Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • shiNIN

    tag

    válasz Daywalker #23725 üzenetére

    A Totalbike tesztek engem már nehezen akasztanak ki, illetve nem lep meg, ha megteszik. A Totalbike évek óta az ajjjjjjde praktikus kis bizbaszok vannak keleten dolgon pörög, egekig dicsőítva apró vackokat, amik nem mennek jól, szerintük mindenkinek tetszenek, szerintem rondák, de legalább többet esznek, mint a mieink, bár azt írja a cikkíró, hogy neki orgazmusa volt tankoláskor. Hozzászólni viszont nem lehet...
    Ennél legalább leírja, hogy nem racionális, a motor pedig egész aranyosan néz ki. Amúgy egyetértek, a motorról keveset ír, az se jó :P Mi a fenét kezdjek valamivel, ami 10km után kényelmetlen? Ilyenem nekem is van, pont az ekkora utakra, egy helyes piros bicikli. Ha nem bírja a kátyúkat, akkor is megette a fene (mondjuk Alvaro motorja se bírta a kis puha BMW felnijével, de azt lehetett orvosolni s mivel a motor jó cucc, érdemes is volt)...
    Persze mindenki olyan praktikus vagy ésszerűtlen eszközökkel játszik, amikkel akar, bizonyos tág keretek közt. De sosem értem a Totalbike apróságimádatát, hiszen nagyon könnyű nagyobb, sokkal kényelmesebb, használhatóbb, megfelelő vezetési stílus esetén még kevesebbet is fogyasztó motort találni, rendben, használtan kerül annyiba, mint a pici újonnan (s lehet, hogy a fenntartása is több), de sokkal több értelme van... De a Totalbike a B125-ös lobbijuk óta szent őrültként hirdeti, hogy az okos ember 125-össel jár. Ők ilyenek, ezen nem fogunk változtatni... Egyetérteni nem kell.

Új hozzászólás Aktív témák