- Milyen monitort vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Samsung LCD és LED TV-k
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10.4 - az, ami
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Gaming notebook topik
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-Mosquito-
őstag
válasz canniball #24888 üzenetére
Nem tudom,nem is akarom tudni..
Feree13
Kipuff cserénél illik az injektort/lambdaszondát is hozzá állítani. Ilyenkor sport légszürőt is ajánlott beszerelni. Ha csak simán felteszel egy dobot,akkor előfordul hogy gázlevételnél puffogni fog mert szegényes a keverék,sok levegő kevés benzint kap,a beállítással ezt kompenzálják.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
-
#25954560
törölt tag
válasz KoVee84 #24895 üzenetére
ez nem feltetlenul van igy. pl ha egy joval kisebb ellenallasu dobot teszel fel (uresebbet/hangosabbat), ugyanugy kene allitani. sot, elmeletileg meg akkor is, ha az uj dob csak nehany fordulatszam kornyeken viselkedik mashogy. szerencsere 100LE kornyeken ha elront 3-5LE-t az nem annyira eszreveheto utcan.
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #24901 üzenetére
Sportlegszurot utcai motorba teljesen felesleges rakni, persze ez csak az en velemenyem, mert sztm a kipuffot sem erdemes cserelni, mert minek. a sportlegszurovel csak a problema van, es sokkal nagyobb kopast is elo tud idezni, mint egy dob.
A gazelveteli puffogas injektoros motornal nem szokott lenni, mert teljesen elveszi motorfeken a benzint, egyes fejlett karbik ugyanugy elveszik az alapjaratot. De nagy fordulatrol leengedve durroghat is akar. Ez joforman semmit nem jelent.
Ha belyukad valahol, na az a problema. Sornegyeknel ez altalaban 5-6 ezres fordulatnal van, ott a lengesek miatt teljesen szar lesz a szivocso vakuum. Erre raerosit egy uj dob.
Lambda szondat allitani nem lehet. Az egy szenzor. A szenzorok altalaban vagy feszultseggel vagy ellenallassal "jeleznek". Ezen allitani nem tudsz, esetleg atverheto az ecu, h ne azokat a jeleket vegye figyelembe. Pl power commanderrel.
Esetleg padozni is lehet a motort, kipuba gazelemzot, az alapjan pedig az injektor kitoltesi tenyezojet babralni, azaz benzin-levego kevereket allitani. Ehhez termeszetesen valamilyen injektor vezerlot kell vasarolni pluszba.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #24906 üzenetére
Nálam az Aprilia 1,Suzuki 2hengeres is puffogott,míg nem lett beállítva. Mind a kettő injektoros volt. A szenzort valóban nem lehet állítani max becsapni. Èn hiányosan,te pontosan leírtad.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Topiccsendőr #24906 üzenetére
Köszi a válaszokat, okosabb lettem viszont arra a kérdésre is várnék választ hogyha az előző tulaj más dobbal használta mindenféle hangolás nélkül én meg visszaraknám a gyárit, keletkezhetett e visszamenőleg valami kár a gépben, vagy elállítódhat e, és amikor visszarakom a gyárit sem olyan lesz már mint annakelőtte....?
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Ferdzsoo #24909 üzenetére
Nekem speciel az volt, h sportdobbal vettem az injektoros sornegy motoromat, es egy hulladek volt, majd visszaraktam a gyari dobot, amit 15 ezerert vettem vateran, hasznaltat (kb 1000 km volt abban a dobban, mert azt is lecserelte valami nagyeszu. Tulkepp karcmentes allapotban volt) es utana megjavult. Nem csuklott motorfek utan es nem ropogott gazadasra. Sajat tapasztalatom alapjan ilyen esetekben ajanlatos a gyarit visszarakni. Vagy ralocsolni 200 ezret es power commandert venni es padoztatni.
Kar nem hinnem hogy keletkezik benne, annyira nincsenek ezek hasznalva.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Mizsala
tag
válasz Topiccsendőr #24910 üzenetére
Nos, egyáltalán nem vagyok hozzáértő, de csopperen már hallottam olyat, hogy valaki felrakott egy full nyitott rendszert(értsd: méteres kályhacső a blokktól) és a szelepei szépen beégtek x ezer km után a folytás teljes hiánya miatt. Legalábbis a szerelő ezt mondta neki.
Gondolom sportmotorokon azért van a tákolt/utángyártott kipuffokban is valami folytás, hogy meg lehessen maradni rajta -
Ferdzsoo
addikt
válasz Topiccsendőr #24910 üzenetére
Köszönöm az okfejtést.
Én is ezen okok miatt favorizálom a gyárit."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
vendingo
veterán
Bepakoltam a horvát útra, már csak az apróságok hiányoznak. Semmi helyem nem maradt. A kis SV meg fog szakadni annyi cuccom van.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Daywalker
addikt
válasz Mizsala #24912 üzenetére
Nekünk a családban az 1,6-os V2 cruiseren herélt dob van, katalizátor nélkül. Nem is futja meg a végsebességet rendesen, 0 fojtás. Emellett szerintem ecu-s létére sokat is kap (elég buta injektor lehet benne, vagy nem tudom, de ez is kézi szívatós, mint a régi busák, annak ellenére, hogy nem karbis - de ehhez nem értek), mert nagy gázra néha tolja a feketét...de nem jelez hibát.
SymbianOS: van itt moderátor, házigIzda De nem szokott itt para lenni nélkülünk sem. Néha van egy kis vita, de ennyi.
Más téma: Megjöttem a limeról...jó volt, de így pályázni életveszélyes! Most nem volt gyors meg lassú csoport, szóval ment a kerülgetés, egy tiszta köröm nem volt (mondjuk így is javítottam a legjobb - de még mindig nem túl jó - időmön 3 mp-et és stabil köröket tudtam futni ennek ellenére). De kétszer is olyan halálfélelmem volt.
-2-es kanyarban szépen mindenki fordul íven, én is belül, erre gondol egyet a mazsola és behúzza belsőre, ahol jóval nagyobb sebességgel el akartam haladni mellette. Na hát abban a pillanatban kis fék, motor fel és ki a külsőbe. Szerintem 2 centi ha volt az én első és az ő hátsó kereke között. Ha összeakadunk tuti perec.
A másik, hogy zx10-zel meg 14-gyel jampeckodnak egyenesben, de a kanyart már nem tudják/merik bevenni. Persze belül kell előzni ilyenkor, hogy engem is kitereljen a bukótérbe...k.rva ideges voltam. Cserébe jól körbemotoroztam őket kívülről és otthagytam őket a 'csába. Utána nem is láttam őket.
Én sem vagyok egy Rossi, de legalább próbálok nem veszélyes helyzeteket teremteni.
Lényegében ennyi, 2x20 perc fért bele, meg jó volt a gulyás De ez a pályás szervezés...hát...
Ja, meg Ninja_V által javasolt guminyomással mentem, meg állítottam a futóművön és sokkal szebb gumiképet kaptam a végére, nem foszlott-foltosodott, mint eddig. Jól vizsgázott az M5 Interact megint![ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
ALI_G
veterán
Erről a két gumiról tudunk valamit?
Michelin Power ONE Race - elvileg dunlop d211-212 ellenfele
Michelin Pilot Power Supersport -
.mf
veterán
válasz Daywalker #24917 üzenetére
Hát ez szívás. Bezzeg az áprilisi nyílt napon alig voltak, igaz volt vagy 8-9 fok
De legalább a csajok jók voltak, de gondolom csak vitrin-bigék.
Há baszod... terveztem, hogy majd jól elindulok 15:30-kor, odaérek nyugisan, megyek 2-, esetleg 3 menetet.
Ehhez képest?
Készítsétek a popcornt, "nem én lennék, ha" rovat következik.Szóval mivel a hetet végigdolgoztam, ezért csak esténként volt időm még ezért-azért elrohanni vásárolni a vasárnap kezdődő másfél hetes útra.
Tankolok, fizetek, megyek vissza a motorhoz, maszk fel, sisak fel, d-gyűrű meghúz, patent bepattint---ana, de nem érzem a patentot. Nincs megcsavarodva se, meg a másik oldalról is érezni kéne. Hát nem letört az a vacak? Csak annyi a funkciója, hogy a szíj végét fogja, de anélkül már 100-nál is veszettül csapkodja a nyakam a vacak. Tehát ezt még az utazás előtt mindenképp meg kell csinálni. Berakatni a letört felét, a másik még ott van.
Csütörtök még hátralévő pár dolog helyett elrohanok korábban a melóból Móricznál egyik ruhajavítóba. Patent? Sajnos nem foglalkoznak vele, de ott az a bolt. Odamegyek: zárva, szabi aug. 23-ig, nyitás 26. Megkérdezek másik hasonló ruhajavító-kulcsmásolóst. Nála se, de van még egy bolt a közelben, nézzem meg azt. Odamegyek: zárva, szabi aug. 23-ig, nyitás 26. Másfél órát jártam a környék összes ruházattal, textillel, ruhajavítással, kulcsmásolással, stb. foglalkozó boltját, csak ezt a két boltot tudták. Allée Mister Minit sem. Már 18h, minden zár. Megyek haza, gugli patentozás. Kiderül, hogy tőlem egy saroknyira van még egy bolt. Hah! 17-ig volt nyitva, akkor majd reggel átviszem. Bár... inkább nézzük meg. Odamegyek: zárva, szabi aug. 23-ig, nyitás 26.
Eszem-faszom megáll. Ezek összebeszéltek ellenem?
Anyám mondja, hogy néhány Mister Minitben még mintha csinálnának, csak a honlapon nincs kiírva, hogy melyikben. Többségük már úgyis zárva. Felhívom a még nyitva lévő Mammutost. Persze, van. Kérdés viszont, hogy odafér-e a géphez, vigyem és nézzük meg. Odarohanok. Látok sisakot, bőrruhát kikészítve: a srác is motoros, már amúgy zár, de megvárt. Megnézi: fém patentot lehet csak, ami máshogy rögzít, mindkét felét cserélni kell. Ugyanolyan megoldás nem lenne egyszerű. Gyorsba azt lehetne, hogy feljebb a pánton egy másik patent, viszont az akkor átmenne a párnázáson, kb pont az álkapocs ívénél, nem biztos, hogy nyerő lenne. De adott egy jobb ötletet: mondjuk helyette tépőzárral rögzíteni.
Elment bevásárlás helyett a délutánom avval, hogy egy olyan megoldást üldöztem, ami nem is kivitelezhető, s helyette a tépőzárat pár perc alatt meg lehetett volna oldaniGumit is kellett cserélnem az út előtt, mert már csak ~1.9-1.8 van bennük. Gondoltam a maradékot még el-Lájmolom a Hringen, s szombaton csere. Hívok gumis ismerőst: szombaton, vasárnap nem lesz itthon. Hajjaj... ma pénteken? Vannak páran, de még beférek.
Sűrűsödnek a dolgok, de gondolom még belefér. Indulás 15:30, gumis 15:50-16:50, még Lájm felé beugrok egy boltba, és kb 17:30-45 Lájm.
Szóval tegnap emiatt pár dolog vásárlása elmaradt. Szerencsére a boltok közel vannak, gondoltam majd ma ebédszünet.
Gondoltam, persze, nagy naívan.
Mivel hétfőtől másfél hétig szabin vagyok, hát nem összegyűlt annyi munka meg confcall, hogy délutánig szinte fel sem tudtam állni az asztalomtól? Így a 15:30-as indulás helyett ~16:00-ig még dolgoztam, s még csak akkor rohantam át a boltokba. ~16:30, mire motorra ülök. Utána jött az, hogy az a bolt, ahova Lime felé menet még be kell ugranom, ennyi csúszással addig már bezár. Fél órás kitérő a dugókkal teli városon keresztül. Megérkezek gumishoz: pont akkor kezdett neki egy másik motornak, úgyhogy ezt alaposan bebuktam. Mire Lime-on az utolsó menet is lement, kb addigra végeztünkHát ez van. Választani kellett, vagy motor összerakva a túrára, vagy Lime, s az előbbi győzött. De talán egyszer végre úgy is eljutok a Lime-ra, hogy még motorozok is
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Daywalker
addikt
Aztarohadt, ez egy tip-top 9-es volt a sportmotor fórumról. Ilyenkor mindig gondolkodóba esek, hogy mennyire is veszélyes, amit csinálunk...
"Farmer,póló,utcai cipő,biciklis kesztyű.
Megfejeltem oldalról a Bmw-t,valamelyik nyakcsigolyàm eltört,elrepedt,letört belőle egy darab?,nem tudom.
Ezen kívül szinte semmi,egy két minimális horzsolás!
Nem emlékszem semmire,ami biztos,hogy tegnap nem hajtottam.útkereszteződés,jobbra fordultam,elengedtem a gyalogosokat. Elindultam,és onnan kb. 40 méterre egy szemből érkező Bmw befordult elém(4sáv), én pedig a külső sávban ütköztem neki a jobb hátsó ajtajába. Csak a mentőben kerültem újból képbe,pedig magamnál voltam végig. ""A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
TommyGun
őstag
válasz Daywalker #24927 üzenetére
Egy kazánajtóval szívesen pofán tudnám verni az ilyen rohadékokat. Szemet szemért. 16 éve van jogsim de soha semmilyen sérülésses balesetet nem okoztam még. 1x 30al belecsúsztam valakibe komolyabb kár nélkül megúsztuk. Motorral már 3x csaptak el vagy nem adták meg az elsőbbséget. Az elsővel kipengettettem 100 ropit mondtam neki hogy vagy ez vagy rendőr, fizesse ki a motorom javíttatását hagyjon a betétlappal, ha nem hívok rendőrt és feljelentik elsőbbség meg nem adása miatt. A második fazonnak meg nem volt biztije se úgy jött ki elém...ráhívtam a rendőröket, jól járt, lejárt műszakis kocsival balesetet okozni, mondta neki a yard hogy örüljön hogy bilincsben viszik el a jogsiját el is vették + jókis büntit kapott.
[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
ALI_G
veterán
válasz yodamastah #24926 üzenetére
Nekem igazából mindegy is, megveszem a legpuhább gumit amit még bír a motorozásra szánt keret. Jók ezek a d211-ek, de alig kapok jó használtat, csak a francia gyártmányból van itt-ott.
d212-ből egy új szett 120k GP racer sincs.Euroringre ajánlották SC2-t. Az milyen gumi?
-
yodamastah
őstag
Pirelli jó. De ahogy kopik gyorsabban esik a tapadás mint dunlopnál. Jól lehet csúsztatni, könnyen kontrollálható, szóval szarrá kopva is használható, csak nem tapad úgy. Utcára jobb szerintem mint a dunlop. Hidegen jobb a mechanikai tapadása, jobban kapaszkodik az aszfaltba ilyenkor, és a lágyabb karkassz miatt a szar utakat és a nem tökéletes futóműbeállításokat is jól elkeni. Vizen is jobban tapad. SC2 az ugye a keverék. Ha ajánlották lehet tényleg jó lesz, ott én soha nem mentem pirellivel, nem tudom mi a jó keverék oda. Csak azt tudopm hogy kemény kell, mert szétmennek a lágyak
[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
válasz TommyGun #24929 üzenetére
Kazánajtó, ez tetszik
12 éve űzöm az ipart (ebből 4 v 5. éve motorral is), eddig hála istennek gond nélkül (lekopogom), de necces helyzetek voltak persze. Nem is baj, ha most növelik a levezetendő km-ek (és ezzel együtt talán az órák) számát. Szerintem még szigorúbban kéne venni, mert korrupt az egész rendszer. Sajnos a másik, amin javítani kéne, az a morál. A másik szájbasz.rása az utakon, ami mostanság megy, az nagyon nem jó így.Közbe új hír, hogy a váz és blokk nem sérült...lesz ebből még motor talán...bár nem kevés ráfordítással.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz yodamastah #24933 üzenetére
Én is szkeptikus vagyok ezzel kapcsolatban...de majd kiderül, most előbb őt rakják össze.
mod (csak úgy): Azt hiszem kell egy térdkoptatós nadrág, tegnap leért a térdem ... nem lenne jó szétkúrni ezt ami most van.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
vendingo
veterán
válasz Daywalker #24934 üzenetére
Én meg asszem kib.szom az összes cordura cuccomat és bőrre cserélem.
Tegnap döbbentem rá, hogy mennyire nem véd, össze vissza csúszkálnak, tekerednek a protektorok.
Ha esnék mindenemet védené, csak azt nem amit igazán kéne.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Daywalker
addikt
válasz KoVee84 #24939 üzenetére
Jaja, megértem. Mindenesetre foglalhattál volna nekem egy helyet valamelyik körre pluszban Mondjuk kettőt így is sikerült eltolni.
vendingo: legközelebb nadrágból én is egy számmal kisebbet veszek. Van is egy eladó alig használt koptatós berik 52-es méretben, ami így pont jó lenne és menne a kabátomhoz , 34K-ért. Csak pénzem nincs
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
félisten
Hát fiúk mint amikor karácsony van. Kötöttségek nélkül vihettem vissza a vizsgahelyszínről az ER-6n-et a garázsig. Mondtam a Xandinak (GS500), érj utol! 2.3km lakott területen kívül + város, zsír új aszfalt és deka autó nem volt. Szépen kikanyarodtam, éppen 19-el mentem. Mondom magamban többet nem ülhetek rajtad, megnézzük mit tudsz. Azt a kuvaaaaaaaaaaaaaaaa, hogy az mit megy. Igen elég az mindenre!! Nagyon megszerettem. Egyáltalán nem éreztem idegennek. Hú ha nekem lenne a por sem érhetné.
JA a 11-es úton mérnek Endrén több helyen és vándorolnak. Ált 2 rendőrautó, 3 lábú + motoros zsernyák + a forgalomban is mennek. Oda állnak ahol az ember begurul lejtőről.2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
csongi
veterán
válasz Daywalker #24932 üzenetére
Én sem értem miért ilyen nehéz ez. Úgy tekintenek az emberek a közlekedésre mintha csak ők lennének az utakon. Szerintem a megoldás, az általános iskolákban el kellene kezdeni oktatni a kreszt, kötelező tananyaggá tenném. És aki szociálisan alkalmatlan rá nem engedném jogosítványhoz jutni. Tehát lenne megoldás, de a pénz világgal ez ütközne. Íme, adott esetben ennyit ér egy ember élet. Jól megbüntetik az illetőt. És akkor mi lesz? Lesz helyette másik kettő barom. Kíváncsi lennék egy olyan statisztikára , amiben korosztályonként mutatnák be a balesetek számát, és mellékelve az érvényes vezetői engedélyes idejét, és megtett kilométerét. Olyan rohadék gondolataim is vannak, hogy a jogsira chipet tenni, és mint az ötödik elemben szépen letiltja a járművet ha nem érvényes jogsi De látom azt is, hogy a megtett úttal arányosan lehetne fizetni hozzá az adót még pluszba, mert ezt is hozzá terveznék a hongatyák ez tuti.
10 éve vezetek, ebből mopeddal 5 és nagy mocival két évet. De ennyi idiótát életemben nem láttam, és egyre több van belőlük. Kriminális a helyzet. Az én központú világ egyek velejárója. -
Daywalker
addikt
válasz csongi #24948 üzenetére
"Szerintem a megoldás, az általános iskolákban el kellene kezdeni oktatni a kreszt, kötelező tananyaggá tenném."
Asszem most ez van tervben megint...de igen, sürgősen kell vele kezdeni valamit. Nevelni kell az új generációt, a mostaninak már úgyis mindegy.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
félisten
válasz Daywalker #24949 üzenetére
Azzal akkor sem tudsz mit kezdeni, hogy átmegy a birkája úgy a zebrán, hogy neki piros és a forgalomnak zöld. Gyöngyösön láttam ilyet tegnap, meg ma vizsgán Endrén.Azzal sem igen tudsz mit kezdeni aki a zebrától 5 méterre megy át. Át nem vagy köteles engedni, de mégis át kéne vagy nem. Csak a baj van belőle, mert te mennél ő meg jön. Én már annyit, de annyit kiabáltam.... Csak foglalt a kezem azért nem gyepálok.
Gyakran van, hogy mondom magamban, ha megúszom, de a robogónak baja lesz én a kezed eltöröm.
Naggyal nem is tudom ti, hogyan tudtok flikk-flakkolni ha gond van.
Oroszoknál szarabb.[ Szerkesztve ]
2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest