Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gaboman

    nagyúr

    válasz Topiccsendőr #146389 üzenetére

    Az 550-nek az önindítója is alul volt méretezve, hidegbe be sem tudta indítani, a legtöbbnek hengertalp tömítés repedés problémája volt, és így összefolyt benne a víz az olajjal.Ez nekem is volt kb 1500 kilométer után, meg másoknak is.Aztán atz elöről szívó légszűrőház, hát ezt a baromságot aki kitalálta, egy motorzás után, főleg ha követtél valakit 10 perc azt tele volt a légszűrőd.Az a 70 lóerő csak is magas fordulaton jött ki belőle, egy Berg FS650 C is 70 lóerőt présel ki magából közel 70 Nm nyomatékkal és könnyebb feltankolt tömeggel.Pörgetni sem kell hozzá mint az 550-et, mert már alul brutalitásra képes.Az 550-nek amúgy is a befecskendezése sem volt jó, olyan agresszívra sikeredett hogy sokszor kontrollálni sem lehetett, ez főleg kanyarokban okozott problémát.Az az igazság hogy az 1 hengeresekből is kihozzák azt amit a V2-ből, ha belegondolunk anno az 570 75-80 és 660 85 lóerősek voltak, így mentek a VB-n.De aztán rájöttek hogy a francnak az a teljesítmény, a kisebb cm3 gépekkel gyorsabbak, ez ugyan az mint a crosspályán egy 450 kifújja az orrát egy 500 2T-nek, nem azért mert erősebb, hanem mert gyorsabb vagy vele mivel nem esz meg 2 kör alatt.A Cr500 kettétép míg a 450 kezesebb, így tovább tudod tartani vele a tempót.

    [ Szerkesztve ]

    Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

Új hozzászólás Aktív témák