- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Melyik tápegységet vegyem?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen notebookot vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen egeret válasszak?
- Gaming notebook topik
- Fél tucat Core Ultra CPU jöhet az asztali piacra
Hirdetés
-
Manor Lords - Túl a kétmillión
gp Alig három héttel a megjelenés után máris egy fontos mérföldkövet értek el a készítők.
-
Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
ma Megnéztük, hogy tényleg okosóra lett-e a Huawei fitnesz karperecéből.
-
Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
it Az USA-ban bepereltek egy AI-céget, mert a vád szerint ellopták a színészek hangjait, majd AI segítségével a saját céljaikra használták azokat.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rottenbull #146117 üzenetére
Ulesfutes van, markolatfutes is.
Azok a ruhak azert dragak, mert legzsakos ruhak, es eleg jol teszik a dolgukat. Hatalmasat fejlodott a motorosruhazat ilyen szempontbol, ahogy egyre tobb adat all rendelkezesre.Ha megakadalyoz egy balesetet vmi, az vitan felul jo.
De egy radaros tempomat nem ebben segit. Erre fel is hivjak a figyelmedet a motor eladasanal, hogy ez nem biztonsagi, hanem kenyelmi felszereles. Ezt nem a biztonsag miatt fejlesztettek ki.
Egyszeruen azok az emberek miatt kell, akik nem kepesek odafigyelni a vezetesre rendesen, es nem tudjak normalisan hasznalni az autopalyat. Ezek az emberek miatt nem tudsz egy normalis tempomatot 20 masodpercig hasznalni. Ezert kell radaros.Szemely szerint nekem nem eri meg az a plusz koltseg, hogy azt a rettenetesen kis energiabefektetesemet megsporolja egy radaros tempomat, hogy a gazon tartom a kezem, es neha kisse gyorsitanom, vagy lassitanom kell. Autopalyan motorral menni eleve nem elmeny, es en pazarlasnak tartom, mivel a motort szabadidos tevekenysegekhez hasznalom. Neha nagyobb turakra mas orszagokba, akkor is leginkabb kerulom az autopalyat.
En nem pontosan ertem, milyen technikai ujitast igenyelsz egy olyan targyon, ami kikapcsolodasra van leginkabb (ha epp nem munkaeszkoz) es azzal kapcsolodsz ki, hogy a koncentracioddal flow allapotba kerulsz.
A hud valoban jo lenne gps el, de ezen kivul, barmi, ami atveszi az iranyitast toled, azt kontraproduktivnak tartom. Szabadidos tevekenyseg szempontjabol.
Ha munkaeszkoz lenne, akkor meg talan ertenem.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rottenbull #146126 üzenetére
A multistrada v4 en csak holtterfigyelo van, mint az autok visszapillantojaban.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rottenbull #146129 üzenetére
Emlekeim szerint a gyartok ezeket csomagkent tudjak megvenni mondjuk a boschtol meg mas fejlesztoktol.
Ha szarnak ra, az legfokepp azert lehet, mert nem lehet eladni annyiert, amennyiben van az egesz.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Topiccsendőr #146130 üzenetére
Megneztem, igazad van, valoban akkor is figyelmeztet, a visszapillanton, ha mogotted egy jarmu gyorsabb nalad.
Ami nekem kisse fura, hogy igy is a visszapillanton levo lampat kell nezd. Ha latod a lampat, bele fogsz nezni a visszapillantoban, hogy mi tortenik mogotted. Periferiabol eleve latod a tukorben, mi tortenik. En nem ertem a feature-t.
En ezt olyan 65 ev felett latom relevasnak, vagy adhd-s pilotanal.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #146137 üzenetére
Jo, azert a tavolsagtarto tempomattol nagy baja nem lesz az embernek. A savtarto, autoban tenyleg szar tud lenni, ha biciklist elozol. De ezek autos peldak megint
En inkabb latnam jozannak azt, ha ezt kihagynak ezt egy motorbol, amivel azonnal konnyebb es olcsobb lenne, es nem lenne 240 kilo egy premiummotor ami egy vicc szerintem ennyi penzert,
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz macilaci78 #146173 üzenetére
ket halalos baleset is tortent ismeroseim kozott tavaly.
Mindketto profi motoros volt. Az egyiket leirtam ide, o ugy dontott, hogy passziv eutanaziat ker, mert nyaktol lefele lebenult, akkorat esett egy nem nagy sebessegu korforgalomban egy fullos minden szarral felszerelt bmw vel. Instruktor volt, nem vmi fakezu idiota, aki miatt finomitani kell a gazkart a tomegmotorokban. Vki bele tudott nezni a jegyzokonyvekbe, o azt mondta, 2 lehetoseget lat az alapjan: vagy eszmeletet vesztette vezetes kozben, vagy a motor valamit elkottazott, mert ilyet maskepp nem lehet osszehozni.
A masik baleset szerpentinen tortent, egy ugyanugy bosch ktm el, nehany szemtanu szerint kanyar kozepen elkezdett bakkecskezni a motor. A pilota folyamatosan treningezett nagy palyakon, fitt volt, ugyancsak nem fakezu, tapasztalt palyameno, tudta hol vannak a motor hatarai, nem csinalt olyan felesleges mozdulatokat sosem, amivel csokkentette volna a stabilitasat a motornak. Nem egy kezdo volt, aki osszeszarja magat a kanyar kozepen es kiegyenesiti azt.
Mivel konkretumokat sosem tudok meg a jovoben ezekkel az ugyekkel kapcsolatban, azt nem mondhatom, hogy ezek a vezetessegito rendszereknek koszonheto dolgok, de hogy ennel a ket profi motorosnal ezek a rendszerek szart sem ertek, az biztos.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Shadowbull #146179 üzenetére
azt nem fogjuk megtudni, csak a rendorsegi jegyzokonyvet latta az egyik ismerosom.
Ezt mar leirtam korabban, de nekem ez az irany nem tetszik, hogy hulyeknek csinalnak motorokat, ami miatt nalam keslekedik a gaz, vagy beleraknak quickshiftert ugy, hogy az garantaltan szetkurja a valtot, mert rosszul van programozva a blipper. Nekem semmi bajom az abs-el, kanyar abs-el, nekem azzal vam bajom, ha erzed, hogy szarabb motorozni egy modern motorral, az nekem nem tetszik.
Ez a ket eset pedig nekem nagyon nem tetszik. Nem vagyok nagy osszeeskuves gyarto/hivo, de itt en el tudom kepzelni, hogy nem ok kottaztak el valamit.A telemetria.. szoktam kiolvasni es nezni a parameter-t, es mindennapos, hogy olyan ertekek vannak benne, hogy agyadrol lemesz. Vmi ertekelhetetlen dolog mindig lesz benne, amit nem tudsz hova rakni. Ket vezerlo nem kommunikal egymassal, idotullepes, abs induktiv jelado feszertekei ertekelhetetlenek, holott minden jo.
Tele anomaliaval. Egy nagy katyvasz az egesz, ugy hogy minden jo, es minden mukodik. Ha egy igazsagugyi szakerto vagy es nem az adott markanal dolgozol, olyan allasban, hogy ezek utan a szart takaritod, nem tudom elkepzelni hogyan tudna az ember ezeket a helyukon ertelmezni.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz macilaci78 #146184 üzenetére
Ken block is a boschtol halt meg azon a hokotron. Beztoss vagyok benne.
Nade tobb komolysagot. Vegrendelethez nem kell ugyved, eleg egy papirlapra leirnod es alairnod. Tenyleg.
En 6. eve ulok 182 lovas motoron. Is. Sztm a 15 perc letelt.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rottenbull #146182 üzenetére
20% ? Az azt jelentene, hogy evi ~500 halalos balesetbol 100 lenne motoros. Ez biztos nem ennyi.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rottenbull #146192 üzenetére
Eu statisztika jobb lenne, vagy magyar.
Magyar statban evek ota ~500 kornyeki halalos balesetek vannak, ebbol ~60 a motor. Az megsem 20%.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Shadowbull #146194 üzenetére
Az abs nel szaraz uton szerintem tobben vannak, akik hamarabb megallnak abs nelkuli motorral. De. Ha leesik az eso, vagy por-homok van az uton, az teljesen mas.
az a video engem kikeszit, amikor mutatjak az abs es nem abs kozotti kulonbseget. Mindketszer a pilota ramarkol a fekre, mint egy felbolond.
Arra lennek kivancsi, hogy egy tapasztalt motoros normalis fektechnikaval hogyan allna meg, tehat nem egy felnotas, aki egyszeruen el akar esni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rottenbull #146220 üzenetére
En kivancsi lennek, ebbol mennyi az, aki kiegyenesiti a kanyart. Legfokepp, mert azokat semmilyen elektronika nem vedheti meg, es ez a leggyakrabb ok, amit automatikusan sebessegmegvalasztasnak ixelnek be, holott ez nem teljesen az.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rottenbull #146222 üzenetére
Hat, azert de, lenyeges lenne tudni, hogy a halalesetek hany szazalekat tudod megakadalyozni, ha a kepzest teszed jobba, es nem egy ennyire feluletes tudast adnak egy ennyire veszelyes kozlekedesi modhoz. Mert amivel kijossz a motorosoktatasrol, azzal nem sokat ersz.
Elektronikus megoldast arra nem tudsz kitalalni, ha valaki nem meri ledonteni a motorjat. Ez olyan, mintha autoban a kormanykereket nem merned elforditani.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz macilaci78 #146227 üzenetére
Tavolsagtarto tempomat semmit nem csinal motoron, nem fog fekezni helyetted, korabban emlitettem, nem biztonsagi felszereles. Auton ilyet radaros tempomat stop funkcio csinal, siman tavolsagtarto tempomat nem.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
Motoros temahoz.
Bementem a muhelybe, meg haza -5 fokban a kedvenc kezbesito motorommal, hogy megnezzem a generatort, vajon le van-e egve. Hat le van.
En a motort ~67e km el vettem, tehat az altalam belerakott majd' 30e km alatt nem nagyon akart emiatt lerobbanni, (jo, miutan 2 lyuk lett az akummulator cellajan akkor mar nehezen indult, a sztorit korabban elmondtam, hogy egy fakezu haverom csinalta, meg vegulis en olaszorszagban, amikor pereceltem) csak gyanus volt a 12.5V vilagitassal.
tul keson lett egy visszahivas megcsinalva, ami egy fotengely hezagolo huvely cserejevel jar. egy olajfurat van az uj huvelyben, hogy a tekercs olajban furodjon.
Szoval most 13.6V om van vilagitassal.Mert ez a generator ugy nez ki kb, mint a 90 es evekben a superbike vb-n a generatorok. ~1.5 cm szeles a magneskerek, es belsorotoros. A tekercs van kivul. Mindezt egy 2 szelepes eroforrasba sikerult a gyarnak beepiteni, amit egy turamotornak szantak.
Nekem mondjuk ezzel nincs bajom, sőt. Ezt a temperamentumot es agyatlansagot kernem ma is a gyartoktol.
legalabb nem kell a motoratepites kozben kisebb sulyu lendkereket vasarolnom, meg versenygeneratort, mert ez eleve az.
Mondtam mar, hogy jo ez a motor? Szar. De jo.Oh, igen, a generator oem, vadonat uj, 27€, mert a gyar kiszorja ezeket a regi szarokat.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Pttypang #146278 üzenetére
Eloszor is nem, mert krva messze van, ugy, hogy "helyben" meg tudod venni az olajat, legszurot minden mast. Tehat lehet hogy ez a csomag mar egyben van, de ne angliabol kuldjek mar el neked ide, mert megint dugo lesz az a8 ason emiatt, es megint a dugoban kell allnom. Epp eleg, hogy a sok szar ertelmetlen kinai muanyagot hozatjak a temurol.
Masodszor ez az olaj api sj. Ez a legalja. Termeszetesen ha a koltsegek szamitanak, akkor rakhatod bele ezt, erzekelheto baja nem lesz a motornak, de semmikepp nem ajanlhato a modern magas teljesitmenyu motorokhoz. Igazabol a tied se modern, se magas teljesitmenyu, ugyhogy nem gond.
Ha javasolhatom szedd ossze a termekeket a kozelbol. A civilizacionk vedelmeben.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Pttypang #146299 üzenetére
Semmi baj. Csak klimanyomasztottalak. egy forumon mondja neked vki, pont le fogod szarni, a lenyeg, hogy az edukaciot atvettem a mittomen ki helyett (állam? politikusok, vezetok, iskola?). megemeszteni a helyzetet nagyon kenyelmetlen lenne, a kozony pedig kenyelmes.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz macilaci78 #146303 üzenetére
Igazad van, de az en merlegem ennek ellenere eleg jo. En kb 20 eve minden munkahelyemre biciklivel jarok. Hogy ne legyek dagadt, meg birjak motorozni egy tel utan
Barmilyen termeknel, amit vasarolok, megnezem honnan szarmazik, hol van. Es kerulom a total felesleges kinai szarokat is. Ha dragabb is, inkabb eu termekeket vasarlok (90% ban ugyis csak kinai van, ami mar az euban van, hiaba keresel alternativat- ennyit a piacaink vedelmerol, es erossegerol).
De azert nem erzed csucskosnek hogy a komfortert inkabb angliabol hozatsz vmit, mert az a csomag ossze van allitva?[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz macilaci78 #146305 üzenetére
Nem megszoltam. tanacsot kert. Ez az en tanacsom.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rottenbull #146312 üzenetére
En pont forditva vagyok. Hibrid autom van, elektromosat akarok, mert olcsobb hajtani, es nincs kedvem meg az autoban is olajat cserelni es szelephezagot allitani.
Arra ott a motorpark. Hibrid motor? Nem tudom elkepzelni hogy a plusz akku es elektromotor sulya jot tenne az osszkepnek. Mit lehet tudni a kilokrol?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #146314 üzenetére
Az egyenetlen fekero muszakin johet butykos gumitol, amennyiben nem erezted eddig. vagy hullamos tarcsatol- nem a munkahenger okozza, nem a feknyereg, hanem a tarcsa vastagsanak valtozasa. Mielott vmi olyan dolgot ujitasz fel, amit nem kellene.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #146317 üzenetére
Butykos gumi volt rajta?
Nem neked kellett volna erre gondolnod, hanem a muszakiztatonak.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rottenbull #146320 üzenetére
Sztm az a lenyeg, hogy a sebesseg tartasahoz nem kell nagy loero, gyorsitasnal az elektromotor segit, igy lesz egy nagyon alacsony fogyasztasu turagep, ami valamennyire dinamikus is tud lenni a loketterfogathoz kepest. Emelle az ado es a biztositas is alacsonyabb kobcentihez mért lesz.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Az ezres cbr-en nem ugyanugy nem mukodik a kormanygatlo, mint a fokozatmentes kormanygatloval szerelt regilebbi tarsain. van sok yt video, mennyire nem tudja megakadalyozni a kormanycsapkodast. Sem az sc57 sem az sc59 nel nem volt eleg hatekony. Ami ezeket a motorokat megmentette a kormanycsapkodastol, hogy az 57 es alusil hengere eleg hamar elkopott es kb 140 loeros teljesitmenye volt nagyon alacsony futasteljesitmenynel, nemely 59 esnek a nikaszil allitolagos tul melyre honolasa miatt lejovo reteg sem kedvezett a loeroknek. Tobb peldany multa alul legalabb 20 loerovel, vagy tobbel a gyari adatokat.
A kormanytelo nem arra valo, hogy 299 nel megmentsen barmitol. Az azt akadalyozza meg, hogy intenziv gyorsitasnal, amikor elkonnyul az elso kerek, egy uthiba megdobhatja - ekkor tortenhet a kormanyszitalas, nem 299 nel, amikoris egy xx nek semmi ereje sincs.
A vfr sem egy ideges motor, de tud szitalni, ahogy azt runner tapasztalta ha jol emlekszem 800 ason.
Barmelyikkel ossze lehet hozni szar uton.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Kolondrum #146341 üzenetére
Motorfajtatol fugg. Van olyan motor, ahol 5 legtelenito csavar van, es egy legtelenito programot kell elinditani emelle. Van ahol siman lecsereled, de tapasztalat nelkul a feket nem bsztatnam.
Amugy inkabb a szinkront ne kerd, annak aztan sok ertelme nincs. Inkabb a feket csinaltasd meg annak az arabol.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz macilaci78 #146346 üzenetére
Mondjuk abbol a perspektivabol is nezheted, hogy a ket hajtas elonyeit otvozi.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz macilaci78 #146349 üzenetére
Hat ha teruleti kepviselo vagy, az ellen nem véd.
De sztm hetkoznapi hasznalatnal teljesen jo.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz macilaci78 #146359 üzenetére
Igen. Ez normal hasznalatnal, 10-20 km es tavon, munkabajarasnal, ontolto hibrid fogyasztana nyaron 4.2, telen 4.8-at, plug in pedig annyit, amig beinditja a motort. Szinte semmit. A legtobb ember erre hasznalja az autojat.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz macilaci78 #146369 üzenetére
Amennyiben varosban is mesz a nem hibriddel, mintha rovid tavokra munkaba jarnal, meg tobb lesz a fogyasztaskulonbseg.
En eddig 130 e kmt raktam bele, talan 7 ev alatt. a fogyasztaskulonbseg ennyi km nel mar kijon. Ha te egyfolytaban autopalyazol, akkor neked nem jo a hibrid, de a vita arrol szol, hogy a ketfele hajtas jo tulajdonsagait otvozi-e, vagy a rosszakat. Nalam egyertelmuen a jokat.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Furcsan nez ki, hogy ducati van rairva. Nekem az rxv 450 jut az eszembe elsore
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #146388 üzenetére
Az 550 esnek nagyon sok gyerekbetegsege volt, elmeletileg a 450 es stabilabb (az is szar volt, de legalabb konyebb megcsinalni jora) . Nem volt kiforrva a modell, de ha te egy supermoto versenyen egy v2 essel indulsz az 1 hengeresek ellen, loeroben biztos nyert ugyed van.
Illetve ez a motor ~25 loeros volt utcara. Amint kinyitottad, 70 loero kornyeke tudott lenni. Egy egyhengeresbol sose tudsz ennyit kivenni. Nem titkoltan csak versenyre szantak, nem utcara. Az utcai szervizintervallumokat ~25 loerosen tudta megugrani. A fura, hogy ilyet kiadtak utcara.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #146390 üzenetére
Fizikailag 2 hengerbol azonos kobcentinel tobb fordulatot tudsz kihozni. A 450-es v2 13 000 et elforog. A superquadro mono - ami egyhenger de desmo vezerles, fordulatra optimalizalva- 10250 et forog. Ha tobbet forog valami, kesobb kell a nyomatekvaltoval a hatso kerekre juto - akár- kisebb nyomatekot elvaltanod, es ezzel csokkentened azt- a vegen tobb nyomatek marad a hatsokereken. Azaz tobb loero.
Kapsz sokkal jobb motorokat az rxv nel, ami egyhengeres, ez nem vitas, de az egy hengerrel szemben a kettő henger az verhetetlen bizonyos korulmenyek kozott. hogy supermoto kategoriaban felesleges lenne ez az elony, azt nem tudom, nem kovettem, de azt szeretnem leszogezni, hogy 1 hengerbol nem tudod azt kihozni, amit 2 bol. Lehet hogy csinaltak olyan 1 hengert, ami loeroben azonos, de nem azonos ccm eseten sikerult.
A szar nyomatekgorbe kinyitott motornal inkabb a vezerles velejaroja (vezermutengely) nem a befecskendezes rossz ebben az esetben. A gazcsere ilyen, a befecskendezessel sokmindent nem tudsz ezen valtoztatni.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz teleahocipöm #146394 üzenetére
A zavarszuro ellenallas az esetben fontos, hogy ha a gyertyapipaban is van veletlenul, es a gyertyaban is, akkor gyujtasi zavarokhoz vezethet.
Ha sehol nincs, akkor a gyujtas radiojelei bezavarhatjak mondjuk a kozeli kornyezeteben levo radiokat.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #146397 üzenetére
fim supermoto S1 vb- n vilagbajnok 2011 ben. Azota top3 kornyeken van. S2 ben 2004 2006. Ama supermotoban is nyert, de ahogy nezem inkabb TM dominancia van a fim supermotoban. tobbszoros vilagbajnok motor, sztm nem lett teljes kudarc a versenysportban.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #146404 üzenetére
Ezert irtam, hogy kinyitott motor eseten az injektor ezt nem nagyon befolyasolja. Itt meg nem volt ride by wire.
Hogy milyen gyorsan porog fel vmi az inkabb lendtomeg kerdese, mekkora tomeg van a fotengelyen. Ha vmi benzin-levego keverek miatt nem porog fel rendesen, ott nagy bajok vannak. (En ilyet csak rossz fojtoszelep potenciometer eseten tapasztaltam, vagy rosszul beallitott potinal nem porgott fel gyorsan, ilyenkor meg motorfek is alig volt)
A forulat ket okbol megy vissza keson. Tul szegeny keverek, vagy tul nagy lendtomeg a fotengelyen.
A vezermutengely azt a nyomatekgorbet hatarozza meg, ami miatt hirtelen jon meg az ero bizonyos fordulaton.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz macilaci78 #146414 üzenetére
Yamaha XJR 1300 ason nem gondolkodtal?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Pttypang #146436 üzenetére
Zselés akku ugyanugy olom akku, mint a hagyomanyos. A litiumnal nem mindegy mivel toltod. A zselést, felitatott savast, a sima savast barmivel lehet tolteni. De. Ha melykisutesben van, a lidl akkutolto nem fogja feltolteni. El sem fogja kezdeni tolteni, csak hibat ir ki. Talan 7.5V kornyeken.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz macilaci78 #146465 üzenetére
A lazado trollok alapvetoen az emberek. Nem a kerekparosok kulon. A kerekparos es autos kiszall a kocsibol, leszall a kerekparrol, kimegy az utcara. ha ugy esik kedve at fog kelni az uton gyalogosan. Ha nem jon semmilyen auto, szetnez, nem fogja gyalogoskent megvarni a zoldet, at fog menni a piroson gyalogoskent. Nem fog lemenni a biztonsagos aluljaroba, at fog rohanni a gyalogatkelo nelkuli uton, ahelyett hogy szabalyosan tobb munkat fektetne a biztonsagos atkelesbe.
Majd ezutan ugyanugy felhaborodik, ha valaki atmegy a piroson. Ez egy ilyen dolog, az emberek igy mukodnek.de emelle, el vannak vadulva az emberek. Nemelyiket elhagytak az erdoben gyerekkent es majmok neveltek fel, majd egy jamube ult, nemelyiket csak bedobtak 6 evesen egy farkasverembe egy kihegyezett muanyag fogkefevel.
biciklisfutar korokben nagyon jo sztorikat hallgattam a napi konfliktusokrol- nekem is volt eleg, siman kozlekedo bicikliskent- megcsak nem is hivatasszeru biciklizes soran. de itthon emlekszem, rohadtul kemenyen kellett fellepni az utakon, hogy egyaltalan elismerjenek kozlekedo félként. A rakparton minden nap pl csengettem a bicikliuton gyalogos embereknek, hogy elferjek es emlekszem egy nap tobbszor elkuldtek az anyamba, csupan egy csengetesert. azota a csengot a biciklin kurvaanyázonak hivom.
Az emberek ilyen bunkok. Ilyen nincs, hogy a biciklisek. Az autosok. A motorosok. Ezek az emberek. Ekkora gyokerek.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz vihartigris #146468 üzenetére
Az de szep vilag lenne baszki.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest