- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Videós, mozgóképes topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Riasztó topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- OLED TV topic
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
Hirdetés
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pfiucska
aktív tag
-
Micsurin
nagyúr
válasz Somatom #142874 üzenetére
Ha nem használod a kamerát mágnesesen rögzülő őbjektív. Nem lenne nagy mutatvány csak ugye az a fránya profit.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Somatom #142876 üzenetére
Ez a rezonancia biztosan nem csak motorok esetében jelentkezik... első generációs OIS-ek esetén várható volt, hogy nem számítottak mindenre. Nem lepne meg ha jönnének még idővel use case-ek amik megfekszik a műszaki megoldás gyomrát és kell rá majd valami megoldás.
edit.: mondj nekem egyébként univerzálisan motorra rögzíthető céleszközt amiről egyszerre lehet:
-telefonálni
-gps
-zeneHa nincs akkor nem létezik céleszköz. Céleszközt meg nem tudsz csak a saját fogalmaid alapján definiálni. A telefon meg AIO kérdés nem tudom miért jön ide... ha van egy komponens ami sérülékeny a rezonanciával szemben az nem use case függő, nem csak motoron kaphat rezonancia miatt sokkot a kép stabilizátor. Meglepne ha nem lenne a gyártók fejében erre a célra már megoldási kezdemény.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Somatom #142966 üzenetére
Pont most kezdtem el gyártattatni Dunakeszin a HÉFAL-al az új fém csöveket. ~26 éves a motor és a gyáriakkal rohangál ha már csere kap teflonos szintén fix méretre gyártottakat.
DE, feketéket. Nézz több becsületes neppert az a H&R rugó ami fekete az mehet ott is, "fújom a TÜV papírt" alias fekete spray, "antikoljuk" alias rászórod a homokot. Ha gittegylet országban élsz játssz gittegylet szabályok szerint.
csongi: nem... most ne haragudj ez csak a hozzáállás. Ha ennyire lepra gettó az NKH a vizsgaállomások összeállhatnának ellenük. De nem fognak... nem írom le miért nem mert kezdek belefáradni a házmester topikba és, hogy minden második harmadik hsz-em eltűnik ha véleményezem azt ami itthon van. Úgy néz ki vannak itt Ph!-n is jópáran capitalizáltan akiknek ez tetszik so jóvanígyminden majd szóljatok ha lesz újra legalább olcsó nyaraló mint az átkosban és lehet a Merkúrhoz előjegyeztetni zsigulit, kéne télre a hóba.
-----
YSS: tegnap melóból haza jött párom is szóval utas + 2db tinki + töltők + apróságok kulacs kaja dobozok etc. Ez a gátlót istencsászár olyan 2/3-ad és fél körül lehet most előfeszítve a menet és így utassal nagyon patika, nem üt fel nem ül össze. Ellenben kiszámíthatóan szépen lágyan csillapít még kereszt összeillesztést ha lendülettel fogsz meg sem pattan meg a motor segge.
Még előre várom az erősebb rugókat a héten utána tökéletes. (progresszívet nem akartam az haza vágná egyedül ha belimbálja kanyarban)
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Somatom #142970 üzenetére
A gyárimon sincs már rajta mert lekopott a francba a fehér feliratozása az elmúlt 26 évben. Nem kirakat motor megy ez esőben és dzsuvában is.
Topiccsendőr 96-os KÖHÉM matuzsálem óta volt egyáltalán bármi változtatás?
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
yodamastah
őstag
válasz Somatom #143083 üzenetére
Nyilván ez pályán szokott ez a szitu egyértelmű lenni. Amikor kakucson slick gumis GXR 1000-el, meg factory RSV4-el meccselek a 47 lóerős utcai gumis T-MAXal, és miután körbemotoroztam, nem tud visszaelőzni az egyenensben mert 70 méterrel később fékezek, az bizony nem azt jelenti hogy én sietek ő meg nem. Hanem hogy az emberünk béna
-
-
Micsurin
nagyúr
válasz Somatom #143092 üzenetére
Pályán netalántán oktatáson van esélyed a motor(leginkább a magad és ez nem neked szól…) határait biztos állandó környezetben megismerni, utcán ha egy elkotázott kanyar előtt 40-50 méteren befejezett előzés jön nem fogod utána a csizmád tele sz*ni ha meg kell dönteni a motort a komfort zónádon túl. (Ami eleve nagyobb lesz)
Megtapasztalod a gumi mint jelzi ha a határaira ért etc etc
Ezekhez utcán sem kell a határokat feszegetni elég raktad kívülálló véletlenek sorozata...
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
yodamastah
őstag
válasz Somatom #143091 üzenetére
Kakucs azért érdekes, mert BP és környékéről rengeteg(!) utcai motoros jár ki szimplán gyakorolni, és látom hogy jelentős százalékuk rendesen bénán, beszarva motorozik. De oké igazad van, ha te közúton ha te a kanyarokban lassan mész az nem feltétlen a bénaság jele. Lehet csak épp a tájat nézed (bár nem biztos hogy ez motoron jó ötlet)
-
pepucs
tag
válasz Somatom #143083 üzenetére
Azért amikor kakucson az életemért küzdök koptatón kanyarogva és bástya a kis robeszről hegymászóként lógva körbemotoroz
én ha ti lennétek, elhinném amit yodamastah mond
[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
macilaci78
nagyúr
válasz Somatom #143106 üzenetére
Oké, 196 cm vagyok, 160 kg, feleségem 170 cm, 70 kg, a távlati cél mondjuk Budapest-München egy nap alatt, utassal, csomaggal. Amíg nem érzem magam stabilnak, nem viszek utast.
Friss jogsival ehhez a termethez mi a javasolt kezdő motor?Nem válasz akart lenni.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
csongi
veterán
válasz Somatom #143106 üzenetére
650 ccm 1 henger.. 20 ev, 160 ezer Km
600ccm sor 4. 140 nel 5000 fordulat, 64 ezer km.
bontatlan. Mi a gond?Szoval ez egy téves indok.
Valtasz hamarabb vagy kesobb.
Megint ellentmondas., mert a 140 palya tempo.
Palya motorozashoz, meg olyan kell.macilaci78.
Sztem egy 2ezres HDI mar egesz jol viselkedik.
Tempomat, klima..
Motorbol Paneuropa, k sorozatu BMW,
Yamaha GTR..stb.
Palyara palya motor lesz jo. -
Biqci
aktív tag
válasz Somatom #143319 üzenetére
Nem mondtam, hogy motorozás miatt, sőt biztos hogy nem. Inkább a sport miatt. 12 éves koromtól birkózás, utána jött a testépítés plusz mellette néhány évig kick-box is. És még mindig nincs vége, csak ha végem...
Geresics:
De miért? Jó, egy kicsit kilépsz, de majd visszajössz. Néha én is hosszú hónapokig meg sem nyitom, főleg egy kis vita után. Na nem itt, más topikban, volt már rá példa. Ne vedd magadra a világ fájdalmát, vannak sokkal nagyobb viták máshol is...
De persze ez a te döntésed..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
yodamastah
őstag
válasz Somatom #143434 üzenetére
Minden hagyományos villán így van. Amikor kezedben van a teleszkóp, a rugó teljesen szétnyomja a teleszkópot, top out állapotban van. Ekkor ha növeled az előfeszítést, valóban nyomja össze a rugót.
De tegyük fel hogy álló helyzetben a motoron ülsz, akkor a motorod és a te súlyod alatt össze van nyomódva a rugó. A motor a rugón úszik/lebeg. Ilyenkor az előfeszítés a nyugalmi pontot tologatja fel/le. Azt tudod változtatni, milyen pozícióban dolgozzon alattad a futómű.
Egy nagyon picit változni fog a rugó erő az előfeszítés állításával, mert a légrés is változik a villában. A légrés is rugóként van jelen a rendszerben.
-
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Végre megjelenési dátumot kapott az xDefiant
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- Formula-1
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Videós, mozgóképes topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- nVidia tulajok OFF topikja
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Elektromos autók - motorok
- Riasztó topik
- További aktív témák...
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- DXRacer használt szék eladó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest