- Rárepültek a gyártók a Snapdragon X-re
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen videókártyát?
- SSD kibeszélő
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Milyen alaplapot vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Megfizethető és viszonylag kompakt ház született a Lian Li-DAN Cases frigyből
- Vezetékes FEJhallgatók
- Hardverek pünkösdre
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
ph A gyártó Super sorozatú, 12, valamint 16 GB VRAM-mal ellátott megoldásai a szabadba nyomják a meleg levegőt.
-
Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
gp Napokon belül indul a negyedik évad, amely ismét számos újdonsággal érkezik.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
dellfanboy
őstag
válasz Gaboman #95093 üzenetére
ne keverd a szezont a faszommal. Eu-ban siman kap a versenyenduro rendszamot. nem hiaba ha u.a a motort egymas melle allitod az enduro a halkabb/ gyengebb pl ktm exc250f vs sx250
az osszes versenyenduro street legal azaz rendszamos hisz enduro versenyen ugyanugy mennek 2 gyorsasagi (special) szakasz kozott kozuton mint a rally-ban.
nezz meg 1-2 enduro GPvideo-t latszik mindegyik masinan a matrica rendszam (az hogy Mo-n nincs ilyen az mas dolog)
es ha nekem nem hinnel csapd fel a MAMS szabalyzatat, le van irva meg a kipuff db limit iseladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Gaboman
nagyúr
válasz dellfanboy #95101 üzenetére
Hiszek én neked, nem is vitatkozom vele!
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Geresics
addikt
Szerintetek amúgy létezik olyan 250-400ccm enduro, ami 4 ütemű, könnyű, rendszámos, krosszpályán is lehet vele csapatni, és még csak nem is túl öreg (~2000 utáni)?
Folyton hívnak pályára, és egyre többször fordul meg a fejemben, hogy kellene egy oda való motor, de nem szeretnék még egy utánfutót vagy furgont is venni...
JA! És NEM üzemórás!
[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #95104 üzenetére
a 2T gondolatától is is irtózom
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
dellfanboy
őstag
válasz vendingo #95051 üzenetére
Leginkább a szállás árak en tavaly nyaron vadkempingelve neztem meg Wadden islands.ot. persze vadkempingezni tilos de mivel ny europa en azt mondanam hogy nem olcso, de booking.com trivago, airbnb-t szerintem korrekten tudsz keresni az igenyeknek megfeleloen.
milyen ott a közlekedés aszfalt jo, katyu nincs, a trafipax sok (holland talalmany by gatsometer B.V.)
látnivalók ez meg olyan kerdes hogy mi erdekel? en nekem tokre tetszettek az itteni hajo/auto muzeumok, megnezni hogy keszitik a Heineken-t is izgalmasnak tunik, esetleg keszithetsz sajat sajtot gouda-ban, en meglestem az Ajax, Psv, Fejenord stadiont, motoGP Assen-ben tavaly parades volt bar szarra aztam, meg van 2 szuper vidampark
szerintem erdemes egy benelux kirucannast szervezni, esetleg E franciaorszagot is bevonni (dunkirk) de csak Hollandiaert en nem utaznek
jah es a bestbikingroads szerint hollandiaban 121 jo utvonal van mig Mo-n 30, szoval vanak jo utak is erre [link]
[ Szerkesztve ]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Gaboman
nagyúr
válasz Geresics #95103 üzenetére
4 ütemüből ami könnyű, krosszpályán is használható abból egy EXC 400, WR 400, amit mondanék, igaz ezek sem igazán crosspályára valók.
Meg ugye üzemórás motorok, most egy 2000-2005 évjáratú üzemórás motor amit használtak is már bőven futott.
Számolj egy vétel utáni teljes felújítással is, érdemes is rákölteni mert akkor egy ideig biztos használható lesz.Látom javítottad, 4T-ből ami könnyű, pályára is alkalmas, nem üzemórás, ilyet nem találsz.
Azok amik nem üzemórásak XR400R, DRZ400E, de crosspályára a futóművük nagyon alul méretezett, meg nehezek is.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Geresics #95105 üzenetére
A másik amit még talán mondanék a régi Yamaha TTR 250, nem üzemórás, igénytelen, súlyra sem vészes, 113 kg szárazon, mint egy KTM EXC 525.
Igaz a futóműve nem hinném hogy bírná a nagyobb ugrásokat.
2001, talán valami ilyesmi, de sok reményt ehhez sem fűznék.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
-
etnies
senior tag
válasz dellfanboy #95106 üzenetére
A Bestbkikingroads London környékére és Dél-Angliára is is ír jó utakat, nekem nem sikerült egyet sem megtalálnom az elmúlt hat évben
De tudok két jó kanyart 80 mérföldre innen, ha érdekel"önmagam hite vagyok magamban"
-
Geresics
addikt
válasz Gaboman #95107 üzenetére
A DRZ400 erősen túlárazott, ráadásul, ha rálocsolom az árát mégegyszer, akkor sem biztos, hogy alkalmas lesz krosszpályára.
2T, üzemóra továbbra is kizárva
Az XR400R már érdekesebb, a maga 125kg-jával még vállalható is nekem. A futóművéről nyilván 0 infóm van, de talán nem kilátástalan?(#95108) persuader
Tudtam, hogy rád mindig számíthatok!(#95109) Gaboman
Ezt a típust még nem ismertem, köszi a tippet!(#95110) dellfanboy
WR250F: köszi a tippet!Az elektromos KTM nekem is megfordult a fejemben, de a max 1 órás akkupakk még édeskevés nekem. Pedig megfordult a fejemben, hogy ha majd lesz értelmes akku (sztem max 5 év), akkor az országos Kék túrán végigmegyek vele!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
HornedReaper
senior tag
válasz Geresics #95103 üzenetére
Kérdés, mit jelent a csapatás krosszpályán, milyen szinten művelnéd? Amúgy kizárólag KTM-et vennék ilyen célra, haveri körben is úgy láttam annak bírja a legjobban a felfüggesztése ennyi idősen. Ha nem terepen mész a pályáig, azzal is számolj hogy aszfalton a krosszgumi hamar elfogy, és kicsit sem biztonságos. Ha meg padkán mész a pályáig hogy ne kopjon, az autósok nem fognak szeretni
Amcsik szoktak tenni EXC-re túrázáshoz nagyobb deklit oldalra ami be is van bordázva, így a plusz olajmennyiséggel (és hűtéssel) az üzemóra kicsit kitolható. Ezt még lehet más módon is spékelni RFS KTM-ek szűrőfedelén kivezetni az olajat olajhűtőbe.[ Szerkesztve ]
Keress kínai shopokhoz kuponokért
-
Pocee
senior tag
válasz Geresics #95103 üzenetére
nem degradálnék senkit,de először kezdésnek egy DRZ E is elég lenne Neked,mivel kétlem hogy 10-20 méteres ugrásokat vállalsz kezdésnek,úgyis azt fogod élvezni,hogy keresztbe hosszába megy a motor alattad,de ahogy persu már írta,a gumi megválasztása lesz a szűk keresztmetszet ha nem akarsz futózni,jobb esetben a szomszédban van a pálya,mert a krossz gumit gyorsan lenyalja az aszfalt és ahogy fogy a k.gumi rohamosan veszti homokon az erőátviteli teljesítményét...
Mr.Brightside
-
Topiccsendőr
addikt
Azt nem en irtam, amugy hasznalt krossz gumit hasznaltam, koltseghatekony, es enis rendszamosan mentem krosszpalyara, hogy elso kerekkel lefele essek a foldbe. Szerintem erre a celra egy 125 2T is sok lesz az elejen. Nemhogy egy nagy 4T
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Pocee
senior tag
válasz Topiccsendőr #95122 üzenetére
baszki tényleg,csak avatart figyeltem,bocsesz...
akkor már törjön össze rendesen...
az igények alapján gondoltam egy ilyen kategóriára,125 2t-ben mire gondolsz DT-re vagy CR/KX/YZ/SX-re mert a DT oké de komolyabbat ne adjunk geresics kezébe még,mert utána mehetünk kollektív topictalálkozóra a traumatológiára (szeretlek geresics )Én biztos nagyobbat vennék kezdésnek de nem pályára mennék hanem földutazni ahol lehet kicsit torkolászni,hogy szokja az ember a sebességet,pályán húz egy kövérebbet és repül akkorát,hogy örül ha leesik egyszer...
Mr.Brightside
-
Topiccsendőr
addikt
Igen, erre mondtam valami hulladek crm, dt-t.
20 loerovel es futomu ugyileg is jobb, mint egy xt125 pl. Mert az aztan tenyleg egy kalap szar. Tudom, azzal tanitanak valahol, de ezt teljes mertekben vegyuk ki a kepletbol, rugoutjai, vaza, ulespozocioja, nemletezo ereje semmiben nem hasonlit egy enduro motorra. Semmiben.
A 2T Viszont olcso, es arra, hogy tanulj, tokeletes, ereje is van hozza.Szoval vegyuk a masik vegletet. Fel millat elkur az ember arra, hogy olyanokat csinaljon, amit a "hulyeseget csinaltam" -cimu videoban lathatsz? (Bocs gera! Csak igy tudom szemleltetni, nem fika)
Atmesz egy bukkanon, es ordibalsz? Erre kell ennyi penzt elkurni?Nagyon hatekonytalan modja a penz adrenalinna valtoztatasanak, mert akkor inkabb menjen meszesre ugy, hogy szamolgatja az utcan ezt a penzt, es az adrenalin ugyanugy meglesz.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Geresics
addikt
A Zerod DSR tök szimpi, a hatótávja is már vállalható! Kis elő-szervezéssel meg lehetne csinálni vele a kékkört!
Azt mondják róla, hogy ez a motorok Tesla-ja, ami természetesen az árra is igaz, így legfeljebb ez (is) csak álom marad(#95117) harveszter
Nem versenyszinten, de azért rövid időn belül a környék pályái által kínált élvezetet kimotoroznám
A "kizárólag KTM" hozzáállás egy baromság. Akik hívnak tökéletesen elégedettek a Kawa 250 4T motorjukkal, pedig egyikük mindenféle DH bajnokságot megnyer, ami szerintem jól mutatja nála a "bevállalom" faktort. Hogy is mondjam? Nem szenved hátrányt a pályán senkivel szemben, pedig 1,5 szezon óta van motorja...(#95118) tboldi
Igen.(#95119) persuader
Ld. fent.
Pénz-ékszer nem számít!
Amúgy egy Kawa 250 4T beleférne a keretbe, de hozzá egy Kangoo (vagy egyéb, amibe belefér) már nem.(#95120) -Mike-
Arra ott az Aprilia!(#95121) Pocee
A DRZ egy rettenetesen túlárazott, krosszpályára nem való motor. Értelmes állapotú alsó hangon 800eFt- felett van, és akkor még egy vagyont kellene költeni rá, hogy tudja azt, amit szeretnék. Köszi, de nem.
Lehet, hogy első nap nem ugrom meg a 10-es asztalt, de másodikra már igen. Akkor meg?
A gumi a legkevesebb, és amúgy is azért akad pálya bőven a környéken (Pécs, Komló, Liget, stb.)(#95122) persuader
2T továbbra sem kell. Van egy ilyen ritka csontvelő betegségem, hogynem bírom kimondani a planeáriumban a T betűt, ésnem akarok 2T-t venni...
Amúgy már elmúltam 100kg, nem hiszem, hogy 125-ösre vágynék.(#95123) Pocee
Az avatar engem is megszopatott, már majdnem írtam, hogy hogy lett persu KTM márkabuzi?
"komolyabbat ne adjunk geresics kezébe" - csókoltatlak...
Földutazás lehet neked cél, én mást szeretnék, köszi.(#95124) persuader
XT125-el a Hungaroringen oktatnak. Egy hulladék. Pláne, hogy nem is törődnek velük. Az oktató RMZ250-ével mentem szinte végig a 8 órás tréning alatt - na az már döfi! Viszont nem lehet rendszámozni...
Abból meg ne induljunk már ki, hogy mit csináltam egy 180kg száraz tömegű túraenduroval, és utcai gumikkal egy krosszpályán, amikor először mentem rajta, mert az olyan, mint egyszeri szerelő diagnosztikája egy motoron, amikor kihallja a hibát. Köszi.[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Pocee
senior tag
válasz Geresics #95125 üzenetére
egészen biztos vagyok benne,hogy nem fogod(ez nem rosszindulatú,hanem realitás) megugrani,de ha mégis bepróbálod,csak annyit kérek hogy vedd fel
a Drz-t azért javasoltam mert van egy valamennyi ereje amivel el tudsz mókázni kezdésnek pont jó,élből elveted a 2t-t,ez a várod a csodát kb,hogy jó legyen,erős legyen,de ne üzemórás,bírja az ugrást,de még mindig ne üzemórás,alacsony szervízköltség...
a földutazást meg nagyon félreértetted,nem mindegy ám hol esik el az ember egy döngölt pályán vagy egy homokosabb részen,nekem pályán szakadt ki a hüvelykujjam meg a kulcscsontom is amit tökéletesen vissza se bírtak tenni,tempo sehol nem volt,de gondold azt,hogy csak fotelosként osztom az észt.megj:nálunk a földút természeti adottságként(Kiskunsági nemzeti park) megkeményíthetetlen sárga fosóhomokból áll,nekem ez a természtes nyílván aki kötött talajú helyen lakik annak kemény lesz a földút,aki meg hegyen lakik annak meg sziklás szóval nem biztos,hogy mindenki meg tud tanulni puha homokba motorozni.
persu: én 2t 125-t nem vennék üzemóra alatti teljesítménybe,nekem nagyon kínlódósnak tűnik a teljesítményük,ha puhább a pálya.kell az a 40 lóerő
[ Szerkesztve ]
Mr.Brightside
-
vendingo
veterán
válasz Geresics #95125 üzenetére
Jó olvasni, hogy motort keresel, mert én is gondolkodok egy második szaladgálós SM-en, vagy enduron, ami nem üzemórás, van benne erő, és nem csillagászati az ára.
Pályára nem mennék, max a mezőgazdasági utakon, réten, mezőn barangolnék vele. Africaval annyira nem élvezet, meg egyedül fosok vele lemenni az aszfaltról, mert ha rám borul, ott rohadok meg.Kb 1 éve gondolkodok, hogy eladom a kocsit, mert csak púp a hátamon. Hetente 1x elmegyek vele az aldiba, vagy a postára, erre baromi felesleges. 5 ezer forintért szoktam tankolni, ez 1-2 hónapra elég. Egyedül azért van még meg, mert télen nem nagyon tudok motorozni.
Én is a DRZ-ket néztem, de nagyon drágák lettek. Amikor vettem az első motorom, akkoriban 600-700k körül már lehetett kapni, most meg milla alatt nem nagyon van normális.
Ktm lenne a nyerő, de azok drágábbak mint az AT.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Geresics
addikt
A rend éber őrei épp beruháztak Zero FX-ekre!
Mondjuk 6.5 szerepel a cikkben, a gyártói honlapon meg 3.6 és 7.2
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
vendingo
veterán
Felkészítettem a motort a jövő heti gurulásra
Gumikba kellett egy kis levegő, akku szinte fullon volt, tele a tank, már csak 10+ fok kelleneCsak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #95136 üzenetére
Nem 8 órán keresztül. Megmutatta a feladatokat, oszt odaadta, mert az egyik motoron nem volt fék kb. Egyéb kérdés? Esetleg töltsek fel Neked videót róla? Van anyag bőven, de mivel minden ugyan az volt, mint a 4 órás képzésen, így nem csináltam új epizódot...
A 100 kilós résznél látod, hogy nem vagyok képben, ezért nem is mondod el? Gratulálok...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #95137 üzenetére
Nem. Olyan motorral torod ki a nyakad, (szerintem nem fogsz nekimenni az asztalnak, szoval maradjunk a masik verzional) olyan motort hasznalsz arra, hogy kimenjen a segge egymillioert, amilyet csak akarsz bedobtad a gumicsontot szerintem komoly szandek nelkul, es en elengednem, ennyi.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
V.Stryker
nagyúr
Mekkora egy fos cikk. Semmi nincs kivesézve benne, hatásfokokról főleg. Mellette k.rva nagy indok, hogy áttételt tudsz-e vagy sem módosítani. Hány motorosból hány variál a áttétellel? Ugyan már....
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Geresics
addikt
válasz V.Stryker #95139 üzenetére
Szerintem jó cikk. Az pedig, hogy nem lehet áttételt módosítani nem k.rva nagy indok probléma, hanem tény!
A hatásfokokról valóban nem ír semmit, de egyáltalán 2018-ban van még lényeges különbség közöttük?
Tényleg érdekelne számszerűsítve az eltérés...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
V.Stryker
nagyúr
-
Gaboman
nagyúr
válasz Geresics #95113 üzenetére
Pont pár hete volt feltéve egy olyan XR400R ami már úgy gondolom vállalható lenne akár pályán is, persze bizonyos kereteken belül.
XR400R, itt kicserélték az első futóművet CRF-re, ami a gyárinál jóval többet bír komolyabb terepviszonyok között is.
Alapból crossozni 90-110 kg közti gépekkel szoktak, de gondolom te sem a 15-20 méteres ugrásokért vennéd, arra tuti nem lenne jó választás.
Ha ilyesmiben is gondolkodnál akkor tényleg egy vérbeli crossmotort kell venni.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Mattb
senior tag
Sziasztok!
DRZ400-asokból melyik évjárattól van digit óra?Főleg budapesti városban való járkáláshoz keresek motort.
A gsxr 600 nagyon tetszik, de gondolom nem a legalkalmasabb az autók közt szlalomozni.
DRZ-kből mit, és milyet szabad venni?
-
Gaboman
nagyúr
Szia!
Azt amelyik jó állapotban van!
Mindegy hogy S vagy E, itt úgy is az állapoton fog múlni, lehet öregebb is ha karban volt tartva, nem tőrvényszerű hogy egy fiatalabb évjáratú jobb, megbízhatóbb lesz.
Itt minden azon múlik hogy az előző tulajok hogyan adták meg amit kér a gép, sajnos Hahu-n és a képesmo-n mindent felújított állapotban hirdetnek, aztán a valóság ha 10% az akkor már jó az arány.
Ha tudsz egy szerelőt vigyél magaddal aki tüzetesen átnézi a gépet.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Laraxior
titán
Vagy inkább keressek Vartát? Vagy milyen márkát érdemes venni? Hány Ah, vagy mit kell nézni
[ Szerkesztve ]
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
tboldi
nagyúr
válasz Laraxior #95145 üzenetére
Yuasa jó, több japán márkának a gyári beszállítója. Az autómban is Yuasa van most.
Azt nézd, hogy legalább akkora legyen a kapacitása és az indítóárama, mint a gyárinak. Nagyobbat lehet (amíg még a fizikai méreteit tekintve belefér a motorba), de kisebbet nem ajánlott.
[ Szerkesztve ]
-
Laraxior
titán
válasz tboldi #95146 üzenetére
Ez a hulladék van benne
Tehát ennél akkor bármi erősebb mehet bele, csak az oldalt kell nézni, hogy hol van a plusz, meg a fizikai méretet?
Az mindegy, hogy lithiumos, vagy zselés, vagy tudja a fene milyen van még.Töltőm nincsen, tehát majd inkább azzal alkalmazkodom.
Köszi a helpet.
10 fok van, 3 nap szabadom, oszt ülök a szobában"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #95147 üzenetére
Az enduro motornak a kormánya nem a személyautó tükreinél van hanem jóval felette, az enyémnek 125 cm magasan van, az már inkább pickup magasság.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen