozlekedik? Jovok megyek erre-arra az orszagokban de sose gondoltam meg navigaciora.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
nagyúr
-
-
Tim82
nagyúr
válasz fokukac #45897 üzenetére
Muszáj is tudnod tájékozódni, a GPS-szel is olyan szerencséd szokott lenni, mint a Blekberikkel.
"You're going to negotiate with a girl, who thinks she's a space station? - When you put it like that, it does kinda sound crazy." - Audio-GD NFB-11.32 DAC/fejeserősítő eladó - https://tinyurl.com/Tim82HA