Hirdetés
Hirdetés
-
Silent Hill 2 Remake - Középpontban a PS5-ös kiadás
gp A sokak által várt felújítás premierje már nincs vészesen messze.
-
Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
it Az Apple-nek meg kell nyitnia a rendszereit a riválisok felé, ebből az EU nem enged.
-
Érkezik a Redmi Watch 5 Lite
ma Szeptember 25-én Indiában lesz az aktivitáskövető premierje, és lehet, hogy marad is azon a piacon.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
AndrewTdi
addikt
-
DigitXT
nagyúr
válasz runner 125 #40646 üzenetére
Hogy jön ide a 600 sor4, meg a 100 ló? SW600-ról volt legutóbb szó,
hogy bekéri a 6 litert, injektor ide, vagy oda. Nohiszen, böhöm, erős, stb.Igen, melóba járni a Maja is megfelelt - nem véletlen használtam 3 évig,
de pl. Dobogókőre nem szaladtam volna fel vele brahiból. Nem adta azt
az élményt, és biztonságérzetet, amit a 400-as ad, amikor még 100-nál
is ugrik, ha előzni kell, kirugóza az úthibákat stb. Igen, ~2 lityivel többet
kér cserébe... Ez valóban egy "ár". A Majába 3 év alatt raktam 13K km-t:
jó 220K ment el benyára... Ceteris paribus a Madison jó 100K-val többe
lett volna, ami nem kevés pénz. De ha mondjuk Burgi lett volna helyette,
Majás fogyival, de kétszer akkora vételárral, akkor? Mondom, nem az a
baj, hogy sokalljátok a fogyit - nagyon is értelmes gondolat, hogy utána
kell járni, hogy véletlenül nem vmi műszaki probléma van a hátterében?
De ha kiderül, hogy nincs, és 4 helyett 6-ot eszik? És ez normális ennél?
Akkor mi lesz? Elkönyvelitek, hogy nem vesztek ilyet, és kész. Én ettől
még elfogadhatom, hogy ez ennyi és használhatom, amíg el nem adom.Ha már robogó, meg praktikum, akkor a Nexust hova tennéd? Oké, nem
eszik sokat, de minden más paraméterében inkább nagymotor már...https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Bogyó bá' #40648 üzenetére
Egy mechanikai átnézésen már túl vagyok: potom 12K volt a szerelő 3 munkaórája. Sportvarió valóban ráér (drága is), xenon nem (occó, jön a Majából + új trafó), mert sötétben már kevéske a HS1. (Városban mondjuk elég, általában van közvilágítás.)
Nyilván meg kell nézetnem a karbi beállítását, ha gyanúsan sokat eszik a gép. De ehhez tudni kell, hogy valójában mennyit. Igen, 2-3 tankolásba tellett, mire rájöttem, javítottam, lecseréltem a tanksapkagondomat: most volt az első valós fogyi adat.
Nem azt írtam, hogy végre 6,5L lett, ami a vágyam volt, most már minden tökéletes! Azt írtam, közelít az elfogadhatóhoz. Ha mégsem, jöhet az a karbibeállítás, ha segít.
Szerk: ha nagyon a fogyira akarnék gyúrni, egy csuklóbeállítás sem ártana.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
-Mosquito-
őstag
válasz DigitXT #40652 üzenetére
Rendesen csuklanék ha egy 400cm3 ok,hogy karbis 5-7L zabál/na. Ez qva sok! Gondolkozz ~2-3L 100km plusz a fogyasztásod. 800-1200Ft. ennyit dobsz ki az ablakon.. Ez így "nem sok",de sok! X km után már igen. Majesty fórumon van egy szaki Béla bá,ocsón jól dolgozik. Ránézetnék a karbira..
Nexus mint nagymotor,ne má.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Brogyi
senior tag
Nem felkavarni akarom a fogyi vitát, csak beírom az én adataimat is.
BV400 4T injektor az átlag 4,13 L/100km.Érdekes az elmúlt hónap adatainak alakulása.
Városban:3,73-3,98L/100km.
Az országúti tempó az 4,3l/100km nálam.
A városi adathoz csak annyit, hogy a Ferihegyi úton is megyek minden nap. Ott a hivatalos 90km/h a plafon.
A végét még nem néztem meg, és nem is fogom, mert ez a futómű nem alkalmas a 150+ -ra. Ha az kellene akkor valami sor4 lenne ahogy említette runner. -
SzlobiG
félisten
válasz DigitXT #40653 üzenetére
Amúgy nem lehet, hogy el van kalibrálva a karbid? Vagy valami a légrendszerben nem stimmel? Egy ránézést szerintem mindenképp megér, mert feleslegesen gondolom te se akarsz tankolni ha nem muszáj.
Nekem a Leonak a fogyija max 4.5 volt de az is akkor amikor rá volt állítva a gyorsító a karbin. Vissza vettem azt 3.8-4 között jártam vele malossi varioval.
-
DigitXT
nagyúr
válasz SzlobiG #40656 üzenetére
Bármi lehet: most, hogy mondod, a légszűrőszivacsot ki is kéne mosnom...
(A Maja nekem is elgurult 3,6-4,2 között, bár varióval jellemzően 4 fölött: az
a 3,6 is csak országúton, tartós 85-tel jött ki.) Viszont mielőtt megvettem a
Madisont, olvastam, hogy 5-6 körül fogyaszt, ami valóban nem túl kevés.
Ennek ellenére megvettem: ha nem megy 5 alá, nem kötöm fel magam...Azt viszont továbbra is fenntartom, hogy ha nem ilyen gyorsulgatás lenne a
téma, meg állandó városozás, lenne jobb is. (A jobb csukló is fogyigyilkos.)Mosquito34: azért túlzásokba se essünk már. 2-3L a plusz fogyasztás?
Gondolod, hogy 3,5-4,5 körül kéne mennie ennek a blokknak? Ez csak ilyen
vágyálom, vagy találtál olyan tulajt, akinek sikerült annyit kihoznia belőle?
Már normál használattal. (Mint pl. az SW600 5,5-6 literje, ami lehet 4,5-5, de
akkor nagyon óvatosan kell bánni a gázzal, tehát bőven nem használod ki...)
Szerk: egy tankolást még mindenképpen megvárok. Egy mérés nem mérés.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
maszekember
aktív tag
Egyébként a fogyasztás műszakilag mitől függ Én ugyebár a 250 köbös kategóriában nézegetem a dolgokat,ott van az AN 250 Burgman mint nagy esélyes,a Majesty és a Madison. Előbbiből a 2004 (vagy 2003) előtti gyártmányúakat szintén Yamaha blokkal szerelték,ennek ellenére a Majestynek és a Burginak is jobb a fogyija (van egy rakás ilyen erre szakosodott fórum,csak a fogyasztásra mennek rá márka/típus/évjárat alapján,és több tíz vélemény van,külön-külön is,így nem hiszem,hogy -pölö- a burgisok mindannyian pillekönnyű csuklóval rendelkeznek) mindkettőnek kb. 4-5 tizeddel.Pedig szerintem (józan paraszti eszem szerint) a Majesty blokkját tették a Madison Yamaha blokkos szériájába is...
[ Szerkesztve ]
" The only time a lawyer can cry, is when it's all over..." -Prosecutor Godot
-
maszekember
aktív tag
válasz maszekember #40658 üzenetére
"AN 250 Burgman mint nagy esélyes,a Majesty és a Madison. Előbbiből..." Akarom írni "utóbbiból" . Hogy fogalmazás-fanok ne tudjanak kötekedni.
" The only time a lawyer can cry, is when it's all over..." -Prosecutor Godot
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #40644 üzenetére
Most mondjam, hogy engem meg "határozottan zavarna", hogy
egy 50-es (!) robogó 4,5-et eszik, és még nem is megy, amikor
a 180-asom is kevesebből elment, és szedte a lábát? Basszus:
azt is használja valaki. (De most épp nincs 350K-ja, hogy nagy
hirtelen vegyen egy 180-ast: 200-250K-ból mennyivel többet tud
tankolni?)Itt magamra ismertem. Egyébként ha már fogyasztás... Tesztelgettem a Tactot én is. Bp-Győr 40-50km/h állandónál 2,7 városban ha óvatos vagyok is 4,1 ha nyelezem 4,6. K.rvasok, tudom (mondjuk jót röhögtem amikor 2L fogyasztással árultak u.olyan Tactot). De ha mást is nézek, 125ccm(esetleg nagyobb)> műszaki, kell neki garázs, és az ára... Így már nem éri meg.
Hogy ne csak offoljak: Madisonnak a fogyasztása alig több, mint a Tact-é. Viszont ha csak a fogyasztáson múlna, azt választanám... Ha már az élményre is adunk, akkor legyen élmény is
GS500 7-8L közt evett kettőnk alatt. CBF600 már beérte 6-7tel (nagyobb tempónál). De egyszer élünk
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #40660 üzenetére
Alig több, ez tetszik. Pont azon polemizálnak, hogy +2L qrvasok,
meg elfogadhatatlan, stb. Meglehet! Utána fogok járni. Szívófalsni,
légszűrőszivacs, karbi, egy tank óvatos használat. De sok reményt
nem fűzök hozzá. Olvassátok el ezeket a HSZ-eket, utána üssetek.
És még az is lehet, hogy az én gépemről beszéltek... (2004 Wilker.)[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz runner 125 #40662 üzenetére
Fontos lenne két dolgot megkülönbözetni.
a) sokat fogyaszt, mert műszaki probléma van
b) sokat fogyaszt, mert ez ilyen konstrukcióTi most az "a" esetben hisztek, közben még az
is lehet, hogy a "b" igaz. (Nem most: 5-6L közt,
ahogy mindig is írtam: 6,5 még több, valóban.)Önigazolás? Sosem mondtam, hogy ez kevés...
Habár annyit hozzátettem, hogy a Maja is 4-et
evett alattam, aztán nem ment így... Magyarán
nem várom el, hogy ez is 4-et egyen. (Én nem.)
Ha ez önigazolás, ám legyen. Maradjunk az "a"
eset tárgyalásánál. Ha eljutottunk "b"-be, még
mindig örülhettek, hogy ti nem vettetek ilyet.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #40661 üzenetére
gigaoff: BMW kaputt
Amiért írtam: ,,Nem törődött azzal, hogy harminc litert lazán meg lehet etetni a döggel."
Minden relatív. Ha megnézed akkor a LE/fogyasztás/tömeg arányát... Hát érdekes adatok jönnének ki egy Tact-Madison-Maja-BMW párosításból
Mint mondtam, ha nekem valaki azt mondaná, hogy tankoljam, és fizet minden mást, amit a Tactra nem kell benne lennék a cserében Ahogy a linken néztem másnál is ennyit eszik. Innentől a csuklón és pénztárcán múlik. Ha megteheted miért ne?
www.dongosofor.hu
-
-Mosquito-
őstag
válasz DigitXT #40657 üzenetére
Ismered eme jelet gondolom= ~
Burgi 400 injektor/karbis el tud gurulni 3,3-4,5 L meg egy Majety 400 injektor el tud menni 3,3L akkor sok a te fogyasztásod. A Honda Sw600cm3 (582) meg a Madison 400cm3 (383) között 199cm3 difi van. Ha húzom a Hondának az megy is mocskosul és jobban el tudom fogadni hogy bever 5-7L. Te szerinted is sok ez a fogyasztás,akkor mi a kérdés még és miért is megy a "vita"..Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz -Mosquito- #40665 üzenetére
Madison 400-at keress, ami 3-4L-ből elmegy, ne más típusokat pls.
A vita csupán azon megy, hogy nem egyértelmű, hogy mi a "magas"
fogyasztás OKA, és egyáltalán mihez képest magas az a "magas".
Lehet még nyolcezerszer leírni, hogy 3-4-et szeretnél, de ha az soha
nem lesz elérhető ezzel a géppel, attól én még használhatom, ugye?Mindegy. Legalább pörög a topik. Nem gondoltam, hogy egyetlen (!)
számadatra olyan emberek is beírják saját "eredményüket" (mintha
ez valami verseny lenne, vagy farokhosszabbítás), akik amúgy totál
csendben vannak... Jobban örültem volna, ha a gurulás ötletére jön
ennyi lelkes HSZ, de hát nem. Mindenesetre nem akarok a topik (új)
bohóca lenni, úgyhogy a továbbiakban a találgatásokat lesz*rom.Majd a tények alapján ítélek, ahogy eddig is.
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #40666 üzenetére
Nem akarok offolni, de ez a fogyasztás dolog nagyon vicc... Ugyanabból a (igaz autó) járgányból ki leht hozni 5,2 és 9,8L-t is... Miről is beszélünk? Persze mondhatnám, hogy 5,5-ből eljárok vele. Meg a frászt
Na de nem offolom a topicot, részemről a fogyasztás ennyi volt. Úgyis kúton dől el.
Gurulásra mindig vevő vagyok, ha minden jól megy hétvégén már Dio-zhatunk is
www.dongosofor.hu
-
AndrewTdi
addikt
válasz DigitXT #40666 üzenetére
Gurulás ötletre nekem sem jött sosem sok hozzászólás. lehet nem bírják a pofám?
Amugy én el tudom képzelni, hogy ennyi különbség legyen karbi és injektor között.
És egy váltós mindig k kevesebbet fog enni mint egy rotyogó.Nem gondolnám, hogy azért ne tudjak élvezni egy - az előzőnél egyel nagyobb kategóriás - motort, hogy 1-1,5 literrel többet eszik, mint ahogyan azt a madarak csiripelik. Kényelmesebb, nagyobb, erősebb. Tankolásonként kb 1000 huf. De még annyi sem.
Egyébként meg én nem érzem meg az üzemanyag ár emelkedést és a fogyasztás többletet, mert mindig 5000ért tankolok.
-
SirKero
őstag
válasz DigitXT #40666 üzenetére
Félre értés ne essék engem nem zavar az ,hogy kinek mennyit fogyaszt a robogója.!
Én azt írtam,hogy ha az enyém lenne akkor zavarna Ezzel nem akartam senkinek a lelki világába lépniMindegy egy szónak is száz a vége Én és csak is ÉN azért vettem a robeszt mert az autóm szerettem volna vele kiváltani és pontosan a fogyasztása miatt. Az már csak hab a tortán,hogy szeretek is menni vele. Az idén kocsival nem tudtam volna 5000 Km-t eltúrázgatni viszont a robogó fogyasztása miatt igen.
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
-
huszi.gyb
senior tag
válasz -Mosquito- #40672 üzenetére
Nálam 80-95km...
Karburátor, sz.r a fogyasztásom, és még a tankom is kicsiwww.dongosofor.hu
-
kcsa
veterán
off: én ezért kezdtem el motorozni (robogózni).
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
AndrewTdi
addikt
15 liter a tank, általában 10-12L között tankolok.
(mellesleg meg csak poén volt)
#40672) Mosquito34 : lehet mennék én is ha jó idő lesz
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #40676 üzenetére
Menjünk Erdélybe sátorral túrázni, jövő nyáron!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DigitXT
nagyúr
válasz -Mosquito- #40672 üzenetére
Tőlem mehetne ~450 km, de 12 lityis tankkal akármilyen überjó
fogyasztásom van (ami nincs!!!) 2-3 tankolást tuti közbeiktatok.
Ha nincs száguldás, de van útvonalterv/jó idő, meggondolandó.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
AndrewTdi
addikt
részemről is mehet.
de a most hétvégén is ha nem lesz ilyen takony idő.
(és ha az asszony elenged )[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz Bogyó bá' #40677 üzenetére
Erdély már "uncsi". Jó párszor voltam/tunk már. Ha szép helyekre mész (már pedig igen) akkor többször is visszamész,visszavágyol majd! Ide azért megint kimennék.. [link] Na meg még ide is. [link]
Andrew,DigitXT:
Dobjatok össze egy térképet,vagy egy célállomást találjatok ki. Alkalmazkodom hozzátok. Nem lesz száguldozás,max lehúzom az egyik gyertyapipám.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz AndrewTdi #40680 üzenetére
és ha az asszony elenged
Én is ettől félek...Mosquito34: én is lehúzhatom az egyik gyertyapipám.
Aztán attól még lehet száguldozás. Ha a Majáról húzom le.
De határozottan nem akarok 100 fölött "repeszteni". Előzni
persze oké, de utazóba országúton nem tolnám eszetlenül.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
AndrewTdi
addikt
-
DigitXT
nagyúr
-
AndrewTdi
addikt
válasz DigitXT #40685 üzenetére
uhhh, a különbség kis képen is látható.
nem, nem jött ki belőle. Ez egy másik.
A fogyi nem érdekel. Külön öröm, hogy 5 alatt van. de ha 6 lenne, az sem érdekelne. (csak itt a fórumon szívnák a vérem miatta )
De ha az asszony engedné, holnap mennék a lentebb linkelt Hondáért. De így házépítés, költözés, miegymás után nem akarjuk a tartalékokat mégjobban elszórni.
Bár ha eladnánk a passatjat...
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz AndrewTdi #40687 üzenetére
Neeem, ez volt már a Majába is belefaragva. Jó öreg, H4 bi-xenon.
Szerelgettem kicsit a gépsárkányt: feljebb "tekertem" a lámpát, mert
baromira lefelé világított, és lóf*szt nem láttam vele a sötétben, előre.
Közben, ha már szétkaptam, rápróbáltam a régi izzóra a megmaradt
trafóval... Az új még úton van. (Bár már hívott anyukám, hogy jött vmi
levél nekem Hong Kongból, de az még csak valamelyik LED izzó.)Van amúgy motorba való (6000K) izzóm, de az istennek sem találom
a H4-es adapterét: Majába BA20D-ként funkcionált, faragás nélkül.
Különbenis megmakkant egyikben az elektromágnes, tehát nuku refi.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
3RROR
aktív tag
Sziasztok.Ha nem jó helyen kérdeznék legyetek szívesek átirányítani másik topikba.
Papír és minden okmány nélküli motort legálisan forgalomba lehet hozni?Ha igen mik lennének a teendők?(125ccm-ről van szó)
-
3RROR
aktív tag
-
AndrewTdi
addikt
válasz runner 125 #40690 üzenetére
Najó. De te szét vagy gyúrva. én meg vékony kis nyúrgapiszka vagyok.
#40694) Mosquito34: felőlem mehet megint egy kis Visegrád, vagy Mátra, ilyesmi. De az idő fogja eldönteni leginkább. Takonyba nem akarok menni.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz -Mosquito- #40697 üzenetére
23 fok az már szinte sok is. (Na jó, 90-nél kell a kabát.)
Tőlem mehetne, mint írtam volt, de az asszony dönt, LOL.
(Dobogókőre sutyiban húztam fel - volt is belőle leb*szás.)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ASUS routerek
- Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
- Fotók, videók mobillal
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Külpolitika
- Milyen légkondit a lakásba?
- Milyen videókártyát?
- Készíts képet az igazi nevedből!
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen