- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- SSD kibeszélő
- Gaming notebook topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- RAID
Hirdetés
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Somatom #122705 üzenetére
Nem technikai csoda, megint elmondom, csak nincs hozza szerszama mindenkinek, mig a sima vezerleshez semmilyen szerszam nem kell. Bar egy leghuteses ketszelepest otthon is megcsinalsz. (A ficko hobbista szerelo, eredetileg asszem villamosmernok) Illetve a gyertyafuraton keresztul illene felfujni a hengert, (ez az, ami nincs) hogy a szelepet odanyomja az ulekhez meres kozben, mivel itt nincs rugo.
Az ellenallas a rugosnal sem akkora nagy, mert miutan elhaladt a butyok a szelep felett, az visszanyomja azt, igy visszamegy energia a rendszerbe, amit belefektettel, minusz surlodas.
A szeleplebeges a rugok sajatfrekvenciaja miatt van, nem a lassusaga miatt.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
vlevi
nagyúr
válasz Somatom #122705 üzenetére
"Az a baj, hogy a Ducati vezérlése"
Az a jó, hogy most meg világmegváltó csodaként beszélnek az új Multistrada-ba beszerelt, rugós szelepvezérlésről
[link]
Mert rájöttek, hogy egy max 10 ezret forgó blokkba, ha más gyártó meg tudta oldani rugóval, akkor nekik is illene bepróbálkozni egy egyszerűbb szerkezettel. -
csongi
veterán
válasz Somatom #122762 üzenetére
Igen létezik hozzá. Addig jó, amíg nincs túlságosan elvékonyodva a felület. Volt már javított tank, és eresztett a kezelés után. Mint kiderült apró lyuk lett, a felület tisztítás után.
De nekem még addig nagyon sok idő fog eltelni.
#122760geresics
Mivel fedett helyen van csak, és fűtés nincs, így a páratartalom egyenlő a kintivel.
Mikor fűtött helyen volt, nem xaroztam ilyennel
#122764etnies
Az sem az igazi . A pára ugyan úgy oxidálja belsejét. ha csak felteszed a karbit a polcra, egy év után takaríthatod
De a Német benzinnel ekkora szopás nincs.
Azzal vettem a motort, 6 hónapnál öregebb volt benne. Tiszta, nem volt kicsapódva víz, és a karbi belseje patika. Szerviz könyv szerint sosem nyúltak hozzá a 17 év alatt. -
Laraxior
titán
válasz Somatom #122835 üzenetére
Én is navival megyek szinte mindenhova. Szarok bele ha lassítani kell, nem az út szélén megyek, hanem teljesen középen, hogy ne tudjanak letolni. Egyébként, ha teszel a füledbe egy headsetet, akkor hallod is hogy mit mond, úgy könnyebb boldogulni.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Steven
addikt
-
duni84
aktív tag
válasz Somatom #122833 üzenetére
van. tipikusan minimum pár 100 méterre előre tervezek, akkor nem kell folyamatosan lenézegetni. amúgy meg oda tettem a telefont, ahol a szemem sarkából látom (ha épp akarom). ebbe az előre tervezésben benne vannak a mellékutcák és a 4-5 sávból a megfelelő kiválasztása is. nyilván nem mindenkinek való, de egyáltalán nem baj, ha egy bosnyák faluban nem kell 2 házanként előhajtogatni a papír térképet vagy átértékelni az életünket, ha a tankra ragasztott itiner értelmét veszti, miután a tervezett hegyi hágó egyik alagútjában felborul egy busz és elterelnek paffendorf fele.
#metszéspontok
-
Geresics
addikt
-
csongi
veterán
válasz Somatom #122925 üzenetére
Ez még nem sokba, de ezután már tetemes lenne.
Ezzel csak azt akartam mondani, hogy a soha nem lesz vele gond, csak akkor érvényes, ha gondozva van.
Amúgy bele lehetne tolni 40-60K-t
És a kardánkerszetet még nem néztem meg, ott meg 100 ezres játék is simán megvan.
Illetve egy ilyen szervizelés 14-16 órát felemészt.Összeadva egy 600-as gépnél ésszel használva sem lesz drágább a lánc 20 év alatt, és 80-100ezer km-nél, ha nem kell vele foglalkozni hozzá állással kezeli a tulaj a kardán hajatást.
[ Szerkesztve ]
-
duni84
aktív tag
válasz Somatom #122925 üzenetére
nekem 26970 huf volt kb 40e km. de ez csak egy 100 lovas túramotor. azt nem fogom fejből megmondani, hogy összesen mennyi pasztával kenegettem, de tuti, hogy nem 200 tubus ment el rá. legyen mondjuk nagyvonalúan 35e/40e km és onnan még feljebb kerekítve 1ft/km csak a lánc. aki nem ápolja, annak nyilván drágább.
#metszéspontok
-
GTVili
tag
válasz Somatom #123039 üzenetére
Ez is példa....és még ráadásul motor is. Mikor hozzám került a Morini, bizonyos fordulaton eszetlenül rángatott. A vizsgálódást követően kiderült, hogy a TPS (fojtószelep érzékelő) a ludas. A gyári alkatrész nagyjából 40e.... Rövid guglizást követően rájöttem,hogy több Ducati-t is szerelték ezzel az érzékelővel... lejjebb is ment az ár ~32e-re.... ....
Nem adtam fel és tovább kutakodtam. Tipusra, gyártóra...kereszt referenciákra.... mígnem ráleltem... Fiat Seicento... az 1.2-es motorhoz való érzékelő.... 6500Ft-ért.... -
Topiccsendőr
addikt
válasz Somatom #123039 üzenetére
Nem jo pelda, mert motoroknal nagyon sok olyan alkatresz van, amit nem tudsz igy megvasarolni, es a japan alkatreszeknek horror aruk van.
Muanyag lancvezeto 30e forintert. Fotengelyjelado 90e, fent emlitett karburator membran darabja 25e. Senki nem gyartja le neked, vagy nem ugyanolyan minosegben.
Vagy meg regebben etnies emlitette hogy ugyanaz a lambda szonda a dl-nel mint valamelyik autonal olcsobban, holott nem ugyanaz, csak mukodik vele.
Nem azt mondtam, hogy mindenben oem et kell venni, hanem lassuk a kulonbseget, hogy a szalon oem-mel dolgozik, te meg viszed a ki tudja milyen alkatreszt. Vagy jo lesz, vagy nem.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
csongi
veterán
válasz Somatom #123039 üzenetére
Peugeott markaszerviz.
Motor olaj literje. 4600Ft. Kisker ara 2300Ft.
Mast nem ont bele csak amit o ad, vagy garancia hello.
A fekbe es kuplungba folyadekot 4 eve nem csereltek. A kuplung fogaspontja vandorolt es borzalmas volt. Azt mondtak, hogy jo az nem kell cserelni. Koszonom markaszerviz.
Nem tudom motoros fronton mi a helyzet.Egy kicsit tovabb melyedtem a Kardan hajtasba.
Haat nah. Ez sem olcso mulatsag., ha korosabb a jarmu. Pont idobe szedtem szet. A zsiradekokbol kicsapodott az olaj. Jovore mar a kiszaradas kovetkezik, es utana a kopas a 20. evre.
Sok munka. Ha szervizbe csinaltatja tulajdonos akkor sok munka ora. Saccolok, kb 6-8 ora melo lehet, es csak kenoanyagok csereje fer bele.
Az NT-n a lengovilla vasbol van. Ekkora megjelennek a rozsda potyok. Azt illik kezelni, ami megint plusz ora. Mennyi lehet egy ilyen muvelet szervizben?Szemezgettem nehany szopoagra kerult soha el nem romlo Honda lehajtas kepei kozul. Egy alkalommal kifizeti az osszes lanc masfelszereset az biztos.:). A csoport tarsamnak a keresztbol a a bordas resz kopott ki.99es a motor, kb kitudja mennyi km-el. Hat a motor aranak 1/3-at odadhatta volna az uj alkatreszre. Hasznalt meg nagy szerencse kerdese ,mert szinte mindegyik kikopik, pont az elhagyott karbantartas miatt.
Most egy pasztaval szenvedek. Eddig csak kint talaltam. kb 80Font ertekbe. :).
-
Biqci
aktív tag
válasz Somatom #123300 üzenetére
Nem ismerem az osztrák helyzetet, de németben a 600-as Banditra ami 78Le 44Euro az éves adó. Szerintem nem sok és nem számottevő lehet a kisebb teljesítménnyel bíró motorok adója. Ha csak fele annyi, az sem vágja földhöz az embert
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Geresics
addikt
válasz Somatom #123424 üzenetére
azt sem tudom, hogy milyen HD-k léteznek, pláne nem azt, hogy mi a csopper, és mi nem az, de ez az én szegénységi bizonyítványom, tudom
Egy biztos: egyszer végig fogok menni a 66-oson, és amerikában nyilván nem egy német/japán csodával megyek majd, hanem egy HD-vel! A többi csak részlet kérdés...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
bacus
őstag
válasz Somatom #123516 üzenetére
Igen, lehet ez lesz a jövő, de ha ettől csökken az esély, hogy én vagy bármely ismerőst, családtagot megölje egy ámokfutó az úton, akkor nem tudom nem támogatni.
Mi a baj azzal, hogy be kell tartani a szabályokat? Ráadásnak kis hazánkban annyi rátartás van, hogy gyakorlatilag folyamatos szabály szegéssel közlekedhetsz. Mert 100 km/h alatt 15 km/h felette 20km/h sebességtúllépés után büntetnek meg.
Ez 50 helyet 65 km/h !! 110 helyett pedig 130 km/h. Azért ez vicc, és valljuk be, ki is használjuk. A Mátrában 90 helyett szabályosan mehetsz 105 km/h-val, nem elég?
A nyáron vittek egy kört egy AMG mercivel, 740 LE kb 1070 Nm, szerintem nem volt normális, hogy Füreden a véda látókörét elhagyva 160-al repesztettünk. Persze nem érezni annyira benne, Alsóörsön 0-100 a központi zebrától 3,6 mp-4mp, de a legszebb Tihany és Aszófő között átlépte a 250 km/h-t (pedig az ott nem egyenes szakasz), és meg lettem nyugtatva, hogy pont így gyorsul még 310 km/h sebességig. Soha többet nem ülök be ilyen autóba...
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Micsurin
nagyúr
válasz Somatom #123547 üzenetére
Azt is ismerem ami az Apriliaból lett építve. Igen alternatíva de mire? Na ugye, egy egy krossz verseny erejéig? Lehet, de nem univerzális alternatíva.
edit.: visszakerestem az E-XC ~20 mérföldet tud egy töltéssel a srácé 1,5x-ét az még mindig nem alternatív megoldás a szememben...
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
-
GTVili
tag
válasz Somatom #123632 üzenetére
Azért ez így egy-az-egyben nem összehasonlítható, ahogy már a korábbiakban is szó volt róla. Melyik hol tudja pl azt a forgatónyomatékot....? És azt milyen áttételen keresztül teszi le az aszfaltra....? Nulláról 170Nm-rel elindulni kb olyan lenne, mintha te folyton 3000-es fordulaton lőnél ki....
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Somatom #123640 üzenetére
Nem veletlen, de megnezted a szamokat? Teljesen ertheto szerintem. Nem varazslat van emogott.
Megint tul nagy altalanossagban beszelunk.
A kiskobos kozvetlenbefecs benzin turbomotorok, a downsizingnal ebbe az iranyba haladtak. Olyan nyomatek volt mar alul, mint egy joval nagyobb dizelnek. mentem i3-al, nagyon tervezem a vetelet, annak olyan gyorsulasa van, mint egy 400 as sportmotornak, de 130 utan nagyon csunyan elkezd lustulni. az is 170 loero. Ha veszel egy benzines 170 loeros autot, az is hub.meg elmeny. Ha manualis valtos, akkor a kuplungot kell csusztatnod a nyomatekcsucson, es ott van a nyomatekod, es a hubzmeg elmenyed. Ebben semmi meglepo nincs.
Mint mondtam a robogoknal cvt valto van. Nem kell varni semmire, ott indul el, ahol a nyomatekcsucs van, vagy annak kozelebe, de be tudod allitani, hogy vegig nyomatekcsucson legyen.A dt200 nal erosen megszepultek az emlekeid. Az a motor 33 loero. 102 kilora. Amit leirsz, az egy cr500 as 2T honda.
En sok km-t beleraktam, de sose volt annyira eros, vagy kezelhetetlen. Ennyi loereje van egy rotax 122 nek, ami 125 kobos, es elsirod magad rajta barmilyen nagyobb motor utan.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
-
Chris0321
addikt
válasz Somatom #123784 üzenetére
Plusz mint a videóban is elhangzik ilyen helyekre olyan motorral érdemes menni amihez lehet találni alkatrészt és ha gond van szerelőt. Bár ő is elég sok mindent meg tud csinálni ha kell. Persze ezzel nem azt mondom, hogy feltétlen MZ-vel induljanak neki. Mesélték a videóban, hogy az egyik országban az újabb motorok központi rugóstagjai egymás után mentek tönkre, csak mert nem bírták a hőséget. Vagy pl. tönkrement az MZ-ben a kerékcsapágy, a szállodából ment ki valaki neki megvenni mert neki nem lett volna biztonságos. Vagy pl., hogy defekt esetében 15-20 perc alatt gumit tud cserélni mert már annyiszor kellett. Ő a legtöbbször egyedül járkál mert nem talál még egy olyan őrültet aki menne vele.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Somatom #123786 üzenetére
Tudom hogy kepletesen erted, es valoban sok mindenre nem erzekeny, keves szerszam kell hozza, de az ilyen utszeli szerszamkeszlettel szet-es osszerakas utan fog mindig beszarni valami, ha a blokkhoz nyulsz. celszerszam nelkul semmit nem tudsz ugy csinalni, hogy ne karosits valamit. Es nezd meg, mennyi celszerszama van gepkonyv szerint egy ilyen egyszeru motornak is.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Chris0321
addikt
válasz Somatom #123786 üzenetére
A szerelőt általánosságban írtam, mivel nem tudom Tamás9x mennyire ért a bütyköléshez ha kinn a puszta közepén elromolna valami. Pl. a Hondának amivel mentek volna vezérműlánc szakadása és a hűtője is kilyukadt a túra alatt.
Nem tudom az MZ-hez milyen pótalkatrészeket vitt, lehet már cserélnie kellett előtte vagy indulás előtt újat kapott. Fuvaros északra jár fel kamionnal, gondolom ezért is tart szerelőt is, hogy ne neki kelljen felkészítenie a motort a túrákra. Egyébként pár kisebb változtatáson kívül, eredeti a motor. Az elektromos rendszert javították fel, plusz ha jól emlékszem a rugókban lévő olajjal variáltak a nagy súly miatt. -
Topiccsendőr
addikt
válasz Somatom #123793 üzenetére
Igen. Akkor gorbul a hajtorud, ha krovaval csinalod :D
Patronos csapagykihuzot mezei szerszamra?
Blokkot meg csak leutod kalapaccsal, aztan majd forog a fotengelycsapagy.
Elmegy az ugyis, hiszen igenytelen, de 80-nal tobbel ne menj vele, mert szet fog esni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Somatom #123797 üzenetére
Csavarhuzoval feszegetni, azaz, szuperul hangzik :D
Najo. Nem szeretnem szetszemetelni a topicot az etz szerelessel, nem a szivem csucske az a motor. Annyit akartam mondani, hogy nem lehet szakszeru javitast vegezni celszerszamok nelkul. Pont. Igazabol ezt is teljesen felesleges megemlitenem egy tura szemszogebol, mert ott a porban fogod csinalni, nem idealis korulmenyek kozott, es a tuleles a cel.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
bacus
őstag
válasz Somatom #124034 üzenetére
Én is ezt tettem volna, már mint mindenáron aszfalton tartani a gépet. Ott nincs gödör, faág, és még ki tudja mi, ami a susnyásban mind van.
A videón (legalábbis kiirta), hogy felkészülés az off-road-ra. Lehet ez volt a próba része
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
válasz Somatom #124040 üzenetére
Nincs teljesen igazad. Két féle sport motoros van, az egyiket már megelőzték egy GS-el, a másikat pedig nem soráka megelőzik
Én pl azt szeretem, amin nem fáj a hátam, egyenes háttal ülök, a rugózása eltakarja az úthibákat, jól dobozolható, mert járunk vele kempingezni is, városban is könnyű vele felugratni a járdára, relatíve széles kormánya van, de még elfér a sorok között.
Szinte az összes túra enduro megfelel ennek.A GS-en (legalábbis a boxer motorral) aszfalton nem érződik ez a tömeg, inkább mondanád egy 200 kg körüli motornak, ennek oka az alacsony súlypont a boxer motor miatt.
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Somatom #124041 üzenetére
R80 gs-el. meg cagiva elefanttal, meg africa twinnel is. Ennek ellenere eszembe nem jutna ezekkel a motorral endurozni. a gyarbol kijovo r80 192 kilo szarazon. Mivel leghuteses, sokmindent nem kell melleszamolni, de rakerult meg ivoviz es vagy 40 liter benzin. felkeszitettek a dakarra, biztos levagtak rola ezt-azt, tehat fene tudja hany kilo volt.
Tokeletes pelda a long way round. Mint diszno a jegen, plane homokban. Sarban meg pakold fel teherautora, vagy vard meg, mig felszarad.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
GTVili
tag
válasz Somatom #124048 üzenetére
Jól van már! Érted,hogy mit akarok mondani....
Egyébként nekem egy pillanatra az volt az érzésem,mintha leért volna valami....és az dobta volna meg. Amúgy meg tegyük a szívünkre a kezünket, eleve nem kevés mázli szükséges ahhoz,hogy egy ilyet megússzon az ember perec nélkül.... másrészt meg szerintem 10-ből legalább 7-en ugyanúgy eldobták volna a gépet...[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
veterán
válasz Somatom #124025 üzenetére
Igen, egy 800GS BMW.
Persu:
Nekem az jött le a videón, de mint mondtam, totál beszámíthatatlan a megítélésem a tapasztalaim miatt, hogy magas sebességnél nem ellen, hanem rá kormányzott a kanyarra, és a lenyomós módszerrel kanyarodott.tboy
Nos, a kijelentésem a szerencsével lehet, hogy kicsit túlzó volt. Azt fontos megemlíteni, hogy a videót egyszer láttam, és 5 órával később posztoltam ide, és azóta sem néztem meg még egyszer.Azt mondta, hogy a kormánygátlója "eltörött" és hogy típushoba. Ha jól értettem, de nem sikerült megfejtenem, hogy a stanchion az valóban azt jelenti-e.
(#124064) bacus
A törzsemet az ív belseje felé fordítom. Nagyon lassú vagyok kanyarban szerintem, egy 50-es robival simán otthagyna egy tapasztalt ember egy kanyargós pályán szerintem.Ami miatt azt gondolod, hogy nem így kanyarodsz, az csak az lehet, hogy nem mered/tudod jobban dönteni a motort, és sodródsz kifele, rossz ösztönök még nincsenek kiirtva.
Ez teljes mértékben átment már a fejemen többször is
Arra gondolok, hogy ezzel a mozdulattal valamennyire tolom a kormányt is, de nem tudatosan, ezért nem mentem még árokba. (Egyszer 5 éve taknyoltam ilyen miatt robogóval, pulcsiban, az fájt , de ennyi)
Az a gond, hogy nem bízok a gumiban. Nem tudom, mikor indul csúszásnak, és attól tartok, hogyha elérem ezt a pontot, akkor abból csak és kizárólag perec lehet. -
norbert1998
veterán
válasz Somatom #124074 üzenetére
Egy patika, védtelen Varaderoval ez nem jön szóba, de ha lesz utód, az körbe lesz csovezve majd. De nagyon sok mindentől függ még az utód típusa. A túra enduro vonal megmarad, de a Freewind-tol az XTZ750-ig minden soron van.
Körbe lesz csovezve, utána már talán nem félek annyira ejteni.
És természetesen lehet, hogy ezt is rosszul látom.Autó teljesen más téma, így van. 5 éve van jogsim, nagyjából 80-100 ezret mentem, idén leszek 23, tehát a hülyegyerek kor még biztosan nincs a végén, kiserleteztem már párszor. Egyszer kerültem "árokba", ónos eső + kézifék
Pont akkora volt az árok, hogy az első kerék épp elfért benne és nem tudtam kijönni belőle. Az összes sérülés annyi lett, hogy az 1000 forintos dísztárcsák egyike karcos lett. -
bacus
őstag
válasz Somatom #124083 üzenetére
Amíg nem próbáltam ki, csak egy nagy lufinak gondoltam a GS-t. Hiszen 2 db új DL áráért juthatsz hozzá, annyival nem lehet jobb, inkább költsem el benzinre, stb.
Aztán kipróbáltam, egy 2007-est, nem volt még ESA alatta, ugyan úgy tekergetni kellett az előfeszítést. Felmentünk itt a 3. kerületben egy kilátóhoz, előtte DL-el állandóan váltogatni kellett, néha olyat felütött a futómű egy gödörnél, hogy azt hittem leszakad a hátam. Ugyanez az 1200-as motorral, 3-8e fordulaton a maximális teljesítmény 90% mindig ott van, kettesben 20-80 km/h között jó vagy, harmadikban 25-130 között..., az utat mintha újra aszfaltozták volna..
Biztosan nem a nagy GS az egyetlen ami ezt tudja, de én ezt próbáltam, és nagyon bejött
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
válasz Somatom #124086 üzenetére
Jó kérdés. Ami megy fel a Szépvölgyi, majd a vendéglőnél jobbra fel, onnan indulnak a sikló ernyősök... ;)
Ez itt végig asztalt, autóval járható, a kilátó hoz még gyalogolni kellene..Nem vagyunk egyformák, különben nem kéne ennyi féle motor.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- nVidia tulajok OFF topikja
- Formula-1
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Synology NAS
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- sziku69: Szólánc.
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Mobil flották
- Motoros topic
- További aktív témák...
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest