- Mini-ITX
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Amazon Kindle
- Projektor topic
- 3D nyomtatás
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
Hirdetés
-
Két új Samsung SSD-ről érkeztek pletykák
ph A koreai cég a 990 Evo Plus és 9100 Pro neveket védette le Koreában.
-
Star Wars Jedi: Survivor - Egyre közelebbi a PS4 és Xbox One verziók érkezése?
gp Kíváncsian várjuk, hogy végül megkapjuk-e az előző generációs változatokat.
-
Olcsóbb lett a OnePlus Watch 2
ma Csak arra kell figyelni, Watch X néven vásároljuk meg az Oppo kínálatából.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
No tehát, a tények és az adatok:
A mérések egy 75200Km-t futott 2003-as Suzuki GS500E-re vonatkoznak. Csináltam Spurival és Spuri nélküli mérést is. Külső hőfok 12fok volt. Belőttem egy olyan tempót ami nekem megfelelő és kényelmes: 6. fokozat óra szerint 80-82Km/h kb 4000-4200-as fordulaton. Ezt 90%-ban tartottam. A maradék 10% a megfordulások voltak az ~5km-es útszakaszon, plusz 1x 1x kicsit megrántottam a szarvát 100 fölé. Mivel a tankban hiába van benzin ha az már nem folyik le így megadtam egy támpontot aminél azt mondtam ennyi és nincs tovább: Kijártam a tankból a benzint addig, hogy már menet közben rántson legalább 1x és gyorsításra sem úgy reagáljon. Ekkor öntöttem bele 1l spurival felturbózott benzint. (már alapból a tankban ilyen volt amúgy(50km-t mentem így)). Ezek után óra szerint 25,1 Km (Google maps 25km) után rántott egyet.
Rögtön ekkor megkapta az 1l teljesen átlagos benzint és folytattam a fenti módszerrel a mérést. 24,1km-nél rántott óra szerint, de mivel épp egy tartósan hepehupás résznél volt ez mentem még, vagyis akartam, 24,6km-re már gyorsítani sem lehetett, fulladt. A két mérés ugyan úgy zajlott, nem volt eltérő pont a kettőben.
A karburátorokban lévő benzinnel amúgy a GS 1.3 - 1.5km-t tud megtenni, majd vadul fulladni kezd.A spuriól általánosságban amik tények nálam: Kissé emelkedett az alapjáratom, Könnyebben és nagyobbat durran (ha akarom), a nyáron elforduló jelenség, azaz, hogy önindító gomb érintésre is már ketyeg (kb nem teker egy pillanatnál többet) most is előjött. Korábban nagy melegben csinálta ezt, de a lényeg: Alacsony fordulatról dinamikusabban gyorsít ki, és szo-szo előbb eléri a végét. A gázadásokra magas fordulaton is érezhetően gyorsabban reagál.
Eleinte semmi nem változott, jöttem mentem, de lassan kialakult.
A benzin színét megváltoztatja, sötétebb lesz tőle. Maga a spuri egy agresszív anyag. CSAK a saját dobozában tárolandó. Amihez hozzáér annak legalább színileg annyi. Rózsaszín lesz és soha többet nem jön le. Az anyag szaga nagyon maradandó, nem szabadulsz tőle.Egyelőre fenntartásokkal kezelem a fenti jelenségeket, de 250l benzinre való cuccom van.
Jöhet a fikázás!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Mini-ITX
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- PlayStation 5
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Kína miatt izzad a német robotipar
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Google Pixel topik
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Wuthering Waves
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- További aktív témák...
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep