- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- iPad topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Gaming notebook topik
- OLED TV topic
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Azonnali informatikai kérdések órája
Hirdetés
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Löncsi #10647 üzenetére
Ez teljesen reális gondolkodás mód, egy profitorientált cégtől. Ha akarod az összes funkciót építs platformot.
(#10648) Egon: A másik fórumon nem a WinZipről és a VLC-ről volt szó, hanem arról, hogy az Intelnek támogatnia kellene a szoftverfejlesztéseket, hogy működjenek azok az extrák az OpenCL programoknál, amiket az AMD jelenleg megkap. A trollkodást másra hagytuk, teljesen normális volt a vita.
A grafikus részleg valójában sokkal többet termel az AMD-nek, mert a külön részleg csak a VGA-kat nézi, ami arányaiban kisebb, mint amit az IGP-ből termelnek. Ráadásul benne van a konzolokból szerzett pénz. Az is fontos, hogy a nettó profit az nem teljesen származtatható egy részleg operatív nyereségével.
Nem tudom, hogy észrevetted-e, de a PH-n lassan két éve nincs beszámoló a cégek negyedéves eredményéről. Erre van az IT Cafe.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
lehetséges jövőről beszélsz úgy, mintha aktuális jelen lenne. én értem, hogy ezek a jövőbeli (rém)képek kihatnak a mai piacra is (pl. a GTX660 húzása-halasztása minden bizonnyal ide is gyökerezik), de a mai napi gyártói affinitás akkor sem egyezik meg azzal, ami majd esetleg két év múlva lesz. sokváltozós ez a történet, egyelőre az APU-k messze vannak a zajos siker fogalmától, és az nVidia platformja ki tudja, mennyit fog érni. a PC gamingre is évek óta mondják, hogy dead, aztán ma is virágzik.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Löncsi
őstag
Ha akarod az összes funkciót építs platformot.
Hát nem tudom... eddig igazából ez csak az AMD ötlete volt, ugye ha CPU+GPU is AMD akkor a CCC-ben kapsz valami extra fület tuningra és kész... nem valami nagy kunszt, pláne, hogy a GPU-t nem is lehet normálisan tuningolni az AMD-nél egy ideje mivel le van korlátozva a CCC határaira, külső programmal nem is lehet piszkálni.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
tombar
senior tag
válasz Löncsi #10647 üzenetére
amúgy csumára nem hülyeség az apu. tulképp különböző mágneses és elektromos fizikai szopásoktól mentenek meg majd ha a memória is bele lesz sűrítve az apukba, akkor majd nem kell 10 rétegű nyák öklömnyi árnyékolással az interferencia stb. ellen. plusz ha csomó mindent átraknak az igpkre nem kell majd szopni a nagy távolságú buszokkal.
engem az baszarint fel nem kicsit, h durván telibeszarják azt a réteget, akik egyáltalán megteremtették a piacukat. minimum ennyinek elégnek kell lennie h nem bánjanak ilyen ótvar mostohán a dgpukkal. fejlesszék a szoftveres környezet, nyomjanak pénzt a jól optimalizált játékokba, azt majd a júzer eldönti h rusnya, fakó boxos képet akar vagy sok fpses, röccmentes szép játékot.Everybody knows, you dance like you fuck. So let me see you dance!
-
FireKeeper
nagyúr
válasz Löncsi #10650 üzenetére
azért tűnik núdlinak, mert még (érthető piaci okokból) nem volt olyan játék, amit kifejezetten úgy írtak volna, hogy APU-n fusson. amint az APU-k kellő részesedést harcolnak ki a piacon, és minden gyártó platformján megvalósítható lesz a sebesség, ömleni fognak az ilyen címek.
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A jövőkép mindig csak lehetséges. Ellenben az már látszik, hogy mindenki egységesen látja, vagyis azt már nyugodtan ki lehet jelenteni, hogy az összes gyártó a GPU integrációban látja a Dennard scaling megszűnésére a megoldást. Ha egy gyártó nem így látná, akkor megkérdőjelezhető lenne az APU sikere, de jövőre már az asztali szintre sem lesz kiadva olyan új processzor, ami nem tartalmaz IGP-t. Ezzel az APU lényegében az egyetlen megoldást, amit vásárolni lehet.
Az NVIDIA elképzelése is megegyezik a többiekével. Koncepcionálisan tehát biztos nem lesz probléma a Maxwell APU-val. A teljesítményt pedig nem érdemes találgatni, mert az sok dologtól függ.
Ma a PC gaming nem úgy virágzik, mint régen. A Casual rétegnek szánt játékok törtek előre a hardcore helyett. Jó példa a Zynga sikere.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Löncsi
őstag
válasz FireKeeper #10655 üzenetére
Lehet, de ha azt nézem, hogy a HD6650D egy GT220 szintjét sem képes hozni...nekem ez kevés.
[link]Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Löncsi #10653 üzenetére
Az csak egy nagyon szimpla extra. Ami nagyobb dolog az a Steady Video, amit tiltanak, ha Intel processzor van a Radeon mellett, de ez is csak egy apró dolog. Ennél sokkal durvább limitációkat lehet szabni.
Az NV-nél például a PhysX-et platformhoz lehet kötni. Ha piacot akarnak szerezni, akkor muszáj agresszív formában fellépni ebből a szempontból.
Az AMD-nek a HSA volt a terv, mivel annak lett volna VGA-ra is kiterjesztése, de nyilván csak platformszinten működött volna. Ma ez lekerült a roadmapról.
Állandó kérdés, hogy mennyire éri meg mesterségesen életben tartani egy piacot, mert a funkciók platformhoz kötése ezt tenné lényegében. Emellett ott van az a gond is, hogy mennyire éri meg az Intel APU-s réteggel kibabrálni. Ők is fizettek a VGA-ért, vagyis elvárhatják, hogy a terméktámogatás legyen annyira korrekt, amennyire csak lehet platform nélkül. Szóval egyelőre a gyártók sem látnak tisztán. Az látszik, hogy keresik a lehetséges megoldásokat.Rövidtávon a casual réteg átáll az APU-ra. Nekik ennél több nem kell. A dGPU fennmarad a hardcore rétegnek. Esetleg a DX11.1-es API képes érdekes dolgokra, így meg lehet osztani feladatokat az IGP-n és a GPU-n. Ez egy kihasználható terület, ha már úgyis ott van az IGP a prociban. Emellett az Eidos PC-s portjait készítő Nixxess már vázolta, hogy miket lehet csinálni APU-val. Amellett, hogy a dGPU elvégzi a szokásos számításokat az IGP-re ki lehet osztani a fizika egyes részeit, az AI számítását, a sortingot és a culling is nagyon fekszik neki. Ezeknek ma tipikusan az a problémája, hogy a DX API késleltetése eléggé nagy, de C++ AMP-vel vagy OpenCL-lel már elég kedvező a helyzet. HSA-t bevetve pedig tovább javítható ez. Legtöbbet a cullingon lehet nyerni, de ott azért még gond, hogy az OpenCL és a C++ AMP sem definiál grafikus futószalagot, szóval ezt meg kell írni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Löncsi
őstag
Igen, de azért a grafikus futószalag hiánya eléggé kényes dolog, nem ? A DirectX hosszú-hosszú évek alatt érte el a jelenlegi szintet, ráadásul sok dologban nem is teljes és a specifikáció is hiányzik javarészt (Croteam egyik fejlesztője szerint) és ezt gondolom nem lehet 2 perc alatt összeütni OpenCL-ben...és akkor megfelelő driver is kellene a GPU-hoz gondolom...
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Löncsi #10660 üzenetére
Egy működő futószalagot nem olyan nagy kunszt megírni. Persze időbe telik, de abszolút nem lehetetlen. A hatékonyság a probléma, ott már nem mindegy, hogy milyet írsz. A Nixxess viszont pozitívnak tartja, hogy ezzel együtt is sokkal gyorsabb lehet a HSA-ra írt culling a tisztán CPU-snál. Ha definiálnak egy hatékony futószalagot, akkor még jobb lehet a sebesség.
Nem kell speciális driver hozzá. Azt az API-t kell támogatni, amiben a futószalagot írta a fejlesztő (C++ AMD, vagy OpenCL). Onnantól kezdve működnie kell.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
tombar
senior tag
ajjaj.
nagggyon remélem h már 16án a seggem alatt lesz. remélem a kisker sem fog szarakodni h jaj, épp nincsenEverybody knows, you dance like you fuck. So let me see you dance!
-
-
Löncsi
őstag
Lehet mégis igazad van... [link]. Ez az oldal is ezt említi, hogy amit linkeltél azok véglegesek specifikációk, remélem nem a hülyeség terjed.
Nagyon óvatosan kaszabolják csak szegény GK104-et.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Löncsi #10666 üzenetére
Az még logikus. A 2 GB nem logikus 192 bites busszal. Ha ez lesz, akkor az nem jó. Én elhiszem, hogy a vásárlóbázis a gigabájtokra élvez, de sebességben rosszabb, mint a 1,5 GB, hiszen flex a memóriavezérlés. Helyenként úgy fog viselkedni a kártya, mintha 128 bites lenne.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Löncsi
őstag
De ettől még 192 bites marad nem ? Én úgy tudom a GTX550 alapján, hogy ott az 1GB-ból 768Mb-ot elér a széles-buszon, maradék 256Mb-ot pedig 64 bitesen, de ezt igyekszik elkerülni a kártya. De mind1, úgyis a tényleges sebességet nézzük a végén, ott kiderül mit tud majd.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Löncsi #10670 üzenetére
Ez úgy működik, mint a processzorok esetben, ha mondjuk három modult raksz bele. A Dual Channel módban működőt párost dolgoztatja, amíg ki nem fogy a memóriából a rendszer. Ezután hozzányúl a harmadik modulhoz. Ez a Flex vezérlési mód.
Ugyanez megy VGA-nál is. Lesz egy 128 bites módban elérhető memóriapartíció és egy 64 bites. Amíg ki nem fogy a 128 biten elérhető 1 GB, addig nem fog hozzányúlni a 64 biten elérhető 1 GB-hoz.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Löncsi
őstag
Anandtech-en van részletes leírás, de alapvetően az a baj, hogy senki nem tudja pontosan, hogyan működik.
How NVIDIA spreads out memory accesses will have a great deal of impact on when we hit these scenarios, and at this time they are labeling the internal details of their memory bus a competitive advantage, meaning they’re unwilling to share the details of its operation with us.
De a 3db memóriavezérlő miatt gondolom elég intelligens a rendszer, szóval ha mégis ilyen lesz, kiderül mit tud élesben.
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Löncsi #10673 üzenetére
Pontosan csak az NV tudja. De logikus a Flex mód, mert más elképzelés erre nincs. A GTX 550-ból ki lehet indulni, és az nem jelent sok jót. De amúgy is csak pletyka. Mindenesetre a 2 GB a lehetséges opciók közül a legrosszabb választás. Ha már nagy a memóriafetis, akkor legyen 3, és nem kell flex vezérlés.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz matteo_szg #10675 üzenetére
Az ASUS dobjon rá +1 GB-ot és megegyeztünk.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
tombar
senior tag
válasz matteo_szg #10678 üzenetére
ohh szóval közel állsz a tűzhöz?
Everybody knows, you dance like you fuck. So let me see you dance!
-
tombar
senior tag
válasz TESCO-Zsömle #10681 üzenetére
ja asust nem veszek. elvből.
amúgy a legtöbb pletyka sweclockerstől jön. kb a cardz is nagyjából tőlük vesz a legtöbbet. amúgy asuséknak hányadikától lehet beszélni a magyar árazásról?[ Szerkesztve ]
Everybody knows, you dance like you fuck. So let me see you dance!
-
Löncsi
őstag
válasz matteo_szg #10675 üzenetére
Érzem, hogy jó lesz a cucc.
Bár kár a sok késésért, remélem jó induló ára is lesz majd.
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Amikor a GTX 550 megjelent, akkor kérdeztem meg a PoW-ot. Ők mondták, hogy Flex vezérlést használ, vagyis először a nagyobb sávszélességgel elért memóriát tölti fel, majd ha az elfogy, akkor a maradékot.
[link] - itt leírtam. Ha ugyanezt alkalmazzák, akkor 128+64 bites lesz a termék, és nem 192 bites. Én inkább 1,5 vagy 3 GB-ot választanék 192 bit mellé. Gondolom a 3 GB az ár miatt került ki, míg a 1,5 GB nem hangzik jól, de kit érdekel, ha gyorsabb. Ha a svéd oldal paraméterei igazak, akkor olyasmi lesz a helyzet, mint a GTX 550-nél. Lesz ahol elég jó lesz a teljesítmény, és lesz ahol bedől. Valószínűleg lesz egy szigorú review guide, ahol az NV kiválasztja azokat a helyzeteket, ahol ez a vezérlés nem dől be. Persze remélhetőleg a svédek félrehallottak valamit.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
tombar
senior tag
na de várjunk. ha jól értem, akkor "A GeForce GTX 550 Ti esetében az egységes mód mellett a kártya az összes memóriavezérlőt használja, de csak 768 MB-nyi terület férhető hozzá. Ide kerülnek majd a legtöbbet címzett adatok, és a teljes 98,5 GB/s-os sávszélesség elérhető. Az elkülönített 256 MB-os részt csak a kiterjesztett memóriavezérlő érheti el, ám ebben a módban a memória-sávszélesség 32,8 GB/s-ra mérséklődik, ami nem kedvező tényező. Alapvetően ez a komplex vezérlés a fő oka annak, hogy a VGA-kon ez a memóriakonfiguráció nem terjedt el, ám az NVIDIA nyilván átgondolta a dolgot a marketing oldaláról is, azaz egy 150 dolláros termék esetében a 768 MB-os kapacitás nem hangzana jól." vagyis ő másfél gigán vagy 1792 megán teljes 192 bitet használ, majd ha betelik ez a memómennyiség, akkor a maradék fél ill. negyed gigát már csak 64 biten fog megcímezni.
tehát ha teszem azt 1850 megát igényel a cucc, akkor 1526/1792 megát megcímez 128 biten és többit már csak 64en, viszont ha csak 1,2 gigát igényel az alkalmazás, akkor megy faszán 192 biten.
avagy édes mindegy és legjobb esetben is csak 128 bites busz lesz? mert akkor tényleg húzós lehet :S
viszont az első esetben szerintem megint tök 8, mivel másfél giga felett már kevés lesz a gpu.[ Szerkesztve ]
Everybody knows, you dance like you fuck. So let me see you dance!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz tombar #10687 üzenetére
Igen. Tulajdonképpen jól érted. Feltételezve azt, hogy a svéd oldal paraméterei helytállóak, akkor a 660 így fog működni:
Az egységes mód 1,5 GB memóriát használhat 144 GB/s-os sávszéllel. Ha ez elfogy, akkor a kiterjesztett mód lép érvénybe és a maradék csatornáról is felhasználható 0,5 GB memória. Ezt 48 GB/s-os sávszéllel lehet elérni. Tulajdonképen addig nincs nagy baj, amíg ki nem fut a program a 1,5 GB-ból. Ha megtörténik, akkor a teljesítmény bedől.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Löncsi
őstag
válasz tombar #10687 üzenetére
1536 MB-ot ér el 192 bit-en. Kíváncsi leszek a végeredményre, de sztem a lassú buszos memóriára csak a ritkán használt adatokat rakja majd a vezérlő, nem hiszem, hogy fölöslegesen éheztetnék a GPU-t ilyen kategóriában.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
tombar
senior tag
tehát az a lényeg h másfél gigán túl nem kell menni. viszont ha tényleg csak a sávszélben lesz változás, akkor tulképp ez lesz a gyenge pont.
670nek éppen elég a 2 giga, vagy már nála is necces egy-két memóriaigényesebb alkalmazás?
visszatérve ennél a megoldásnál hogyan szabják meg a maximális, még a 192 bithez tartozó memómennyiséget? mert ha tényleg ez a gyenge pontja, akkor 10*192 megát (vagy 60*32) megcímez 192 biten, aztán a maradék 128 megát meg 64 biten. ennyinél már csak nem nyiffan ki. vagy ez így nagyon laikus?Everybody knows, you dance like you fuck. So let me see you dance!
-
tombar
senior tag
válasz tombar #10690 üzenetére
arctic hűtői már 660 ti kompatibilisek
Everybody knows, you dance like you fuck. So let me see you dance!
-
tombar
senior tag
válasz Löncsi #10693 üzenetére
szerintem a gk106nál előfordulhat a gk107 hendikep. ha ez itt mind igaz lesz, akkor tuti h gubanc van a lapka körül.
amúgy ez az egész tiszta büdös, eddig úgy volt h a 7950est rakta hátulról, most meg a 192 bites még a 7870-t sem éri utol. kész téboly.Everybody knows, you dance like you fuck. So let me see you dance!
-
fatallerror
addikt
válasz tombar #10695 üzenetére
nem, úgy volt/van h a gtx 670 a 7950 ellenfele :]
a 660 ti megy a 7870 ellen, de eza bittalálgatás már vicc, szerintem 64 bites lesz és kész xD
nem a speckók számítanak, speckók alapján a 670/680nak jóval lassabbnak kellene lenniük a 79xx-ekkel szemben szóval várjuk meg a teszteket de szerintem az nv nem teljesítményben tudna győzni hanem az árazással. lehet lassab pár %-al a 7870nél de ha ezt 75 ezres árcédulával tenné akkor nyert az nv
a vram a nagyobb 660-nál kötelezően 2 gbnak kell lennie, 2gb manapság már az alap de a 3 a tuti ha azt nézem h milyen játékok jönnek a jövőben (pl a simcity elképzelhető h 2 gb-al nem fogja jól érezni magát)
don't tell me what i can't do!
-
tombar
senior tag
válasz fatallerror #10696 üzenetére
volt/van, csak ugye a mainstream kategóriában egy-egy játékban komolyan megrakja a 7950est. ph! teszt szerint cirka 5% előnye van a 670esnek, viszont pl. bf3ban, portal2ben elég komolyan le van maradva, még a 7970 is. a jónép meg ezt nézi és nem összességében... szóval alig jobb, de túlértékelt. :S viszont fullHD és az alatt egyes esetekben meggyőzően jobb.
hát... ha minden igaz, akkor pont a 256 bites 1152 cuda magos gk104 (így talán annyira nem keverhető össze, habár... szerintem ez a cél ) csak kicsit lesz lemaradva a 7950től, tehát ha ezt a teljesítményt adjál a 7870től egy kicsit drágábban, akkor nagyon durván nyert ügye van. a 192bites a 7850től egy picit drágább és csak egy leheletnyit marad el a 7870től, akkor megint nyert ügye van... mind addig, amíg az amd megint nem csökkenti az árakat. na akkor megint más lesz minden. elég zűrös.
a vramnál szerintem fontosabb h mennyit bír maga a gpu, ha 1,5 giga alatt már behal, akkor teljesen felesleges.
amúgy szerintem ez tiszta hülyeség. hirtelen a 192 bites most rosszabb lett, mint a 7870, de persze előtte meg a 7950est nyaldosta... na most vagy már régóta van 256 bites változat, vagy az egész full kamu. az első esetben az játszik be h a gk106 nem lett elég meggyőző. és így még vmilyen szinten logikus is.[ Szerkesztve ]
Everybody knows, you dance like you fuck. So let me see you dance!
-
tombar
senior tag
válasz fatallerror #10698 üzenetére
áhh, megjön a júliusi fizu, veszek egy gtx 670est
am a cikkben gk106ot írt Abu. lehet h tud vmit.Everybody knows, you dance like you fuck. So let me see you dance!
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.