Hirdetés
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- iGPSport iGS800 kerékpáros óra: egyből a csúcsra tör
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- Milyen egeret válasszak?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kompakt vízhűtés
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Hobby elektronika
- Bluetooth hangszórók
Hirdetés
-
A gépház modding sötét oldala.
lo RGB? Világítós ventik? LCD kijelző a gépházban? Biztos láttál már ilyet és lehet, hogy használod is de utána néztél,...
-
Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
it Az Apple-nek meg kell nyitnia a rendszereit a riválisok felé, ebből az EU nem enged.
-
Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
ph A dolog már eléggé időszerű volt, mindenesetre a három színben készülő, TKL-es megoldás nem dúskál a hobbistáktól ellesett okosságokban.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Louies
tag
tetőcsomagtartó érdekelne Clio 2re. Tud valaki ebben segíteni? Hol lehet jó áron jót venni. Mire kell odafigyelni?
''Okos ember leírja, ha érdekeset hall, a buta nem, mert azt hiszi, meg tudja jegyezni.''
-
rob210
Topikgazda
Renault power
-
Laraxior
titán
válasz rob210 #17805 üzenetére
Ez tényleg ér ennyit amúgy? Munkatársamnak is hasonló van, csak a csapotthátú, de ugyanígy Alizé felszereltség, patika állapot, külön téli-nyári gumikkal. 2002 év eleji, és még nincsen benne 100k km.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
giigz
veterán
Na bementem 3 bontóba, az egyik egy baszottnagy volt, volt 1.4 Megane és Cliojuk is, de egyikben sem volt nívópálca...
Még van egy bontó, de sok jót nem várok ott sem...
Egyébként, veletek fordult már elő az, hogy amikor megálltatok, gőzölgött a motorháztető? Mert nekem ma az esőben egy dugóban ültem, és gőzölgött a motorháztető... Mitől lehet ez?
[ Szerkesztve ]
-
-
tresh
addikt
Jaj majd el felejtettem hazahoztam a kis k*rvát és megkapta az új vízpumpát feszítőt és vez.mű.szíjat utóbbit csak a biztonság kedvéért mert kb 7-8hónapos volt a másik. Remélem most már nem futok bele anyag hibába mert kezd idegesíteni hogy mindig mindent kétszer csinálok rajta.. de azért keresem a vízpumpa számlám valahol tuti meg van és utána bemegyek kicsit beszélgetni
-
giigz
veterán
Köszi a válaszokat, megnyugodtam Én is valami ilyesmire gondoltam, de ezzel a kocsival kapcsolatban már semmit nem merek magamtól kijelenteni
-
tresh
addikt
egész jó vétel igaz csak 120 pacis blokk de ennyiért jó vétel lehet
-
giigz
veterán
Egyébként most legutoljára 13,5 L-ből 160 km-t mentem = 8,4 L (75% város 25% út)
-
_NCT
őstag
ÉN jövőhéten kicseréltetem a Lambada szondámat, 7-7.5 literes városi fogyasztást várok utána tőle
-
aktív tag
Segitseeeeeeeg!
Bekovetkezett a legrosszabb, amitol tartottam: Ronike nem indul.Bnom akart ma reggel dologzni menni vele, de nem akart beindulni. Amikor en lementem, inditottam, akkor csak egy kis kattanas hallatszott (gondolom az onindito volt), de nem indult. Ekkor meg tudtam nyitni-zarni a kocsit, igaz, csak az egyik kartyaval.
Lekotottem a pozitivat rola (3 kabel), megmozgattam a masik csatlakozot, visszatettem, akkor meg lassan elkezdett eledni a rendszer, de kirta: Electronic fault.
Utana megint le, megint vissza. Akkor mar volt muszerfal vilagitas is, ugy tunt, hogy minden rendben lesz, de ranyomtam a Startra, aztan csak berregett, meg vilagitott, mint a karcsonyfa. Probalkozott valamit csinalni.
De azota annyira ereje nincs, hogy lezarjam a kocsit. A csomagtartot bezarta, a bal oldali ajtot kulccsal zartam, de a jobb oldali nyitva?Hogy tudnam lezarni a jobb ajtot?
Mi baja lehet a kocsinak? Az akksi lemerult? Mert mar tegnap este, amikor felhuztam az ablakokat, akkor az mp3 kicsit megakadt (elhalkult egy pillanatra). Lehet, hogy 1-es (automatikus) allasban felejtettem az ablaktorlot. Ez csinalta volna? Mert egyik inditaskor most reggel elkezdett szepen lassan maszni az ablaktorlo.
Meg egy ideje eszrevettem, hogyha lefulladas kozeleben jar az auto (mondjuk kettesbol eroltetem), akkor gyengul a tompitott vilagitasa. Vagy ha huzom az elektromos ablakot, a belso vilagitas gyengul.
De Januarban volt allapotfelemeresen a kocsi, ott azt mondtak, hogy jo az akksi.Ha az akksi a baja, akkor mitol lehet? Nem tolti a generator?
Ha kicserelem az akksit, akkor minden jo lesz? BIZTOS, hogy akksi hiba?!Mondjatok valami okosat, kerlek!!!
Szerk.:
(#17823) MMA87: Nekem az utolso 18 literes tankolasom 240km-re volt eleg, tehat 7.5-es fogyasztas kijott.[ Szerkesztve ]
-
-
Laraxior
titán
válasz rob210 #17821 üzenetére
Munkatarsame 1.4-es 16 szelepes.... de eleg jol megy... tekintve csak 1tonna.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
wertigo1984
őstag
válasz SocketA #17827 üzenetére
Kihivtuk hazhoz a szerelonket aki nem messze lakik tolunk, megnezte de nem talalt kulonos hibat, igy inkabb csere lett az akksi. Varta-t kapott, ami tokeletes, poccre indul. Lehet hogy rossz konstrukciot fogtunk ki a Bosch-bol, pedig evek ota az van benne, de 4 honaposan megadja magat?! Erdekes volt.
[ Szerkesztve ]
(((d(^_~)b))) "Milyen kegyes is az élet, ha az embernek megfelelő helyen vannak barátai."
-
mycso
Topikgazda
válasz SocketA #17827 üzenetére
Hogy most lemerült az akku, az tuti. Hogy ez mitől van, ahogyan írta rob, így látatlanban nem állapítható meg.
Az ablaktörlő nem tudja lemeríteni, hiába volt bekapcsolva.Viszont akár lehet generátor probléma is --> nem tölt vissza és e miatt merül le az akku.
Tehát méregetni kell.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
válasz SocketA #17827 üzenetére
Szerezz egyet mind a kettőből, érdemes.
Nekem is sokszor csak a helyet fogja, de már párszor életmentő volt, igaz eddig csak a szomszédnak, mert el ne kiabáljam az enyém még frankón megy
De a következő télnek már én is egy 55Ah-ás Bannerral fogok nekifutniRenault power
-
tresh
addikt
Jó reggelt Urak,
Gyors kérdés valaki nem tudja pontosan milyen patent fajta patent kell az első dobbetétekhez mert éppen a jó indulat tartja és nyöszörög ami elég idegesítő
-
_NCT
őstag
Nincs neked véletlen Dialogys nevű programod? Mert ott gyönyörűen vannak robbantott ábrák és megmutatja a tutit
SocketA: nekem is ezt csinálja néha, Bosch akksi, de nekem még nem romlott el. Ez a rövid távú használat átka, főleg világítással, hiába tölt vissza a generátor, ilyen rövid szakaszon nem tud olyan sokat dobni rajta... Amiket leírtál, szerintem egyértelmű akksi hiba. Ha meg nem, akkor nagy szar lehet a palacsintába..
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
Koszi mindenkinek az eddigi segitseget!
Mit csinaljak akkor szerintetek?
Vegyek egy uj akksit, es kesz, vagy ezt meg toltogessem?
Ha uj akksi a valasz, akkor milyet vegyet, mire figyeljek? Ha bemegyek mondjuk Tescoba, akkor barmelyiket lehevetem a polcrol? Vagy ezek kulonbozo meretuek, kapacitasuak, stb stb?! Foggalmam sincsA generatort hibat hogy tudnam megallapitani meg? Ha pl beroffentem az autot, vegyem le az akksit? Mert gondolom akkor akksi nelkul is mar mennie kene.
Betolni ilyenkor meg be lehetne a kocsit?! Hogy legalabb Tescoba elmenjek vele akksiert ?!
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
Én is W7 alatt használom Jobb egér gomb a telepítő exe-re és kompatibilitást átállítod XP-re és voila'!
SocketA: ha nincs akksi töltőd, én előbb azt vennék, mert valljuk be, egy autóhoz azért eléggé alapfelszerelés. Feltölteném az akksit és ha jó örülök, ha nem, aggódok.
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
MMA87: Garazsom sincs, szoval igy meg macerasabb. De ha azt mondjatok, hogy ez ilyen altalanos jelenseg, nem megint valami Renault hiba, akkor veszek egyet.
Ha vennek egy ilyen akkumulator toltot, akkor az azt is megmutatna, hogy mennyi toltes van az akksiban, vagyis kideritheto, hogy toltodik-e az akksi a generatorrol, vagy sem, ugye?
-
tresh
addikt
Hát akkor lehet a telepítő lemezem "iso fájlom" rossz (virtuális meghajtóból teszem tenném fel ) Futni fut is de kéri azta CD_t amit már rég be mountoltam
SocketA: multiméter és mindent meg tudsz
(#17838) vallas: nagyon ritka hogy 30 k alatt olyat találsz ami hibátlan.. bár az tény hogy akörül lenne reális de vannak olyan versenyzők akik 30k ért lemez felnit akarnak eladni 14-15" os felniket meg 35-50ig vicc és 90% össze vissza van patkázva verve kopva..
(#17841) MMA87 : köszi majd haza érek meglesem
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
JAh mer buzi, DVD0 vagy CD0 kell kezdeni, ármányság van benne
telepítés DIALOGYS_CD0_v6_5_9-vel kezdődik, DialogysInstall_PC.exe jobb klikk >> tulajdonságok >> kompatibilitás >> összes felhasználó beállításának módosítása >> win vista SP2)
Vagy ha a 4-esed van:
Először a "Dialogys.v7.1.5_DVD0.iso"-t kell mount-olni -> telepíteni, majd utána sorban a többit is. (Dialogys 4.8 CD1.iso, Dialogys 4.8 DVD2.iso, Dialogys 4.8 DVD3.iso, Dialogys 4.8 CD4.iso, Dialogys 4.8 CD5_Motrio.iso)
[ Szerkesztve ]
-
Reaper04
aktív tag
válasz SocketA #17836 üzenetére
Szia!
nekem is ez volt a hibajelenség. Lámpa miatt mentem szervizbe ... tezstelgették de ki már nem tudtam vele jönni. Egyszerűen k.o.Ki-be zárt az ajtó, villogott... aztán 0.
Nekem ott helyben kicserélték az akksit. Gyári renault, kék színű, 55/600-as ha jól emléxem.
21 volt 3 év garanciával. -
őstag
Pont lemaradtam egy 14-s twingo felniről, gumival, ami mondjuk 5 éves volt, de 28-ért adta volna az ember, de mire oda jutottam, hogy felhívom, elkelt...
pedig kép alapján jó volt.
nem kell hibátlan felni, ha egy kicsit meg van padkázva, az nem zavarna, csak ne üssön.
Mondjuk láttam vw acél felnit ami tetszett, csak a belső átmérője annak 58-s, és nem tudom mennyit gyengítene rajta, ha felesztergáltatnám 60-ra....
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
aktív tag
válasz Reaper04 #17843 üzenetére
Reaper04: Amikor vettem a kocsit, be sem indult, mert sz.r volt az akksi. Vasarlaskor atcsereltek egy masikra, de gondolom valami vackot tettek bele. Szoval en is nagyon remelem, hogy csak akksi gond.
Akkor most toltot vegyek, vagy akksit?
Ha akksit, akkor valaki leirhata nekem, hogy mire kell figyelni, milyet vegyek.
-
tresh
addikt
-
giigz
veterán
válasz SocketA #17846 üzenetére
Először egy ismerősödtől kérj egy multimétert, és mérjétek meg mennyi Volt van benne.
Ha kevés a Volt, akkor szintén kölcsönkérni érné meg a töltőt, de ha akarsz, vehetsz is egyet, ártani nem árt, ha van.
Ha kiderült biztosra, hogy az akksi a rossz, akkor pedig olyan akksit vegyél, ami illik az autódhoz Tehát olyan Ah meg indítóáramos legyen, ami kell bele, de én azt nem tudom milyen a tied. Banner, Exide, Varta, ha jól tudom ezek jók.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Futás, futópályák
- Zyxel NAS326
- Linux kezdőknek
- iGPSport iGS800 kerékpáros óra: egyből a csúcsra tör
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- Ukrajnai háború
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen