- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
kisninja
őstag
Nem akarom elkiabálni de úgy fest hogy a gyertyacsere megoldotta a gyújtás kimaradást és az alapjárati majdnem lefulladást. Régi gyertya NGK bcp5es volt kb 100-120k km el.
Most EYQUEM rfn58lz van benne úgy veszem észre hogy sokkal pörgősebb és erősebb lett.
Viszont az autórádióba behallana a szikrahangot fm sávon.... valakinek 5let mitől lehet ?powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
tresh
veterán
válasz kisninja #16102 üzenetére
Régi gyertya NGK bcp5es volt kb 100-120k km el.
Most EYQUEM rfn58lz van benne úgy veszem észre hogy sokkal pörgősebb és erősebb lett.Nem bántás ként de azért egy gyertya élete/futás periódust nem ártana meg lesned mikor esedékes a csere..és hidd el egy új NGK val ugyan ezt éreznéd... az más kérdés hogy én csak ezt tennék bele újra..ja jut eszembe gyertya cserélnél egy szelephézag állítás se ártana
Viszont az autórádióba behallana a szikrahangot fm sávon.... valakinek 5let mitől lehet ? gyújtáskábel valahol rosszalkodik?
az se egészséges főleg hogy 100-120k ig voltak a gyertyákon gondolom bontás nélkül..értem én hogy használni kell az autót de azért sok ilyen kis apróságnak a nem törődéséből lesznek a nagy javítási árak...
[ Szerkesztve ]
-
kisninja
őstag
Egyáltalán nem bántasz hidd el szívemen viselem a kocsit imádom és mivel hűséges talán ő is engem
Minden kötelezőt megtettem rajta mióta nálam van (4éve) de a gyertya kimaradt.
2000/01 es 152k km rel.
Gyújtás kábel nincs közvetlen trafó (nagyfesz részről). Gyertyákkal semmi gond ez is Renault ajánlott.powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
Reaper04
aktív tag
válasz HeavyToys #16079 üzenetére
Szia! Hűha... ezt nem is tudtam. Mármint, hogy ha nem használom a gombot, akkor nem fog működni.
Ez tényleg igaz? Azt hittem, hogy az érzékelő romlott el.Nekem a ... nem is tudom, valamelyik hátsó ajtón nem tudok nyitni ha odateszem a kezem, meg csak a vezetőoldalival tudok zárni (benyomom a gombot).
Ezzel tudok valamit csinálni?Olvastam, hogy van egy ilyen szerviz funkció, ez lenne az? Vagy tulajdon képp halott 1 kivételével az összes mikrokapcsoló a kilincsen (bezárás)?
Mert viszont valamelyik hátsó ajtó kivételével a többin tudok nyitni.[ Szerkesztve ]
-
HeavyToys
senior tag
válasz Reaper04 #16108 üzenetére
Nem tudom az okát. Viszont az biztos, hogy a vezető és anyós ülés oldali van használva, azok működnek, a két hátsó csak nyit, de nem zár. Szerintem a nyitás hibánál elromlott az érzékelő, illetve ha nem zár akkor a gomb is elromlott. De, hogy mi az oka, ezt nem tudom.
Azért kérdeztem, hogy van-e rá valami más márkájú, vagy más elven működő utángyártott kapcsoló, ami tartósabb lehet.
[ Szerkesztve ]
-
Reaper04
aktív tag
válasz HeavyToys #16109 üzenetére
Igazából eddig is ilyen volt, azt hittem ez normális, hogy csak elől tudok zárni az én ajtómon. De ezek szerint mindenhol és nyitni is mindenhol kellene. Mondjuk az feltűnt, hogy az egyik hátsó nem megy.
Ezt az utángyártott kapcsolót passzolom, utána nézek.
Találtam egy leírást, hogyan kell cserélni a mikrokapcsolókat. Az alapján, ha veszek ilyen kapcsolókat, meg tudom oldom a cseréjüket. Elvileg a márkaszervizben be lehet őket szerezni Bár az árat nem írta le, gondolom 50 ezer forint egy darabViszont a nyitásnál lévő hibát mivel lehet orvosolni? Ott is valami érzékelő van, melyik romlik el ilyenkor? Ami a kilincsben van, vagy ami a karosszérián (az a sötét)?
-
HeavyToys
senior tag
válasz Reaper04 #16110 üzenetére
Hát igen, azért lenne ez, hogy bárhol állsz az autó mellett, el tudd érni a kapcsolót.
Igen, az a fekete színű téma az érzékelő.
A nyitáshoz amúgy nem olyan drága a gomb. Legalábbis 2009-ben, amikor 2 éves volt a kocsi elromlott az első, és azt már pénzért cserélték szervizben és 6-7 ezer körül rémlik darabja.
[ Szerkesztve ]
-
Reaper04
aktív tag
válasz HeavyToys #16111 üzenetére
váá "CSAK"?
A mikrokapcsolóra írtad a 6-7e ft/db-ot, vagy arra a fekete izére, ami érzékeli a kezedet és nyitja az autót?Néztem "jelenlét érzékelő" a neve.
Ha ez ennyi akkor a mikrokapcsoló mennyi lehet?
szerk: Nektek látszik a távirányítótokon a nyitás zárás és csomitartó ikon?
Nekem csak akkor ha fény felé fordítom és zoom-olok ezerrel.Valamivel láthatóbbá lehetne varázsolni? Befesteni esetleg? Vagy az már csúnya lenne?
[ Szerkesztve ]
-
just
aktív tag
válasz Reaper04 #16108 üzenetére
Nekem is csak a 2 első ajtón működik. Amikor megvettem, belealkudtam az árba hogy megcsinálják mind, és kb 2 hónapig bírta a hátsó kettő... De legalább nyitnak ha odateszem a kezem, bár az egyik hátsó csak akkor ha meghúzom a kilincset, de sokszor hasznos hogy nem kell nyomkodni a kártyát.
Amúgy minden kártyán olyan halvány a kártya felirat. Ez MII "betegség"[ Szerkesztve ]
Two things what i hate. People that can't count...
-
rob210
Topikgazda
Urak kéne nekem egy jogszabály mágus.
Tervezem egy ideje jövő héten még is valósítanám a csomagtér világítás uv neonosítását.
A kérdés csak az ha kinyitom a csomagtér ajtót és láthatóvá válik a fény azért b@szogathatnak a rend éber őrei, vagy semmi közük hozzá?Renault power
-
rob210
Topikgazda
Nem áll szándékomban.
Csak van 4db 30 centis neonom amit inverterrel be tennék a kocsiba, régebben a hangszórók körül volt hajlított neon, marha jól nézett ki.
Most ha ezekkel körbe rakom a csomagtartó ívét akkor marha jól fog kinézni.
És nem fogok vakoskodni végre a csomagtartóban.Renault power
-
tresh
veterán
válasz rob210 #16116 üzenetére
semmi küzük hozzá mit csinálsz belűl...de akár neon is mehet az autó allá egy feltétellel hogy menet közbe nem használod.Ha állsz és világít akkor nem szólhat bele de ha út közbe akar belekötni akkor megmondod neki hogy szerelő fény azt semmit nem fog tudni mondnai lekapcsolod és mész tovább.. De a kérdésre viszsa kanyarodva csomagtérbe úgy világítasz ki dolgokat ahogy szeretnél
-
rob210
Topikgazda
Remek akkor megcsinálom, ha egyszer kész lesz és jó is lesz majd teszek fel képeket.
A másik mit találtam, túl szép, hogy igaz legyen.
Van egy csacska kérdésem, ebben az 1.6 osban is van okos kerék? vagy az csak az M2-esek kiváltsága
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Reaper04
aktív tag
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni. A tegnapi nap teszkóbol hazavfelé menet a bal első tompított fényszóróm (xenon) nem kapcsolt be. Mentem vele párszáz métert lekapcsoltam majd vissza be és bekapcsolt.
Ma reggel szintén elsőre nem, megint autóztam egy kicsit, lekapcs majd vissza és ment.Most este haza felé jövet, elsőre bekapcsolt. De, megálltam, mert vissza kellett vinnem a parkoló kártyámat, utána bekapcsoláskor meg nem reagált. De megint mentem vele és bekapcsolt megint.
Megálltam apuéknál. Szintén induláskor nem kapcsolt be, de direkt nem mozdultam a bocival , hátha a mozgás lenne a bűnös. Álltam a kapu előtt 3-4 ki-be kapcsolás után bekapcsolt.
Menet közben nem kapcsolt ki egyszer sem. Nem gyenge a fényereje sem...
Szerintetek mitől lehet ez? A xenon gyengül? Csere érett, csak így mutatja hogy már a végét járja (mert ha halogén elszakad és annyi) ez meg kifogy, mivel gázos? Nem értek amúgy hozzá.
Vagy érintkezési hiba, esetleg biztosíték?
Segítségetek előre is köszi!
[ Szerkesztve ]
-
tresh
veterán
válasz rob210 #16118 üzenetére
az elsőre a válasz nem lehetetlen én is 83 k val vettema kocsim és tényleg annyi volt benne
A másodikra meg romá volt tőrve az eleje és bizonyíték hogy az okos neper még ahhoz is hülye volt hogy szín azonos lufit tegyen vissza az anyosülésnél...mondjuk én jót nevettem
Reaper04 szerintem a xenon tarfójánál lesz valami kondi ami kezd meghalni szerintem bár ez így csak tipp
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz Reaper04 #16119 üzenetére
Tipikus kontakt hiba.
Ez a Francia átka.
Akinek Francia kocsija van annak a csiszoló papír és a WD 40 a legjobb barátja.Én amikor megvettem ugyan így jártam csak nekem normál izzós és egyik se ment csak minden 3.ik kapcsolásra.
Szétkapkodtam a kötéseket a műszerfalnál a reléknél és az izzóknál.
Csiszolgatás wd40-ezés szigetelés és azóta soha többet nem csinálta.Renault power
-
nagyharcos
csendes tag
válasz Reaper04 #16119 üzenetére
Ha nem gyári xenon, akkor a trafó fog behalni. Nekem is így kezdődött, majd csak villogtatta néhány másodpercig. A hibás trafót cseréld és mehetsz tovább....
A beépíthető utólagos közepes minőségű xenon szetteknek 2--3 évet jósolnakMindenkinek megvan a maga baja..... Üdv: Adrián
-
Reaper04
aktív tag
válasz nagyharcos #16127 üzenetére
Szia! Gyári xenonom van. De ettől függetlenül egyik napról a másikra kezdte el.
tresh: Köszi a tippet. Olvasgattam, hogy a trafók szoktak meghibásodni. Lehet tényleg az.
+rob210 De ha úgy van ahogy Te írtad, hogy egyszerű kontakt hiba?
Tudnál segíteni abban, hogy mit és hol szedjek szét egész pontosan? Inkább mechanikus vagyok mint villamos A kötések alatt a csatikat érted? Mert akkor végigbogarászom a szervizkönyvet megkeresem hol mi van és nekiállok valamikor.
Amúgy: Akkor az nem lehetséges, hogy kezd "kifogyni" a xenon és emiatt csak ritkábban gyújt be? (mint a neoncsőnél?) Lehet hülyeség, nekem egyből ez ugrott be amikor tapasztaltam a hibajelenséget.
+ Ha felcserélem a két izzót, és ugyan úgy a bal oldalival probléma lesz, akkor 100%, hogy nem az izzóval lesz a baj, hanem vagy trafó, vagy kondi, vagy kontakt hiba ?
-
Reaper04
aktív tag
válasz rob210 #16131 üzenetére
nem vagyok biztos benne, de mindenre gyanakszom... Sok lehetőség van, az a baj.
Csak olvastam róla, hogy lehet az. De Te kontakt hibát írtál. Legelőször ezt szeretném tesztelni.
Ezt kivitelezhető itthon, ingyen. A trafót már vásárolni kell... úgy ahogy az izzót is.Szépen végig ellenőrizném, vajon mitől lehet.
A kötések alatt a csatikat értetted?
-
giigz
veterán
Valaki nem tud olcsón alapjárati motort 1.4 8v-hez?
És még érdekelne Hajdú-Bihar megyében hol tudtok francia/Renault bontót.
-
rob210
Topikgazda
Főleg ha be is állítod.
Mert ha leveszem az alapjárati motort és felteszed közel sem biztos, hogy a szétkopott injektor állító csavarod pont oda fog esni mint ezen volt.
Van 3 szabályzó csavar amivel tudod állítani az alapjáratot egy az ütköző egy a léptetőn, egy pedig bár az nem is csavar és az nem kifejezetten az alapjáratra van de a gáz bovden feszítő.
Találkoztam már olyannal akinek annyira meg volt feszítve, hogy tulajdonképen az alapjárati motor nem is dolgozott, mert folyamatosan kis gázon volt elengedett gázpedál mellett is.Az árra mondj valamit privátban.
14.000.- vettem a komplett injektort ennyit segítek.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Hihetetlen egyszerű a dolog.
Kiszereled a motort. Ehhez torx készletre van szükséged és a légszűrő házat is le kell venni ami 10 es fejű csavarokkal van felfogatva egy gumipántal meg a levegő bevezető csövet kell lepattintani róla.Ennek a leszerelése kb, 10 perc a rutintalan szerelőnek aki már csinálta 2.5 perc
Amikor levetted lecsatlakoztatod róla a 3 pólusú csatlakozót.
Utána nézel egy 2 eres kábel darabot ráteszed az aksira és a két szabad végét hozzáérinted az egyes és kettes lábához a motornak.
Nem kell félni nem tudod leégetni vagy tönkretenni, ha aksiról csinálod!Ha megmozdul és szépen kiteker holtpontig, majd pólus fordítás után visszahúz akkor nem az alapjárati motorod rossz csak be kell állítani az injektor befecskendezését.
Amit a már említett két csavarral lehet.
Mert én alapjáratot kiakasztott gáz bovden mellett szoktam állítani.
ő lenne az.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
_NCT
őstag
Ilyen Torx csavarokat hol lehet kapni, ami a hátsó zárat fogja oda a csomagtér ajtóhoz? A nagyobbik T30-as kéne asszem. Fater nekiesett laposcsavarhúzóval meg fogóval, szétb*szta baromlta az egészet, nem volt itthon Torx kulcs készlet, majd ő megoldja
[ Szerkesztve ]
-
-
_NCT
őstag
válasz rob210 #16144 üzenetére
Én próbáltam ésszel, meg is találtam a megfelelő lapos fejűt, de én nem mertem húzni, mert nagyon bele volt szorulva a csavar. Mondtam neki h hagyjuk, ne gányoljunk, majd elviszem szervizbe, szarok rá.... De ő csak-csak erőltette... Ha nem faterom lenne, megforgattam volna benne a csillagfejű csavarhúzót....
Mondjuk azt nem tudom, h zárból bontottat, vagy újat vegyek. Nem akarok 5-8 ezret kiadni bontottért, ha 2 hónap múlva meghal. És akkor megint ugyanennyiért bontottat, az is lutri, és akkor ott vagyok, h újat is vehettem volna...
Ezért sajnálom, h nem értek az autókhoz meg a szereléshez, mert mindig jött és belegányolt abba, amit csinálok. Sajna elég régi vágású az öreg, olyan tipikus ki ha én nem.... Úgyhogy marad a szerviz, ahol megvan minden eszköz a szereléshez, én meg fizetek, mint a katonatiszt...
[ Szerkesztve ]
-
Csabee.
nagyúr
Üdv!
Ha Megane1-ben a jobb elektromos visszapillantónál csak jobbra ballra tudom állítani tükröt akkor a motorja romlott el mi? Fel le nem működik..
Üdv: Csabee.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen notebookot vegyek?
- Sorozatok
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Black Friday november 29. / Cyber Monday december 2.
- Filmvilág
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Építő/felújító topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest