- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákka Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Híres régészprofesszor segíti a GeForce-ok eladását
- Házimozi belépő szinten
- Apple asztali gépek
- Milyen TV-t vegyek?
- RAM topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákka Kínát
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- OLED TV topic
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
vendingo
veterán
válasz canniball #24650 üzenetére
Jó választás!
Ha majd meglesz, akkor első körbe csekkold az első kerék felőli hengernél a gyertyapipa tömítését, illetve lesznek a henger alján víz elvezető lyukak, azokat tisztítsad meg. Előszeretettel szeret beázni
Ha rendbe rakod amiket mondtam, nem lesz gondod esőben miatta.
Nagyon típushibákról nem tudok, remélem minden rendben lesz vele.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
shiNIN
tag
válasz canniball #24630 üzenetére
Azt hiszem, én olyan voltam. Volt pár alapvető szempont, amik nem is nagyon akartak egyszerre teljesülni, nem sokat tudtam válogatni, s fel kellett adnom, hogy A-s jogsim legyen (saját motorral gyakoroltam, zavart volna, ha nem ér le rendesen a lábam). De nem baj. A kicsikén pár nagyságrenddel több a króm, mint ami nekem tetszik, de majd legközelebb veszek egy szebb és erősebb motort Attól még remek döntés volt megvenni Ciliegiát, nagyon szeretem, nem is való nekem jobb egyelőre.
-
csongi
veterán
válasz zsolt19900 #24649 üzenetére
Attól függ mihez képest. Mivel V2 ezért a nyomaték meg van. Nem száguldozós masina az tuti. De Súly/Lóerő arányában nem áll rosszul
-
Steven
addikt
Ma pályán srác trikoban valami naked motorral , en se oltozokbe a sarokig de azert ez tulzas
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #24659 üzenetére
Interesting. Remeltem pont egy hettel kesobb/elobb mert igy tomegnyomor varhato. De mami kupaknal nem csak licence-esek mehetnek aznap?
-
-
polimorf
tag
válasz zsolt19900 #24649 üzenetére
Ketten járunk a feleségemmel motorozni. Jelenleg még kezdő motorosnak számítok az 5000km-mel, eddig nem vettem észre, hogy nagyon kevés lenne az 56 lóereje persze a Dolomitokban még nem jártam vele csak a Mátrában és a Tátrában ja és a Balaton környékén ott elég volt.
Természetesen én 41 évesen már nem a száguldozást keresem, ha az érdekelne akkor gyorsabb nagyobb motort vettem volna de nekünk a feleségemmel kirándúlgatni túrázgatni és a táj szépségeiben gyönyörködni tökéletesen elegendőnek bizonyúlt ezidáig.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
zsolt19900
őstag
válasz polimorf #24664 üzenetére
és csongi: igazatok van, csak elsőre egy ilyen bálnás mocihoz keveseltem ezt a mennyiséget de igen túratempóhoz tuti jó, így már belátom
más: belepasszintottam én is a xenont, jó bevállt ad annyival több fényt és sávban is szélesebb, hogy pont látszik mindkét útszél, így a vadak stb. észrevehetőbbek lettek, ennyit megért....
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #24665 üzenetére
Ok. Hat akkor meg atgondolom. Szerinted mennyien lesznek kint? Jol sejtem hogy kategoria bontas nelkul lesznek az edzesek?
-
canniball
nagyúr
válasz Archer #24672 üzenetére
"Legyen hozzá szerencséd"
Úgy legyen, köszi!"Amúgy nem arról volt szó, hogy 500k a keret?"
Éccsapám úgy döntött lótifuti célokra átveszi a CiGit, így ki lehetett tolni a keretet."Ennyibe kis szerencsével már belefért volna egy normálisabb állapotú sor4."
Azok közül nekem leginkább a naked CBF600 ami tetszik, de az bőven nem fért volna bele ennyibe. Így aztán úgy voltam vele hogy első motornak kb. mindegy hogy V2 vagy sor4, ebbe zúgtam bele, akadt is ami jó vételnek tűnt, úgyhogy eldőlt a kérdés.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Archer
őstag
válasz vendingo #24673 üzenetére
Nekem ugyan semmi csak pont arról ment itt a diskurzus, hogy a sor4 könnyebben kezelhető első nagymotorként, aztán mindenki azt ajánlotta neki. De ha az SV tetszik, jól tette, hogy olyat vett, neki kell vele menni nem másnak.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
vendingo
veterán
válasz Archer #24675 üzenetére
Szerintem nincs olyan, hogy melyik könnyebben kezelhető, hanem hogy ki mit szokott meg.
Ha ráülnék egy sor4-re, biztos nehezebb lenne számomra, mint a V2.Engem is próbáltak lebeszélni a V2-ről, még itt a fórumon is, de szerencsére nem hallgattam senkire.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
-
csongi
veterán
Valakinek tapasztalata ezzel a vassal?
[link] -
vlevi
nagyúr
válasz #25954560 #24680 üzenetére
Azt is mondják, hogy Goldwinggel nem célszerű szlalomozni, mégis Miskolcon a rendőrmotoros vezetéstechnikai pályát rendesen végigcsinálta a srác (nem motorosrendőr, hanem civil mint én). A motorosrendőr az 1200RT-vel feleidőalattfélkézzel csinálta végig
V2-je is válogatja azért, hogy milyen a városban. Pl. az SV (és DL) 650 és 1000 közül, akinek volt mindkettő, azt mondta, összességében a 650-es motorja jobb. Kulturáltabb, simább, satöbbi. Nem is csoda, az SV 1000 blokkja még a TL1000 időkből származtatható, kábé háromszor átdolgozva a vezérlést (visszafojtva). Többen állítják, a nagy DL-nek olyan a hangja 3000 alatt, mintha bennefelejtettek volna a blokkban egy villáskulcsot
Viszont két emberrel, 2 heti csomaggal már kijön a DL1000 erőfölénye. -
őstag
Azt is mondják, hogy Goldwinggel nem célszerű szlalomozni
Szerintem ez nettó fas*ság. Pont a vezetéstechnikai oktatáson lehet bebizonyítani, hogy nincs szar motor csak szar motoros. Minden motorral lehet kanyarodni és szlalomozni.
Persze van amivel kicsit nehezebb vagy könnyebb de csak rutin kérdése az egész.Mikor fogta magát a 80kg-s oktató és megfordította a motorokat oldaltámaszon néztünk aztán megmutatta, hogy kell.
Gyakorlás kérdése az egész...“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
AndrewTdi
addikt
Sziasztok!
Ipone olajokról mik a vélemények?
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #24685 üzenetére
Köszönöm!
Akkor annyira nem rossz Túrasport kategóriába van sorolva, pár vélemény alapján kényelmes hosszú távon is. Bár sok nincs belőle a piacon. Erre a relére panaszkodtak mások is, és a kuplung lamella sem valami nagyon erős darab. Ezek lapkás szelepesek már igaz? -
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #24687 üzenetére
Igen korongos a szelephezag allitas, a lamellara nem tudom mi a panasz, vakuumos csuszokuplung van rajta, ha forszirozod a nagy motorfeket akkor fel tudnak uvegesedni, en palyahasznalattal japan sornegy 600 nal egettem oda 25e km alatt.
Ha szethullik az a gaz.Explosión de dos tiempos
-
AndrewTdi
addikt
válasz Topiccsendőr #24689 üzenetére
Köszönöm, hogy figyelmeztettél a visszaolvasásra, de azért mertem kérdezni, mert rákerestrm Ipone szóra, demég nem hangzott el a fórumban. Nem az olajokkal kapcsolatban tettem fel kérdlst, hanem egy olyanbizonyos olajjal kapcsolatban, ami érdekel, és nem találtam eredményt...
akkor több adat: Motul Scooter Power 5w40 ajánlott a motormhoz (Nexus 500), de valaki említette, hogy az Ipone Katana még jobb is lehet. valós lehet ez az állítás?
szerk: najó, 1 bejegyzést találtam Ipon szóra (helyesen írva Ipone) de kérlek nézd el nekem, hogy nem kalkulálom bele a keresett szavaimba az összes lehetséges helyesítási hibát vagy egyszerűsítési módot.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #24688 üzenetére
Igen ez az üvegesedés amit említettek. Gondolkozom rajta Az ára elfogadható lenne, de tartok a láncos meghajtástól, elég költséges egy dolog. Tapasztalatom nincs benne, hogy hány Km bírhat ki, és milyen árak vannak lánc ügyben.
-
Topiccsendőr
addikt
-
AndrewTdi
addikt
válasz AndrewTdi #24690 üzenetére
Persze az összehasonlítéd nem teljesen pontos, mivel az említett Motul 4T olaj, az Ipone Katana pedig 2T, de Ipone Scooter a megfelelő.
illetve valami olyasmit mondott, hogy az Ipone olaj V300 szintű. ez nekem megint kínaipersuader: az én hozzá nem értésemből adódik, hogy nem tudom, mit értesz teljesítmény értéken. ez az olaj valamely tulajdonsága? esetleg a motor teljesítménye? vagy a gyár által előírt norma teljesítésére érted?
mosquito34: Tulajdonképpen azért kérdeztem az Iponet, mert Motult vettem.volna, de jelenleg nincs raktáron, és ezt ajánlották helyette. drágább is mint a motul literenként 1-200 forinttal, de figyeéembe véve, hogy kb 2 liter kell, nem ez lenne a mérvadó.
[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz AndrewTdi #24690 üzenetére
Anno én is azt a Motult tettem bele. Egyszer kapott Repsol moto scootert,ez is az is megfelelően tette a dolgát. Ipone-ról nincs tapasztalat.
Csongi
Nálam 20-25ekm után lánc/fogaskerék csere lesz,(V2 1000cm3) 35-45 eFt kerül szereléssel eggyütt. Minnél finomabban jár egy motor annyival nem tépi,nyújtja a láncot,persze ez is csukló használat függő.[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
csongi
veterán
válasz -Mosquito- #24694 üzenetére
Az nem olcsó, bár a szerelést megoldom magam. Viszont ha számolok semmivel sem drágább mint egy szíj csere, sőt a szíjas hajtás lehet költségesebb. Nekem 12ezrenként kell cserélni, és a legolcsóbb is 20rongy, de ha más gyártótól veszem akkor lehet ez 30ezer is. Szóval ha 25 ezret elmegy egy szett, és én cserélem ki akkor jóval olcsóbb. Nah kezdek bezsongani. Mennyit ehet egy ilyen Rotax V2-es 1000.es blokk?
-
-Mosquito-
őstag
válasz csongi #24695 üzenetére
Épp akartam írni,hogy kb ugyan annyira jön ki sőt lehet olcsóbb is mit 2x szíjcsere.. Láncosnál meg nem kell majrézni ha szakad,ahhoz nagyon nagyon kell/kéne hajtani.
Nálam a fogyi 4.7-5.8 L de inkább az 5 L közeli, vegyes használat túra/város néha full dobozzal,és ez 300kg. Lengyel túrán 266km-re 12,5 L tankoltam,Szóval ez igen baráti sztem.Ezzel az Apriliával annyi a "baj",hogy ritka. Ha törik vagy kell alkatrész vagy valami más akkor az drága lehet,lesz. 5-6L között el lehet vele karcolni..
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
csongi
veterán
válasz -Mosquito- #24696 üzenetére
Ilyen gondolataim vannak nekem is Jó a megerősítés. Az alkatrészek miatt tartok én is, de a világháló csodákra képes . De ez csak agyalás és nyálcsorgatás szintjén van, még meg van a sajátom, szóval inkább infókat gyűjtök . Köszönöm a segítséget.
-
-Mosquito-
őstag
válasz AndrewTdi #24693 üzenetére
3-4eFt os olajok bőven megfelelnek a Nexusnak amit átlagos használatra terveztek.. Nem is úgy hajtod,használod mint egy sport gépet így felesleges a V300-nak megfelelő olaj bele.
Csongi
Amikor még nekem is Apriliám volt akkor is gyári alkatrészeket lehetett hozzá kapni,akkor még ritka volt,most már azért bontott cuccokat is meg lehet találni jó áron hozzá.
Azt a motort meg kell nézni,NEKED nem másnak egyáltalán jó-e,megfelel-e arra amire használnád aztán agyalni merre hogyan tovább.[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
csongi
veterán
válasz -Mosquito- #24698 üzenetére
Nem veszek motor megnézés és kipróbálás nélkül. Most csak lehetőségek és típusok között agyalok. Később meg kipróbálok párat, kell e egyáltalán nekem a 1000ccm és 100 feletti lóerő. De sanszos hogy nem így a 40hez közel már nem éltet a száguldás, viszont piszkosul tetszik a motor
-
zsolt19900
őstag
válasz csongi #24699 üzenetére
amúgy kibebaszott jólnézki ez a moci, az a műszerfal nyámm és a foooormavilág.... nekem is elkezdett csorogni, csak hát tényleg ha egyszercsak az a műszerfalban képződik egy sötét lyuk akkor aztán el lehet kezdeni a hibák keresését ami lehet, hogy szívás lesz, de nagyon nagyon szép ez a futura
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest