- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Mini PC
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Fujifilm X
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Házimozi haladó szinten
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
Hirdetés
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Benir8
senior tag
Lehet valahol megnézni egy olyan oldalon ahol nyomatékgörbéket lehet nézni, hogy ha nem viszem magammal padra?
-
Skizz
addikt
Sziasztok,
2014-es Capturehoz hol/milyen ablaktörlőt érdemes venni? -
-
MC Pite
veterán
válasz rob210 #71056 üzenetére
Alapból nekem is ez volt a véleményem, a korábbi autóm nyomatékosabbnak éreztem.
Aztán kezelés óta meg inkább úgy érzem, higy van itten nyomaték meg hajlandóság, jól működik ez. Nem csak 1500nél van egy váltás és kész...A fura az, hogy ennek 115-120 lovasnak kéne lennie, miért fogták ennyire vissza (korábbiakhoz képest is).
[OFF]Múlt héten egyébként a gyárilag is picit visszafogott offos autó is átesett a kúrán, még az 1.4 8V-nek is érezhetően jót tett. Diagrammokat elnézve a Renault 1.4 16V is a papírformát hozza, a gyári nyomatékmax kb egy ezressel korábban elérhető chip után.[/OFF]
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
#89309696
törölt tag
válasz rob210 #71056 üzenetére
Jó az, mindenki használja ők sem kerülhették el, de ha már így is úgy is belekerült akkor agresszívabbra kellett volna hangolni. Nem csak egylépcsős kis fokos elállítással, hanem odatoszni neki jobban alacsony fordulatra és magasra is. A többiek meg tudták oldani.
Mondjuk jelen esetben nem konkrétan ez a hiba, hanem a kis köbcenti. Szívó 1.4 az szívó 1.4 marad, nincs mese. Én basztam el, mert türelmesebbnek kellett volna lennem és 1.8-cal venni.
-
kisbago
aktív tag
Sziasztok! Renault Megane GrandCoupé 1.3 TCe vélemények?
-
rob210
Topikgazda
válasz MC Pite #71058 üzenetére
Mert az euro besorolásnak meg kellett felelni.
De ott a twingo 133 paripával az a csúcs a renault 1.6 os szívóval. (gyárilag)
{egy őrült török brigád polírozott hengerenkénti leömlővel és egyébb nyalánkságokkal, valamint a környezetvédelemmel nem törődve 171Le hozott ki az 1.6 ból, durván kihegyezve mindent.}Azért én a mai napig oda merek állni, bármelyik okoskerekes 113Le IIes meganehoz K4M760 as motorkóddal, és még borítékolom is, hogy csúnyán elkenem a száját a 107 Le I-es classiccal. Amikor ott a z okoskerék vált és megjön a nyomaték addigra én már rég nyomatékcsúcson autózok, és kb 2/3 kilométer mire be tudja hozni a lemaradást.
Az a 6Le lófing.
A múltkor az 1.6 vvti focus 2öt is elkentem
Előjött belőlem az állat és a soroksárin racsingbojozó srácnak átszóltam, hogy nagyon megy a szekér látom. Kihúzta magát mosolygot feszített mint pók a lucernásban. Aztán a következő beszélgetésünk a határúti kereszteződésnél volt ott kaptam pirosat, de ott már csak azt kérdezte, hogy ez 2.0 literes?Na de az hozzátartozik, hogy előtte való nap pakoltam ki a csomagtartóból a gépműhelyt.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
#89309696
törölt tag
válasz rob210 #71061 üzenetére
Majdnem 200 kilóval nehezebb az M2, nem véletlenül kerek 1s rosszabb a gyorsulása az erősebb és okoskerekes motor ellenére.
Nem az okoskerék szar, hanem a kocsi nehéz. Tedd bele az M2 motort a kocsidba és úgy lesz az igazán fasza. Az tetszeni fog.Mondjuk felesleges ezen rugózni, akinek erősebb kell veszi a nagyobb motort. A baj azzal van, hogy nem igazán van nagyobb motor, mindenki a kicsikkel vette. Szívbaj nélkül vettem volna 2 literest, ha lenne...
[ Szerkesztve ]
-
-
Nordik
őstag
Most nézem, hogy több fajta kinyomocsapaggyal lettek szerelve a meganeok? Bár az én evjaratomhoz, motoromhoz szettbe minden webshop a 12,2 mm átmérőjű csatlakozással hozza a kinyomot. Valószínű akkor az lehet benne? Rob Te nem tudsz alvazszam alapján rakeresni?
-
-
harry
veterán
Meg az jutott eszembe, ahogy vittem a kocsit a szervizbe ugy ereztem, hogy amikor elvettem a gazt, meg kb 1 masodpercig tartotta a fordulatot, s csak utana kezdett csokkenni. Nem volt nagyon feltuno, nem is vagyok benne biztos, hogy rendellenesseg, de erzesre valahogy akkor is kicsit mas volt, mint eddig :-\ Aztan lehet koze van ahhoz, hogy teljesen lemerult / egy fel napig nem volt benne aksi.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
eTrade
tag
Pörgetni kell és szedi a lábát... tehát pörgetve.
Alacsony fordulaton nagyon nyomatékszegény az 1.4 16v és ezért tűnik lomhának elinduláskor, de ezt a motort pörgetni kötelező, mert csak ott érzi jól magát.
Kicsivel több mint 5 évig volt ugyanilyen 1.4-es 95 lóerős Megane 1-es autóm és a mostani 1.6-os 110 lóerős Megane 3-asom sem rakéta hozzá képest. Ugyanúgy tudtam autópályán normálisan közlekedni vele és nem én voltam az útakadály, sőtt.Ha kevésnek tartod a nyomatékot/erőt akkor vegyél 1.4 Tce motoros Megane 3-ast, vagy inkább Megane 4-est az új 1.33 Tce 160 pacis motorral.
#71068
Elsősorban az alapjárati motort érdemes megtisztítani az szokott néha hasonlókat művelni.
Nekem annó hidegen ugrált az alapjáratom amíg nem melegedett a motor... a végén kiderült hogy a pillangószelep tömítőgyűrűk voltak megkeményedve és deformálodva és hidegen ott szívott falsot a motor.[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz MC Pite #71038 üzenetére
Inkább hörgött, mint a régi autóknál, amikor kézi szivatóval túl dús üzemanyagot hoztál össze. Azóta nem csinálta, majd reggel figyelek megint.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Csatravi
senior tag
-
-
harry
veterán
válasz eTrade #71069 üzenetére
Igen, ez a gond 2000 alatt nem is igazan szoktam vele autozni, max hosszu egyenesnel... De az elindulason ez nem sokat segit, sajnos pont varosi kozlekedeshez kevesbe kenyelmes, de nyilvan egyutt lehet vele elni. Es ehhez meg hozzajon, hogy (szerintem) meg zajosabb is (ugy altalaban, pedig itt meg van is a motorterben egy zajszigeteles).
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
Xantomas
őstag
válasz polonic #71074 üzenetére
Magán a gumin van rajta. A régi, sárga feliratos Valeo volt, a mostani, szürke feliratos az SWF. Szerintem rendelnek mindenhonnan, meg piac válogatja, hogy melyiket árulják.
Nem ér bele a fóvóka sugarába a kar, viszont ugyanúgy meg kell kicsit hajlítani, hogy a CC domborúbb üvegére rendesen felfeküdjön, mint a kb filléres, de nagyon jó STC-t.Amúgy kialakításukból fakadóan a klasszikus mechanikás lapátok feküdnek fel a legjobban.
OFF:
Nem tudtam képet csinálni, de megnéztem milyen állapotban vannak a légszűrők, egy szerbiai hosszúhétvége után. Nem olyan tragikus mint sejtettem, de azért látványosan beszürkült Kb úgy néz ki mint olajcserekor. Mindenhol égetik az avart, a tarlót, mellé szélcsend.
Frissen mosott autóval indultunk el, mire megérkeztünk Belgrádba, vékony hamu fedte a kocsit. Naplemente után volt a legdurvább mikor bármerre néz az ember, mindenhol azt látja, hogy izzik a mező óriási foltokban, kb Belgrád, és Szabadka között mindenhol. Vasárnap du már a fejem fájt, és olyan érzésem volt, mint amikor egy nagyon durva este elfogy 1-2 doboz cigi. Az a szomorú, hogy állítólag is BP-en se volt sokkal jobb a helyzet légszennyzettséget tekintve, de az mindent elmond, hogy a hétvégén, világviszonylatban Belgrád volt a legszennyezettebb levegőjű város a Földön.[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Jaded
senior tag
válasz polonic #71074 üzenetére
Nem biztos, hogy csak kereskedésben tudsz venni. Én egy "mezei" autósboltban vettem gyáritm (Kecskeméten), pedig Valeoért mentem (a Bosch kuka volt pár hónap után, pedig nem az olcsó kategória volt). Konkrétan a prémiumok közül és még a drága Valeotól is olcsóbb volt a gyári.
Renault Megane IV Limited
-
Nordik
őstag
válasz Csatravi #71088 üzenetére
Szerintem is. Masik kettőn ferdén van a legtelenito, amiből az egyik egy csatis, másik kettő. Utolsó amit linkeltel az pedig teljesen más. De kizarasos alapon valószínű az lesz amit te mondasz. Tisztán látszik merőlegesen van a legtelenito, így egyertelmu. Nagyon sokat segitettel!
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
Városozni rossz vele, főleg ahol sok a kígyózó sor és mindig meg kell indulni a sorral, nagyon fel kell bőgetni, hogy a ritmust tartsa. Ha csak finomkodva indulok meg akkor lemaradok a sortól. A Kangooval ilyen gondjaim sose voltak, mert hiába gyengébb ha azt jó helyen adja le, ez meg nem.
Felsőbbrendű utakra kihajtani, ha folyamatosan jönnek az autók, jó nagy hézagok vannak simán beférni egy normális karakterisztikájú motorral, ezzel nem. Végig padlózni kell másodikban és harmadikban a 100-ig, de így is van mikor megelőznek meg a valagamban jönnek és tök random átlagos autók. Emelkedőnek meg el lehet felejteni mindenféle gyorsulást.
A kocsi jó, a gyári értéket tudja, 160-ig egyenletesen ugrik mindenféle erőlködés nélkül, a motorkarakterisztika szar, ezért van hogy a 65 lovas dízelt sokkal jobb vezetni, mint ezt.
Most már nem fogom lecserélni, mert túl sokat költöttem rá, túl jó állapotban van, meg nem is lenne mire. De következő autónál sokkal komolyabban fogom venni a motort kérdést, nem veszem így félvállról, hogy jóvanaz ide az 1.4 is. Nem jó.
Simán vettem volna 3.0 V6-ot egyébként ha lett volna, eredeti tervekben Omega, Vectra és ilyenek szerepeltek, de annyira rozsdás meg nembiztonságos volt mindegyik, hogy hagytam a fenébe őket. Ellenben lehet jobban jártam volna Laguna 1-gyel, azokat szerelték motornak nevezhető alkatrészekkel és nem rohadtak, biztonságosak voltak. Be kellett volna áldoznom azt a pár évet korban... -
-
CactuS
Arcképgyáros
-
#89309696
törölt tag
válasz CactuS #71093 üzenetére
A V6 csak egy példa volt, eredetileg azt akartam, mint felső plafon, annál nagyobb nem kéne. Bár ott is az a probléma Opel, VW vonalon, hogy a kombikba nem igazán vettek nagy motorokat még a 2 liter is csoda, mindenki szedánra meg ferdehátúra van rágerjedve. Azokból a Megane-nál is van 2 literes motor viszonylag nagy választékkal.
Egy 2.0-2.2 körüli 8 szelepes konstrukció jó lenne, az elketyeg komótosan és ha kell akkor meg is lép. M1 kombit csak 1.4 és 1.6 motorral vették (ráadásul csak 16 szelepes), mert a népnek nem volt pénze nagyobbra, illetve akinek volt inkább vett Lagunat. Ez elég bosszantó, ha valaki nagyobb motort akar semmi mást és még csak nem is óriásit, akkor indokolatlanul meg kellene vennie a nagyobb kasznis, bonyolultabb, macerásabb konstrukciót. Megane -> Laguna vagy Golf -> Passat pl. -
#89309696
törölt tag
Robibá, ezek miért is ilyen olcsóak?
[link]
Még hármat tudok linkelni ezen ársávon ugyanebből. Papíron nagyon tetszene, de azért itt valami köpet van a levesben, hogy ezek ennyiért mennek.[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz #89309696 #71097 üzenetére
Válasz.
Egyetlen csavart elég rosszul meghúzni és itt nem 8 szelep megy a levesbe.
Nem is nagyon találsz embert aki vállalja, ezért a renault szalonban horror árakat kérnek érte.
Amúgy meg a II-es laguna árai más motorral is lent vannak, sok volt velük az elektromos nyűg. Ha laguna 2 akkor a ráncfelvarrás utánit vedd!!!!Renault power
-
MC Pite
veterán
Ha már motortér: A tűzfalról 2 helyen eláll a szigetelés, nem nagyon látom hogy lehetne visszaimádkozni. Van erre valami bevált módszer?
Más: Téli kerékkel (3,8kg-al könnyebb) 3 tankolás után úgy tűnik hogy legalább 2 decivel kevesebbet eszik az autó (~6,1 helyett ~5,9). Az azért nem kevés, legalábbis engem meglepett, azt hitte főként a szélesség szokta 'elvinni' a fogyasztást (itt 205 meg 195).
Fehér Farkas: Aki 3.0 motoros autókat néz, és 1.4est vesz, ott valami szalajt. vagy csak nézegeted és nem volt még ilyen kaliberű autód hogy éves szinten üzemanyag költség nélkül is is többszörös a fenntartási költsége, üzemanyaggal meg aztán végképp.
Vagy ha szereted a dízelt, vegyél azt. Vagy ha kurvára nem akarsz cserélni, járj utáni mit lehet kezdeni a mostanival. Egy erősebb motor éves fogyasztáskülönbségéből nyersz 1-2-3 kw-ot egy kisebb ellenállású de akár még halk dobbal ott ahol még csak 20kw áll alapból rendelkezésre, utána mész a vezérlővel is, azzal is nyersz nyomatékot, és 70-80 ezerből élhetőbb autód lesz, amit forgatva ráadásul még jobban élvezel mert ott meg kicsit ércesebb hangja van, motorféknél meg egy picikét mélyebb. Tudni kell mit akarsz és józannak maradni, hogy azt is kapd (mint haverom az 1.8 Leonnal, elmondtam én mit miért úgy csináltattam ahogy; erre ugyan forgatott (halk) dobot kért, de a gyári mittomén 56-58mm-es szimpla vég helyett nem szimpla 60ast (amit célszerű lett volna), hanem dupla 60ast rakatott fel, innentől nyilván tök más a hangja (alapjárattól dörmög végig tiltásig), és a nyomaték sem feltétlen úgy alakul ahogy tervezte (bár érezhetően jobban húz már alulról a 20 szelepes motor most mint korábban).[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Lacy6
senior tag
Nemsokára akarok olajat cserélni az autómon.
Megane II 2.0 dCi - m9r
Nincs benne részecskeszűrő.
Szerintetek milyen olajat érdemes beletenni?Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest