- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákka Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Híres régészprofesszor segíti a GeForce-ok eladását
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen monitort vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Philips LCD és LED TV-k
- Házimozi belépő szinten
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Szabályosan kilőtt az AMD asztali piaci részesedése
- Gamepad
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
- Samsung LCD és LED TV-k
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
Sziasztok
van egy renault megane alizé 2002-es autóm, ami nem hajlandó beindulni, a napokban már volt olyan, hogy fordítom a kulcsot és tekerni se tekert. Most viszont a kijelző ledeknél a stop, serv, abs, (!) kézifék kiengedése mellett is, aksi, olaj és az airbag, szimbólumok is világítanak. Ezekből az akksi és az olaj szimbólum, ha jól tudom csak beindulás után aludna ki, most viszon elfordítom a kulcsot és semmi nem történik, szerintem aksi jó, nem rég lett cserélve. Ahogy néztem az olaj szintek rendben vannak a tartályban. Mi lehet a gond és mire számíthatok?
köszi a válaszokat![ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz Create. #70404 üzenetére
Gyújtás ráadásakor beindulnak az ellenőrző folyamatok, majd azok lefutásával (pár másodperc) elalszanak, ha minden rendben van. Csak az olaj, akku és Stop feliratnak kell világítania, illetve ha be van húzva akkor a kéziféknek vagy ha kapcsolsz lámpát akkor annak.
Ha más is világít utána akkor annak baja van, de ettől még el kellene indulnia vagy legalábbis önindítót tekernie kell.
Az akkura rá kellene mérni, 12.7V-nak kell lennie, de legalább 12.4V. -
addikt
válasz #89309696 #70405 üzenetére
Hát sajnos nincs multiméterem se. De mondom az aksi szerintem nem lehet gond, mert csinált olyat, hogy próbáltam indítani és semmi tekerés, aztán meg a következő kulcsfordításnál pöccre indult, erőteljes tekeréssel. Annyit tudok csinálni, hogy töltőre fel tudom dobni, azt azért még megnézem, hogy legalább autószerelőig el tudjak gurulni vele, gyertya nem lehet ludas ebben? Mert azt nem cséréltek már régen (lehet sose, 5 éve tuti nem).
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz Create. #70407 üzenetére
Akkor ne is tedd töltőre, mert nem az akku a baja. Gyújtáskapcsoló lesz inkább, amibe a kulcsot bedugod. Bár ha azt mondod a műszerfalon a jelzések nem alszanak el akkor más hiba is lehet, kontakthiba vagy beltérvezérlő elektronika hiba, de szerintem gyújtáskapcsoló lesz csak. Meg kell nézni még egyszer, hogy gyújtás ráadásakor mik alszanak el és mik maradnak égve 10 másodperc múlva.
Gyertya ilyen hibát nem produkál. Km-re szoktuk cserélni, mivel nem drága kicserélheted akár azt is, de a hibát nem az csinálja. Denso K20PRU kell bele, ha nem kapsz olyat akkor Denso K20TT is jó, 0.9mm-re kell a hézagot állítani.
-
#89309696
törölt tag
válasz Create. #70413 üzenetére
Ha az akku feszkója alacsony akkor gyújtáson az ABS, légzsák ellenőrzés nem tud lefutni és nem alszik ki a lámpa, az valóban lehetséges. Viszont 1 óra töltéssel nem lehet egy üres akkut feltölteni működőképesre, annak az akkunak baja lehet még a közeljövőben. Hány éves?
Autóvillamosságinál meg tudják nézni savszintmérővel meg terhelővillával. -
addikt
válasz #89309696 #70417 üzenetére
Kb 2éves lehet az aksi, vissza raktam egész este úgy fog maradni töltőn, csak megnéztem beindul-e. De ha az ment tönkre az legalább csak vagy 20eft, szóval nem lényeg annyira. Egyébként az autó nem volt hosszú távon használva vagy 4hónapja, ilyen heti 1x 4km-et mentem csak vele. Sajnos pánikbetegség miatt nem nagyon vezetek mostanában, azt is csak a városban, ha muszáj.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz Create. #70418 üzenetére
Folyadékszintet lehet az akkuban nézni vagy zárt? Ha lehet akkor azt meg kell még nézni és desztvízzel a jelzésig tölteni.
Én is rövidezek vele meg csak hétvégi autó, igaz 6 Km-t, de ennyivel már talpon tud maradni az akku. Bár én havi egyszer-kétszer megyek messzebb is, meg nekem fel lett újítva a generátor is, lehet azért nem merül.
55Ah 450A specifikációjú kell bele nagyjából, ha ennél kisebb az is lehet gond még.
[ Szerkesztve ]
-
Plero
aktív tag
Érdekel valakit egy 8200188039 vagy 8200354235 gyári számú Renault alkatrész?
"Olyan nincs, hogy nincs" + www.plenter.atw.hu
-
senior tag
Engem nem
Viszont Cliohoz keresek 20mm-es karosszéria dugót, nem tud valaki jó beszerzési forrást?
Meg kellene kicsit nagyobb is, az első kerék mögötti kereszttartóhoz, ami ráadásul nem csak sima lyuk, hanem 3-4mm-nyi perem van, amibe elég spéci dugó kellene..Путин, иди нахуй!
-
rob210
Topikgazda
-
Cane
őstag
Rob
PleroKöszönöm a választ!
Megtaláltam és wd40eztem a kapcsolókat. Most sokkal érzékenyebben kattognak de a műszerfalról nem tűnik el a hibaüzenet...▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□
-
#89309696
törölt tag
Robó bá. Összeraktuk ezt a történetet, az van, hogy gyorsításnál picit beszitál az eleje az autónak, de csak egy kis sebességtartományban és ott is csak egy bizonyos erejű gyorsításra. Máshol teljesen jó.
Elvittem futóműveshez, azt mondta minden jó ezzel, nem tud mit állítani futóműben, hanem a diffibe ami megy 3 ágú szar a féltengely vége az mivel használt a féltengely meg a váltó is és máshogy koptak, van egy kis kottyanása és azért szitálja meg a kereket. Ilyen van? -
Cane
őstag
válasz rob210 #70428 üzenetére
Mondjuk egy dolgot megfigyeltem. Ha áll az autómotorja, kb. 2 perc után alulról "katt-katt-katt" hangot ad egymás után viszonylag gyorsan vagy 4 kattanás másodpercenként egészen addig míg a kártyát ki nem húzom. A hang kb onnan jön ahol a kézifék behúzómotor van.
▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□
-
z00li
senior tag
Sziasztok!
Ismét problémával fordulnék hozzátok. 2001-es évjáratú Twingo (1.2 16V) sebességkijelzője menet közben egyszer csak 0-ra váltott, majd kicsit később felvillant a szervókormány hiba is, érzésre nem is volt rásegítés. Mikor hazaértem leállítottam a kocsit, majd újraindítottam. Újra lett sebességkijelzésem is, meg szervo is. Ma reggel nem produkálta a hibát. Szerintetek merre lenne érdemes elindulni a hibakereséssel? Segítségetek előre is köszönöm!
Üdv: Z
-
sesomaru1989
aktív tag
Sziasztok!
Adott egy 2004-es Renault Megane Limusine amin összegyűltek a javítandó dolgok, és szeretném kikérni a véleményetek miből milyen alkatrészt szerezzek be stb. Hát akkor neki is kezdek.
Tetőkárpit javítás:
Hol és kivel érdemes megcsináltatni? Újra húzatnám, de olyan helyen ahol a ki és beszerelést is vállalják. Én nem szeretném sem a ki, sem a beszereléskor tönkretenni, megtörni stb.
Tudok esetleg ilyet Budapest környékén?
Kormány kerék javítás:
Szokásos Renult probléma, málik szét. Vegyek használtan egy jó állapotút és cseréljem ki? Esetleg bőröztessem be? Mit tanácsoltok?
Féktárcsa+fékbetét:
Ki kell cseréljem mind a 4 féktárcsát, és persze a fékbetéteket. Milyen márkát ajánlanátok?
Motortartó Gumibak csere:
Itt is hasonló a kérdés? Milyet és hol? Számít milyen márka? "Előfordulhat, hogy az új tartóbakkal jobban ráz a motor?"
Első lengőkar szilentek:
Itt érdemes komplett lengőkart venni, vagy elég a szilentet? Hogy jön ki a legjobb ár/érték arányban szerintetek?
Nagyjából ennyi, de elég is , így is egy párszázas ajánlat lesz ez szerintem
Előre is köszönöm. -
mycso
Topikgazda
válasz sesomaru1989 #70438 üzenetére
Szia, a kormányt én bőröztetném.
Ilyesmire ŐT szokták ajánlani Bp.-en. Meg kell kérdezni, hogy tetőkárpittal is foglalkozik-e.A többiről nem kívánok nyilatkozni. (én személyszerint mindenből gyárit vennék a sokak által kritizált és sokak által preferált lengyel oldalról)
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
#89309696
törölt tag
válasz sesomaru1989 #70438 üzenetére
Fékből gyári vagy Zimmermann, TRW, Ate, Bosch.
-
harry
veterán
válasz sesomaru1989 #70438 üzenetére
Bakokrol rob írt nemrég: link
"spidan, hutchinson, (ez a gyári) lemförder, (megfizethetetlen)"Amennyire tudom, a motortérben lévő bak ára 20k környékén mozog, míg a váltónál lévő billenésgátló 10k nagyságrend. Akkor már cseréltetném azt is.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
harry
veterán
Van a belső biztosítéktáblán olyan 'aljzat', amely csak akkor kerül áram alá, ha a motor is be van indítva? Úgy rémlik a hátsó ablak fűtése ilyen - más esetleg? Megane1
[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
atosan
veterán
Háj,
Fhp cserét elvégezném otthon. Van valami buktató, apró trükk amire oda kell figyelni? Ahogy én látom: akku saru le, fhp csatlakozó le, két csavar ki, új be, csatlakozója vissza, akku saru vissza, oszt ennyi.
Milyen márka javasolt? Két vagy három tüskés legyen? Mindkettőt felkínálja a webshop.
Megane 1/2 1.6 16v, 79 kW, 2000 év, kombi.Maine coon
-
harry
veterán
válasz rob210 #70444 üzenetére
Mármint olyat keresek, ami gyújtásnál még nem aktív, csak ha már jár a motor is.
Jelenleg a dashcam akkor kap áramot, ha van gyújtás. Vagyis ha parkolásnál történik valamilyen esemény (rátolatnak, ütközést érzékeli, bekapcsol), akkor a saját kis semmi aksiját használja, ráadásul legalább 20p-ig, így biztos lemerülne a kamera.
Ezért arra gondoltam, hogy a kocsi aksija egy powerbanket töltene, és arra lenne kötve a kamera, így biztos lenne elég töltés a kamerának, és nem is a kocsi aksiját szívná álló helyzetben.
A gond csak az, hogy ha gyújtást adok rá, akkor egyből elkezdené a kocsi tölteni a powerbanket. Végső soron az a pár amper nem feltétlenül számít, ha abból indulok ki, hogy 400A indítóáramot tud leadni, de gondoltam bőven elég akkor tölteni, ha jár már a motor is.
(Igen tudom további hátránya, hogy a kamera mindig áram alatt van, így kézzel kell kikapcsolni / bekapcsolni. De cserébe van egy lényegében a kocsitól független hatalmas aksija).Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
#32577792
törölt tag
Laguna III hátsó féktárcsából kell a csapágyas+ABS gyűrűs verzió vagy anélkül is jó?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest