Új hozzászólás Aktív témák

  • runner 125

    nagyúr

    válasz -Mike- #40843 üzenetére

    Általános tény, h egyre kevesebb a megbízható, nem szénné hajtott lelakott Runner.
    Egyik legnépszerűbb típus, amit teherautószám hoznak az olaszoktól.

    Alapvető, h csak rendszámosat szabad vásárolni, illetve én törekednék a mo.-i forg. helyezésűre is.

    2t:
    Fogyasztása első sorban állapot (kopottság) és csukló kérdése. Egy patika állapotú, megkímélt 4-5 liter-ből eljár, kopott öreg, elkarburált 7-8-9-10.

    Menetteljesítménye nyilván nagyon jó. 50-es testben egy 180-as blokk. Szépen tol folyamatosan a végsebességig.
    Megbízhatóságot tekintve a 4t kicsit jobb választás, de csupán azért, mert az nehezebb lelakni és nagyobb eséllyel találsz belőle gyári, patikát.
    Előnye, h szögegyszerű 2t blokk. Kis tapasztattal akár otthon szerelhető.
    Hátránya, - mint írtam - könnyebb lelakni.

    4t: 4 liter környéke.
    Menetteljesítménye a 180-aséval azonos.
    4t hang, egy kipuval eléggé fickósat szól. :)

    180-as típushibája a vízpumpa ( ha csöpög a blokkból, akkor az cserés), blokktartó szilentek ( ferdén áll benne a blokk), rossz hőgomba (nem kapcsol be a hűtőventilátor), hamar megkopó és a csapágyban megforgó főtengely ( ez szinte 100%-ban csak a 60-70.000km-t futott kinti példányoknál fordul elő). Kb ennyi, de az 1. hsz-ban minden le van írva, nyilván az általános állapot is számít.

    200-as Leader blokk már kiforrottabb. Hosszú távon nem használtam olyat, de konkrét típushibákról én nem tudok.

    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

Új hozzászólás Aktív témák