- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
Új hozzászólás Aktív témák
-
madstunt
addikt
Tudtok ajánlani a témában irodalmat, ami a hazai buszgyártásról szól ? típusismertetésekkel, stb...
nem fontos hogy túl up to date legyen hisz a 2000-es évek közepe óta amúgy sem történt túl sok dolog (sajnos ) -
Lenry
félisten
válasz madstunt #701 üzenetére
Az Ikarus évszázados története
mondjuk majd' 10 rugó a könyv. de lehet, hogy beruházok egyre...
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
madstunt
addikt
hát igen amúgy nagyon jó könyv, a közlekedési múzeumben volt lehetőségem belelapozni
ki kell fogni egy akcióz, vagy pl libriben van törzsvásárlói kedvezmények
Kár hogy már nem vagyok középiskolás, akkor mindig könyvutalványokat kaptam a különböző versenyeken[ Szerkesztve ]
-
MaciG
addikt
Kicsit ki van halva a topik de hátha valaki még jár erre és tud segíteni.
Valakinek van esetleg olyan ismerőse aki külföldön (mind1 hol) buszvezetőként dolgozik? És ha igen meg tudná nekem adni az elérhetőségét? (Privátban is tökéletes pl. egy e-mail cím)
Vagy valaki tud olyan "buszos" fórumot mit látogatnak külföldön dolgozó sofőrők? (Az se baj ha nem magyar nyelvű)
BANZAII
-
Ck.
addikt
A TV-nél van-e olyan, mint az SZKT-nál, hogy odamegyek egy B-s jogsival és ingyé "átképeznek", levizsgáztatnak, ha aláírok x évet?
-
MaciG
addikt
Persze, meg ingyen sör és dögös hosztesz lányok.
Viccen kívül ,régebben volt ilyen ,de "C"-s jogsi meg PÁV II kellet hozzá, a mezei "B" nem elég. Mostanában már nem igen van ilyen, meg felvétel se nagyon, de ha van akkor is inkább olyanokat keresnek akiknek már van "D". SZKT-nál azt hiszem kell legalább 3 év gyakorlat "B"-re. Tehát ha már 3 éve van jogsid és elmeséled milyen sokat vezettél a világ különböző tájain, akkor jó vagy.
BANZAII
-
Fecogame
veterán
Kíváncsiság hajt...
Meg tudnátok mondani ennek a busznak a gyártási évét? Tehát hogy hány éves.
Meg vannak mostanában ilyen csuklós mercis buszok is. Azokról nem találtam képet. Azokat mikor gyártották?
[ Szerkesztve ]
Lassú a mobilinterneted? 4G/LTE antennák, közvetlenül raktárról ---> http://bit.ly/LTE_Antennak
-
Lenry
félisten
válasz Fecogame #709 üzenetére
2006-os évjárat.
Transport Database and Photo Gallerycsuklós mercik: azért egy rendszámot vagy legalább szolgáltatót / várost mondhatsz...
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
Lenry
félisten
SZKT-nál: villamoshoz nem kell semmi. legyen érettségid, meg el tudd olvasni a táblákat, a többire megtanítanak
trolihoz kell a B kat. jogsi 3 év gyakorlattal, buszhoz meg szerintem ua. mint nálatok.Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
Lenry
félisten
válasz Fecogame #714 üzenetére
elég nehezen, de szerintem a Conecto O345G-kre gondolsz.
2002 - 2006-os évjáratok[ Szerkesztve ]
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
ABE
őstag
Képek az új Citarokról: [link]
-
MODERÁTOR
Sziasztok!
Nem tudom, jártok e még erre a topik fele..
Láttam, hogy sok szegedi van itt (is). Meg tudja mondani valaki, hogy Makkosházán a troli végállomáson, van egy oszlop, amire fel van tekerve pár méter vezeték, és a végén egy érintkező szerűség, és mikor indulnak trolik néha van hogy egy másik sofőr hozzáérinti a trolihoz, ezt a valamit, akkor kicsit rángatózik a jármű, majd elindul.. Ez mire jó? Földelnek vele?Csatoltam egy képet is..
-
koshmar
őstag
Hónapokig utaztam csütörtökönként egy 395-ös Ikarusszal, de egyszerűen nem tudtam rájönni, hogy milyen busz az.
Ma is egy ilyennel mentem be Debrecenbe (Körös-Volános). Hát gyermekeim, ilyen fejedelmi kényelemben talán még sosem utaztam (újabbakon se!).
A hátsó ajtó előtti ülésre ültem jobb oldalt. Szerény 30-35 centis lábtér, dupla hideg levegő befújás.
Végre normálisan ki tudtam nyújtani a lábaimat (nem vagyok alacsony).
Ezt egy MAN Sü363-ason szerintem még sosem tettem meg.Debrecenben már szinte fáztam. Aztán amikor leszálltam, arcon csapott a 28-30 fokos meleg.
Egyik kedvenc buszom.Örülök, hogy megtaláltam a topikot.
[ Szerkesztve ]
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
Imre Fórum
újonc
http://www.gkikartya.hu/
-
tivadar9
csendes tag
Ilyen buszokhoz (is) gyártunk vezető melletti és utastéri ablakokat. Sajnos ma már csak pótalkatrész szinten.
Ma csak az CREDO, Auto Rad Controlle, NABI gyárt magyar buszokat.
Hol van már az IKARUS-os régi jó világ...
Ha valakinek szüksége van busz ablakra (vagy bármilyen más jármű ablakra),
keressen.[ Szerkesztve ]
-
koshmar
őstag
UP!
Az érzés, amikor az 50 perces hazavezető úton végre egy MAN Sg263-assal teszed meg, nem a jó öreg 280-assal.
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
cirmos87
újonc
én is indittottam egy buszos kedelöi klubot nem réggen én is kedelem a hazai buszokat autóbuszok http://autobuszok.network.hu/
-
cirmos87
újonc
@Bloghu http://sony872.blog.hu/2016/07/19/ikarus_autobuszok_a_magyar_egeszsegugyben?utm_source=bloghu_megosztas&utm_medium=twitter&utm_campaign=blhshare