Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DJGABI

    addikt

    Sziasztok!

    Bő egy hónapja vettem egy Yamaha Majesty 125-öst. [Itt] a másik topicban már írtam a sirámjaimról. Röviden: használat után folyatja az olajat a szuszogón keresztül, külföldi fórum alapján ez kopott henger/letapadt gyűrű/szelepszárszimmering. Füstölni nem füstöl se hidegen, se melegen. Erre esetleg tudna valaki valamit mondani? Hengercserén gondolkozok, de ha már meg van bontva, akkor feljebb lépnék: 150-es henger elvileg különösebb átalakítás nélkül felmegy. Tudnék használt, de jó állapotút kispénzért. Illetve a 180-as is rámenne, ebből az új utángyári se drága. De ehhez már másik hengerfej/végáttétel kellene... Foglalkozott esetleg innen valaki ilyesmivel? Simsonnál anno a hengerfejet simán kimarták a nagyobb köbcentihez, nem tudom 4T-nél is működik-e ez, bár a gyárit nem szívesen barmolnám szét, hengerfejet se újat se bontottat nem láttam a motorhoz. Valamint: pont írták a másik topicban is, fogyasztás nálam is rengeteg, legalábbis nem az a 2-3 liter, mint amire számítottam, úgyhogy karburátort is át kell majd néznem.

    Illetve: variátort mennyire érdemes cserélni? Ennél a Top Racing MV1-nél azt írják 10-15km/h-t hoz, gyorsulásban meg gondolom pont ennyivel rosszabb. De ez gondolom a gyárival, plusz nehezebb görgőkkel is elérhető. Vagy valóban jobbak ezek a tuningos vario-k? A Malossit mindenesetre drágállom. Alattam (110kg) most olyan 90-95 km/h-t tud a motor.

    << "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>

Új hozzászólás Aktív témák