Hirdetés
- Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
- Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
- A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
- iGPSport iGS800 kerékpáros óra: egyből a csúcsra tör
- Már nincs messze a világ első teljes UCIe IP megoldása
- 3D nyomtatás
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Gaming notebook topik
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- iGPSport iGS800 kerékpáros óra: egyből a csúcsra tör
- TCL LCD és LED TV-k
- Hisense LCD és LED TV-k
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- OLED TV topic
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
Hirdetés
-
No More Room In Hell 2 - Jövő hónapban indul a PC-s korai hozzáférés
gp A bejelentéssel együtt egy rövid előzetest is kaptunk a játékhoz.
-
A gépház modding sötét oldala.
lo RGB? Világítós ventik? LCD kijelző a gépházban? Biztos láttál már ilyet és lehet, hogy használod is de utána néztél,...
-
A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
ph A két színben készülő, Infinity szériás újdonság lebegő dizjnnal különíti el a kamráit, és kompatibilis a "lopakodó" alaplapokkal.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
giigz
veterán
válasz SocketA #17849 üzenetére
A Bárdi szerint a tiedre keresve azt írja 44,45,53 Ah-s a neked való (értelemszerűen (szerintem ) 53 Ah-s lenne a legjobb) indítóáram meg 360,420,440,540 itt is nyilván lehetőség szerint nem a 360-as a legjobb vétel (szerintem ).
Szerk.: Egyébként nem debreceni vagy? Lehet keverlek valakivel, na mind1... Szóval Bárdiba bemész, megmutatod a forgalmit, megmondják, hogy milyen aksi kell neked, és jó áron meg is tudod venni...
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
giigz: De, debreceni vagyok. Mindjart megnezem a honlapjukat. Most eppen dolgozok, de lehet atugrok hozzajuk. Bar par honapja meg Tescoba vagy Auchanban lattam nagyon jo aron akcios Vartakat. Meg azok legalabb tovabb vannak nyitva mint a Bardi...
Szerk.: Viszont Bardinal nincs kedvezmenyem, a szerelom meg fel aron rendel onnan...
tresh: Igen, erre lettem volna kivancsi, nagyon koszonom!!!
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz SocketA #17853 üzenetére
Na következő.
Mérd meg az aksidat, nem viccelek mérőszalag és pontos méretekkel menj vásárolni.
Haver kapott Amperszámra feszültségre színre szagra ugyan olyan aksit, csak épp magasabb volt 2 centivel és amikor beszerelés után lecsukta a motorházfedelet le is testelte az aksit.
Ha nem vagyok ott tuti, hogy reggelre kifordítja a belét az új aksinak, mert ő nem vette észre, hogy nem stimmel valami.Szóval méret azonos, pozitív negatív sarú egyezzen, nem szabad felcserélni!!!
Aztán a pénztárcádnak megfelelően azt vedd meg amelyikre a legtöbb garancia idő jár és legalább 400Ah fölött van az indítója és minél nagyobb Amperes.
Nekem az 1.4 ben az Exide 55Ah-ás 650Ah-indítóárammal és ha kell hazaindítózok vele
Talán ezért is bírt ki 7 évet.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Reaper04
aktív tag
Sziasztok!
Tegnap este 9 körül autóztam egy rövidebb távot a bocival.
Indítás pöccre, de nem úgy reagált a gázadásra ahogy szerettem volna, kicsit mintha erőtlen lett volna...
pirosnál néztem az alapjáratot, enyhén ingadozott.Mindez kb 3-5 percig tartott. Utána semmi baja nem volt.
Máskor is már előfordult.Mitől lehet ez a jelenség? Normális?
Hideg volt, lehet az miatt? Vagy be kell melegednie csak a motornak?Üdv: Dave
-
Reaper04
aktív tag
-
rob210
Topikgazda
Na ha már mindenki méricskél nekem most 7.1-lett az átlagom, full városi használat mellett.
Renault power
-
aktív tag
Nagyon szepen koszonom mindenkinek a segitseget!
Debreceni forum segitsegevel talaltam egy korrekt uriembert, aki elhozta es be is szerelte az uj akksit!
Exide Excell EB542 kerult bele, 54Ah 520-as inditoval.Megegyszer halas koszonetem mindenkinek!
Szerk.: Ja, es mondta, hogyha arra jarok ingyen megmeri, hogy jo-e a generator, tolti-e az akksit.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz SocketA #17870 üzenetére
Menete: becsücsülsz a verdába beröffent járó motornál rá mértek multiméterrel az aksira 14 v körül kell lennie (nem járó motornál 12,x v körül kell lennie az értéknek) aztán rádobhatsz fogyasztókat tompított stb itt is tartania kell a 14v -s értéket és akkor tuti nincs gond a generátorral
-
rob210
Topikgazda
Nekem amióta megvan a kocsi soha nem töltött 14Voltal, ami nem is baj.
Mert ha túltölt se jó.
Nekem stabil 13.5voltot tölt ha akár mit csinálok emelt fordulat alapjárat ugyan annyit tölt mindig.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
aktív tag
Hat eddig tartott az orom.
Most indultam el Ronivel (delutan csak beforrentettuk, hogy megy-e az akksi), mar inditaskor 1.1 volt az alapjarat, es razta a kasztnit. Ez egy par perc mulva elmult.
Viszont utana kigyulladt a SERVICE lampa... A kocsi jol ment, viszont jott valami fura hang, amire kesobb rajottem: akkor jon, ha a legkondi be van kapcsolva.
Ugyanis tegnap olvastam, hogy neha telen is jo bekapcsolni, ezert kicsit jarattam tegnap. Most ismertem ra erre a hangra, ami a fordulatszammal egyutt no/csokken: ugyanilyen hangot ad ki a melohelyen a kompresszorhibas legkondink, mintha daralna valamit a lapat.
Es masik furcsasag: a jobb elso utas labanal, ahol a leszedheto muanyag kis panel van, vizes a kocsi. Ez a legkondi kondenz elvezetoje?!?!rob210: es a legszomorubb: nem vilagit a zold lampa az akksin
Mi a sz.r baja lehet a kocsinak?!
-
FerNandor
őstag
válasz SocketA #17880 üzenetére
biztos beázott az anyôs oldalon.. "típushiba"
a lefolyó lehet eldugulva a motorháztető felső részénél van a lefolyó. vagy ilyesmi. techfoeumon biztos fentvan."A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
válasz SocketA #17882 üzenetére
hát azt sajna nem tudom, de ezt a vízbefolyást/ázást már többen írták. elvileg nem nagy cucc kitisztítani, csak felgyülemlik benne a víz és így a tüzfalon keresztül valahol be tud folyni..
az is lehet, hogy a klímakompresszorod is megázott kicsit..?"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
rob210
Topikgazda
válasz SocketA #17880 üzenetére
Érdemes lenne betolni egy szerelőhöz mielőbb azt az autót és mindent megnézetni rajta.
Az is lehet, hogy vizet kapott az aksi és le testelt.
A klíma kompresszornál én arra gyanakszom, hogy letapadt, mert nem volt sokáig használva, ezért is szokták javasolni a heti 20 perces működtetést.
Ha 2-3 hónapig áll és nem kap kenést hajlamos beállni/letapadni/megszorulni , mindenki úgy nevezi ahogy akarja.
Ha ez a hiba jelenség van akkor az sajnos zsebbenyúlós lesz, mert a legolcsóbb megoldás esetén is egy töltés plusz szerelést ki kell perkálni.A service lámpát mindenképpen ki kéne olvastatni. (utána sokkal okosabbak lennénk)
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Azt el is felejtettem mondani, hogy isten áldja a renault mérnökeit.
+.5 perc alatt orvosoltam a beázást az antennánál.
Sőt megcsiszolgattam a csatlakozót meg a csavart és most szebben is szól a rádió.Renault power
-
Reaper04
aktív tag
válasz FerNandor #17881 üzenetére
jah, típushiba.
Nálam a jobb térképzseb volt a gond. De volt is az alján egy közepes repedés. Mivel máshonnét nem tud oda beszivárogni, gondoltam befoltozom. Bejött. Ragasztópisztollyal megoldottam a problémát. Azóta nem volt ilyen hála Istennek.amúgy: Melyik ez a motorháztető felső részénél lévő elvezető? Az amibe a szélvédőről lefolyó víz tud folyni? Ott el tud dugulni?
SocketA: Melyik alkatrészre gondolsz egész pontosan ? "jobb elso utas labanal, ahol a leszedheto muanyag kis panel van, vizes a kocsi." ...leszedhető műanyag kis panel ... Ez most a láb alatti tároló, vagy az ajtóban lévő tároló, vagy melyik?
-
AMD Power
titán
Szerintetek egy 95-97 Clio benzinest mennyivel "drágább" fenntartani mint a Swiftet?
-
rob210
Topikgazda
-
FerNandor
őstag
válasz Reaper04 #17888 üzenetére
igen, azt nekem is meg kellett csinálnom, mindkét elsö ajtó zsebében (a sima nyitott legalul) állt kicsit a víz. Autodatában pl van is erre megoldás, ismert hibaként. 2 részböl van az ajtópanel és a csatlakozásánál le kell szigetelni. azóta szuper. De a víz még mindig kísért, mert a csomagtartóban, a müanyag kádba is befolyik valahol a víz, de nem is kicsit..
Igen, arra gondolok, a szélvédö tövében, ahol lefolyik a víz. azt hiszem azt mondták másik fórumon, hogy az dugul el. (és csak a jobboldalival szokott gond lenni azt hiszem, mert biztos az van olyan helyzetben, hogy valahol átvezeti a vizet a tüzfalon.)
lehet, hogy arra a müanyag panelre gondol, amit leszedve elérhetövé/láthatóvá válik a pollenszürö?
amúgy tudtad, hogy ebben a nyitott müanyag zsebben, mind a 4 ajtónál, van benne 2 pöcök meg egy kitüremkedés pár centivel lejjebb? december körül jöttem rá, hogy azok mik... oda is befér pont egy 0,33-as dobozos üdítö, meg még fél literes üvegek is f@szán, de a 0,33-as az, ami konkrétan becuppan a helyére nagyon szuper
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Reaper04
aktív tag
válasz FerNandor #17897 üzenetére
köszi az infót.
Megnézem én is ezt a levezetőt, kitisztítom, igaz nem ázik be hála Istennek ,de később se szeretném.
Mondjuk úgy emlékszem, hogy mintha már lett volna gyanús folt a gumi szőnyegen az anyósülésnél ... de sosem tudtam eldönteni, hogy az most a tegnapi vizes cipő miatt maradt ott, vagy beázik és csepeg a víz?mennyire szokott beázni? Áll a víz?
Aham, azokat én is nyaraláskor vettem észre, hogy pont jók oda az üdítők
-
AMD Power
titán
Juj de szép lett.
200 ezres felárral itt az új Renault Clio kombi
Itthon próbáltuk: Renault Clio Grandtour -
FerNandor
őstag
válasz Reaper04 #17898 üzenetére
hát meganeklub fórumon az indexen, olyanokat írtak, akiknek beázott, hogy tocsog a víz. meg ugye az MII-ben vagy 5cm vastag a padlón a szivacs... nézz utána ott a fóruom a keresöben, de lehet, hogy a meganeklubon is fent van a tippek, trükkök hibák rovatban. vagy a techforumon.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen