- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákka Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Híres régészprofesszor segíti a GeForce-ok eladását
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- OLED TV topic
- Házimozi belépő szinten
- Androidos tablet topic
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10.4 - az, ami
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- RAM topik
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz lumpy92 #136740 üzenetére
Mentolka velemenyet kiegeszitenem nehany dologgal.
Nem ussza meg
115e km egy olyan futasteljesitmeny, ami nem sima ugy.Egy kezdonek vagy hozza nem ertonek nem fog feltunni sok dolog egy ilyen hasznaltmotoron - ha pedig nem sietsz a motorral ugy altalaban, es eleg ha jon- megy- megall, akkor termeszetesen mondhatjuk, hogy nincs itt semmi latnivalo.
Illetve lehetsz te akarmilyen jo gazda, attol a generator meg leeg, vagy ha epp olyan szeriat fogsz ki, ahol a szelepek feluletkezelese nem epp olyan, aminek lennie kell...
Mondhatjuk, ha lassan mesz egy motorral, akkor tovabb tart.Explosión de dos tiempos
-
norbert1998
nagyúr
válasz Micsurin #136745 üzenetére
Ez így igaz. De jellemzően egy kezdő nem fogja bukókeretig dönteni a motort, és még 35-tel is fájni fog a feladat először.
Nem azt mondtam, hogy nem lehet megcsinálni, csak hogy egy kezdőnek nehéz. Te nagyon nem vagy kezdő, ha jól tudom Én még most is annak mondanám magamPersu: Igen, az a kis műanyag tartja bent. Egy sima O gyűrű van ráhúzva egy pöcsre, ami teljesen hengeres (max a gyűrűnek van egy horony), és be van dugva egy hengeres furatba.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #136752 üzenetére
Elegge paraszt, de egy vastag gyorskotozovel athuznam az egeszet, amennyiben birja a benzint, es nem bant mas alkatreszt, de ha 2x lejott, akkor le fog jonni mindig.
Vagy uj szivattyu keretet kene venni. Es megmernem a benzinnyomast. :D hatha vmi nem stimmel a szabalyzoval.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Mentolka
senior tag
válasz Topiccsendőr #136751 üzenetére
Ehhez hozzátartozik, hogy én nem szereltem, csak használtam. A karbantartási hozzáértést megkapta szervízben, én pedig valóban kíméltem, de azért nem altattam (16 év kihagyás után ültem újra motorra, és megvolt bennem a savaborsa utáni vágy).
Az említett problémák - szerintem laikusként - bármelyik típusnál/modellnél előfordulhatnak, így a szóba került másik kettőnél is, gondolom. Erről neked több infód, szerintem.
-
norbert1998
nagyúr
válasz Topiccsendőr #136753 üzenetére
Nah, man.
Mondtam nem fér be a kötöző, így is alig fér be, hogy nincs rajta semmi.Az alkatrészt amúgy nem találom egyelőre újban. 2x lejött, mert kitágult, meg mert a gyökér szervizes visszarakta úgy, hogy tág. Most megcsináltuk, jó, de attól még kéne másik.
-
lumpy92
aktív tag
válasz Burt1793 #136743 üzenetére
+vlevi + persuader
Köszönöm a kommenteket, tök jó volt olvasni őket!
A TDM 900 updatelt motorvezérlés a 2008-as évjárattal jött? (ezt nem találtam meg neten)
Az ABS javításának várható költségéről lehet már tudni előzetesen valamit?"never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee"
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #136750 üzenetére
Ma voltam vele Euroringen, semmi rendelleneset nem láttam, olajszint is tökéletes, új egyéni legjobbat is mentem 1:21.4-gyel, úgyhogy minden fasza Amúgy 3 éve voltam itt utoljára, érezhetően romlik a pálya minősége, egyre nagyobbak a huplik és többen is vannak, új helyeken is.
Egyébként nem tudom emlékszel-e még, volt itt szó róla, hogy a Triumph csoportban berögződése mindenkinek, hogy az Elf a legjobb hozzá, mert csendesebben jár vele a motor és finomabb a váltó. Állítólag a Motulokkal hangosabb. Hát én most 7100-t töltöttem bele (eddig az az Elf volt benne amit a szerviz használ) és semmi különbséget nem tapasztaltam, se hangra, se járásra, se váltásra. Ugyanúgy 10W40. Nem vagyok meglepődve egyébként, az ellenkezőjén inkább lettem volna. A köridőm jobb lett, szóval...
Ha nagyon akarom akkor talán az üreset könnyebben találtam ma városban hazafelé a korábbiakhoz képest, de lehet csak a nagy meleg miatt.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Burt1793
veterán
válasz lumpy92 #136756 üzenetére
Itt találsz részletes infót a TDM-ekről (nem csak az évjáratokról, mindenről), 2007-től volt az utolsó ráncfelvarrt széria.
Amúgy a korábbiaknál (persze akár ennél is lehet, de nekem jó így illetve nem terhelem kis fordulaton, ha lassan akarok menni, ott a nagyrobogó) van egy kábel vagy egy csappantyú, amivel javítható az alacsony fordulaton rángatás, ugyanis ezt az emissziós norma miatt hozták, így 4000 alatt kevesebb levegőt kap a motor. Érdekesség, hogy amikor nagyon kevés volt a benzinem, akkor 4000 felett leállt a motor már, alatta viszont még üzemelt azzal a pár cseppel ami a csövekben volt...
ABS javításról nincs hírem, hallottam, hogy sokaknak beszart, az új ABS kocka ára 650 ezer forint most, de persze mindenki csak felújítja. Nekem amúgy az első kör gyengült el, a hátsó még jó, diag-gal is teszteltük (amúgy egy tréningen derült ki, vészfékezéskor). 2 évente kapott nálam új fékfolyadékot, de persze használtan vettem, illetve azt is mondják, hogy meg kell csúsztatni időszakonként, hogy dolgozzon és ne rohadjon be. Az első ABS kb. évi 1-2szer üzemelt nálam, mondjuk akkor nagyon kellett, de lehet, hogy ez is kevés volt neki. No meg lassan 15 éves a gép... -
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #136755 üzenetére
A kerdes, hogy legeloszor miert jott le. Az nem a szerelo miatt volt.
levagta a nyomas/ elfaradt a muanyag?
A szerelo csak siman nem gondolkodott, hogy mi az oka ennek, ami eleg oreg hiba.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #136757 üzenetére
Az nem rossz ido, lassan bemesz 20 ala :D
Ezektol en kivagyok, hogy vmi olajtol halkabb vmi. Nem tok mindegy milyen hangja van?
Az ures megtalalasa az inkabb kuplung olaj ellatottsagatol fugg. Erdekes modon minel nehezebb megtalalni, annal jobban ovja az olaj a kuplungot. Mondhatni minel szarabb, annal jobb. (Persze mastol is lehet ez a jelenseg)
Az rsv4 fejlesztomernokei pl az utcai elmenyert visszabb vettek a masodik generacional a kuplung olajzasabol, pedig peldaul palyahasznalathoz a tobb olaj- ergo szarabb ures megtalalas- jobb.Explosión de dos tiempos
-
norbert1998
nagyúr
válasz Topiccsendőr #136759 üzenetére
Hát kitágult. De nem hiszem, hogy a nyomás miatt. Az nem ilyen irányban feszíti a műanyagot. Egyszerűen korosodott szerintem. Viszont egyértelműen látszott a vissza rakás után, hogy hub+, ez rendesen szar itt.
-
Harcipocok84
tag
Sziasztok!
Kawasaki VN1500 Mean Streak-ről van valakinek infója?
Számomra teljesen ismeretlen típus, nem tudom van egy széria hibája, egyáltalán ajánlott vétel-e... -
hugi0
őstag
fattyu !
A 701 Husi menyit zabal ?
Vezetted mar "finoman" ?[ Szerkesztve ]
"Az arnyekom gyorsabb a noverem fenyenel."
-
Somatom
veterán
Jól bevásároltam. Először vettem egy ilyen tanktáskát. Aztán, egy másik Louis -ban megláttam EZT, ami ránézésre nagyobbnak tűnt. De, nem az. A végén meguntam a vacilálást és felraktam a Louisost. Mindjárt teszteltem is, abban hoztam haza a Parditól az új sisakomat. Azt még nem tudom, hogy mit fogok csinálni a másikkal. Ha vkinek van reális ötlete, írja meg priviben!
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Xero
nagyúr
Nagyon nagyon buta kerdes:
Volt valaki kozulunk aki nem csak palyara es szerpentinre hasznalt panigale v2, vagy hasonlo geometriaju gepet hanem nagyobb turara is? Egyaltalan egy s1000rr-hez kepest hova lehet elhejezni a pozit rajta? Nincs nagyon mas viszonyitas abbol a kategoriabol. Vajon mennyire gyuloli magat a pokolba az ember rajta 8x2-300km utan?
Egy ismerosom ismerose jatszik a gondolattal. -
Topiccsendőr
addikt
Melyik panigale v2? A 959 vagy a regebbi 1199 vagy 1299?
959 el van tapasztalatom, a regebbiekkel, tehat a nagyobbakkal sajnos nincs, pedig azok igazi b*szogepek.A 959 el, meg ugy a legujabb pani v2-vel szerintem nincs gond kozuton, annyira nem rezeg, es az ulespozicio sem olyan extrem, mint az oldscool gyorsasagi motorokon, tehat akar egy 90'-00 as japan sornegyen, vagy egy 916 748 ason. Meg a 999 en is lejjebb van a kormanycsutka es jobban is rezeg.
De en ezt ugy mondom, hogy parszor nemetbol hazajottem az r1 el. Szoval ~ 650 km egy seggel. Nekem annyira nem volt veszes. Az s 1000 rr re meg mar nem emlekszem.
De panigalet ilyenre nem hasznalnek, mert a 959 meg hagyjan km re vetitett koltseg szempontjabol (bar azt is sajnalnam egyenesen hasznalni) de a fent emlitett 1199 es 1299... az valahogy igy mukodik:
Es zavaroan hangos a gyari kipufogoval is.
De valami brutal motorok, es nagyon gyorsan lehet veluk kanyarodni. En csak elmenymotorozasra hasznalnam ezeket.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Xero
nagyúr
válasz Topiccsendőr #136774 üzenetére
Az uj 955-os "baba" Panigale. "Elviekben" puhitottak rajta, es talan elhetobb mint egy 200+ lovas szorny innen indult a gondolkodas. Nyilvan itt Alpok jarasrol lenne szo, szoval vajmi keves egyenes, de teljesen jogos a sajnalnad megkozelitesed. Igazandibol tobb garazs kellene, hogy legyen kulon hely neki, de az nem olyan egyszeru.
szerk: Mondjuk ha R1-el egy seggel ennyit mentel, akkor nem vagy jo lakmusz papirnak.
[ Szerkesztve ]
-
-
Xero
nagyúr
válasz Topiccsendőr #136776 üzenetére
Inkabb el is mondom az ismeros ismerosenek, hogy nagyobb garazs kell es engedje el a dolgot.
-
Mentolka
senior tag
válasz Topiccsendőr #136774 üzenetére
Az veszett! 650km egy seggel R1-en. Nem volt hosszú? Én azért vettem túra motort, mert féltettem a csuklóm és a hátam (fekvős motorok).
-
-
Xero
nagyúr
válasz dellfanboy #136779 üzenetére
Az eleg kicsi lepes lenne elore, plusz tesztek alapjan jobban fozi a zacsit mint a nagyok.
-
Harcipocok84
tag
Sziasztok!
Szerintetek milyen árban mozoghat egy motor átfestése?
A jelenlegi lakkozott szürke színű motoromat szeretném feketére fújni.
Egy tank + első és hátsó sárvédő
Csak kb. ár érdekel, lehetőleg nem pesti áronYamaha XVS 1100
[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz Harcipocok84 #136781 üzenetére
5 ezertől 100 ezerig, saccolom.
-
GTVili
tag
válasz Harcipocok84 #136781 üzenetére
Tavalyi árat tudok mondani..... az asszony Dark Monsterét fényeztettük át feketéről fehérre...
Egy Monsteren nem sok fényezett elem található... tank, első sárvédő meg két, kb tenyérnyi burkolat az ülés alatt..... több helyen érdeklődtem, többnyire 100-as ajánlatokat kaptam...Végül itt helyben, egy kifejezetten motorfényezéssel foglalkozó srác fújta asszem 65-ért..... igaz, mocskosul lassan....
[ Szerkesztve ]
-
Harcipocok84
tag
Egyébként karburátoros motornál ha kipufogót cserélek akkor mennyire macerás a karbi utánaállítása? A gyárit teljesen nyitottra cserélném. Ez otthon is elvégezhető művelet vagy mindenképpen szerelő?
Illetve honnan tudom hogy kell-e karburátort állítanom? érezhetően egyenetlenül fog járni? sok lesz a fogyasztás? -
Topiccsendőr
addikt
válasz Mentolka #136778 üzenetére
Dehogynem, de legingabb mert 3x kell tankolni, meg rohadt unalmas. en legszivesebben egy megallassal letudnam az egeszet. egy 60-70 km szerpentinen jobban el lehet faradni. Szerpentin utan nekem masnap izomlazam van.
Xero
a supersport egyebkent kozutra nagyon jo, emelheto plexije van, tehat valtoztatod a szelvedelmet, magasitott csutkakormanya, es normalis fek-futomu, egeszen jo sullyal, ami sportturanal nem szokott lenni. Azzal eleg jol lehet sportolni, emelle nem faradsz el annyira. Az S verzion meg az anyam is ohlins, nah arra lecserelnem az st2 ot, ulespozicioban ugyanott lennek olyan futomuvel, amire szo nem lehet. az st2 vel 1100 km felett is mentem egy nap. Az nekem tokeletes mindenes lenne, dehat abbol a penzbol mennyi regi, szar hasznaltmotort lehet venni? :D
Ami meg zavaro, a supersportban, az nem a zacsimelegites.
a 939 nel bovdenes kuplung nyomaspont, vagy hogy hivjak motoroknal? Huzopont? :D
Azonnal befog a kuplung, aki normalis motorhoz szokott, az lefullad vele. A 950 esnel ez mar hidraulikus, azzal nincs ilyesmi. Amugy meg alul tol, tetszik a blokk karaktere, de ez messze van a kortars sportmotortol loeroben.
Explosión de dos tiempos
-
Somatom
veterán
Hú, srácok, ti ezt hogy bírjátok? Gurultam egy százast. Eddig azt gondoltam, hogy bírom a meleget, de ez durva volt. De, muszáj volt bejáratnom az új sisakomat. Ezt vagy süketek tervezték, vagy süketeknek tervezték. A tetején van egy szellőző, amit ha kinyitok, akkor a fejem búbjánál érezhetően áramlik a levegő. Amíg nem nyitom fel a plexit. Felnyitva viszont eltereli a szellőzőről a levegőt. De, ez a kisebbik baj. Eddig is felnyitható sisakom volt, tudom, hogy zajosabb. De, ebben nyitott plexivel, 30 Km/h -tól kezdődik egy olyan hang, mintha nem HD, hanem Y2K szólna alattam. Illetve nem is alattam, hanem a fülemben. Nagyon idegesítő. Ennyiért alaposabb tervezést várnék. Szóval, ez füldugós sisak.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Fboy
aktív tag
válasz Topiccsendőr #136774 üzenetére
848-cal is van esetleg tapasztalatod?
Cycle ergo szerint az még inkább hasalósabb lenne, mint az általad említettek.
Nagyon tetszenek, de tudom, hogy nem lenne túl ésszerű - plusz ez a kép is kijózanított kicsit - kár lenne napi 100-200km-es "motorozgatásokra" (igazából csak próbálom lebeszélni magam róla ) -
GalaHU
őstag
válasz Harcipocok84 #136785 üzenetére
Nekem gyári tech-el tüsszentették le ezüstről fehèr gyöngyházra a CB650R-emet kereskedés műhelyében. Bőven 100 alatt volt.
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
Topiccsendőr
addikt
Van, raadasul evo corse-val. Alutankos, gyorsvaltos.
En nem ereztem nagy kulonbseget mondjuk egy 2009 es r1 es 848 kozott ulespozicioban. Egy ismerosommel motoroztunk es kolcsonadtuk egymasnak a motorjainkat.Mit mondjak, a 848 evo kb ugyanannyi, vagy inkabb dragabb, mint a big bang r1, dehat loeroben nagyon erezni a kulonbseget a yamaha javara.
Szoval nekem gyenge volt :D
A fek az nagyon fog a ducatin, az termeszetesen jobb, mint az r1 en, de amugy utcai hasznalatnal leboritasnal, iranyvaltasnal kb semmi pluszt nem ereztem. Futomuben sem. Ugyanaz a gumi volt mindket motoron, rosso3. Szoval szerintem van jobb motor olcsobban a piacon.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
zgospel
őstag
Inkább ezt vegye meg az ismerősöd ismerőse. Persu majd átnézi, hogy rendesen cseréltek-e benne olajat, szerintem 100 ezer km alatt be is tudod járatni. A slickbe vágass majd mintákat a biztonság kedvéért
https://www.facebook.com/motoitaliauk/posts/pfbid06qY3iCXVrCJyDWHLw68h6GCCEn5vMXBCLWpUEmdbbyBA3H888CVKMEtLVJhTSRhalhttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
-
pellesmartin
tag
Sziasztok. Kérdésem lenne
Szeretnék venni egy 96os Kawasaki kx 125öt,600az irányár,két baja van,powernél szivárog az olaj minimálisan, eladó szerint 10ből 9 ilyen, gondolom tömítés csere és ennyi? A nagyobb baj hogy a kuplung alacsony fordulaton nem emel ki,csak ha adsz neki egy kis gázt. Eladó szerint a kosár alatt van valami golyó vagy stift ami nem jól van neki benne.. ezeken kívül jó állapotú a motor. Érdemes elmennem megnézni szerintetek,vagy hagyjam? Köszi! -
dellfanboy
őstag
válasz pellesmartin #136796 üzenetére
en szeretem a motorokat, szoval mindenfelekeppen megneznem, bar 600-ert a pincebe porfogonak kicsit draga.
es mi van a blokkal? kompot van? milyen dugo van benne? futomo/fek? nincs kiflibe a vaz? gyari karbi van rajta? legszuro? 1rugasra indul?ha 2 hibat bevallott, sztem van ott tobb is foleg egy krosszgepnel
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
martonx
veterán
Huh, tegnap a nagy hőségben én is motoroztam egy 3 fős csapatban. A hőségen kívül két dolog miatt volt érdekes ez a 200 km. Kiderült, hogy az egyik motoros társ nem is papásan, hanem egyenesen tatásan vezet (lakott területen szigorúan 50, országúton húzná, de nem mer előzni...). A másik furaság meg egy 130-al menő, bili sisakot viselő, napszemüveges, félmeztelen chopperes volt. Choppereseket eddig 80-al láttam menni, nem 130-al. Meg nem lehet vicces napszemüvegben tolni 130-al,de ő tudja.
Én kérek elnézést!
-
Somatom
veterán
-
d@vee
őstag
válasz martonx #136798 üzenetére
Tegnap kulccsonton vert egy darázs 90-nél. Hálós protektorral mentem, csak az volt előtte. Még rendesen fájt, szegény félpucér csávó hogy nézhetett ki a menet után
De ha már itt járok, kérdezek is. 2005-ös ER5-öm van. Most épp 100-as benzint tankoltam bele, de mennyire gáz ezekbe ezt a lóhugy E10-et tankolni?
[ Szerkesztve ]
Ja
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Szinte csak egy nagy kijelző lett a Red Magic 10 Pro
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Android szakmai topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Rendszergazda topic
- Elektromos autók - motorok
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Gumi és felni topik
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest