Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Geresics

    addikt

    válasz BoB #95116 üzenetére

    A Zerod DSR tök szimpi, a hatótávja is már vállalható! Kis elő-szervezéssel meg lehetne csinálni vele a kékkört! :K
    Azt mondják róla, hogy ez a motorok Tesla-ja, ami természetesen az árra is igaz, így legfeljebb ez (is) csak álom marad :O

    (#95117) harveszter
    Nem versenyszinten, de azért rövid időn belül a környék pályái által kínált élvezetet kimotoroznám ;)
    A "kizárólag KTM" hozzáállás egy baromság. Akik hívnak tökéletesen elégedettek a Kawa 250 4T motorjukkal, pedig egyikük mindenféle DH bajnokságot megnyer, ami szerintem jól mutatja nála a "bevállalom" faktort. Hogy is mondjam? Nem szenved hátrányt a pályán senkivel szemben, pedig 1,5 szezon óta van motorja...

    (#95118) tboldi
    Igen. :K

    (#95119) persuader
    Ld. fent.
    Pénz-ékszer nem számít! :DDD
    Amúgy egy Kawa 250 4T beleférne a keretbe, de hozzá egy Kangoo (vagy egyéb, amibe belefér) már nem.

    (#95120) -Mike-
    Arra ott az Aprilia! ;)

    (#95121) Pocee
    A DRZ egy rettenetesen túlárazott, krosszpályára nem való motor. Értelmes állapotú alsó hangon 800eFt- felett van, és akkor még egy vagyont kellene költeni rá, hogy tudja azt, amit szeretnék. Köszi, de nem.
    Lehet, hogy első nap nem ugrom meg a 10-es asztalt, de másodikra már igen. Akkor meg?
    A gumi a legkevesebb, és amúgy is azért akad pálya bőven a környéken (Pécs, Komló, Liget, stb.)

    (#95122) persuader
    2T továbbra sem kell. Van egy ilyen ritka csontvelő betegségem, hogy nem bírom kimondani a planeáriumban a T betűt, és nem akarok 2T-t venni...
    Amúgy már elmúltam 100kg, nem hiszem, hogy 125-ösre vágynék. :N

    (#95123) Pocee
    Az avatar engem is megszopatott, már majdnem írtam, hogy hogy lett persu KTM márkabuzi?
    "komolyabbat ne adjunk geresics kezébe" - csókoltatlak...
    Földutazás lehet neked cél, én mást szeretnék, köszi.

    (#95124) persuader
    XT125-el a Hungaroringen oktatnak. Egy hulladék. Pláne, hogy nem is törődnek velük. Az oktató RMZ250-ével mentem szinte végig a 8 órás tréning alatt - na az már döfi! :DDD Viszont nem lehet rendszámozni...
    Abból meg ne induljunk már ki, hogy mit csináltam egy 180kg száraz tömegű túraenduroval, és utcai gumikkal egy krosszpályán, amikor először mentem rajta, mert az olyan, mint egyszeri szerelő diagnosztikája egy motoron, amikor kihallja a hibát. Köszi. :W

    [ Szerkesztve ]

    *MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor

Új hozzászólás Aktív témák