Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz Gaboman #146390 üzenetére

    Fizikailag 2 hengerbol azonos kobcentinel tobb fordulatot tudsz kihozni. A 450-es v2 13 000 et elforog. A superquadro mono - ami egyhenger de desmo vezerles, fordulatra optimalizalva- 10250 et forog. Ha tobbet forog valami, kesobb kell a nyomatekvaltoval a hatso kerekre juto - akár- kisebb nyomatekot elvaltanod, es ezzel csokkentened azt- a vegen tobb nyomatek marad a hatsokereken. Azaz tobb loero.

    Kapsz sokkal jobb motorokat az rxv nel, ami egyhengeres, ez nem vitas, de az egy hengerrel szemben a kettő henger az verhetetlen bizonyos korulmenyek kozott. hogy supermoto kategoriaban felesleges lenne ez az elony, azt nem tudom, nem kovettem, de azt szeretnem leszogezni, hogy 1 hengerbol nem tudod azt kihozni, amit 2 bol. Lehet hogy csinaltak olyan 1 hengert, ami loeroben azonos, de nem azonos ccm eseten sikerult.

    A szar nyomatekgorbe kinyitott motornal inkabb a vezerles velejaroja (vezermutengely) nem a befecskendezes rossz ebben az esetben. A gazcsere ilyen, a befecskendezessel sokmindent nem tudsz ezen valtoztatni.

    [ Szerkesztve ]

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

Új hozzászólás Aktív témák