- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- eGPU tapasztalatok
- Apple notebookok
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Hobby elektronika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- SSD kibeszélő
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
Hirdetés
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
NYPD
aktív tag
válasz Tamás9x #84699 üzenetére
Nekem pont NZI comb 2 duo van, és baromira hiányzik a több fokozatban történő állítás. Tavalyi téli szezonban úgy oldottam meg, hogy az egyik szélére tettem egy kis csík vastagabb kétoldalú ragasztószalagot, aminek a külső felén rajta hagytam a fóliát, hogy ne ragadjon. Felfelé lehet a plexit pattintani, ami így kicsit lent elemelkedik, de az kevés hozzá, hogy ne párásodjon.
-
Topikgazda
válasz DigitXT #84695 üzenetére
Nekem eszembe nem lenne mindenféle tisztítószerrel törölgetni a plexit. Tőlem lehet az kifejezetten speciális anyag, vagy csak sima ablaktisztító, akkor sem. Ha nem nagyon bogaras, akkor csak sima víz. Ha jobban, akkor beáztatom egy percre vizes kendővel és utána le jön. Ha meg már makacsabb dolgok vannak rajta, akkor egy pillanat alatt lekapom, és szappanos vízzel mosom át. Tudom, maradi vagyok, és ha ne is egyedül, de kevesen vagyunk ezzel a nyomorral. De én így csinálom. A műanyag plexi is eleve egy érzékeny dolog a mindenféle szerekre, a fólia meg annál inkább.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
DigitXT
félisten
válasz sityupityu #84702 üzenetére
Menet közben viszonylag ritkán áll rendelkezésre szappanos víz...
Ez a plexi tisztító meg kifejezetten plexire van: néhány spriccni, áttörlés, és
mehetsz tovább úgy, hogy teljesen tisztán látsz. Annyi, hogy a pinlock fólia
háklis rá, szóval ha azt használsz, akkor kétszer gondold meg, melyik jobb?
De amúgy a koszos plexi a jobb, mivel télen, amikor kritikus a pinlock, azért
jóval kevésbé lesz bogaras, ki lehet bírni hazáig. (Jobb a megmart fóliánál.)Szerk: ahogy a művelt német mondja: "I've learned that the hard way..."
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz DigitXT #84703 üzenetére
De plexi tisztító is. Jó, csak a magam nevében beszélek. Legalább is én nem hordok ilyesmit magammal, nem is tudnám hova tenni. Amiket megyek, max 200-250 km egy csapatásra (de inkább kevesebb), azt megcsinálom tisztítás nélkül. Ha meg valami nagy dög ment szét a plexin menet közben, akkor megállok egy benzinkúton és áttörlöm ronggyal. Ez a dolog meg, hogy mi van nálad nyilván motor/motorozási stílus kérdése. Egy robogóba el lehet tenni mindenfélét, de nálam nincs helye semminek, túradobozzal meg nem csúfítok el semmilyen motort.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
DigitXT
félisten
válasz sityupityu #84704 üzenetére
Nekem a doboz nem elcsúfítás, hanem alap. Kell a cuccaim tárolásához, amikor
parkolok... Motorozási stílusról esetemben nehéz beszélni, főleg, hogy 1 éve kb.,
hogy utoljára ültem rajta. Viszont nagyon régen nálam se volt plexi tisztító, ám
amióta kaptam egy ilyen tippet, tartok a dobozban. (Amiben amúgy a sisak lakik,
ha épp nem a fejemen van. Egyesek szerint azért nem kell doboz, mert a sisakot
a fejeden hordod, és nem a dobozban... A gerincvédőt meg a hátadon, és nem az
ülés alatt: nagy spíler volt a fószer, de hát nem is vettem meg a T-Maxot.)[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
Csak a margóra szánt megjegyzéssel tudatom, hogy egyelőre maradok partvonalbeli figyelő-játékos. :-D
jó impulzus-vásárló módjára (és előzetesen napokat nem-alvással töltve) lefoglalóztam egy teljesen egyszerű elektronyos bicajt. Pár nap és meghozzák. (Egy nauzer zagon)
Megpróbáljuk most ezt a 'vonalat'. Ha heti 2x kell bejárni később, akkor arra bőven jó. Nem volt már kedvem vacakolni itt a lakótelepen, hogy kint hagyjak éjszakára egy motort, vagy konfrontálódok folyton a közösképviselővel, hogy a pincefolyosón nem maradhat a benzin miatt. Hovatovább ebből a limitált 3 kilós büdzséből tényleg nem nagyon lehet szerezni semmi olyat, ami később nem dől össze alattam jó eséllyel. Mindenképp akartam egy kis tőkét kovácsolni a yamaha eladásából, úgyhogy most akkor ehhez tartom magam. Tudod, "amit főztél, edd is meg" .. Ettől függetlenül, szerintem kicsit később val.-szeg úgyis lesz valami motor, csak nem most. -
Tamás9x
őstag
Tudom ez elcsépelt , de normális szivargyujtós kompresszort vajon mit érdemes venni? a 16g-os CO patronok tudnak egy 17-es kerékbe 0,4Bart.. így lehet kell belőle vagy 4-5.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
válasz macilaci78 #84708 üzenetére
Hát pont ezeket szeretném elhagyni, Inkább elektromos front.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Tamás9x #84709 üzenetére
Igaz nem szivargyujtos, de en kb 1 eve hasznalok egy Xiaomi kompresszort [link]
Amiota megvan, tobb ismerosom is vett, mert olyan pozitivak vele a tapasztalatok. Volt, hogy 1 feltoltessel a motor gumijait 1,6 barrol 2-re, plusz az auto gumijait 1,6-1,7-rol 2.2-re felfujtam es maradt meg benne toltes.
Nagyon pici helyen elfer, van talan szivargyujtos verzioja is, de en ezt sokkal egyszerubben hasznalhatonak tartom.Szerk:
Ez a szivargyujtos verzioja [link][ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz nyogo83 #84710 üzenetére
Hatalmas plusz egy: rohadt jó kis kompakt cucc. A saját akku miatt nem kell,
hogy szivargyújtós legyen, de éppenséggel szivargyújtós USB adapterről is fel
lehet tölteni, ha pont akkor, és ott fogy ki a delej. Vagy otthon bármiről.Tényleg sokat bír, a szelepre való csatlakoztatás meg egyenesen fenomenális.
(Rollerhez vettem alapvetően, de fújtam már vele a motort, és igen, autót is.)Rollernél kritikus, hogy amikor leveszed a csatlakozót, mennyi levegő szökik...
Na ebben zseniális ez a csavaros megoldás, mivel praktikusan semmi: icipicit
szisszen és tizedbarban sem mérhető a veszteség, tényleg annyi marad bent,
amennyit belerakott, miközben egy "hagyományos" kompresszor csatlakozás
leválasztása rollernél 0.3-1 bar buktát is jelenthet, annyira kicsi a térfogat.Annyit trükközik max. a felhasználói élményért (miközben önmagában nagyon
jó, hogy nem kell rá figyelni, elcsörömpöl magának a célértékig fél-egy percet),
hogy nem rögtön állítja meg, amikor elérte a célértéket, hanem (icipicit) túlfújja
a felső határig... magyarán tuti nem lesz alacsony a nyomás utána. Pont jó.Szerk: Madison guminyomás beállítása az előírt 2.0/2.2 értékre, pipa...
[ Szerkesztve ]
-
KTMHobby3
tag
válasz nyogo83 #84710 üzenetére
Tavaly vettem a piacon egy ezresért, én még nem láttam eddig ilyent. 9 bár-ig lehet beállítani. Li-Ion akku van benne, de szivargyújtóról is megy, a kábelt is adták hozzá. Mannes-Mann, profi cucc. Kedvenc söröm a méret miatt van mellékelve. Ilyen is van, szerencsém volt hogy rátaláltam. [kép]
-
Rivaul
addikt
válasz Tamás9x #84709 üzenetére
A Lidl Ultimate Speed kis kompresszor ami még jó ha vezetékes kell olcsón. Nem ég le ha dolgoznia kell. A Volvo 235-ös kerekeit is feltolta nyáron többször 2,5-re (szar felni folyton engedett peremnél). Mellé gumimatrac, motorok stb is kapott vele de bírja 2 éve.
[ Szerkesztve ]
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
perge666
veterán
válasz perge666 #84642 üzenetére
Na becumiztam a Hunter kipufogóval.
Szolnoki motorbontót nem, ajánlom senkinek!
1 hete nem azt a kipufogót kaptam amit kértem,elvileg visszaküldhetném és azt mondta az eladó hogy van másik kipu,de szombat óta nem reagál az üzeneteimre.Pedig normális hangnemben írtam neki,nem is voltam tolakodó.
Ez szerintem gerinctelenség amit csinál.
Szerencsére nem százezrekről van szó hanem csak néhány Mátyás,de akkor is........ -
perge666
veterán
válasz KTMHobby3 #84717 üzenetére
Nem fogom zaklatni 9000ft miatt./ 6500ft a kipufogó plusz a szállítás /
Ez az ő szegénységi bizonyítványa,de 1-2 helyen még biztosan fogom hangoztatni hogy nem ajánlom őket,sőt rákeresek a honlapjára és szépen megírom oda is a véleményemet.Nem is ezzel van a baj,hanem hogy még mindig kipufogó nélkül árválkodik szegény Hunter.
[ Szerkesztve ]
-
perge666
veterán
válasz KTMHobby3 #84719 üzenetére
Tőőőleeeeem???
Mégis mit vársz?
Menjek el Szolnokra,tőlem 150km-re,vigyem vissza neki a rossz kipufogót és kérjek tőle elnézést?
Ha becsületes lenne akkor nem nekem kellene keresgélni,elvégre nem én hibáztam.
De a legjobb az egészben hogy hiába keresem nem reagál,akkor mégis mit tegyek? -
DigitXT
félisten
-
FeniX-
aktív tag
válasz perge666 #84720 üzenetére
Továbbra is azt javaslom, hogy tegyél egy próbát egy valami közeledben lévő kipufogóssal. Elviszed a dobot, és megmondod, hogy csináljon egy közbetétet, amivel a megfelelő pozícióba állítod a kipufogót. Anno a yamahán (másikon) nekem is egy 600-as yamaha dob volt, egy kb. 20 centis szűkítő betéttel.
-
ot93
senior tag
Üdv,
Téli motorozásnak a motorra nézve van valami negatívuma?
Tehát pl. jobban használódnak-e bizonyos elemei. Azt tudom, hogy pl. a só nem tesz jót neki, de ha erre mondjuk ügyelek, hogy amikor latyakos, sózott az út, akkor nem megyek vele, csak ha felszáradt, akkor van valami ami nem tesz jót a motornak?Eladó: Sony HDR-AS20 akciókamera - 10k
-
DigitXT
félisten
A hideg olaj nagyobb viszkozitása pl. nagyobb kopást okoz* minden indításnál.
Plusz ugye lassabban melegszik a blokk, eleve tovább tart ez a fokozott kopás
állapota, de az ember haladna, kvázi hidegen terheli... Tovább kell a szívató (ha
nem injektoros), és ez a dúsabb keverék jobban mossa hengerfalról az olajat...Szóval szerintem alapvetően rosszabb kenési körülmények, mármint 4T esetén.
2T-hez nem értek. Ja és ha léghűtéses a blokk, az télen túl tud hűlni: vízhűtéses
esetben ezt kezeli a termosztát nagyjából**, levegősnél nem tudom hogy megy.*: nehezebben szivattyúzható az olaj (ezért lassabban jut el a kenési pontokra).
**: a tapasztalat szerint egy zárt termosztáttal közlekedő motor legalább 10-20
fokkal hidegebb a (nyári) üzemi hőmérsékletnél - ami természetesen visszahat
az olaj hőmérsékletére, ezzel a viszkozitására... (Lászik is, hogy magasabb lesz
az olajnyomás: ilyenkor kvázi túl van hűtve. Nagy hidegben akár le is szokták
takarni (részlegesen) a hűtő radiátor felületét, kisebb legyen a menetszél.) -
Rivaul
addikt
Nem írtad milyen motor. Pl egy levegős 2t-nek semmi gondja nem lesz. Mire kienged a szívató addigra motorozható. -10-be is max 1-2 perc. Semmi negatívuma nem lesz. Én pl napi szinten használom most is de többen vagyunk így itt. Vizes már problémásabb lehet, ott nem mind éri el az üzemit. Takarás megoldás lehet ahogy DigitXT is is írta. De ott is kb ennyi 2t esetén.
[ Szerkesztve ]
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
RJ45
junior tag
Minden és bármi jobban kopik, ahol zsír vagy olaj van, minden gyorsabban használódik és a gumi, műanyag is fokozottan ki van téve az új benzin (E10) kártékony jelenlétének, ami már 10 térfogatszázalékban alkohol, ami eszi a gumit, így pl. nem csoda, hogy télen döglik meg az automata benzincsapom.
Unix forgalmaz motor alkatrészt vagy csak autót? Neten honnan a legjobb rendelni Yamaha Jog-hoz cuccokat? Asszem rászánom magam, mert ha lassan is, de egyre többet enged el a motor alá és már büdös van a konyhában is reggelre. Jön be a garázsból.
-
Rivaul
addikt
-
DigitXT
félisten
válasz FeniX- #84729 üzenetére
Ha igazán drágát akarsz, akkor oemparts.hu.
-
RJ45
junior tag
válasz Rivaul #84730 üzenetére
köszi és azt honnan tudom meg, hogy mit kell választani? Japán belpiacos léghűtéses kétütemű SA16J a típusa a motornak, ha jól emlékszem 2004-es, de ez már nem 100%. Ez alapján kéne tudnom, hogy a keresőben az sracin.hu-n pl. ez mi, de nem tudom biztosan ez Jog-R?
Soha nem rendeltem alkatrészt így a neten még hozzá, mert nem romlott el, jó ez a Yamaha, csak én vagyok nagyon hülye ehhez.Esetleg a felsoroltak közül van pesti? BP. nyugati pu-hoz közeli boltja valamelyiknek?
szerk.:
tuti nem JOG-R, mert van fénykép a vákumos benzincsapról JOG-R-hez és az enyém persze nem ilyen[ Szerkesztve ]
-
RJ45
junior tag
ccmmotorosbolt.hu ? Ismeritek?
Kép alapján ott van, ott a 3KJ-hez írják. Az gondolom kéz bilibe lóg, hogy valahonnan megtudom milyen tömítések hová valók, rendelnék már O gyűrűt is a szívató alá, de eldobtam a gyárit, ami elszakadt és amit tettem rá, az meg.. hát xar talán vékonyabb vagy mittomén -
Rivaul
addikt
A kép segít sokszor legtöbbet, mert több típushoz is használják ugyan azt természetesen. Az sracing gazdagréten van azt tudom. De ha ide bedobod a képet, akkor biztos keres neked egyet valamelyikünk.
[ Szerkesztve ]
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Zoli bácsi
őstag
Ezért jó a régebbi motorokba az E5 benzint tankolni.
Ebben is van alkohol, csak kevesebb, és jobb minőségű, ami nem bántja annyira a gumit, műanyagot.
Én robogóba, fűnyíróba, fűrészbe..stb. csak E5 benzint tankolok. Autóba is télen, mert ritkán megy, idén egyszer volt indítva..... -
KTMHobby3
tag
válasz Zoli bácsi #84736 üzenetére
Akinek van rá pénze, az megteheti. Ezek csak hiedelmek, de mindenki abban hisz, amit jónak tart. Műszaki tartalom nulla!
-
Topikgazda
-
KTMHobby3
tag
válasz sityupityu #84738 üzenetére
Az hogy a 95-össel nem megy a motor. Mert megy, semmivel sem rosszabbul. Igaz, aki nem használja a motorját, inkább 100-ast tankoljon, de legjobb ha semmit, eressze le a benne van.
-
Topikgazda
válasz KTMHobby3 #84739 üzenetére
Senki sem mondta, hogy nem megy vele. De az kétségtelen, hogy hosszú állás után úgy kiválnak sok esetben az adalékanyagok benne, hogy simán dugulást okoz tavaszra aki télen nem használja a motort. Ez nem vita kérdése, hanem tény.
A korrózió miatt az meg nem megoldás, hogy egy semmit sem hagysz benne a téli pihenő előtt.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Rivaul
addikt
válasz KTMHobby3 #84737 üzenetére
Ez nem igaz. Én elég sok rohadni hagyott roncsot láttam már, amit életre kellett keltenem. Az a zöld "frissen" még ragacsos, később megkövült retek amit a 95 benne hagy a karburátorba... Ezt 100-nál nem tapasztalod. Ott csak kiöntöd és feltankolod frissel. Láncfűrész esetében a karbinak jobb mert nem keményedik ki szárazon a membrán, viszont bele sem köt mint a 95.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
KTMHobby3
tag
válasz sityupityu #84740 üzenetére
Elfogadom, amit írsz. Én akkor is annak a híve vagyok hogy ha nincs benne semmi, az semmilyen kárt nem okoz.
Tavaly Augusztusban le kellett állnom a motorommal, mert beállt a főtengely. A 95-ös benzint leeresztettem egy kannába. Azóta elindítottam a motoromat friss benzinnel, ment rendesen. Kíváncsi vagyok hogy a fél éves 95-ös benzinnel el indul-e? Ígérem Neked, meg fogom írni hogy sikerült-e. -
Topikgazda
válasz KTMHobby3 #84742 üzenetére
Valószínű, hogy be fog indulni sőt, biztos. A kannában lévő nagyobb mennyiség másképp viselkedik (pláne, ha meg is van mozgatva néha) mint egy karburátornyi mennyiség ami be van ragadva egy kis helyre. A minősége már más kérdés.
A fémtanknak a korróziója nem kitalált hanem valós dolog.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
tamas_0123
újonc
Sziasztok,
korábban említettem, hogy a japán csodák után szeretnénk váltani egy nagyobb kerekű motorra. A hétvégén ez sikerült, egy sportcity 4T formájában.
A motort nem használták legalább 6 hónapja, udvaron egy kis előtető alatt lehetet megnézni. Vastagon állt rajta a por, itt-ott festék leverődés, beállt első fék, szakadt ülés fogadott. A rossz látvány után 5-6. rúgásra beindult, viszonylag szépen járt. A próbakör alatt elég lomhán gyorsult, a japán 4T-t fürgébbek, de közel féláron volt így elhoztam, gondoltam tavaszig rendbe rakom.
[Mosás után]A fék kicsit oldódott ahogy megmozgattuk, a hazautat kibírta, azonban az udvaron való tologatás-fékezgetés után szinte teljesen beállt. Alig lehetett tolni, csiholt. Szétszedve látszott, hogy a betétek kuka állapotban vannak, azonban a dugattyúkat csak egy darabig tudtam szépen visszanyomni, innentől már egy fogóval is minden miliméterért szenvedni kell. Gondolom ennek nem így kellene működnie. Szerintetek ez a féknyereg is kuka, vagy olajat kellene cserélnem?
-
DigitXT
félisten
válasz KTMHobby3 #84739 üzenetére
Nem az oktánszámmal van baj, hanem az adalékolással...
Esetünkben az E10 alkoholtartalma okozhat gondot, főleg
öregebb vasaknál... Nekem viszont anno annyira félre volt
karburálva, hogy a klasszikus benzin, amit ma már csak a
prémium szegmensben kapsz, ha egyáltalán fuldokláshoz
vezetett. Az E10-et viszont imádta a kis iszákos... -
FeniX-
aktív tag
válasz tamas_0123 #84744 üzenetére
Szerintem ha normálisan szétszeded, megpucolod és új karmantyút veszel, meg új fékfolyadékkal összerakod, semmi baja nem lesz.
-
Rivaul
addikt
válasz tamas_0123 #84744 üzenetére
Ki kell húzni belőle a perselyeket. Elpucolni kívül, belül. Feltölteni, légteleníteni és össze. Persze csak ha nem látsz rajtuk komolyabb bemarásokat. A Volvonál egyszer megcsináltam de ott nyomot hagyott a szorulás. Végül új persely lett a vége. Így is ötöd áron meg lettem mint egy komplettel. Mondjuk itt egybe meg kell venni sztem ha vacak. Nem láttam külön. A lényeg hogy egy nekifutást meg ér.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
tamas_0123
újonc
válasz Rivaul #84747 üzenetére
Köszönöm a tanácsot, neki is ugrottam de csak rosszabb lett a helyzet.
Sajnos csak az egyik persely jött ki, a másik megragadt, nem mozdult amit későn vettem észre. Próbáltam kézzel megindítani de esélytelen, gondoltam a fizika segít. Ha visszateszem a másik perselyt és befeszítve hagyom a régi fékbetétttel, akkor egy idő után a másik megindul vagy a főfékhenger adja meg magát, esetleg nem tudom pumpálni, valami csak lesz. Mivel egy kis olaj elfolyt a művelet alatt, a légtelenítőt kiengedtem, visszanyomtam ameddig tudtam a perselyt (kicsit ütni is kellett), majd elzártam és próbáltam pumpálni, de nem sikerült. Próbáltam a légtelenítéssel, csavar ki-fékkar be -csavar be- fékkar ki, de csak a légtelenítőn távozott az olaj, bent nyomás nem épült fel. A tartály még félig volt olajjal.
Egyébként a karmantyú belül jó állapotban volt, a külső szennylehúzó?! rohadt rá a perselyre és az csipkésedett ki.Mit csinálhatok rosszul? (miután az összes berohadt csavart sikerült meglazítani, már végig szeretném szenvedni )
-
FeniX-
aktív tag
válasz tamas_0123 #84748 üzenetére
Szia, én a saját skoda első féknyergemmel csináltam és bevált:
yt-link
Egy régi bicaj belsőből körbevágtam a szelepet, és a gumis részével pont rá tudtam szorítani a fékcső csatlakozásra, majd egy autóspumpával tudtam neki nyomást adni. Egy nagy villáskulcsot beraktam a munkahengerhez, ahogy a hapsi is a videón, és letakartam egy ronggyal, hogy ne repüljön el semmi sehova. -
FeniX-
aktív tag
válasz tamas_0123 #84748 üzenetére
Persely => munkahenger. (nem okoskodásból, csak ha esetleg alkatrészt keresel, akkor így tedd.)