-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
Az autó 24-ből 24 et járt.
Kiszállt a mi kettősünk és beszállt a váltás kettőse.
Határátkelő Pest oda vissza volt a táv.
Ki és belépő forgalmat néztünk.
Többet nem írok, mert még 2 évig tart a titoktartásiMivel nem siettünk sehova talán egyszer volt megnyomva neki a tempó akkor is 160-al jöttünk visszafelé szép egyenletesen.
Szóval taposva az soha nem volt.Pesten talán 3000 kilómétert közlekedett,a 100.000ből amíg kiértünk meg beértünk a telephelyre (ről)
Aztán hamar el is lett adva.
224.000.volt benne mire azt mondta a tulaj ezt nincs értelme fenntartani.
A 2.-ik turbócserénél.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
tresh
veterán
-
rob210
Topikgazda
Ebben vitatkoznék.
A diesel nagy előnye főleg, hogy autópályán hihetetlen keveset eszik és a tartós üzemre van kitalálva.
Magyarán ha nincs sok hidegindítás, akkor igen tartós tud lenni.
Na ez nem volt az.De a fogyasztása előtt tényleg le a kalappal mert az 4.6 literben megállt.
Ami elképesztő jó, számomra, lehet hogy dieseles körökben ez nem meglepő.Renault power
-
-
FRENK1988
veterán
Bírom ezt a számolgatást, hogy mi meg mennyi marad a zsebedben....
Csak amikor elmegy egy lendkerék, vagy legyen egy magasnyomású befecskendező neadjisten egy turbó akkor meg máris bele kell nyúlni a zsebbe és EGYBE kicsengetni azt a 2-3 neadjisten 700 ezret egy ilyen mókára. Elmegy ez embernek még az élettől is a kedve. Azután már sz@rik bele mennyit spórolt veleNem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
tresh
veterán
válasz rob210 #17503 üzenetére
Vitatkozhatunk de jelen állás szerint egy 90 LE városi autó volt pályán használva ráadásul 1.6 os blokkal na most eddig mait írtál 2 turbó csere volt az min 300 ezer ft ez mondjuk 224.000 km alatt..egy jóféle 2 literes pályán 140-150es tempóba lazán tartja 8 literes fogyasztást és még azért ebből a tempóból is megugrik ahol az 1.6 diesel már igen csak a végét járja (jó tudom lehet 200-at menni vele 2 percig... ) ráadásul a szervizelési költsége jóval barátibb..nálunk is a városi cirkálok 1.2 benya 1.4 tdci fiseta de a hosszútávú gépek 2.0 benya és nem egybe van 300k+ és még mindig semmi bajuk Persze ez az én véleményem úgy hogy diesel közel áll a szívemhez
-
rob210
Topikgazda
Legyen neked igazad olyan mindegy nekem benzinesem van az is lesz mindig.
Én szívem szerinte gy 1.6 16V-vel kieggyeznék az elkövetkező 5 évben.
De valószínűleg a titkon dédelgetett álmom nem jön össze.
Mert nem sikerül eladni anyum házrészt és így azzal is csak a költség, van.
amit eddig félretettem pénzt az elmegy az üres lakás állapot megőrzésére, marha boldog vagyok tőle.
Renault power
-
tresh
veterán
válasz rob210 #17508 üzenetére
Természetesen nem olyan értelembe akarok én vitába szállni veled csak leírtam a véleményem..lehet semennyire sincs igazam ez csak az én álláspontom lenne
..én azt mondom hogy ez a diesle vs benya kérdés használat függő és pénz..
Nekem is ez a célom a következő váltásom klímás 1.6 16v lesz se több se kevesebb nem kell és ezt még talán fent is bírom tartani a mai helyzeteket figyelembe véve.. és szerintem 90% hogy francia vonalon xsara/307/megane játszik ezeket talán még elérhető áron találok majd.
Barátnőmék is árulják a lakásukat de nagyon áll most az a piac is mint az autós..nem egyszerű dolog az tény sajnos..
giigz: annyi pénzért csak valami roncsba ülnél most és szidnád a franciákat
[ Szerkesztve ]
-
biker
nagyúr
Érdekesség:
múlthét pénteken mentem a mösterhez Maglódra (aki azóta is képtelen volt az árajánlatot küldeni, sms-ben is értesítettem és e-mail-ben is, szarik a fejemre)ez nem érdekesség, sajnos...
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
igen, túlvállalja magát, kicsit, kapkod, és....
Autó: itt a Wagonr a ház előtt, bár épp szívok, mert jó kis michelin energy van rajta, de az nyári gumma a hó meg 10centi. reggel nem mentünk oviba. de már olvad. ezt már kihúzom vele.
anyagilag nem fog földhöz vágni, úgy érzem.
szombaton volt komplett vezérműszíj szett csere, két hosszbordás szíj csere, 4 gyertya csere, szelephézag ellenőrzés, szelepfedél ömítés csere, anyag 21e, munka egy tizes, mert 2 órát szívtunk, hogy ne kelljen levenni a klímakompresszort, és töltetni 13-ért a klímát, amúgy 2 óra és egy 5-ös lett volna.
+ 4 kerék le és fék ellenőrzés 5 órát szereltünk[ Szerkesztve ]
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
tresh
veterán
gratula hozzá és sok baleset mentes km-t a géppel
Látod én meg a fordítottjával szívok...mivel még mindig nem találok lemezfelnit jó áron így csak téli gumi van de "szerencsére" az idő még megkívánja hogy az legyen fent
szerk: igen, anyag oldalon igen baráti a suzuki
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
MMA87: Mint mar irtam: Amikor megvettuk a kocsit, akkor az elso hosszabb (oda-vissza 80km) uton visszafele felgyulladt a "kornyezetvedelmi lampa". Kicsereltettuk a katalizatort meg a hatso kipuffogot, lampa elaludt. Aztan karacsonykor, amikor jottunk haza, akkoris felgyulladt a lampa, 2 napig egett is folyamatosan, aztan egyszercsak megunta, elaludt... azota semmi.
Lehet csak beazott valami csatlakozo, lehet a lamdaszondaje... lehet Neked is csak ennyi baja volt.De amugy laikuskent en is azt mondom, mint a tobbiek: egy ilyen cserejehez felesleges 100km-t autoznod, barmelyik szerelo kicsereli.
Elsovel vagy a hatso szondaval van a baj? -
mycso
Topikgazda
Egy nagyobb diesel szintén pályára való és enni sem fog, illetve jóval kevesebbet, mint egy hasonló benzines.
A kis dieselek valóban nem pályára valók, ott már "sokat" esznek, és könnyebben kinyírhatóak --> folyamatos magas fordulat. (meg ugye a nemtörődömség)
Bár érdekes, mert az enyém az első 220-240k km-ét, pályán, országúton tette meg.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
_NCT
őstag
válasz SocketA #17517 üzenetére
Hátsóval van a gond. De majd kiderül hosszabb távon hogy öngyógyító-e vagy sem. Igazából az zavar, hogy a Check Engine lámpa nem villan fel lambda szondánál, ezt mások is írták már, h elég zavaró, h külső tényezőkből kell megállapítani, mert nem kapsz visszajelzést. Anno a Skoda Fabia-ban 60ezer lett volna a javítás, abban mondjuk 4 darab volt. De ott legalább szólt a comp. hogy gáz van hey....
Elviszem majd azért autóvillamosságishoz, ő is ki tudja cserélni, van Renault-hoz computere stb... Faternak is megoldotta a gondját múltkor.
-
FerNandor
őstag
a miénk (te, én) az szerintem pont hogy pályára is való. nem kicsi ez az 1.5dCi 106LE, plusz nekünk azért ott a 6. sebesség és 130-nál 2500körül pörög.
de szerintem az se nyírja ki, ha 3000ezernél forog. nem terhelés ez neki, ettöl szerintem nem szabad, hogy szétessen a turbó meg a többi, már ha egyáltalán bizonyítottan ilyentöl szétesik valami. Inkább szerintem ez a jó neki, mert egyenletesen megy."A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
mycso
Topikgazda
válasz FerNandor #17520 üzenetére
Nekem pályázásra nem jön be, nem szeretem ott használni. (pedig holnap is Miskolc-BP.-Miskolc lesz...)
Persze, 6gang sokat számít, bár simán csinálhatták volna jóval hosszabra. Jártam az 5gangos 86 lovas dci-vel is pestre, az már kegyetlen.[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
FerNandor
őstag
biztos mindenkinél más is az "autópályatempó". nálam kényelmes 120, 130. de én inkább 120-szal megyek, mint 130-cal. (de nem szoktam autópályázni) arra meg a kis 82lovas dCi clio is kényelmes volt. ha renault vonalnál maradunk, akkor gondolom a 3-as laguna, latitude stb ezek úgy le vannak már hangszigetelve, hogy 140 fölött is nagyon halkak maradnak. ilyennel lenne kényelmes 130 fölött egy 2.0dCi-vel. de éppen ezért szerintem alsó meg középkategóriás autók ezért nem is "kényelmesek" autópályázásra, akármilyen motorral legyenek szerelve, mert ennél a tempónál már "elég nagy" a zaj föleg hosszú távon.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
tresh
veterán
válasz FerNandor #17524 üzenetére
Szerintem pályára mindegyik mostani középkategóriás autó megfelelő főleg 120-140 ig.. én azért mondtam hogy csori 1.6 diesel nem oda való mert szinte megállás nélkül ment le-fől..most az hogy leugrasz vele horvátokhoz nyaralni vagy síelni a szlovákokhoz stb meg se kottyan neki.. amúgy szerintem a megane-oknak igen jó szigetelésük van bezzeg a fókának (2005ös volt) huhu na az móka 130-140 nél olyan menet szél hang van hogy nem a rádiót hanem a mellettem ülőt néha nem értettem mit mond vagy nem hallottam jah és 200km után mondtam hogy ő vezessen vissza mert lerohadt benne a derekam..érdekes 1 es fókánál ezt nem tapasztaltam
-
giigz
veterán
Érdekesen olvasom ezt, amikor írjátok, hogy a Focus 2-nél kényelmesebb a Megane, mert nagybátyám Megane-ról váltott Focus 2-re, és szerinte ég és föld az ülés a Focus javára...
Egyébként az 1.6 benzines Focus tényleg nagyon hangos... 90-nél még elmegy, 3000 alatt forog kicsivel, annyira nem vészes, de az én 1.4-es Megane-om halkabb... Viszont 130! Na ott már 4000 alatt forog kicsivel a Focus, és valami brutálisan hangos...
[ Szerkesztve ]
-
tresh
veterán
Hát én akkor nem tudom hogy az ő meganeába mi volt a gyári ülés helyett, de az biztos hogy a széria fóka 1/2 üléseinél az m1 ülés messze kényelmesebb ( mondjuk hogy negatívum is legyen az oldaltartása sz@r mondjuk nincs is ) Azt tudom elképzelni hogy valami jó felszereltségű fóka 2 be csücsül amibe oldaltámaszos ülések vannak
-
_NCT
őstag
Jo ez a ho,mindig tanul az ember...Ma reggel egyik balos kanyarban elkezdett az auto orra elindulni az ut bal szele fele,fogtam a kezifeket,a segget megcsusztattam picit es mar egyenesben is volt az auto Nem csuszott tovabb
-
tresh
veterán
Hát nem tudom..nekem pont ez nem jött be benne...azért az hogy 100km után már elmacskásodott a lábam nem igazán volt jó érzés..de ízlések és pofonok
MMA87: én szeretek hóba vezetni abba is tanultam meg anno de a sok mazsolát nem Sose fogom megérteni aki nem biztos magába és az autóba ami alatta van miért ül bele és tartja fel az egész forgalmat..
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Na ezt ne is mond ma reggel megvadultam hazafelé.
30 al a letakarított úton.Berágtam odakúrtam a 3.as 4000en aztán szépen kielőztem a kollégám számolta 8autóból álló oszlopot.
Persze havon mert a szembejövő sávban még nem volt a hókotró.
Csaptam rájuk rendesen a havat, biztos megjegyezték na a barom állatja.
Pedig csak tudtam, hogy az én kerekeimmel lehet menni 50 et havon is, baj nélkül.
De nagyon tatszett ahogy verte ki rájuk a havat oldalraMeg is érdemli a sok tutyimutyi barom.
Ha olyanok a körülmények én is azt mondom menyjen lassan ne legyen baj, de egy letakarított úton normális körülmények között miért kell 30 al menni?Renault power
-
tresh
veterán
válasz rob210 #17532 üzenetére
Nem tudom ezt én se értem...munka hely felé "egérút" szépen letakarítva és 40enel megyünk.. na nekem se kellett több 2 lámpáig bírtam fogtam azt kielőztem 80nal szépen őket..tuti engem is vadbaromnak tartottak de nem bírtam már elviselni azt a szerencsétlenkedést amit műveltek..ráadásul ha beállok mögé szerintem fél órával később bérek be
Most már jöhetne a jó idő tele a hócipőm a sok "rally" bajnokkal...
-
-
tresh
veterán
válasz SocketA #17534 üzenetére
A gépkocsik kipufogórendszerébe épített lambda-szondáknak kettős szerepük van. A kipufogógáz oxigéntartalmának folyamatos mérésével egyrészt az üzemanyag/levegő mennyiségi arányának szabályozásához, másrészt a katalizátor hatékony működéséhez szükséges oxigénszint beállításához elektromos jelet szolgáltat.
Így szerintem egyértelmű hogy a hátsó szonda is befolyásolja a kocsi optimális keverék/fogyasztás/teljesítmény adatát.. nem viccből van ott az
-
senior tag
tresh: En hiszek Neked, csak en ilyesmiket olvasgattam (bar ebbol van, ami I-es Megane-re vonatkozik):
"Hátsó lambda-szonda hibával mehetsz nyugodtan az autóval:
mikor rájött a szám.gép, hogy rossz (ez eltarthat egy ideig, ezért nem gyúlladt ki azonnal törlés után a lámpa), onnantól nem veszi figyelembe a jelét, hanem úgy megy, mint egy hátsó lambda nlkküli motor, lényegében hibátlanul. AZért hosszabb távon nem árt kicserélni..
Az első lambda-szonda, az már jobban meg tudja hülyíteni a motort..""Egyébként a hátsó lambda szonda a motor mûködésére nem hat ki, csupán ellenõrzõ szerepe van. (környezetvédelem, EOBD)" - Ez viszont tuti Megane I -re irtak.
-
tresh
veterán
válasz SocketA #17536 üzenetére
Pontosan erről van szó amit írtál..
Rossz első lambda szondával is lehet menni és így tovább.. csak kompromisszumot kell kötni dolgokkal kapcsolatosan és hosszútávon nem tesz jót neki..pl ha az ecu kapja a folytonos falsch értékeket akkor az autó se fogyasztásba se teljesítménybe nem fogja azt hozni amit kéne.. és akkor jöhet majd az pl hogy a katalizátort tönkre vágja vele mondjuk mert nem cseréli.. és így tovább..na most egy katalizátor kontra szonda ár nem egy kategória
-
senior tag
tresh: Jo, de ha ez tenyleg igaz, hogy a hatso visszaall alapertekre es nincs "check engine" lampa, akkor honnan jossz ra, hogy a lambaszonda rossz? A leirasok szerint a hatsonak nem kellene nagy fogyasztast produkalni, nem?
Mert MMA87 eseteben gondolom a nagy fogyasztas miatt dugtak "gepre", es csak azert derult ki.Amugy egy szonda 30eFt, es nekem az uj univerzalis fem katalizatorom is annyi volt
Szerk.: MMA87: Megkerdezhetem, hogy miota van meg a kocsid, es mennyit mentel vele azota? Meg mennyire hasznaltad hosszabb tavokra? (100km felett)
[ Szerkesztve ]
-
tresh
veterán
válasz SocketA #17539 üzenetére
univerzálisat ha ingyen adnák se tennék az autóm alá(saját és pár autó szerelő barát/tulaj véleménye,tapasztalata)...akkor már utángyártottat.. nem szeretném ecsetelni miért több autó több esetben az utángyártott volt csak megfelelő...szonda típus függő 30-50ig van mínusz kedvezmény..
katalizátorról meg annyit még hogy pl az enyém alá a gyári olyan 150 környéke ha jól emlékszem, utángyártott 78K mínusz kedvezmény 45k körül megáll a móka és nem egy univerzális van alatta..
-
senior tag
tresh: Haaat, nekem mar mind1, de nem hiszem, hogy sikerult volna 45eFt-ert gyarit szerezni barhonnan. Kipufogosnal csinaltattam meg, egyuttal csereltettem a hatso dobot is (az is univerzalis). Ott mutogatta a szerelo, hogy a gyari dob szetnyilik egy helyen, ennek az univerzalisnak pedig nincs ott hegesztes. En hiszek neki...
A gyari katalizator meg keramia beteses, ez meg fem. Szerintem (remelem) tobbet fog igy birni, es nem fog csorogni, mint a gyari.
En sztem jol jartam vele. Amig hasznalni fogjuk ezt a kocsit, szepen kiszolgal, es a hangja is nagyon fincsi lett.De amugy en se nagyon semmibol az univerzalis cuccokat....
MMA87: Es miota van meg, mennyit mentel vele osszesen, miota megvan? Amire kerdezni probalok: legalabb hasznalod rendesen a kocsit, ha mar ennyit koltesz ra?
-
FRENK1988
veterán
Ami mindenre jó az igazából semmire sem jó
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
mycso
Topikgazda
Néha jól adja a mobilnet, csak úgy szórja a hozzászólásokat.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest