- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Milyen TV-t vegyek?
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- OLED TV topic
Hirdetés
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#89309696
törölt tag
[link]
Ez egy jó csatinak tűnik, szoktam nézni.
Én is sokat költöttem a motoromra, meg szerelgettem, hangoltam, mindig egyre jobb lett (most meg épp porrárohad, egy éve áll), de sose tudott olyat, hogy kapar állóhelyből meg 90-et megy, meg kiemeli az elejét. Hány lovas lehet ez? -
NYPD
aktív tag
Sziasztok. Van itt vki aki esetleg pizzahutnál futárkodik? Lenne privátban egy kérdésem.
Egyéb: lemosdattam ma a gépet, miután láttam, hogy egy testkábel valahonnan a blokk környékéről lejött
Annak idején a szerelőm az akku negatívjáról lekötött a blokk környékére, mondván ez így nekem jobb lesz. Nem találtam meg viszont a szemes kábelvéget egyik csavar alatt sem. Ez miért jó nekem, és hová köthetném vissza?+1: lekentem owatrollal a fekete műanyagokat, mennyi ennek a száradási ideje kb?
-
urbi73
senior tag
Malaguti F-15 - Hogyan kerülhetett víz a hengerbe ? Konkrétan kitekert gyertyánál köpi a vizet .Átszakadt a tömítés ?
-
-
Zoli bácsi
őstag
Elmentem ma tankolni. Idén nem nagyon ültem a Liberty-n, sok minden közbejött....
Megtankoltam, aztán kicsit az országúton mentem vele.
Jó idő volt, de szél fújt. Oldalról, meg szembe kaptam a szelet. Ránéztem az órára, már 80 fölött járt....Ejha, mondom biztos nem érzem a csuklóm, jól fülig húztam.....Meghúztam a gázt, bőven volt rajt, meg emlékeim szerinti viselkedéséhez képest még indult, gyorsult....Mi a rosseb lett ezzel......
Hát, biztos megneszelte hogy nagyobbra akarom cserélni.... Nem értettem.
Hazamentem, el is tettem, egyszer csak kitört belőlem a röhej, rájöttem a megoldásra..Milyen egyszerű..... Tavaly 135 kg voltam, idén lementem 112-re, és persze a keresztmetszet is csökkent.....
Nem gondoltam volna hogy ennyit jelent.....Érezhető.[ Szerkesztve ]
-
KTMHobby3
tag
válasz Zoli bácsi #83616 üzenetére
Örülök hogy sikerült fogynod (bár nekem is sikerülne). 40 km/h fölött a légellenállás négyzetesen növekszik. Nem a súly a lényeges, hanem a felület. Egy áramvonalas plexi sokat segítene.
-
FeniX-
aktív tag
válasz KTMHobby3 #83617 üzenetére
Srácok, nem olyan nehéz az.
Minden egy konyhamérleg megvásárlásával kezdődik és a szándékkal, hogy tényleg hajlandóak vagyunk változatni az életünkön.
Érdemes magadnak összeállítani egy jó étrendet, és saját kezüleg elkészíteni a kajákat legalább az elején.
Gratulálok a fogyáshoz Zolibácsi, csak így tovább.
Anno 21-2 évesen én is 113 kiló voltam, mert apámék nyomatták ezt a "férfiember 100 kiló alatt nem férfi..." - dumát.Egy 20 perces BKV utazást nem bírtam ki állva, mert úgy fájt a talpam. A legkisebb mozgásra leizzadtam, arról nem is beszélve, hogyha 2 óránként nem ettem egy emberes adag kaját, akkor leesett a cukrom. Emlékszem, az első irodai melómnál, ahol egész nap körbe kellett járni a nyomtatókat, folyton meg kellett állnom minden emeleten, a konyhában, hogy egyek egy kockacukrot, olyan szarul voltam. :-)
Volt szerencsére egy olyan előnyöm, (amit sok mostani fiatalból hiányolok) hogy mindig szerettem mozogni. Most is eszek relatíve sok "szemétkaját", de szerencsére a súlyomat már nem hagyom elszállni. Mennyivel jobb így!U.i.2.: Mókás, hogy a kismotor topicban van - eddig - a legtöbb megtermett ember. (2-en is vagytok közel 2 méteresek, ha jól emlékszem)
-
Rivaul
addikt
válasz FeniX- #83618 üzenetére
Én meg mindig azt irigyeltem aki tud hízni és van súlya. 18 évesen 56 kiló voltam 178 centihez. Irgalmatlanul sok kényszer kajálás és edzés a mai 74 kilóm eredménye 34 évesen. De még így is vékonyka vagyok. Ez olyan mint az egyenes vs göndör haj. Mindig a másik kellene
[ Szerkesztve ]
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
akos3
addikt
válasz FeniX- #83612 üzenetére
Gyakorlatilag eddig is csinálta. Főleg melegebb időben, de most elkezdte hűvösebb őszi napokon is. Egyszerűen x km után ha nem huzol rá gázt leáll. most ez egy kanyarban nagyon szuper, gondolhatod. Volt is ilyen eset De ha épp tudod húzni a gázt (pl. Rákoczi híd) akkor is érezni mikor elkezd "meghülyülni" mert olyan mintha rángatna, meg hiába húzod neki még is lassulsz. Aztán meg újra gyorsul. szóval egyenetlenül jár.
Pedig amúgy fürge, meg praktikus a nagy kereke miatt, de ezek miatt már-már súrolja a használhatatlan kategóriát. Nyáron mikor elvittem szerelőhöz, azt mondta, tiszta gány belülről nem érdemes hozzányúlni...Most úgy vagyok vele, használjuk egy darabig. Lassan jön a tél, úgy is állni fog. És amikor már az összes hajunk kihullott akkor lehet megvállunk tőle -
Zoli bácsi
őstag
Pénteken Sopronba kell mennem, útba ejtem az Egümotors nevű céget, ők hivatalos Sym viszonteladók. Nem kerül semmibe, mivel használt robogókkal is foglalkoznak, megkérdezem, ha otthagynám a Liberty-t, és elhoznák egy SYM VF185I-t, mennyi pénzt adnának mellé....
Egy kérdést megér, és remélem értettétek a viccet, természetesen tisztában vagyok vele, hogy én fizetek.
Kicsit kutakodtam a neten, ez a Sym gép Görögöknél nagyon befutott, rengeteg fut belőle. Szervizelős videóba is belefutottam, meglepődtem, hogy nincs olajszűrője. Illetve az a kismotorokban használt drót szűrője van. Ez egy kicsit elbizonytalanított, úgy tudom azért a szűrő hiánya hatással van a motor élettartamára. Nem hiába van már szinte valamennyi 125-ös gépen is.
Mit gondoltok..? Ez ne vegye el a kedvem..?
Másik kinézett ugye a Benelli TRK 251, de még Sárvárra nem jutottam el, nehezen tudunk összehozni egy fél napot az asszonnyal, hogy ráérünk. Itt is a beszámítás a kérdés, a kereskedővel már telefonon egyeztettem, csak oda kéne érni.
Ez a Sym motor regadóval 1,1m Ft. A TRK 1,4M sarc nélkül, szóval úgy számolom, 400e. ft különbség van az árakban. Ahogy kutakodtam, jóval több a tapasztalat a Sym-mel, a Benelli még elég új. Persze a Benelli nagyobb, komolyabb, 6 lóerővel több, de nehezebb is. Teszteket nézve, olvasva az a véleményem hogy kb egyforma a menetteljesítményük.
Nem akarok száguldozni, annyi kellene hogy tartani tudja az országúti 90-100km/h sebességet, hogy a kamionokat ne tartsam fel. Két személy nem hiszem hogy esélyes, asszony nem akar motorozni.
Szívem szerint megtartanám ezt a szalon állapotú, hófehér kis Piaggio-t, aztán betolnák melléje egy 500+ cm3-es túra gépet..De beszorul az ujjam a bilibe és felébredek....
Nem ez a magyar valóság, nálunk sem. De tényleg, jó lenne egy masina, amivel ki lehet menni országútra, és nem luxuskategória fenntartás. (Hobbi célra lenne) -
nyogo83
Topikgazda
válasz Zoli bácsi #83622 üzenetére
Szuro tema: sok 125-os regi blokkban sem volt rendes szuro. pl a Yamaha 125-os blokk, ami Yamaha Majesty-ben illetve Malaguti Madisonban is volt, abban sincs olajszuro.
Nem igazan fekudtek ki hamar, foleg ugy hogy sok Majestyt gyepaltak futar uzemmodban is. -
Rivaul
addikt
Tehát egy már át épített motor. Gyárilag 50 volt. A szerelő szerint tákolt mint sem épített. Akkor itt kb minden gond lehet. Ha 70-re váltasz, azzal sok mellékes dolog is jár ahhoz hogy használható maradjon. Változik a karburátor, a hajtás, kipufogó stb. Ha ezek csak hasraütésre lettek összedobálva, akkor könnyen okoz ilyen gondot. Hajtás, vagy karburáció ami hideg/meleg esetén változhat sztem. Viszont ezt így, online kimatekozni kb lehetetlen egy át épített motoron. Alapig le kellene bontani és szép sorban a megfelelő alkatrészekkel összerakni. Ár/érték miatt ezt szinte senki nem vállalja.
[ Szerkesztve ]
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
akos3
addikt
Amit nagyon muszaj volt azt megcsinalta. Pl
uj görgők, tisztítások, alapjarat allitas stb, de azzal nyugtázta h ez kb soha sem lesz ko
Amugy a mai idojarasban tokeletes
volt. Ki érti ezt.. -
FeniX-
aktív tag
Szerintem úgy lenne a legjobb, ha mindent visszaállítan a szerelő gyári állapotába. Henger, karbi, stb.
De ahogy írták itt többen is, gazdaságilag nem nagyon érné meg, hacsak nem a polcodon vannak a régi alkatrészek.
...
Most nem akarok általánosítani, de ilyen az, mikor valaki kitalálja, hogy "pfú, rakok rá egy 70-es hengert és 90-et fog menni..." aztán rájön, hogy kéne másik karbi / fúvóka, esetleg még pár alkatrész, görgő, szíj, neadj isten másik főtengely, de ezekre már nincs keret/ingerencia, aztán eladják egy mit-sem-sejtő vevőnek (neked) ... Te meg szívsz vele.[ Szerkesztve ]
-
Rivaul
addikt
Pontosan ahogy FeniX írja. Leginkább az anyagi keret ami az útjába áll az ilyesminek. Persze a hozzá nem értés mellett. Ráverik a hengert, aztán csodálkozik hogy rosszabbul megy mint előtte. Ilyenkor meghirdetik hogy új hetvenes henger, de még állítani kell kicsit és jó lesz Nem. Soha nem lesz, mert hiányzik mellé egy fél motor. De látatlanban csak spekuláció minden amit írunk ezt leszögezem.
[ Szerkesztve ]
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
akos3
addikt
Értem sràcok
hàt gondolhatjátok, hogy nincs a polcomon az eredeti motor. Oszinten szolva nem tudom mi van a motorban. Mikor megvettuk, meggyozott h akasztja a 80as órát és kész. Persze ez az én hozzá nem értésemet tükrözi
Az biztos, hogy ha valamikor csere lesz akkor visszatérunk az 50-eshez.[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
-
Zoli bácsi
őstag
válasz FeniX- #83632 üzenetére
Jó hogy nem vettél olyan Trabit.
Szerintem csak motor csere az kevés volt. Futóművet, hajtást (féltengelyek) meg a fékeket is illett erősíteni, az a gyári 4 dobfék.....Valamerre mindig húzott fékezéskor.
Az első Trabim 76'-os volt, az még ment jól az eredeti motorral is.
84'-ben változtattak, karburátoron is, kevesebbet evett, de 100 km/h körül volt a vége. Legfontosabb hogy a dinamó helyett generátoros, 12V-os rendszerrel szerelték...
Na, a régi Trabim is tudta szinte akasztani az órát, a gyári motorral..Sokan nem hitték el, egyenes úton, szélcsendben, igaz üveg hangon vitte a 130km/h-t (saját óra szerint. Amúgy 120-ig volt kalibrálva, de bőven túlment Aki megkérdi miért nem mértük GPS-el, azt nyakon vágom). Sok volt neki, már a futómű 100 fölött kevés volt, "kóválygott" az úton. Meg evett 8-10 litert. Nyáron.
Voltak ilyen barkácsolások, Fiat motoros (Vagy az Uno, vagy a 127-es motorja ment bele...) Trabant, Dacia motoros Barkas..Haveromnak Mercedes dízel motor volt a Volgájába..... -
macilaci78
nagyúr
Rendszeresen járok az említett szakaszokon és egyetértek veled.
Viszont defenzíven lehet élni 50 km/h-val is, sáv közepén kell haladni, hogy sávon belül ne akarjanak megelőzni, leszorítani, illetve legyen helyed menekülni.
Persze az alacsonyabb sebesség miatt a baktatós külső sávban illik haladni, ami nem egy leányálom.Robogóval és kocsival is közlekedek. Aki szerint a robogók általában véve gyorsabban indulnak, mint az autók, az vagy hazudik, vagy csak én fogok ki balfaszokat. Dinamikusan szoktam indulni a lámpánál, ha kétkerekű áll be elém, akkor rendszerint tötymörgősre kell vennem a figurát.
Viszont Pesten szoktam le a csatornafedelek, úthibák kerülgetéséről. Hiába figyelem a tükörben a mögöttes forgalmat, bármikor ott teremhet egy motoros, akit fellökhetek egy ilyen kerülő manőverrel. Ahogy terjednek az elektromos cuccok, már hallani sem lehet mindegyiket.Inkább azt tudom mondani, hogy a budapesti autós közösség nem készült fel a motorosokkal való együtt haladásra, a motorosok, főleg a futárok pedig hajlamosak páros lábbal felrúgni minden írott és íratlan szabályt és etikettet.
Ami viszont nettó életveszély és/vagy baromság Budapesten, az a kerékpározás de főleg az elektromos rollerezés, mint közlekedési mód. Egyszerűen ezek rövid távra értelmetlenek, nem éri meg elővenni, fenntartani. Hosszú távon pedig nem spórolsz vele időt, de az időjárásnak sokkal inkább ki vagy téve, mint tömegközlekedéssel.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Zoli bácsi
őstag
Írtam már itt, hogy a 125-ös Liberty-t cserélném, ezen gondolkodtam, azt hiszem FeniX- fórumtárs nyomon is követi az eseményeket, kérdezted is a múltkor......Most itt tartok:
Voltam ma Sopronban, 2 motoros boltot is meglátogattam.
Az Egümotors-nál kezdtem, ugye itt a Sym 185-ös motorjára kérdeztem rá, természetesen mondtam, hogy egy robogó beszámítását szeretném kérni. Leráztak hamar....Vagyis korrekt, kedves volt a tulaj, de azt mondja nem lesz beszerezhető a motor, idén biztos nem lesz, volt neki egy, azt elvitték. Igazából úgy gondolnám, nem akart a beszámítással vesződni, amit meg is értek valahol, így ősszel beszámítja a 2 éves robogómat, tavaszig nem hiszem hogy elvinnék...
Átmentem a Benelli-s üzletbe (Salamon motor), mikor kérdezték miben segíthetnek, előadtam itt is, hogy van egy 125-ös robogóm, helyette szeretnék valami nagyobbat.....Mert kevesellem.
Nevettek, nem én vagyok az egyetlen, nemrég számítottak be egy szintén 2019-es 125-ös gépet.
Sajnos TRK 251 nem volt, de volt Imperial. Asszony is erősen nézegette, azt mondta ez nagyon szép....Volt még az új 300-as Keeway robogó, el mentem mellette először, meg sem néztem.Mondta a tulaj hogy azt is nézegetik sokan...Hát, nem tűnt egy masszív szerkezetnek. Sőt, elég kis kerekű, alacsony gép. Nem fogott meg. Bezzeg az Imperial...
Annyiban maradtunk, hogy utánanéz mennyiért tudja beszámítani a Liberty-t, felírta a számom, hogy hét elején felhív. Korrekt ember a tulaj is, és az egész bolt....
Persze mindkét helyen kerestem a ló fejemre 3XL-es sisakot, sajnos sehol nem kaptam. A régi használható, a gumi részei öregednek.... Tavasszal egész Győrt lejártam, ott sem volt.
Most még elmegyek a Sárvári Benellis-hez is, ő is korrektnek tűnt, telefonban, máshova nem megyek. Két helyen kérek ajánlatot a robogómra, a beszámításra, úgy gondolom pénzből élünk, ha pár tízezres különbség van, akkor szimpátia dönt, százezres eltérésnél a buxa....
Megnézem élőben a TRK-t is.
Ha jó árat mond valaki a Liberty-re, akkor szerintem heteken belül cserélek. Egyenlőre az Imperial nagyon tetszik. Úgy néz ki, mint egy motor. Van benne anyag.....
Itt tartok. -
perge666
veterán
válasz Zoli bácsi #83637 üzenetére
Kíváncsi leszek mennyibe számolják be a robogót.
Nekem most töltötte a 4 évet a Derbi,de nem adnám el már csak azért sem mert hatalmasat buknék rajta,meg szeretem is.Mellette mindig vannak más “ motorjaim “ kizárólag 50-es kisgépek,ezeket szoktam csereberélni ha megunom vagy elnyűvöm nagyon.
Szerintem az Imperial lesz a te motorod,remélem megtalálod benne amit keresel.
[ Szerkesztve ]
-
DJGABI
addikt
válasz Zoli bácsi #83634 üzenetére
120? bakker, volt trabink, de gyerekként még a 90 is félelmetes volt benn.
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
Zoli bácsi
őstag
Na, most jött a telefon, korrekt ember ez a Salamon motor tulaj...
Osztott, szorzott, 620 ezerért számolná be a Libertyt.(2019 November, 125-ös, 1100km)
870 ezret kellene ráfizetni mondta...és ekkor nagyon megdobbant a szívem....De a TRK251-re lenne ennyi, én először az Imperial-ra gondoltam. Azt nézegettem
Ebben benne van minden, adó, forgalomba helyezés.
Mondtam, jelenleg a robogót vinném meg, 500e. lenne rá, a maradékot lehetne-e 1 év hitelre...(Most megyek 10 órára a karosszériáshoz, lányom kis bakijának is 315 e. lett a vége...)
Azt mondta persze, könnyen elintézi...Bár lehet össze is kapom, éppen nézem 500e. ft alatt nem is írnak hitelt....Az a minimum.
Vagy felveszem azt...Aztán Imperial.....
Azon gondolkodom, elmenjek-e Sárvárra, ott is megkérdezni, nem hiszem hogy jobb árat kapok.......
Telefonon lebeszéltem a Sárvári sráccal, hogy megyek, csak tegnap tényleg Sopronba kellett mennem, és az út mellett volt ez a bolt. -
Pfiucska
aktív tag
válasz Zoli bácsi #83641 üzenetére
Szerintem megerne megkerdezni egy masik helyet is h mennyiert szamitana be. Ki tudja, hogy nem-e ad mondjuk 50k-val tobbet..
szerk.: a tied is olyan mint ami fent van hahun 1.050k-ert? (Új, érdi kereskedo)
mert akkor azert a 620 nem egy acelos ar, siman megkockaztatom h felrakod hahura 750-ert es 1 heten belul elviszik.[ Szerkesztve ]
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
Zoli bácsi
őstag
válasz Pfiucska #83642 üzenetére
Igen, enyém is Érdről való. Én is úgy sakkoztam, hogy 700e. körül érhet, de a kereskedőnek is tárolni kell, azt nem kívánhatom hogy ráfizetéssel árulja.
A másik hogy ősz van, szóval lehet eladom 720-ért, de tavasszal, akkor van rá kereslet, ergo nyerek egy százast. Viszont amit vennék, esélyes hogy januártól 200e.-rel drágább lesz.
Ez merült fel bennem. Aztán lehet rosszul gondolom.
A másik hogy nem vagyok egy eladó alkat, szóval idejönnének, kipróbálnák, lefitymálnák, előfordul hogy bevágnám a garázs sarkába és levenném a hirdetést....
Meg tisztába vagyok mi van MO.-on. Elviszik, leveszik a rendszámot...Hopp, kismotor. Viszont a nevemen van.....Mint nagymotor.
Azért ez is felmerült bennem, egyszerűbb talán a kereskedő. -
Zoli bácsi
őstag
Amúgy köszönöm mindenkinek a jó szándékú, segítő hozzászólásokat a dilemmámhoz!
Jó kis csapat van itt!
Valószínűleg nem tökölnék ennyit, ha lenne bőséges pénz az ember háta mögött, meg persze vasat is nagyobbat néznék. -
DJGABI
addikt
válasz Zoli bácsi #83643 üzenetére
forgalomba helyezést/névre írást kövi tulajnak kell intéznie, onnantól hogy megvan az adásvételi tudtommal nem a te felelősséged bármit is csinálnak vele. az adásvétel attól még persze huzavona, valahol érthető ha nem akarnál vele foglalkozni
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
Pfiucska
aktív tag
válasz Zoli bácsi #83643 üzenetére
Ha van adasvetelid, hogy eladtad akkor teged mar nem banthatnak Amugy ertem en, hogy kenyelmes a kereskedo csak sváb vagyok ahhoz, hogy elengedjek igy ~100k-t.
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
GEPESZ66
veterán
Keeway F-act 50 hátsó lámpájában szeretnék izzót cserélni.
Kivettem a lámpabúránál lévő 2 db csavart, de a burkolat nem akar lejönni.
Nem akartam eröltetni.
Hogyan kell levenni? -
Rivaul
addikt
Nah, meg volt a Decathlon túra. Sok jó cuccot láttam, de szerettem volna emberi árnál maradni. Végül [EZT] a kabátot vettem alá öltözetnek. Azt mondták hogy ez a legerősebben szél álló kis kabát náluk. Jó a fogása, membrános. 30km/h szelet és 7 mínusz 4 fokot bír emellett. Olyan passzentos hogy simán rá megy majd a normális kabát. Remélem beválik. Ha nem, akkor is ennyi pénz még nem tragédia. Gatyát nem vettem. Climaproofos Adidas melegítő + jéger alsó combo elég szokott lenni.
[ Szerkesztve ]
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Nagynagy
kezdő
Hali kérdésem lenne !
2T robogónal az mekkora gáz ha hátra fele is forog ösze szerelt álapotban a lendkerék! Tudtomal annak hatra fele nem szabadna! Jol tudom? Ez mitol van ?hogy orvosolhato!
Persze ez most egy uzemképtelen moci!