- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
senior tag
Most hogy melegszik az ido, Nektek nem kezd jobban csorogni-csattogni a kocsi? Nyugtassatok mar meg, hogy nem csak nekem ilyen. Tegnap este muszarfal bal elejebol, meg a kocsi jobb hatuljabol jottek "uj" hangok. Persze tudom, hogy holnapra elmulik.... es mas hang jon majd
-
senior tag
Szuper, koszi sracok! Akkor mar csak azzal nyugtassatok meg, hogy egy Ford Focussal is ilyen lenne
-
FerNandor
őstag
válasz SocketA #16855 üzenetére
az még szarabb lenne nem ám, nem tudom
de nekem inkább az a tapasztalatom, hogy a melegben elhalkulnak a zörgések..
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
giigz
veterán
Egy kis fogyi adat:
40 L-ből 570 km-t mentem el, tehát kereken 7 L-es átlag. 80% országút, 20 % város. Jó alapjárati motorral és felső holtponti adóval, meg új olajjal, Xado kezeléssel szerintem ez 6,2-6,5 körül lenne. Rob féle fogyasztáscsökkentővel szerintem 6 L-rel eljárnék simán.
-
_NCT
őstag
válasz SocketA #16855 üzenetére
Nekem is zörög az anyósülésnél lévő ajtó, ha megnyomkodom elhallgat, lehet ha jobb idő lesz meghúzom a csavarokat, de az esélyesebb, hogy leszarom Barátnőmtől kérdeztem, h őt nem idegesíti-e az állandó pattogás meg zörgés. Erre ő: "milyen zörgés, nem hallottam soha". Jah ok, megnyugodtam
Amúgy megvan a megoldás a zörgésekre is, nem kell semmilyen csodaszer: dubstep cd betesz és nyomkodod a Vol+ gombot, a zörgések egy idő után eltűnnek
Amúgy nekem hidegben is ennyit zörgött, mint melegben, semmi új hang.
[ Szerkesztve ]
-
hossszú
őstag
Ennyivel én is eljárok az Espace-el 33 liter ment bele 480 km-re kb. fele-fele arányban város (Szolnok)-országút igaz én már túl vagyok a Xado kezelésen és nem mellesleg még Spuri is van a gázolajban.
rob210 Felhívtam ma az általad ajánlott féltengelyest, 16eFt-ot mondott a jobbos külső csukló felújítására, a belső csuklóra kiszerelés után tud árat mondani de akár az is lehet annyi mint a külső, a szerelési díj 2eFt az nem is vészes. Akárhogy is nézem nem úszom meg 40 alatt ezt a mókát.
„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
-
-
rob210
Topikgazda
válasz hossszú #16866 üzenetére
Akkor 38 plusz szerelés.
Ezek szerint ők még mindig olcsóbbak.
Bár utazással együtt kb. ott vagy, viszont ők garanciát vállalnak és szépen dolgoznak.
Amit ők megcsináltak nekem még mindegyik kitartott amíg nálam volt a kocsi.És lehet neked nem is kell a belsőt javítani.
Nagyon kicsi az esélye annak, hogy a belső menjen tönkre.
HA beteszed egyesbe a kocsit és erősen csúsztatod a kuplungot akkor hallasz kattogást egyenes menetben?
Mert ha nem akkor a belsőnek kutya baja.Már csak azért sem szokott a belső szétmenni mert ugye az olajban fut, renaultéknál.
Már ha ez is olyan mint az enyém.Renault power
-
FerNandor
őstag
juj ez a müszercsoport nekem is tetszik, föleg a sok kis vonal miatt meg a hegyes mutatók miatt. de én biztos nem cserélem/ném ki
nekem mondjuk 5 ezerig van skálázva."A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Ghandi
aktív tag
Remélem én is.Az autóboltos szerint ugyan azt tudja mint az NGK ez is japán márka.Nincs kedvem most külön rohangálni grtyáért máshokva,a végén többe van a benzik mint a gyertya.Igy együtt jön egy csomagban a trafókkal,holnapra itt van.
Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
-
hossszú
őstag
válasz rob210 #16867 üzenetére
Egyáltalán nem hallok a belső csuklóról kattogást nagy valószinüséggel nem kell cserélni. Elég felemás megoldású a kerékhajtás az Espace-ban. A jobboldali féltengely bordástengellyel csatlakozik a váltóhoz így a belső csukló is zsir kenésű a balos féltengely csuklójának a fészke pedig közvetlenül a váltóban van.
„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
-
giigz
veterán
Itt az évtized ajándéka.
-
Ghandi
aktív tag
Attól függ most milyen van a tiedbe.Ha a középen csak egy nyitott ajtajú autó ábrája van és nem display akkor ne akard kicserélni.Első ránézésre ugyan úgy néz ki a kettő.ha jól tudom ennek a csoportnak egyel több csatija van csak,hirtelen ennyi tünik másnak.Kb ugyan az mint Update Listes CD-t betenni egy Tuner Listes hejére,szinte lehetetlen
szerk : Várjunk ez a müszercsoport a kis displayes! Ennek van a közepén a nyitott ajtajú egyszerű piktogram!
Ha neked is olyan akkor egyszerűbb a csere[ Szerkesztve ]
Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
-
Ghandi
aktív tag
GAS? Gyári gázos autó? Na ez jó,mert ez az ujabb fajta "egyszerűbb" csoport.A régebbiek,az enyém is olyan hogy középen csak egy egyszerű piktogram van,annál nem mutatja melyik ajtó van nyitva,mindegyiket ugyan úgy mutatja.Hogy öszinte legyek,ezt a fajtát ami neked van,azt még nem láttam.Nem tudod esetleg a te autód már Can Bus-os rendszerű?
Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
-
just
aktív tag
-
Reaper04
aktív tag
Nekem is ilyen, és 2003-mas a boci
szerk: de nekem mutatja melyik ajtó van nyitva, még a csomitartót is.A gumiabroncsokhoz:
Nekem a téli kevert, elől Dunlop, hátul meg Trayal. Ezt kaptam mellé de vadi újak úgy hogy maradnak egyenlőre.
Nyárra meg vettem 4 uniroyal rain expert gumit tavaly. + hozzá 4 gyári 15ös felnit + a pio fegyegységet abból a pénzből amit a 4db 17"-os Nervasport alufelnikért kaptam + még 1-2 apróságot
Nem kellenek nagy kerekek, minek... Magyarországon?[ Szerkesztve ]
-
Ghandi
aktív tag
Gondolom azért van ott mert gyártottak gyárilag gázüzeműt is,csak magyarországon azt nem forgalmaztás
Akor ugyan az a műszercsoportod van mint nekem,az enyém is 2004-es.Hirtelen annyi tünt fel nekem hogy más oldlon van a forszám jelző és KM óra.
Igy hirtelen azt mondanám hogy szerintem ugyan az a rendszer,de nehogy valami meglepetés legyen.Engem megzavar ez a fordított felállás rendesenElmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
-
-
rob210
Topikgazda
válasz FRENK1988 #16874 üzenetére
Attól, hogy a külseje kicsit girbegurba, ha az elemek alatta nem mentek el érdemes lehet megvenni, ez még annyira nem is csúnya ennél sokkal szarabb állapotút is láttam már megkíméltként hirdetve.
Szerintem ez vállalható, ha a motorháztető alatt a nyúlványok okésak és az alja is rendben van.
Persze ilyenbe csak és kizárólag karosszéria lakatos után lehet beleugrani.Renault power
-
FerNandor
őstag
válasz rob210 #16883 üzenetére
ez szerintem nem igaz. a dízel meg a benzines óracsoport szerintem nem különbözik semmiben, legalábbis ezeknél a régebbi autóknál. annyi, hogy a dízel nem forog el 7 ezerig. de a dízel cliónkban is olyan óracsoport volt, ami 7ezerig volt skálázva...
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
mycso
Topikgazda
válasz Ghandi #16882 üzenetére
A 2006 utániakban van megcserélve a két műszer.
Nekem ILYEN
Asszem nálam középen, nem a konkrét ajtót mutatja, hanem egy fix nyitott ajtós piktogram van ott.más: update és tuner listes fejek, csatlakozása, bekötése, mintha ugyan az lenne, csak más a fej hátulján a csatlakozók elrendezése
( #16883 ) rob210: pedig a ph1 m2-nél nagyon soknál ilyen óra csoport van benne, meg thaliákban láttam még, tehát igen, így jött ki a gyárból. Benzines óracsoportjuk volt egy csomó legyártva, így azt pakolták mindenbe.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Ghandi
aktív tag
A te műszercsoportod ugyan az mint amit hirdetnek a vaterán,csak ott azt irják hogy 2003-as.
A tuner list és az update list azért külömbözik sok mindenben,pl a kijelzője sem ugyan az! Külsőre igen,de csatlakozója lábkiosztása is más,és ha jól tudom az update list már Can busosElmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
-
mycso
Topikgazda
-
Ghandi
aktív tag
Kicsit utána néztem,egyik sem can busos,de ahogy irták ha tuner listet cserélnek update listre akkor a kijelzőt is cserélni kell.Itt honeker forum társ futott bele ebbe a problémába,ö biztos meg tudná mondni pontosan hogy sikerült megoldani ezt a helyzetet,ha egyáltalán foglalkozott vele.
Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
-
rob210
Topikgazda
válasz FerNandor #16885 üzenetére
Akkor passzolom a dolgot, de csodálkozom rajta minden esetre.
Nem akarom elhinni, hogy ilyet gyárban beletesznek.
Hiszen egy kezdő user joggal viheti vissza így a garanciális autót mondva ő még pirosba se forgatta az autót.
Nem véletlen vannak benne azok a piros jelölések a benzinesnél is meg a dieselnél is, hiszen mindegyik más fordulat tartományban dolgozik.
Az a diesel ami 7000-ig elforog, már nem megy messzireRenault power
-
tresh
veterán
Urak,
A diesle és a benyás óra csoportok mások ez nem kétséges aminél meg dieselbe is benyás óra csoport van ott a nepper cserélte az órát benne..még a benyás is szerintem 6-6,5e rpm nél tilt aki meg diselt forgat annak se autó se disel nem való
-
FerNandor
őstag
na megkaptam, megvan mind a 4 gumi. dot számok: 4812.
szuper
[link]"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen notebookot vegyek?
- Sorozatok
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Black Friday november 29. / Cyber Monday december 2.
- Filmvilág
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Építő/felújító topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest